תיאור תפקיד:
היחידה עוסקת במתן טיפול הוגן ויעיל בתלונות הציבור, להבטחת ערך ההגינות בין כאל ללקוחותיה, לשמירה על המוניטין של ועל ציות לחובות החלות על תאגידי עזר בנקאיים, בהתאם להוראות הדין והנחיות הפיקוח על הבנקים. התפקיד כולל:
• מתן שירות מקצועי ואיכותי לתלונות הציבור- בע"פ ובכתב • תחקור עומק ביחס לכל פנייה, זיהוי ליקויים פרטניים וכשלים מערכתיים והצפתם אל מול הגורמים הרלוונטיים • התנהלות מול ממשקים ארגוניים בכירים בפנים החברה ומחוצה לה (לשכת מנכ"ל, מזכירות החברה, דוברות, בנק ישראל ועוד) • מעקב שוטף אחר הפניות המגיעות מהערוצים השונים ותיעוד הפניות במערכת * המשרה הינה זמנית
דרישות:
• תואר ראשון (תואר במשפטים- יתרון) • ניסיון של לפחות שנה בשירות לקוחות • ניסיון בעבודה מרובת ממשקים כולל גורמים בכירים • יכולת למידה מהירה של נושאים מורכבים • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה • יחסי אנוש גבוהים, שירותיות ויכולת ניהול משא ומתן
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-26640
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|