תיאור תפקיד:
- עבודה בסביבת Windows - מתן מענה טכני למוקד השירות הטלפוני T1 - העברת הדרכות מקצועיות למוקד השירות הטלפוני T1 - פתרון תקלות מסובכות - התעמקות ולמידה לעומק של מערכות החברה - כתיבת נהלים - הובלת פרויקטים - הכנת מחשבים – אימג' - טיפול בתקלות תוכנה(אופיס ומערכות פנים ארגוניות)
דרישות:
- 3 שנות ניסיון כמוקד או טכנאי – חובה - היכרות עם מערכת Active directory, Exchange, DHCP – חובה - התנסחות מילולית טובה - תודעת שירות גבוהה - יכולת עבודה בצוות - יכולת למידה עצמית מהירה - חשיבה יצירתית - היכרות עם מערכת Acronis – יתרון - היכרות עם מערכת Portnox – יתרון - היכרות עם מערכת ניהול McAfee – יתרון - היכרות עם מערכת MobileIron - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2667
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|