תיאור תפקיד:
לתפקיד תמיכה טכנית בארגון סטארטאפ בתחום פיננסי דרוש/ה Support Engineer. במסגרת התפקיד – מתן תמיכה טלפונית, פרונטלית ובשליטה מרחוק למשתמשי קצה. טיפול בתקלות חומרה, תוכנה, תקשורת וציוד היקפי, כולל מחשבים, מדפסות, סורקים , קונפרנס רום , מולטימדיה בקרת כניסה, טלפוניה וכ"ו. ניהול משתמשים, רישוי ודוא"ל בסביבת Microsoft 365. תיעוד פניות במערכת ניהול תקלות (Ticketing System) . עבודה מול צוותים טכניים -QA , ניהול פרויקטים , פיתוח ועוד. דיווח למנהל תשתיות.
דרישות:
ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקיד דומה – יתרון לניסיון בסטארטאפים. שליטה מלאה במערכות הפעלה Windows 10/11 וMacOS-. ידע בטלפונים ניידים Android וiOS-. שליטה מלאה במוצרי Microsoft 365 : Intune, Defender, Entra ID, Conditional Access, SharePoint, Exchange, Teams, OneDrive, Outlook., Purview ועוד. היכרות עם רשתות Wi-Fi, מערכות מולטימדיה וקונפרנס. היכרות עם מערכות טלפוניה. הבנה בעולמות אבט"מ: סינון דואל , EDR , AV , גלישה מאובטחת הלבנה וכ"ו. יכול כתיבת סקריפטים. תודעת שירות גבוהה, סבלנות, יכולת עבודה בצוות, ורצון ללמוד ולהתפתח. אנגלית ברמה טובה (בעיקר לקריאה טכנית). יתרון לבעלי הסמכות כמו:CompTIA A+ Microsoft Certified: Modern Desktop Administrator Associate Microsoft Certified: Microsoft 365 Fundamentals Microsoft Certified: Security, Compliance, and Identity Fundamentals Cisco Certified Support Technician (CCST) Microsoft Certified: Azure Administrator Associate ודומה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18797
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|