דרושים בתחום Help Desk

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 8 משרות עבודה בתחום Help Desk

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "Help Desk" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : System Admin, אחראי משמרת HELP DESK, איש תמיכה טכנית ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה בתחום הביטוח נדרש/ת תומך תוכנה.

לחברת תוכנה בתחום הביטוח נדרש/ת תומך תוכנה.

חברת תוכנה

12/11/2025

תיאור תפקיד:
  • תמיכה בלקוחות החברה ממשרדי החברה.
  • ליווי לקוחות בהטמעת התוכנה.
  • המשרה הינה לטווח ארוך.
דרישות:
  • העבודה הינה מול לקוחות החברה.
  • החברה ממוקמת באיזור השרון.
  • נדרשים יחסי אנוש טובים וסבלנות
  • לימוד והכרת התוכנה
  • הכשרה תינתן במקום
  • תנאים טובים למתאימים!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00031
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

one טכנולוגיות מגייסת מפעיל/ת חדר בקרה לגוף ממשלתי בירושלים עבודה במשמרות 24/7

one טכנולוגיות מגייסת מפעיל/ת חדר בקרה לגוף ממשלתי בירושלים עבודה במשמרות 24/7

one פתרונות טכנולוגיים

12/11/2025

תיאור תפקיד:
one טכנולוגיות מגייסת מפעיל/ת חדר בקרה לגוף ממשלתי בירושלים עבודה במשמרות 24/7
התפקיד כולל: עבודה בשתי משמרות בוקר וערב 7:00-19:00
הפעלת המחשבים בארגון. ביצוע גיבויים. הרמתתוכנות אצווה, הפקדת דו"חות מרכזיים והפצתם.
דרישות:
שנתיים ניסיון ותחום והשכלה  - חובה 
נכונות לעבודה במשמרות 24/7 - בוקר 7:00-19:00 ערב 19:00-7:00
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: RR 25837
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one טכנולוגיות מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף מוביל בתל אביב

חברת one טכנולוגיות מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף מוביל בתל אביב

one פתרונות טכנולוגיים

12/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף מוביל בתל אביב התפקיד כולל: טיפול בתקלות חומרה ותוכנה לבכירי החברה, אחראיות על תמיכה בכל סביבת המחשוב האישי והשימוש במערכות המחשוב המרכזיות עבור בכירי החברה , בדגש על טיפול שוטף במכשירים ניידים כגון טלפונים סלולאריים ,טאבלטים וכדומה
ריכוז דרישות המחשוב של לשכות הבכירים ויפנה אותם לגורמים המתאימים ביחידת מערכות מידע תוך מעקב ביצוע עד למתן מענה מלא לדרישות אלו.
דרישות:
ניסיון של מעל שנה כאיש תמיכה בארגון עם יותר מ- 1000 משתמשים
ידע מוכח והכרות מלאה חם תוכנות MICROSOFT OFFICE
ידע מוכח במערכות הפעלה של טלפונים חכמים וטאבלטים מסוג IOS ו ANDROID
ידע מוכח במערכות הפעלה של מחשבי משתמשים כגון WIN10/11
ידע מוכח בניהול יישומים שיתוף פגישות וועידות וירטואליות כגון ZOOM , TEAM
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RR 25622
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומך/ת מחשוב לארגון בריאותי גדול בירושלים!

דרוש/ה תומך/ת מחשוב לארגון בריאותי גדול בירושלים!

לוג-און תוכנה

12/11/2025

תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית למשתמשי הארגון – קו ראשון ושני לטיפול בתקלות מחשוב מגוונות (מערכות הפעלה, תקשורת, תוכנות מדף ויישומים ייעודיים)
עבודה מול יחידות התמיכה המתקדמות (סיסטם, תקשורת וכד'), כולל אבחון תקלות והפעלת אסקלציה במידת הצורך
מענה לפניות משתמשים ורפרנטים, כולל הטמעה וליווי שוטף בשימוש ביישומים ייעודיים
ניהול מקצועי של צוות התמיכה (סיוע למנהל המוקד)
בקרה על קריאות המועברות מקו ראשון לקו שני
שותפות בצוות מקצועי התומך במגוון מערכות הארגון
למידה מתמדת בסביבה דינאמית עם אפשרות להתפתחות מקצועית
שעות פעילות המוקד:
ימים א'-ה': 07:30-17:00 (פעילות מלאה)
ימים א'-ה': 17:00-20:00 (פעילות חלקית)
ימי ו': 07:30-12:00 (פעילות חלקית)
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/Help Desk
ניסיון במתן תמיכה למשתמשים בסביבות Windows, תקשורת ותוכנות מגוונות
יכולת למידה מהירה, עבודה בצוות ועמידה בלחץ
שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת Multitasking
יתרון משמעותי ל:
ניסיון בעבודה בארגונים גדולים / במגזר הציבורי / מגזר הבריאות
ניסיון בעבודת צוות ובתמיכה בקווים ראשונים/שניים
ניסיון בעבודה עם Excel וניתוח דוחות סטטיסטיים
ניסיון בניהול מאגרי ידע
ניסיון בבקרה ומעקב אחר קריאות שירות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02428
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת טכני/ת PC

