תיאור תפקיד:
עבודה של 8 שעות ביום עם נכונות לשעות נוספות תנאים מעולים: 21 ימי חופש, 30 ימי מחלה, ימי חג לא עובדים (עבודה על חשבון המעסיק), קרן השתלמות מהיום הראשון. עבודה יציבה לטווח הרחוק התפקיד כולל: ביצוע משימות אדמינסטרציה, ניהול יומן פגישות, תיאומים רישומים במערכת המידע, עבודה מול בכירי המכללה, מעקב אחר דוחות נוכחות ועוד.
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי- לפחות 5 שנים עבודה מול בכירים- חובה ניהול יומנים-חובה אקסל ברמה גבוהה- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
232600
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|