דרושים בתחום Help Desk

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 11 משרות עבודה בתחום Help Desk

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מובילה באזור חיפה, דרוש /ה איש /אשת תמיכה טכנית להשתלבות במוקד השירות ותמיכה בתחום המחשוב.
העבודה במשרה מלאה. נכונות לשעות נוספות.
דרישות:
בעל /ת ניסיון במתן שירות וטיפול בלקוחות במוקד תמיכה טכנית טלפונית.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות משתמשים בעמדות קצה.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות במערכות הפעלה, יישומים, אפיון ופתרון תקלות.
בעל /ת ניסיון בפתרון תקלות בתוכנות Office של חברת Microsoft.
בעל /ת סיווג ביטחוני עכשווי או בעבר - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-208436375
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית בחיפה, דרוש/ה עובד/ת Help Desk למוקד הטכני של ה-IT, הנותן תמיכה טכנית רחבה (TIRE 1 לישראל ולמדינות קרובות, TIRE 2 לשאר העולם).המוקד עובד 24/7 365 יום בשנה במשמרות, עם נכונות לעבודה בסופי שבוע ומשמרות לילה.
דרישות:
- מינימום שנתיים ניסיון בעבודה במוקד תמיכה טכני- חובה.
- אנגלית – רמה גבוהה, שיחה, כתיבה- חובה.
- ניסיון טכני רלוונטי ב- Active Directory, Exchange (MBX+ D\G setup).
- היכרות עם יישומי Microsoft.
- היכרות וניסיון בסביבת Cisco.
- עבודה בחברה גלובאלית- יתרון משמעותי.
- קורסים רלוונטים- יתרון.
- כתיבת סקריפטים ב-Power Shell- יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2554
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Key Attributes:
The SOC/CSIRT Analysts (Tier I) will be members of the Security Operations Center and will actively monitor security threats and risks, provide in-depth incident analysis, evaluate security incidents, and will provide proactive threat research. The Cyber Security Analysts will utilize the latest in security technology and be on the forefront of incident response.
Responsibilities:
* Understanding and implementing proper Incident Handling procedures.
* Basic understanding of information security policies and doctrine, ability to draft, modify and create SOP for use of other team members
* Recognizing vulnerabilities and publicly known attack traffic patterns.
* Evaluating and determine if/when information security violations have occurred.
* The ability to demonstrate understanding and in-depth knowledge of security threats.
* The ability to demonstrate understanding and knowledge correlation analysis, along with an understanding of monitoring programs, such as Splunk and IBM QRadar.
* Maintaining and developing an understanding of malware and forensic analysis.
* Coordinating response efforts with various departments within the organization in a cooperative and beneficial manner
* Maintaining situational awareness reports for advanced threats such as Advanced Persistent Threat (APT) and Focused Operations (FO) incidents
* Using good written and oral communication skills.
דרישות:
Required Skills, Experience, and Qualifications:
* 1-3 years of experience in SOC or equivalent Cyber Security environments.
* Knowledge in information security controls such as Firewalls, IDS/IPS, WAF, proxy, routers is a must.
* Understanding of common network services (web, mail, FTP, etc), network vulnerabilities, and network attack patterns is a must.
* A PLUS to have at least one (1) certification in the field of information security from a respectable security organization.
* Candidate must be willing to work in shifts of 9 hours (24x7)
* Candidate must be able to travel by car when no public transportation is available.
* Fluent verbal and written English.
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: 1385
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית הממוקמת בראשון לציון, בעלת סביבה טכנולוגית חדשנית ועשירה דרוש/ה תומך/ת IT בעל/ת ניסיון עשיר בסביבות מורכבות ומרובות שרתים ובעבודה עם עמדות קצה רזות.
בסביבת VDI.
מתן שירות ותמיכה מול לקוחות ועובדי החברה .
עבודה בסביבת Domain ארגוני מרובת מערכות.
תמיכה ותפעול של 10 Windows ומוצרי Office .
דרישות:
ניסיון בעבודה ומתן שירות מול לקוחות ועובדי חברה - חובה.
רקע של לפחות שנתיים בעבודה בחברה בסביבת Domain ארגוני מרובת מערכות ושרתים וירטואליים ופיזיים- חובה.
רקע בתחזוקת PC ,לפטופים וציוד היקפי - חובה.
רקע וניסיון בתמיכה ותפעול של 10 Windows ומוצרי Office – חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכת קריאות, עמידה ב-SLA ו-s'KPI – חובה
היכרות עם עבודה במערכת SysAid - יתרון משמעותי.
היכרות עם עולמות ומוצרי אבטחת המידע, הסיסטם והתקשורת – יתרון משמעותי.
ניסיון בתחזוקה ותמיכה בתקלות של VDI Horizon – יתרון משמעותי.
הסמכת MCSA / ניסיון שווה ערך – יתרון.
עבודה עם ( – Intune, MDM, MAM( Azure-ו Microsoft 365 - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-462
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למכון פילת דרוש/ה איש/ת IT לתמיכה במערכות המחשוב של החברה
• תמיכה טכנית ללקוחות החברה החיצוניים והפנימיים
• טיפול שוטף ברשת המחשבים, מעקב אחר תקלות וביצוע פעולות מנע ברשת
• טיפול שוטף במערך המחשבים: התקנות, הזזות, שינויי רכיבי חומרה ותוכנה
• התקנות חומרות ותוכנות חדשות בתחנות ושרתים קיימים, כולל שדרוגים שונים
• התקנות וטיפול שוטף למערכות המחשוב של החברה הממוקמות מחוץ לחברה בסניפיה השונים.
• תמיכה בעובדים מהבית באמצעות השתלטות מרחוק והדרכה
• תיקון תקלות חומרה כולל החלפת חלקים פגומים

