תיאור תפקיד:
הוצאות הזמנות רכש בהתאם לדרישות מספקים בארץ ובחו"ל. קבלת אישורי הזמנות + מעקב אחר אספקה. עבודה שוטפת מול ספקים + איתור ספקים חדשים. ממשקי עבודה מול מחלקות שונות בחברה. טיפול במשלוחי יבוא/יצוא - עבודה מול חברות שילוח ומכס, מרגע ההפעלה ועד הגעת המשלוח ליעדו, כולל מעקב בכל שלבי המשלוח.
דרישות:
ניסיון מקצועי - לפחות 2-3 שנים בתחום רכש/ייצור אלקטרוניקה בחברת ייצור או קבלן משנה - חובה. תואר אקדמי רלוונטי - יתרון. אנגלית ברמה גבוהה - חובה. ניסיון עבודה עם המערכת - פריוריטי - חובה. שליטה מלאה בתוכנת MS Office - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7119
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|