תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה מזכיר/ת אגף תפעול.עבודה בכפיפות למנהל האגף.
במסגרת התפקיד:
* אחריות על ניהול יומן, תיאום פגישות ומענה טלפוני
* הכנת חומרים לפגישות ותפעול המשרד
* טיפול ועבודה מול ספקי האגף – ביצוע הזמנות וקליטת חשבוניות.
* ניהול תחום הסלולאר בחברה – התקשרות מול חברות תקשורת, פתיחת הזמנות, הזמנת מכשירים לעובדים
* ניהול תחום החניונים – הזמנת חניות, טיפול בחשבוניות חניון, עבודה מול ספקי החניה
* סיוע אדמינסטרטיבי לקצין הבטיחות בתעבורה – קליטת חשבוניות, טיפול בדו"חות, טיפול בטפסי נהגים.
* ניהול תהליכי מתן שרות לעובדי החברה בתחום ניקיון ואחזקה, בקרה על קריאות השירות שנפתחות.
* ניהול בקרות חדר האוכל שבחברה
דרישות:
* ניסיון אדמניסטרטיבי קודם מעל שנה - חובה* תודעת שירות גבוהה - חובה
* שליטה ביישומי - OFFICE - חובה
* הכרות עם מערכת פריוריטי – יתרון
* הכרות עם מערכת נצר – יתרון משמעותי