דרושים בתחום Help Desk

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 8 משרות עבודה בתחום Help Desk

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "Help Desk" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : System Admin, אחראי משמרת HELP DESK, איש תמיכה טכנית ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/ת תמיכה טכנית לחברה גדולה המספקת שירותי ענן

איש/ת תמיכה טכנית לחברה גדולה המספקת שירותי ענן

BeeComm

22/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ויציבה המספקת שירותי תוכנה מבוססים ענן עם זמינות לשליטה וניהול- מכל מקום ובכל זמן,
דרוש/ה איש/ת תמיכה טכנית .
משרה מלאה במשמרות במוקד טלפוני בסביבה צעירה ודינמית
אין צורך בנסיון - הכשרה עלינו.
במסגרת התפקיד :
תמיכה והטמעה של תכנת קופות , אינטגרציה, תמיכה וליווי טכני.
מיקום המשרה: נחלת יצחק תל אביב- יש חניה לעובדים.
תנאים מצוינים למתאימים ומלא פינוקים ובונוסים
(יכול להתאים לסטודנטים שלומדים בערב ויכולים לעבוד 5 פעמים בשבוע)
דרישות:
שליטה מלאה במערכת הפעלה WINDOWS-חובה !
ניסיון בתמיכה טכנית/טלפונית -יתרון
הכרות בתחומי התקשורתTCP/IP-יתרון
שירותיות , ייצוגיות, אחריות ויכולת תעדוף משימות.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-1156
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון פיננסי מוביל במרכז דרוש/ה system integrator

לארגון פיננסי מוביל במרכז דרוש/ה system integrator

אמן מחשבים בע''מ

22/06/2024

תיאור תפקיד:
מנהל/ת מערכת לשבט פלטפורמות משולבות
אחריות על יציבות ותפעול המערכות בתחום. ברובם מוצרי מדף עם אינטגרציות למערכות הארגון.
כולל עבודה שוטפת מול ממשקים פנים ארגוניים
עבודה בצוות
למידה, התפתחות וקידום תהליכים.
דרישות:
לפחות 3 שנות ניסיון כ- system integrator/ system admin
ניסיון בעבודה עם סוגי DBרבים כמו Mongo, mssql , mysql - חובה
ניסיון במערכות web, APACHE , IIS ,win server ,linux , docker - חובה
יכולת עבודה בצוות, יכולת למידה עצמאית גבוהה ומהירה
חריצות, אחריות, ראש גדול ויכולת לקדם נושאים.
תקשורת טובה ופרודוקטיבית עם ממשקים מרובים.
ידע בעבודה מול ספקי משנה.
יכולת תעדוף משימות, ראייה טכנולוגית, חתירה להטמעה מהירה ואיכותית של מערכות חדשות וקיימות.
רעב טכנולוגי.
הכרות עם עולמות ה-OCP – יתרון
הכרות עם כלי ניטור כמו Splunk ו- Dynatrace - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01984
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת צוות תמיכה ואחראי/ת לקוחות

פקיד/ת צוות תמיכה ואחראי/ת לקוחות

חברה דסקרטית

22/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה באזור פתח תקווה דרוש/ה אחראי/ת לקוחות וניתוב פניות הלקוח לצוותים השונים בחברה כולל מעקב ובקרה מקבלת הפנייה ועד לסיום טיפולה.
בירורים מול הגורמים הרלוונטיים
הזנת נתונים למערכת
הוצאת דו"חות
בקרת טפסים
דרישות:
שליטה מלאה בOUTLOOK
שליטה מלאה באופיס
יכולת ביצוע מס משימות במקביל
יחסי אנוש מעולים
רצינות,יסודיות ואחריות אישית גבוהה
יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות
יכולת למידה גבוהה
יכולת ניסוח מול לקוחות במיילים
אנגלית בסיסית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 895
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת Help Desk לארגון ממשלתי בירושלים

איש/אשת Help Desk לארגון ממשלתי בירושלים

Go For It

22/06/2024

תיאור תפקיד:
  • מתן מענה לבעיות טכניות ופתרון תקלות.
  • ביצוע השתלטויות מרחוק וסיוע למשתמש בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד.
דרישות:
  • ניסיון של שנה לפחות בתחום.
  • ידע טכני בתחום התשתיות.
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים.
  • עבודה קודמת במוקד טלפוני.
  • שליטה בתוכנות Office.
  • ניסיון בביצוע גיבויים למערכות גדולות – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00627
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת משתמשים

