תיאור תפקיד:
לחברה יזמית בתחום הנדל״ן דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים להובלת מערכות מידע ארגוניות, לרבות CRM, איכות, בטיחות, משאבי אנוש, ושיווק ועוד. התפקיד כולל אחריות מלאה על אפיון, ניהול והטמעה של מערכות אלו, כולל התאמה לצרכים עסקיים, ניהול ספקים, וקידום אינטגרציה בין מערכות קיימות.
התפקיד דורש הבנה עמוקה בתהליכים ארגוניים, עם יכולת Hands-On לצד ראייה מערכתית רחבה.
תחומי אחריות עיקריים
• אחריות כוללת על ניהול, פיתוח והטמעת מערכות מידע ארגוניות, לרבות הובלת פרויקטים חוצי-ארגון בתחומי CRM
• אפיון צרכים עם לקוחות פנימיים ותיעדוף פתרונות בהתאם לערך הארגוני
• תרגום הדרישות למסמכי אפיון טכני ופונקציונלי ועבודה מול ספקים וקבלני משנה
• בניית תכניות עבודה לפרויקטים: תכולה, גאנט, אבני דרך, יעדים וממשקים
• שיפור תהליכים ובחינת טכנולוגיות חדשות
• תיאום וסנכרון בין מחלקות ארגוניות, בעלי תפקידים וספקים חיצוניים
• הובלה בפועל של פרויקטים, כולל בקרת תקציב, לוחות זמנים ותוצרים יוזמה לשיפור תהליכים קיימים והרחבת שימוש בכלים טכנולוגיים קיימים
דרישות:
• ניסיון של 3–5 שנים בניהול פרויקטים בתחום מערכות מידע, ניסיון בפרויקטים מערכתיים מורכבים ויכולת הובלת טיפול שורש בתקלות ובעיות
• ניסיון מוכח עם SalesForce ו-Vplan - חובה!
• ידע וניסיון בעבודה עם ממשקי API, כולל קריאה וכתיבה של JSON
• ניסיון מוכח בעבודה מול לקוחות פנימיים, כולל ניתוח תהליכים עסקיים
• יכולת ניהול והנעת ספקים חיצוניים תוך שמירה על תקציב ולו"ז
• ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון טכניים ופונקציונליים
• שליטה מלאה ביישומי Office, יתרון להיכרות עם Priority
• יכולת ניהול משימות מרובות במקביל, תוך שמירה על סדרי עדיפויות וביצועים גבוהים
• כישורים גבוהים בהובלה, ארגון ותקשורת בין-אישית, יכולת עבודה עצמאית ובצוות רב-תחומי
• תואר ראשון רלוונטי – מערכות מידע / הנדסה תעשייה וניהול / תחום טכנולוגי אחר