תיאור תפקיד:
מוקד תמיכה טלפוני
דרישות:
ראש גדול, אחריות ורצון ללמוד ולהתפתח בארגון גדול. מתאים במיוחד ככניסה לעולם התמיכה למשל משוחררים/ות טריים עם רקע טכנולוגי (מנהלי רשת, בוגרי קורסים בתחום וכו). הקפדה על נהלים, עמידה בזמנים, סבלנות ומוכנות לעבודה במשמרות של 9 שעות במענה טלפוני.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RE25837
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|