תומכ/ת משתמשים

מרטנס הופמן חשכל מקבוצת Malam Team

22/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - Malam Team דרוש/ה תומכ/ת משתמשים לארגון רפואי גדול באיזור המרכז.
תיאור התפקיד-
מענה למשתמשים באמצעות תמיכה טלפונית, השתלטות מרחוק והגעה ללקוח קצה, התפקיד כולל עבודה מול משתמשים פנים ארגוניים, מתן מענה בתחום ה-IT ומתן מענה אפליקטיבי על תוכנות ומערכות רפואיות.
עבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת!
דרישות:
ניסיון מעל שנה בתמיכה טכנית
ניסיון ב-ACTIVE DIRECTORY ו-EXCHANGE
שליטה טובה באנגלית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 31223
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support Engineer / Help Desk

Support Engineer / Help Desk

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

22/06/2024

תיאור תפקיד:
Exciting Fintech company with an office in Jerusalem seeks a Support Engineer..
The IT Support team ensures the production and development environments are up and running 24/7. We stay busy doing everything from back-office helpdesk to supporting development teams with integrations, debugging, and troubleshooting.
You are:
As a technical-oriented individual, you are capable of resolving any technical issue with ease. Your exceptional customer service approach and effective communication skills help you to quickly solve problems of all levels of complexity, from the simplest to the most challenging. You are always eager to learn new things and have an innate drive for automation and continuous improvement of IT processes. You have a proven track record of working in a fast-paced environment and possess excellent diagnostic skills. You can quickly implement solutions and share your advanced technical knowledge in a simple and understandable manner.
דרישות:
    Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment - Required
    3+ years of experience working as a #help_desk / experience in a support role in a mid-large high-tech organization (military experience accepted) - Required
    Troubleshooting a range of desktop/laptop computers, knowledge of Mac OS, Windows and Linux - Required
    Proven experience supporting Apple Mac hardware and OSX operating systems – Required
    Excellent Customer Service skills via phone, email, and in-person – Required
    Experience working with collaboration tools, conferencing systems, remote IT tools, and ticketing systems - Required
    Experience with MDM solutions such as In-Tune or Jamf
    Strong Technical and Organization Skills
    Troubleshooting Skills & Analytical Skills (networks, switches, routers, access points, printers, and other devices)
    A thorough understanding of the different OS’s, iPhone and Android devices, and other peripherals and how to set up a secure remote connection to them.
    The ability to speak in technical and non-technical jargon and translate both into comprehendible documentation and requirements company-wide
    Familiarity with ServiceNow or Zendesk
    Experienced with Zoom/Teams conference rooms
    Experience with Active Directory, O365/Azure AD, and Powershell
Work from our Jerusalem office 5 days a week. Possibility for 1 remote day a week.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 951772
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת Helpdesk

תומכ/ת Helpdesk

MatchPoint IT

22/06/2024

תיאור תפקיד:
לארגון פננסי וגדול במרכז הממוקם על קו רכבת דרוש/ה איש Helpdesk/
במסגרת התפקדיד תמיכה פנים ארגונית באווירה צעירה ודניאמית. 
Helpdesk
דרישות:
לפחות שנת ניסיון כאיש/ת  Helpdesk
ניסיון בעבודה עם AD- הקמת משתמשים, שחרור מנעילה איפוס סיסמאות ועוד. 
עבודה עם מערכות הפעלה office365 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00547
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי/ת PC

טכנאי/ת PC

מרטנס הופמן מקבוצת Malam Team

22/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברת Mertens Malam Team דרוש/ה טכנאי/ת PC להשתלבות בצוות המחשוב בארגון גדול באשדוד
במסגרת התפקיד תמיכה לכל הסגל המנהלי והסטודנטים, תמיכה בתקלות רשת, מחשוב, ציוד קצה, ניהול משתמשים ב - Active directory, התקנת ציוד קצה ומערכות הפעלה Win 10 ועוד.
העבודה במשרה מלאה במשמרות א'- ה' באשדוד.
דרישות:
בוגר/ת קורס PC / ניהול רשתות MCSA/ CCNA וכדומה
ניסיון קודם כטכנאי/ת PC או Help Desk או כנציג/ת תמיכה טכנית.
ידע במערכות הפעלה Win
היכרות בטיפול בתקלות בציוד קצה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 29755
אזור: דרום - קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!