תיאור תפקיד:
Customer Success Manager • 3–5 years of experience as a Customer Success Manager, ideally within a data-driven or SaaS environment. • Bachelor’s degree in Computer Science, Industrial Engineering, or a related field. • Strong analytical skills and advanced proficiency in Excel – required. • Familiarity with CRM systems – required. • Experience with SQL – advantage. • Technical understanding of web environments; hands-on coding experience (JavaScript familiarity preferred) – advantage. • Fluency in English, with excellent communication skills. • Spanish or French language skills – advantage. • Highly organized, detail-oriented, and able to manage multiple projects simultaneously. • A proactive, customer-focused approach with a strong team-player mindset.
דרישות:
משרה נוספת - Customer Succses Manager- 4+ years of experience in Customer Success, Account Management, or Consulting Experience working with or selling into eCommerce or retail technology clients Strong understanding of SaaS, AI, or data-driven products Proven track record of leading successful POC’s and pilots in complex B2B Enterprise environments Exceptional communication and stakeholder management skills Entrepreneurial mindset with the ability to build from scratch in a fast-paced startup Great presentation skills, persuasion and creativity. Analytical and metrics-driven approach to problem-solving Experience working in a startup or early-stage tech company
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00583
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|