תיאור תפקיד:
לחברה מסודרת ויציבה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת משרד מקצועי/ת ומדויק/ת לניהול מערך האדמיניסטרציה והכספים.
משרה מלאה עם שכר גבוה ותנאים מצוינים למתאימים/ות.
מהות התפקיד:
– ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד: מענה טלפוני, טיפול במיילים, תיוק, סריקות וניהול מסמכים
– טיפול בדו"חות נוכחות, ריכוז נתוני שכר והעברת חומרים לרואה החשבון
– עבודה שוטפת עם מערכות גבייה וניהול: הפקת חשבוניות, מעקב אחרי תשלומים ולקוחות
– תקשורת שוטפת מול עובדים, לקוחות וספקים
– טיפול בטפסים כגון טופס 101, טפסים לביטוח רפואי ועוד
– ביצוע משימות משרדיות כלליות בהתאם לצורך
תנאים ושכר:
– משרה מלאה, ימים א’-ה’
– שכר גבוה: 45–65 ₪ לשעה (ייקבע במעמד הראיון ובהתאם לניסיון)
– סביבת עבודה מקצועית, יציבה ותומכת
מיקום: רחוב חרוץ 1, תל אביב
מחפש/ת תפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי עם שכר ותנאים מעולים? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו!
דרישות:
– ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה – חובה
– שליטה טובה בתוכנות אופיס (דגש על Excel) – חובה
– ידע וניסיון בכספים, גבייה ודוחות – יתרון משמעותי
– אחריות, דיוק ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
– שירותיות גבוהה, יחסי אנוש טובים וראש גדול
פרטיך ישמשו אותנו לצורך בחינת התאמתך למשרה זו.
במסגרת זו ייתכן שהמידע יועבר לגורמים חיצוניים המסייעים בתהליך המיון וההשמה וכן למעסיקים הרלוונטיים.
נשמור את פרטיך במאגר המועמדים של חברת ג'וב ספייס גם לאחר סיום הליך המיון, לצורך פניות עתידיות לגבי משרות רלוונטיות – אלא אם תבקש/י אחרת.
לידיעתך, אין חובה חוקית למסור את המידע, אך ללא המידע לא נוכל להתקדם בתהליך הגיוס.
באפשרותך לבקש בכל עת לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו – על ידי פנייה לכתובת המייל [
[email protected]].
למידע נוסף ראה/י את מדיניות הפרטיות:
https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy