תיאור תפקיד:
מחלקת האיכות שלנו צומחת ואנחנו מחפשים אחראי/ת תלונות לקוח לטיפול ומענה בתלונות הלקוחות שלנו בארץ ובשוק הבינ"ל
הובלת הקשר הישיר עם הלקוחות - מרגע קבלת התלונה ועד למתן מענה ללקוח. ניהול התלונה וכתיבת חריגה בהתאם לתלונה מול מחלקות רלוונטיות. מעקב על פעולות מתקנות ומונעות בעקבות תחקירי תלונות. הקלדת ממצאים והפקת דוחות ביקור אצל הלקוח. ניהול חריגות פנים בהתאם ללקוחות הרלוונטיים בהתאם לחלוקת האחריות. תמיכה בביצוע מבדקי פנים. אחריות על מחסן החזרות מלקוחות וביצוע הנצלות וטיפול מול הלקוח במידה ונדרש טיפול באתר הלקוח
דרישות:
הנדסאי מתחום תעשיה וניהול – יתרון. הכשרה מקצועית בתחום הבטחת איכות ובקרת איכות - יתרון. תכונות , מיומנות וניסיון נדרשניסיון בתחום האיכות, ניהול לקוחות – יתרון. ניסיון בתחום שרות לקוחות/ ניהול לקוחות אנגלית ברמה טובה מאוד. ראיית צבעים תקינה – חובה. יכולת הבעה בכתב ובע"פ גבוהה. תקשורת בין אישית גבוהה. יכולת ונכונות לפעילות ע"פ קריאה בשעות לא שגרתיות. יכולת עבודה באופן עצמאי. יכולת עבודה בצוות. יכולת הפעלת אנשים ללא סמכות. שליטה מלאה בתוכנות האופיס ושימוש מתקדם באקסל– חובה! אוריינטציה טכנית וטכנולוגית. סדר וארגון עצמי גבוהים. שליטה בניהול זמן וריבוי משימות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1445
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Strategic Quality Leadership Develop and execute the Quality Plan, aligning with program milestones and business objectives. Establish KPIs, metrics, and risk-based QA methodologies to monitor product reliability and process adherence. Lead internal/external audits and ensure compliance with defense industry regulations. : Cross-Functional Collaboration Partner with R&D, Product, and Delivery teams to embed QA early in the development lifecycle (SDLC). Drive Agile/Scrum QA practices, including CI/CD pipelines, automated testing, and failure analysis. Mentor QA teams and engineers, fostering technical growth and accountability. Process Excellence & Innovation Design and optimize QA processes for hardware/software integration (e.g., radar systems, embedded software). Leverage statistical analysis(e.g., Weibull, MTBF) to predict and improve system reliability. Implement corrective/preventive actions (CAPA) based on field data and test results.
דרישות:
Education: BSc/McS in Electrical Engineering, Computer Science, Quality Assurance, or related field. 7+ years in QA leadership, preferably in defence, aerospace, or mission-critical systems. Proven track record in QA, reliability engineering, and risk management. Familiarity with radar/RF systems or embedded systems (advantage). Skills: Expertise in quality standards (e.g., AS9100 ,MIL-STD-810). Strong data-driven decision-making and root-cause analysis. Exceptional stakeholder management and cross-team leadership.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
541213
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
תואר ראשון בלוגיסטיקה/הנדסת איכות/ תעשייה וניהול תואר שני בתחומים הנ"ל - יתרון ניסיון בהובלת פעילויות איכות - יתרון משמעותי איש צוות מובהק ראש פתוח, הובלה עצמאית של לימוד ועבודה. ניסיון בעבודת מטה/שטח במשימות איכות ובקרה. הכרות עם שרשרת אספקה והתחום הלוגיסטי. ניסיון בחיל האוויר/ים בתחום הלוגיסטיקה ו/או האיכות.
דרישות:
- דרוש סיווג ביטחוני הגבוהה ביותר (מעבר פוליגרף) -תנאי סף
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
|