תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף במחלקת הרכש. תיאום פגישות, הכנת מסמכים ודוחות. טיפול ומעקב אחר הזמנות רכש. עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל. תמיכה בצוות הרכש ובמנהלי המחלקה
דרישות:
ניסיון קודם כמזכיר/ה / עוזרת אדמיניסטרטיב/ית – חובה. ניסיון בסביבת רכש / עבודה מול ספקים – יתרון משמעותי. שליטה מלאה ביישומי Office (בעיקר Excel ו-Outlook). יכולת עבודה בסביבה דינאמית, סדר וארגון ברמה גבוהה. אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3565
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|