תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת נציג/ת שירות לקוחות צרכנים. תיאור תפקיד: מתן שירות טלפוני לצרכנים (לקוחות קצה) במוקד שירות פנים-ארגוני. אחריות למתן שירותים כלליים עבור מוצרי הארגון באמצעות הטלפון או באמצעים ממוחשבים (דואר אלקטרוני, אינטרנט WhatsApp וכדומה), כולל אבחון הבעיה ומתן פתרון ו/או הדרכה לפתרון. אחריות להעברת משוב מלקוחות הארגון לבעלי התפקידים הרלבנטיים לצורך שיפור וייעול השרות. מתן פתרון בעיות ללקוחות והפנייה במידת הצורך להמשך טיפול הגורם הרלוונטי בחברה.
דרישות:
בגרות מלאה- חובה. אוריינטציה שירותית, כושר ביטוי טוב - חובה. ניסיון בעבודה בתחום שירות לקוחות - יתרון. ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת (לרבות: SAP, Microsoft Office). הפעלת שיקול-דעת המבוסס על היגיון וניסיון בסיסי. ניידות והגעה עצמאית לאזור האיירפורט סיטי (ליד נתב"ג) - חובה. מוסר עבודה גבוה, ויכולת עבודה עצמאית. יכולת עבודה בתנאי לחץ.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
194379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|