משרה מלאה בפתח תקווה
דרישות:
• נסיון של לפחות שנה עבודה בצוות IT.
• ניסיון בתמיכת משתמשי קצה – Help Desk
• ניסיון בתחזוקת מחשבים אישיים – כולל הכרות טובה עם מערכות הפעלה Windows 10, אנטי וירוס, אופיס, התקנות תוכנה וחומרה, איתור ופתרון תקלות.
• ניסיון בעבודה עם תשתיות שרתי מיקרוסופט
• ידע בתחומים הבאים – יתרון: Microsoft: Server, Office 365, Terminal Server, SQL, Exchange, AD, Group Policy etc.
• ניסיון בעבודה עם סביבות וירטואליות – יתרון : VmWare ו/או HyperV
• ידע בתחום תקשורת מחשבים – יתרון: Switches, Firewall, IPVPN, IPSEC etc.
• יכולת גבוהה בפתרון בעיות ולמידה עצמית
• יכולת הבעה טובה בכתב
• אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1144
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתל אביב המפתחת כלים דיגיטליים לניהול תיקים משפטיים.
אנו מחפשים אחראי/ת Help desk בכיר /ה , בעל/ת תודעת שירות גבוהה, נכונות ללמוד ולהתפתח, ויכולת עבודה עצמאית.
משרה מלאה ימים א-ה 8-17
שכר גלובלי עפ"י ניסיון

