תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת קבלה לחברת ביטוח עבודה מול סוכני ביטוח ואנשים בכירים במשק אחריות על נראות המשרד, המטבח, הזמנת ציוד משרדי וכיבוד תפעול ישיבות מרובות משתתפים עזרה למשאבי אנוש - ברווחה, חגים, כיבוד, מתנות עבודה מול מחלקת הנהח"ש בנושא רכש וחשבוניות
דרישות:
ניסיון כמנהל/ת משרד/אדמיניסטרציה - לפחות שלוש שנים ניסיון בתיאומי פגישות מורכבות בזום, אאוטלוק, כולל עם חו"ל השכלה אקדמית - יתרון אנגלית טובה מאד - חובה נכונות לעבודה במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19441
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|