תיאור תפקיד:
ב־Zap Group אנחנו לא רק מספקים שירות – אנחנו יוצרים חוויות שמשפיעות על מיליוני גולשים ואלפי עסקים בישראל .רוצה לייצר שינוי אמיתי? בוא/י להוביל צוות ששם את הלקוח במרכז ולקחת חלק בעיצוב חוויית השירות של זאפ. מה התפקיד כולל: - הובלה והשראה - ניהול ישיר של 4–5 נציגי חוויית לקוח – ליווי, הדרכה ומתן כלים להצלחה.
- איכות בשירות - ניטור יזום של שיחות ומתן משוב בזמן אמת כדי להבטיח שירות מצוין.
- עבודת ממשקים הדוקה- שיתוף פעולה עם מנהלי לקוח, צוותי מכירות ודיגיטל ליצירת חוויית לקוח רציפה, עקבית ומנצחת.
דרישות:
- ניסיון של 2–3 שנים לפחות בניהול צוותי שירות.
- תשוקה אמיתית לעולם חוויית הלקוח והבנה איך לייצר ערך גם באתגרים.
- יכולת מוכחת להוביל תהליכים, להטמיע שינויים ולהניע אנשים קדימה.
- יתרון משמעותי לניסיון מחברות דיגיטל או E-commerce.
למה Zap Group? - חלק מקבוצת המדיה הדיגיטלית המובילה בישראל. - עבודה עם כלים מתקדמים בסביבה יצירתית שלא מפסיקה להתפתח. - ההחלטות שלך נוגעות במיליוני גולשים ובאלפי עסקים.
זה המקום שלך לקחת אחריות, לייצר ערך אמיתי ולהוביל צוות עם משמעות!
העבודה במשרדי החברה בפתח תקווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152643
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|