תיאור תפקיד:
לבנק מוביל בשפלה דרוש/ה מומחה/ית תשתיות אחסון
דרישות:
· יכולת מוכחת וניסיון בניהול תשתיות אחסון, רשת SAN ו NAS – חובה לפחות 5 שנות ניסיון · יכולת והבנה של תשתיות אחסון בסביבה הפתוחה – חובה , יתרון להכרת מארזי אחסון חברת אינפינידט, נטאפ · יכולת מוכחת של – יצירת שרת \ cluster חדש במארז , שינוי optimizing , שינוי preferred ועוד – חובה · ניסיון בעבודה עם מערכות וירטואליזציה של VM , שרתי UNIX/LINUX ו DB מסוגים שונים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00559
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - MalamTeam דרושים אנשי/נשות תמיכת Help Desk להשתלבות בצוות המחשוב בארגון גדול ובטחוני באשדוד. במסגרת התפקיד תמיכה בתקלות Domain אצל משתמשי הארגון, טיפול בתקלות במערכות הפעלה Windows, ניהול משתמשים ב-Active Directory, תקלות רשת,דוא"ל, חומרה, תוכנה וכדומה. העבודה במשרה מלאה א'- ה' באשדוד, הכשרה על חשבון החברה, נכונות לשעות נוספות ותנאים טובים למתאימים!
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות שנה בתפקיד שירות ומתן תמיכה למשתמשים / Help Desk או PC - (אפשרי ניסיון כמנהל/ת רשת מחשוב משירות צבאי) ניסיון בתמיכה בתקלות רשת ניסיון מעמיק בתקלות במערכות הפעלה Win ניסיון בעבודה מול Active Directory
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
28516
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ל-Schindler- Your Finance Team המתמחה בניהול פיננסי לחברות הייטק וסטארט אפ
דרוש /ה: אחראי/ת תמיכה טכנית, תפעול ואינטגרציה של תוכנות ומערכות מידע לתפקיד מגוון המערב מס' תחומים: - ניהול ושליטה על חשבונות ומשתמשי המערכות השונות כולל הקמה ותפעול שוטף. - אחריות על ממשקי התוכנות מול בתי התוכנה, מנהלי המערכת, העובדים והלקוחות (תמיכה, עדכוני גרסה, שירות, הדרכה) - ניהול תהליך onboarding ללקוח, כולל הדרכות, ייבוא וייצוא גיבויים, פתיחת חשבונות במערכות וכד' - ניהול מערכת ה CRM האירגונית, כולל פונקציונאליות וטיוב נתוני המערכת - מתן שירות ותמיכה לתקלות בסיסיות, עבודה מול חברת תמיכה חיצונית - ניהול וריכוז נושאי אבטחת מידע והגנת הפרטיות מיקום: פתח תקווה, משרה מלאה נכונות לשעות לש"נ , עבודה היברידית
דרישות:
ניסיון עבודה קודם בתפקידי תמיכה ושירות/הדרכה טכנית/אינטגרציה מערכות מידע אוריינטציה שירותית גבוהה רקע טכני –יתרון משמעותי שליטה ביישומי office ידע בהתקנות מקומיות, ענן ורשתות יכולת ניהול תהליכים חוצי ארגון יסודי/ת ומאורגן/ת אנגלית ברמה גבוהה, קריאה, כתיבה, דיבור ידע בתפעול תוכנת פריוריטי- יתרון מיקום: פתח תקווה, עבודה היברידית, משרה מלאה נכונות לשעות לש"נ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-96
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- במסגרת התפקיד מתן שירות ותמיכה לגורמים פנים ארגוניים בנושאי מערכות הפעלה, תקשורת והרשאות ברשת. - טיפול בתקלות חומרה, תוכנה וציוד היקפי. - עבודה בסביבת דומיין ועם אופיס 2016 ו2021. - עבודה עם AD, CITRIX, SCCM, VMWARE וטלפוניה של Avaya - עבודה כחלק מצוות. - מדובר בחברה גלובלית מוכרת - משרה מלאה במשמרת בוקר
דרישות:
- לפחות שנה ניסיון בתפקידי Help Desk - חובה - ידע וניסיון בתקלות חומרה , תוכנה וציוד היקפי - חובה - ניסיון בעבודה בסביבת דומיין - חובה - ידע וניסיון בתמיכה בתקלות אופיס בדגש על 2016 ו-2021 - חובה - ידע וניסיון בתמיכה במערכות הפעלה בדגש על Win10 - חובה - ניסיון בAD , Citirx , Sccm - יתרון - הכרת טלפוניה של Avaya - יתרון - ניסיון בעבודה עם שרתים ו-Vmware - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2832
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה באזור חיפה אנחנו מגייסים תומכ/ת טכניים ! במסגרת התפקיד תהיו תומכים המהווים קו ראשון לקבלה וטיפול בתקלות. התפקיד כולל תחקור והתמודדות עם תקלות ומתן מענה במסגרת הכלים בצוות/ העברה לקו שני (צוות הפיתוח) לטיפול. התפקיד מכיל המון אינטראקציות מורכבות עם לקוחות (תובעניים) ולכן מצריך מקצועיות, שירותיות, יכולת העברת מסרים גבוהה, יכולת ירידה לפרטים וסגירת תהליכים. בין יתר המשימות נדרש גם לכתוב מדריכים למשתמש (יכולת הבניית מידע, התנסחות, סדר ומתודה).
