תיאור תפקיד:
למוקד תביעות בתחומי חיים, פנסיה ובריאות דרוש/ה נציג/ת שירות שמתחבר/ת לעבודה עם אנשים, יודע/ת להקשיב ולהוביל תהליך שירות איכותי מרגע הפנייה ועד סגירת המקרה. מה עושים בתפקיד: נותנים מענה טלפוני ללקוחות שפנו בנושא תביעות עובדים מול סוכנים וממשקים פנימיים מתנהלים במערכות מחשב ותיעוד מסודר שעות ומסגרת:משרה מלאה א'–ה' 08:00–16:00 לאחר הכשרה ניתן לעבוד מהבית עד פעמיים בשבוע מה מחכה לך אצלנו: הכשרה מקצועית שתפתח לך דלת לעולם הביטוח תנאי רווחה, שי לאירועים והטבות ביטוחיות מערך הסעות קרן השתלמות לאחר שנה ועוד..
דרישות:
מה צריך להביא:ניסיון בשירות יתרון תקשורת טובה, אדיבות וראש גדול מחפש/ת תפקיד עם ערך, יציבות וסביבה נעימה שאפשר לגדול בה? נשמח להכיר.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2001044 כלל
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|