דרושים בתחום Help Desk

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 7 משרות עבודה בתחום Help Desk

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "Help Desk" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : System Admin, אחראי משמרת HELP DESK, איש תמיכה טכנית ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support Engineer

Support Engineer

Logica-IT

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לתפקיד תמיכה טכנית בארגון סטארטאפ בתחום פיננסי דרוש/ה Support Engineer.
במסגרת התפקיד – מתן תמיכה טלפונית, פרונטלית ובשליטה מרחוק למשתמשי קצה.
טיפול בתקלות חומרה, תוכנה, תקשורת וציוד היקפי, כולל מחשבים, מדפסות, סורקים , קונפרנס רום , מולטימדיה
בקרת כניסה, טלפוניה וכ"ו.
ניהול משתמשים, רישוי ודוא"ל בסביבת Microsoft 365.
תיעוד פניות במערכת ניהול תקלות (Ticketing System) .
עבודה מול צוותים טכניים -QA , ניהול פרויקטים , פיתוח ועוד.
דיווח למנהל תשתיות.
דרישות:
    ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקיד דומה – יתרון לניסיון בסטארטאפים.
    שליטה מלאה במערכות הפעלה Windows 10/11 וMacOS-.
    ידע בטלפונים ניידים Android וiOS-.
    שליטה מלאה במוצרי Microsoft 365 :
    Intune, Defender, Entra ID, Conditional Access, SharePoint, Exchange, Teams, OneDrive, Outlook., Purview ועוד.
    היכרות עם רשתות Wi-Fi, מערכות מולטימדיה וקונפרנס.
    היכרות עם מערכות טלפוניה.
    הבנה בעולמות אבט"מ: סינון דואל , EDR , AV , גלישה מאובטחת הלבנה וכ"ו.
    יכול כתיבת סקריפטים.
    תודעת שירות גבוהה, סבלנות, יכולת עבודה בצוות, ורצון ללמוד ולהתפתח.
    אנגלית ברמה טובה (בעיקר לקריאה טכנית).
    יתרון לבעלי הסמכות כמו:
      CompTIA A+
      Microsoft Certified: Modern Desktop Administrator Associate
      Microsoft Certified: Microsoft 365 Fundamentals
      Microsoft Certified: Security, Compliance, and Identity Fundamentals
      Cisco Certified Support Technician (CCST)
      Microsoft Certified: Azure Administrator Associate ודומה

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18797
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומך/ת מחשוב לארגון בריאותי גדול בירושלים!

דרוש/ה תומך/ת מחשוב לארגון בריאותי גדול בירושלים!

לוג-און תוכנה

19/11/2025

תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית למשתמשי הארגון – קו ראשון ושני לטיפול בתקלות מחשוב מגוונות (מערכות הפעלה, תקשורת, תוכנות מדף ויישומים ייעודיים)
עבודה מול יחידות התמיכה המתקדמות (סיסטם, תקשורת וכד'), כולל אבחון תקלות והפעלת אסקלציה במידת הצורך
מענה לפניות משתמשים ורפרנטים, כולל הטמעה וליווי שוטף בשימוש ביישומים ייעודיים
ניהול מקצועי של צוות התמיכה (סיוע למנהל המוקד)
בקרה על קריאות המועברות מקו ראשון לקו שני
שותפות בצוות מקצועי התומך במגוון מערכות הארגון
למידה מתמדת בסביבה דינאמית עם אפשרות להתפתחות מקצועית
שעות פעילות המוקד:
ימים א'-ה': 07:30-17:00 (פעילות מלאה)
ימים א'-ה': 17:00-20:00 (פעילות חלקית)
ימי ו': 07:30-12:00 (פעילות חלקית)
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/Help Desk
ניסיון במתן תמיכה למשתמשים בסביבות Windows, תקשורת ותוכנות מגוונות
יכולת למידה מהירה, עבודה בצוות ועמידה בלחץ
שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת Multitasking
יתרון משמעותי ל:
ניסיון בעבודה בארגונים גדולים / במגזר הציבורי / מגזר הבריאות
ניסיון בעבודת צוות ובתמיכה בקווים ראשונים/שניים
ניסיון בעבודה עם Excel וניתוח דוחות סטטיסטיים
ניסיון בניהול מאגרי ידע
ניסיון בבקרה ומעקב אחר קריאות שירות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02428
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת תפעול פיננסי בארגון מוביל בשפלה

תומכ/ת תפעול פיננסי בארגון מוביל בשפלה

Gtech

19/11/2025

תיאור תפקיד:
• טיפול בפניות וריכוז תקלות מקצה לקצה, עד למתן מענה איכותי למשתמש תוך עמידה ביעדי השירות. • מענה לפניות היחידה לפניות הציבור
• תמיכה בתהליכי עבודה בנקאיים ותפעוליים במסגרת שינויים במערך הסניפים ·
• עדכון נתונים בטבלאות · DPT בסביבת היצור
• ממשקי עבודה מול לקוחות וגורמים שונים בחברה ·
• אחריות על גיבוש פתרון ובקרה שוטפת אחר משימות עד לסגירת מעגל טיפול. ·
דרישות:
• ידע בתהליכי עבודה בנקאיים (פתיחת חשבון / מט"י / אשראי / משכנתאות) - יתרון• תודעת שירות גבוהה ·
• ידע בתוכנות אופיס – חובה ·
• יכולת עבודה בצוות ·
• כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב ·
• רקע אקדמאי- יתרון ·
• יחסי אנוש טובים ·
• נכונות לעבודה בשעות מאומצות ·
• יכולת ראייה רוחבית של תהליכים בארגון ·
• יכולות למידה עצמית, חשיבה יצירתית ·
• ניסיון עבודה עם מערכות תמיכה וכלי · BI – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2802
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת קונפיגורציה tier 3

