תיאור תפקיד:
כלמוביל, החברה המובילה בענף הרכב בישראל, מחפשת מנהל/ת מותג B2B לתחום צומח ומעניין.
תפקיד דינמי עם אחריות, פוטנציאל להתפתחות מקצועית, והזדמנות נדירה להתמקצע בעולם ה-B2B בארגון גדול, יציב וחדשני.
איך יראה היום שלך?• הוצאה לפועל של התקשורת השיווקית של המותג, בערוצים המדיה השונים (כולל סושיאל) לטובת יצירת ביקושים שוטפים וחיזוק העדפה למותג
• אחריות על ניהול קמפיינים ו- always on בפלטפורמות השונות, מהגדרת הבריף דרך בקרה ועד לסיכום וניתוח התוצאות
• חיבור לחטיבה העסקית והיכרות הפעילות והאתגרים תוך ייזום פעילויות שיווקיות מותאמות
• הוצאה לפועל של פעילויות BTL אירועי השקות, אירועי לקוחות, אירועי ימי מכירות פעילויות קד"מ ונראות אולמות
• ניתוח דוחות שוטפים מהמערכות הקיימות והפקת תובנות
• נכסים דיגיטליים – אחריות על תוכן, שותפות בתהליכים עסקיים והמשך התפתחות הנכסים להגדלה עקבית של האפקטיביות.
• חווית לקוח – שותפות באפיון ויישום מסעות לקוח דיגיטליים ופיזיים
• תקציב - תפעול שוטף וביצוע בקרה חודשית
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי -חובה
ניסיון של כשנתיים- שלוש בתחום השיווק/פרסום- חובה
ניסיון בעבודה מארגון גדול או מרובה ממשקים – יתרון
ניסיון מוכח של שנתיים בניהול קמפיינים דיגיטליים ומסעות לקוח – יתרון
משרה מלאה בראש העין ( ימי ג’ מהבית)