תיאור תפקיד:
מחלקת האיכות שלנו צומחת ואנחנו מחפשים אחראי/ת תלונות לקוח לטיפול ומענה בתלונות הלקוחות שלנו בארץ ובשוק הבינ"ל
הובלת הקשר הישיר עם הלקוחות - מרגע קבלת התלונה ועד למתן מענה ללקוח.
ניהול התלונה וכתיבת חריגה בהתאם לתלונה מול מחלקות רלוונטיות.
מעקב על פעולות מתקנות ומונעות בעקבות תחקירי תלונות.
הקלדת ממצאים והפקת דוחות ביקור אצל הלקוח.
ניהול חריגות פנים בהתאם ללקוחות הרלוונטיים בהתאם לחלוקת האחריות.
תמיכה בביצוע מבדקי פנים.
אחריות על מחסן החזרות מלקוחות וביצוע הנצלות וטיפול מול הלקוח במידה ונדרש טיפול באתר הלקוח
דרישות:
הנדסאי מתחום תעשיה וניהול – יתרון.
הכשרה מקצועית בתחום הבטחת איכות ובקרת איכות - יתרון.
תכונות , מיומנות וניסיון נדרשניסיון בתחום האיכות, ניהול לקוחות – יתרון.
ניסיון בתחום שרות לקוחות/ ניהול לקוחות
אנגלית ברמה טובה מאוד.
ראיית צבעים תקינה – חובה.
יכולת הבעה בכתב ובע"פ גבוהה.
תקשורת בין אישית גבוהה.
יכולת ונכונות לפעילות ע"פ קריאה בשעות לא שגרתיות.
יכולת עבודה באופן עצמאי.
יכולת עבודה בצוות.
יכולת הפעלת אנשים ללא סמכות.
שליטה מלאה בתוכנות האופיס ושימוש מתקדם באקסל– חובה!
אוריינטציה טכנית וטכנולוגית.
סדר וארגון עצמי גבוהים.
שליטה בניהול זמן וריבוי משימות.