תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין מוביל העוסק בתחום הנדל"ן דרוש/ה מזכיר/ה. במסגרת התפקיד: ניהול המשרד, קבלת קהל, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות, מתן מענה ללקוחות המשרד, לספקים ולנותני שירות, הכנת חדר הישיבות, אירוח לקוחות ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- ניסיון קודם של עד כ-5 שנים בתפקיד דומה. - ניסיון ממשרדי עורכי דין- יתרון. - שליטה מלאה ביישומי אופיס ואאוטלוק. - יכולת וורבלית טובה, סדר, מקצועיות ויחסי אנוש מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17523
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|