דרישות:
ניסיון בהטמעה של מערכות WEB ניסיון בליווי בדיקות משתמשים בתוך ארגון ניסיון בכתיבת מדריכים למשתמש ניסיון בליווי ותמיכה במשתמשים בתוך ארגון הבעה בעל פה ובכתב ברמה גבוהה מאוד עברית שפת אם אנגלית ברמה טובה+ חובה - שירותיות וסבלנות!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
72501
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברת one Taldor מגייסת HELP DESK לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל: מתן מענה ותמיכה טכנית במערכות מחשוב, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה מתן מענה פים ארגוני לעובדי החברה, השתלטות מרחוק, תמיכה טלפונית ותמיכה פרונטלית
דרישות:
שנה ניסיון בתחום - חובה (מתאים למנהל/ת רשת מחשוב מהצבא) השכלה רלוונטית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 24044
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertes- Malam Team דרוש/ה תומך/ת Help Desk להשתלבות בצוות התמיכה הפנים ארגוני עבור ארגון רפואי מוביל באזור תל אביב! התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לאלפי משתמשים (15% פרונטלי, 85% טלפוני), וטיפול בתקלות רשת, מחשוב וציוד קצה. כמו כן טיפול בתקלות דוא"ל, ניהול משתמשים ב- Domain ועוד. העבודה במשרה מלאה בשעות הבוקר א'- ה' ושישי אחת לחודש
דרישות:
דרישות המשרה: בוגר/ת קורס ניהול רשתות/ MCSA/ PC וכדומה ניסיון בתמיכת משתמשים ומתן פתרונות תקלות- יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם מערכות השתלטות מרחוק- יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם מערכות Office ו- Windows- יתרון משמעותי ניסיון בתמיכת ציוד היקפי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32187
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת UBTECH מגייסת תומך.ת Help Desk לחברת אנרגיה באזור השרון. התפקיד כולל: - יצירה וניהול חשבונות משתמשים ב-AD - ניהול הרשאות וסיסמאות ב-AD - תמיכת PC - תמיכה של בעיות חומרה ותוכנה במחשבים נייחים וניידים - כתיבת סקריפטים - יתרון
דרישות:
- ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידי תמיכת IT. - הבנה מעמיקה של ניהול ה-Active directory ו-user account management. - ניסיון בתפעול מערכת הפעלה windows. - תמיכה של בעיות חומרה ותוכנה במחשבים נייחים וניידים. - ידע בסיסי במושגי תקשורת, כולל TCP/IP ו-DNS. המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1883
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, סיוע בתקלות בתחום המחשוב, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע
דרישות:
ניסיון בתחום תמיכה טכנית- חובה ניידות חובה - אזור ללא תחבורה ציבורית נכונות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 24035
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה שוטפת,טיפול בתקלות, התנהלות מול ספקי שרות וספקי ציוד ,ליווי פרוייקטים בהיבטי חדרי הישיבות מערכות מולטימדיה ומערכות VC. פעילויות תחזוקה וטיפול מונע של חדרי הישיבות גם בשעות לא שגרתיות. ריכוז פעילויות עיקריות: טיפול בכ-400 חדרי ישיבות בהנה"ר מנהלות , מרכזי עסקים , שלוחות חו"ל . טיפול וליווי חדרי ישיבות - פורום בכיר . טיפול בתקלות בחדרי ישיבות . טיפול תקופתי ותחזוקת הציודים אחת לשבועיים או לפי דרישת הבנק תמיכה מרחוק במשתמשי חדרי הישיבות ומערכות ה-VC ליווי והקמת חדרי ישיבות, קליטת ציודים ותאום התקנות . התקנה ותחזוקת מחשבים בחדרי הישיבות . גיבוי של מלווה חדרי הישיבות בהנהלה , לעיתים עבודה במשמרות . פעילות בחדרי הישיבות בשעות לא שגרתיות . מסגרת התפקיד מטפל בתחנות קצה, תחנות VDI, שירות לחדרי ישיבות של ההנהלה הראשית. ידע בתקשורת - מתגים, התקנות של מחשבים, מדפסות, סורקים, ניהול הרשאות של תיקיות מחקלתיות, תקלות התחברות ותקלות תקשרות.
דרישות:
ניסיון מהצבא - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01993
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה גלובלית המתמחה במוצרי צריכה מגייסת עובד/ת תמיכה - HELP DESK. תיאור תפקיד: תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה, תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי.התקנת מחשבים- מערכות הפעלה, דרייברים ותוכנות + ביצוע ותחזקה של מערכות Imaging. התקנת ותחזוקת מדפסות. הקמת משתמשים חדשים במערכות המידע, ניהול הרשאות (Active Directory) תמיכה בנושאי תקשורת של ספקים המתחברים למערכות המידע של החברה. תיעוד התקנות חדשות הנדרשות במחשבי העובדים. תחזוקת ציוד טלפוניה. ניהול ציוד מיחשוב- קליטה ובקרה, רישום והחתמת עובדים.
דרישות:
• ניסיון בתחום (כולל צבאי) עד 3 שנים / רקע אישי בתחום • שליטה במערכות הפעלה Windows 10/11 • שליטה בישומי 365Office , הכרת One Drive ו- Microsoft Teams • ידע כללי בחומרת מערכות PC (נייחים + ניידים), כולל התקנה חומרה ותוכנה – חובה • ידע כללי במערכות תקשורת LAN,WAN – חובה • ידע ב- Active directory Users and computers ו- הקמת תיבות ב- exchange - חובה • ידע בתוכנות היקפיות כגוןEdge, SAP ועוד - יתרון • ניסיון בעבודה מול מערכת CRM כלשהי (מערכת תיעוד קריאות) - יתרון • ידע בטלפוניה ארגונית, טלפונים ניידים - יתרון • תודעת שירות מפותחת ותקשורת בינאישית טובה • עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות • מחויבות, אחריות ונכונות לזמינות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
183480
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|