תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי ואישי מקיף של לשכת היו"ר והמנכ"ל תיאום וניהול יומנים מורכבים ורבי משתתפים ארגון ישיבות, הזמנת כיבוד ושתייה וניהול חדרי ישיבות מענה טלפוני והתכתבויות שוטפות בעברית ובאנגלית מול גורמים בכירים בארץ ובחו"ל טיפול בהזמנות רכש, ציוד משרדי ועבודה מול ספקים ניהול לו"ז אישי, תרומות, תשלומים וקופה קטנה תיאום נסיעות לחו"ל וטיפול במשלחות ובאורחים מחו"ל
דרישות:
תואר ראשון – יתרון שליטה גבוהה מאוד ביישומי Office ובמיוחד ב-Outlook עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) ניסיון בתפקיד דומה בסביבה דינמית עם ריבוי משימות יכולת ניסוח גבוהה, דיוק, אחריות וייצוגיות תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-5296
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|