תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי גדול בירושלים דרוש/ה Help Desk
לתפקיד מגוון ומאתגר הכולל תמיכה טכנית בעובדי הארגון, טיפול בתקלות מחשוב, ותפעול סביבת משתמשים רחבה. תיאור התפקיד: מתן שירות ותמיכה טכנית לעובדי הארגון – פרונטלית ובהשתלטות מרחוק איתור ופתרון תקלות חומרה, תוכנה ורשת טיפול במשתמשים, ציוד קצה, הדפסה ורכיבי תקשורת
דרישות:
- ניסיון מוכח בתמיכה טכנית בארגון עם מספר רב של משתמשים - לפחות 3 שנים
- היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של Microsoft
- נסיון בתמיכה ביישומי Office (התקנה, הסרה, פתרון בעיות)
- ידע בעבודה עם Active Directory – הקמת משתמשים, הרשאות, טיפול בתקלות
- יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
- ניסיון קודם בתמיכה טכנית בארגון גדול או ציבורי
- ידע במערכות גיבוי ושחזור תחנות קצה, יצירת אימג'ים והפצות SCCM
- ידע בסיסי בתקשורת LAN ובשירותים כמו DHCP, DNS, GPO
- ניסיון בכתיבת סקריפטים קצרים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13279 LS
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|