תחומי אחריות:
1. תמיכה שוטפת למשתמשים בנושא תפעול ופתרון בעיות במערכת
2. תמיכה שוטפת בכלל הנושאים הקשורים לתפעול המשרד, כולל Windows, Office, רשתות חברתיות, כרום, בעיות רשת, מדפסות וסורקים, תפעול מחשבים וציוד דיגיטלי אחר
3. התקנה וקונפיגורציה של מחשבים, מצלמות, סורקים, ומדפסות
4. עבודה מול מעבדות חיצוניות לתיאום תיקון ציוד והחזרתו
5. הדרכות בנושא המערכת למשתמשים חדשים
6. כתיבת מסמכים טכניים ועזרי תמיכה באינטרנט
דרישות:
דרישות התפקיד:
1. יותר מהכל: גישה שירותית, רצון לעזור, יכולת לימוד, עצמאות, ויכולות ניתוח ופתרון בעיות
2. שנה ניסיון בעבודת help desk
3. ידע בתפעול סביבת Windows ובתפעול תקלות, כולל במיוחד תקלות רשת
4. ידע בסיסי ברשתות
5. אנגלית ברמה טובה
6. ידע בניהול Active Directory - ניסיון
7. יכולת כתיבה טכנית - ניסיון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 35382
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד מוביל בת"א דרושים/ות לתפקיד תמיכה טכנית-אפשר ניסיון מהצבא!
במסגרת התפקיד:
מתן תמיכה טכנית בתקלות מערכת הפעלה, אופיס, אנטי וירוס וחומרה, התקנות מחשבים, תוכנות, תקשורת ועוד.
תנאים:
משרה מלאה.
צ"ש עד 12K- תלוי ניסיון.
תנאים טובים עם אופציות קידום למתאימים ולימוד תחומים נוספים (אבטחת מידע, תקשורת, וירטואליזציה, סטורג’ים ועוד).
דרישות:
ניסיון של שנה כטכנאי/ת PC או תומך/ת טכני/ת ב Help Desk.
ניסיון עם מערכות הפעלה של מיקרוספט ויישומי Office.
ניסיון בתקלות חומרה, תוכנה וציוד קצה.
קורס בתחום המחשוב.
יתרון בעבודה ברשתות מחשוב (הקמת משתמשים, ניהול מדפסות רשת, שרתי דואר וכדומה).
נכונות לעבודה במשרה מלאה לטווח ארוך.
אנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 35406
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח מובילה בפתח תקווה דרוש/ה רפרנט/ית IT!
מתן מענה לכל עובדי הסוכנות בנושא Help desk וממשקי עבודה מול הבנק וחברות הביטוח.
ניהול פרוייקטים (איש טבלאות , רפרנט IT , מנתח מערכות)

משרה מלאה 8:00-17:00 הכוללת שעות נוספות
דרישות:
דרישות התפקיד:
עדיפות לבוגרי MCITP/MSCSE
ניסיון בטיפול בתקלות TCP/IP , מדפסות, P.C
תפעול מערכות יעודיות
הכרות עם AS400,AD,EX ,OFFICE GPO
הכרות עם מערכת NICE
גיבוי התקנה וטיפול בתקלות בOS XP.7.10.server2003.2008.
ניסיון מעולם המוקדים- יתרון
יכולת למידה מהירה, יכולת עבודה בצוות, ראייה מערכתית
יכולת עבודה בתנאי לחץ ומשימות משתנות, יכולת עבודה במספר מערכות במקביל
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 35384
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למרטנס הופמן Malam Team דרוש/ה תומכ/ת אפליקטיבי/ת לארגון מוביל באיזור המרכז.
הזדמנות מעולה להיכנס לתחום התמיכה האפליקטיבית עם אופציות קידום.
דרישות:
ניסיון קודם במוקד תמיכה/שירות.
ניסיון בתמיכה אפליקטיבית - יתרון.
שליטה ב WINDOWS, OFFICE.
נכונות לעבודה במשמרות עם ימי שישי לסירוגין.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 24288
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת One - taldor דרוש/ה הנדסאי/ת תוכנה לגוף ציבורי במרכז הארץ.
במסגרת התפקיד תפעול ותחזוקה שוטפת של מערכות הארגון, שדרוגי גרסה ובדיקות תוכנה
הטמעת מערכות פנים ארגוניות ומתן מענה לתקלות תוכנה חומרה וציוד קצה
דרישות:
הנדסאי/ת תוכנה / תעשייה וניהול - דרישת סף!
3 שנות ניסיון כתומך /ת טכני פנים ארגוני.
נסיון במוקד- יתרון.
ידע בבדיקות תוכנה ותפעול ותחזוקה של מערכות ומתן מענה לתקלות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: SE 16387
אזור: השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת One Taldor דרוש/ה תומך/ת טכני/ת לגוף ציבורי גדול בדרום.
במסגרת התפקיד - מתן מענה ותמיכה בתקלות תוכנה, חומרה וציוד קצה.
טיפול בקריאות משתמשים בארגון
דרישות:
שנת נסיון אחת - כתומך HELP DESK (נסיון צבאי נכלל) - תנאי סף!
תואר ראשון במדעי המחשב / הנדסת תוכנה / הנדסאי בתחומים /יוצא צבא ששירת בתחום התפקיד.
או לחלופין בעלי תואר אחר עם הסמכות טכנולוגיות בהיקף של 100 שעות לימוד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: SE 16525
אזור: דרום, השפלה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!