תומכ/ת טכני/ת PC

חברה דיסקרטית

12/11/2025

תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי מהגדולים בארץ ! 
משרת תמיכה טכנית, פרונטלית ומרחוק,עיסוק בחומרה,תוכנה, מערכות הפעלה, התקנה וטיפול בתקלות מחשוב נייח ונייד.
תמיכת ציוד הקפי, חדרי ישיבות וכו'.
מתן מענה פנים ארגוני.
דרישות:
- נסיון לפחות שנה בתפקיד תמיכה טכנית פרונטלית
-הסמכות בתחום PC/HEKPDESK - יתרון 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1373
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת קונפיגורציה tier 3

אחראי/ת קונפיגורציה tier 3

חילן בע"מ

12/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת חילן, המובילה במשק במתן פתרונות לניהול HR באירגונים דרוש/ה איש/אשת קונפיגורציה (Tier 3) לתפקיד מאתגר, דינמי ומשמעותי בצוות אסטרגי של החברה.
במסגרת התפקיד תהיה/י אחראי/ת על תפעול, תחזוקה שוטפת ופתרון בעיות במערכת Web מתקדמת, המשמשת מאות אלפי משתמשים בארגונים מובילים במשק. התפקיד כולל עבודה מול סביבות יצור (Production), טיפול בהרשאות משתמשים, איתור ופתרון תקלות (באגים) ותיקונים במערכת, ביצוע קונפיגורציות ושינויים לפי דרישות עסקיות, וכן שיתוף פעולה הדוק עם צוותי פיתוח, יישום, ותמיכה טכנית.
דרישות:
- ידע וניסיון בכתיבת שאילתות SQL (עד לרמת Join ומעלה) – חובה
- יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות
- עצמאות גבוהה, יכולת ניהול זמן יעילה וראייה מערכתית
- יכולת למידה עצמית מהירה, חשיבה יצירתית ו"ראש גדול"
- יחסי אנוש מצוינים, אדיבות, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- אחריות, יסודיות ושיקול דעת גבוה
- תואר ראשון – יתרון
זמינות למשרה מלאה במשרדנו בתל אביב, קרוב לקו רכבת.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1312
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת טכני/ת - HELP DESK

תומך/ת טכני/ת - HELP DESK

קבוצת יעל

12/11/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טכני/ת - HELP DESK לגוף ציבורי גדול בירושלים.

תיאור התפקיד:
  • מתן מענה ותמיכה לעובדי הארגון
  • איתור בעיות ופתרון בעיות בנושאי חומרה / תוכנה, כל סוגי תקלות מחשוב ורשת - השירות הינו שירות פרונטלי ובהשתלטות מרחוק – על פי הצורך
  • משרה במודל היברידי

דרישות:

  • הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של מיקרוסופט.
  • ניסיון בפתרון בעיות בסביבה מרובת יישומים ומערכות
  • ידע מעמיק עם Office – התקנה, הסרה, פתרון בעיות
  • ידע באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה (כגון מדפסות, סורקים, מחשבים נייחים /ניידים וכו'
  • ידע ב Directory Active,הקמת משתמשים, הסרת נעילות וזיהוי תקלות
  • יתרון לידע במערכות וכלים של גיבוי ושחזור תחנות קצה
  • יתרון לידע ביצירת אימג' של תחנות קצה
  • יתרון לידע בנושא תקשורת – LAN
  • יתרון לידע בשירותי GPO ,DNS ,DHCP, הפצות, SCCM
  • יתרון לידע בכתיבת סקריפטים קצרים
  • השכלה רלוונטית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23937
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת תפעול פיננסי בארגון מוביל בשפלה

תומכ/ת תפעול פיננסי בארגון מוביל בשפלה

Gtech

12/11/2025

תיאור תפקיד:
• טיפול בפניות וריכוז תקלות מקצה לקצה, עד למתן מענה איכותי למשתמש תוך עמידה ביעדי השירות. • מענה לפניות היחידה לפניות הציבור
• תמיכה בתהליכי עבודה בנקאיים ותפעוליים במסגרת שינויים במערך הסניפים ·
• עדכון נתונים בטבלאות · DPT בסביבת היצור
• ממשקי עבודה מול לקוחות וגורמים שונים בחברה ·
• אחריות על גיבוש פתרון ובקרה שוטפת אחר משימות עד לסגירת מעגל טיפול. ·
דרישות:
• ידע בתהליכי עבודה בנקאיים (פתיחת חשבון / מט"י / אשראי / משכנתאות) - יתרון• תודעת שירות גבוהה ·
• ידע בתוכנות אופיס – חובה ·
• יכולת עבודה בצוות ·
• כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב ·
• רקע אקדמאי- יתרון ·
• יחסי אנוש טובים ·
• נכונות לעבודה בשעות מאומצות ·
• יכולת ראייה רוחבית של תהליכים בארגון ·
• יכולות למידה עצמית, חשיבה יצירתית ·
• ניסיון עבודה עם מערכות תמיכה וכלי · BI – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2802
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!