אחראי/ת קונפיגורציה tier 3

חילן בע"מ

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת חילן, המובילה במשק במתן פתרונות לניהול HR באירגונים דרוש/ה איש/אשת קונפיגורציה (Tier 3) לתפקיד מאתגר, דינמי ומשמעותי בצוות אסטרגי של החברה.
במסגרת התפקיד תהיה/י אחראי/ת על תפעול, תחזוקה שוטפת ופתרון בעיות במערכת Web מתקדמת, המשמשת מאות אלפי משתמשים בארגונים מובילים במשק. התפקיד כולל עבודה מול סביבות יצור (Production), טיפול בהרשאות משתמשים, איתור ופתרון תקלות (באגים) ותיקונים במערכת, ביצוע קונפיגורציות ושינויים לפי דרישות עסקיות, וכן שיתוף פעולה הדוק עם צוותי פיתוח, יישום, ותמיכה טכנית.
דרישות:
- ידע וניסיון בכתיבת שאילתות SQL (עד לרמת Join ומעלה) – חובה
- יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות
- עצמאות גבוהה, יכולת ניהול זמן יעילה וראייה מערכתית
- יכולת למידה עצמית מהירה, חשיבה יצירתית ו"ראש גדול"
- יחסי אנוש מצוינים, אדיבות, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- אחריות, יסודיות ושיקול דעת גבוה
- תואר ראשון – יתרון
זמינות למשרה מלאה במשרדנו בתל אביב, קרוב לקו רכבת.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1312
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת טכני/ת - HELP DESK

תומך/ת טכני/ת - HELP DESK

קבוצת יעל

19/11/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טכני/ת - HELP DESK לגוף ציבורי גדול בירושלים.

תיאור התפקיד:
  • מתן מענה ותמיכה לעובדי הארגון
  • איתור בעיות ופתרון בעיות בנושאי חומרה / תוכנה, כל סוגי תקלות מחשוב ורשת - השירות הינו שירות פרונטלי ובהשתלטות מרחוק – על פי הצורך
  • משרה במודל היברידי

דרישות:

  • הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של מיקרוסופט.
  • ניסיון בפתרון בעיות בסביבה מרובת יישומים ומערכות
  • ידע מעמיק עם Office – התקנה, הסרה, פתרון בעיות
  • ידע באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה (כגון מדפסות, סורקים, מחשבים נייחים /ניידים וכו'
  • ידע ב Directory Active,הקמת משתמשים, הסרת נעילות וזיהוי תקלות
  • יתרון לידע במערכות וכלים של גיבוי ושחזור תחנות קצה
  • יתרון לידע ביצירת אימג' של תחנות קצה
  • יתרון לידע בנושא תקשורת – LAN
  • יתרון לידע בשירותי GPO ,DNS ,DHCP, הפצות, SCCM
  • יתרון לידע בכתיבת סקריפטים קצרים
  • השכלה רלוונטית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23937
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה בתחום הביטוח נדרש/ת תומך תוכנה.

לחברת תוכנה בתחום הביטוח נדרש/ת תומך תוכנה.

חברת תוכנה

19/11/2025

תיאור תפקיד:
  • תמיכה בלקוחות החברה ממשרדי החברה.
  • ליווי לקוחות בהטמעת התוכנה.
  • המשרה הינה לטווח ארוך.
דרישות:
  • העבודה הינה מול לקוחות החברה.
  • החברה ממוקמת באיזור השרון.
  • נדרשים יחסי אנוש טובים וסבלנות
  • לימוד והכרת התוכנה
  • הכשרה תינתן במקום
  • תנאים טובים למתאימים!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00031
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת Help Desk

תומך/ת Help Desk

PEAK HR

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לארגון מוביל דרוש/ה תומך/ת Help Desk.
מחפש/ת את הצעד הראשון לעולם ה־IT? הזדמנות מעולה למי שרוצה דריסת רגל אמיתית בתחום עם אפשרויות פיתוח רבות בהמשך.

תיאור התפקיד:
  • מענה וטיפול בתקלות מחשוב בסיסיות–טכניות
  • תמיכה בחומרה, תוכנה וציוד קצה
  • טיפול בתקלות רשת ותקשורת בסיסיות
  • מתן תמיכה למשתמשי הארגון בשירותיות גבוהה
משרה היברידית באזור המרכז.
דרישות:
  • חוש טכני ואוריינטציה טכנולוגית
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים
  • יכולת למידה מהירה ופתרון בעיות
  • יכולת עבודה בצוות ובסביבה דינמית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1408
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!