תיאור תפקיד:
ליישם את התוכנית השיווקית על-מנת לחזק את תדמית המותג, לשמר את לקוחות המותג הקיימים ולייצר העדפה וביקוש למותג בקרב לקוחות פוטנציאליים.
תיאור התפקיד:קריירה בשיווק מתחילה אצלנו!
זו ההזדמנות שלך לקחת חלק בהובלת אחד המותגים האהובים והמשפיעים בשוק הרכב.
יישום אסטרטגיות השיווק והפרסום של המותג והוצאה לפועל של תוכניות העבודה
ניהול והובלת פעילות שיווקית מקצה לקצה, קמפיינים וקידום שוטף ATL ו-BTL
ייזום רעיונות חדשים
עבודה שוטפת מול משרדי הפרסום, המדיה, הדיגיטל והסושיאל - אונליין ואופליין, יח"צ והפקה
עבודה שוטפת והנעת ממשקים פנים ארגוניים (חטיבות המכר, מוצר, טכנולוגיות, רכש, כספים וכו')
אחריות על יישום אפקטיבי ויעיל של הפעילויות והחומרים השיווקיים של המותג, ושותפות בשלבי החשיבה והאפיון
תמיכה ואחריות על הנכסים הדיגיטליים של המותג, בשיתוף עם מנהל/ת הנכסים הדיגיטליים בשיווק
תמיכה וניהול כנסים, אירועים ומתנות ללקוחות האסטרטגיים של החברה
אחריות לבקרת תקציב השיווק והפרסום של המותג
דרישות:
תואר ראשון;רלוונטי - חובה
ניסיון של שנתיים בתחום השיווק והפרסום - חובה
ניסיון בעבודה מרובת ממשקים ו/או בארגון - חובה
ניסיון בשיווק ופרסום דיגיטלי - יתרון
ניסיון בעבודה ממשרד פרסום או בצד הלקוח (חברה מסחרית) - יתרון
מיקום - ראש העין