תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד:
ניהול עמדת הקבלה בכניסה לאולם התצוגה, קבלת לקוחות ומתן שירות ראשוני בסניף, הן פרונטאלי והן טלפוני. לצד זאת, מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוותי המכירה ומענה ללקוחות, על מנת לקדם עסקאות ולמקסם את חווית הלקוח בתהליך המכירה.
תיאור התפקיד:
תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות, ובכלל זה תיאום פגישות מכירה ונסיעות מבחן, מתן מענה לשיחות נכנסות והעברת הודעות לנציג רלוונטי.
מעקב אחר הלידים הנכנסים לאולם והעברה לטיפול נציגי המכירות.
מתן מענה ראשוני בעת כניסת לקוח לאולם, עמידה בקשר עם לקוחות קיימים, טיפול בהעברת הצעות מחיר, חוזים, קבלת הזמנות ותאום מועדי אספקה.
עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ (מחלקות: אספקה, שירות, שיווק, הנהלת חשבונות, אתר מסירה וכו').
סיוע בהפקת דוחות גבייה וערבויות, עדכון מבצעים, עדכון היעדים וכד'.
ניהול הרכש במתחם המכירה.
דרישות:
דרישות מקצועיות:
ניסיון בעבודה פרונטאלית מול לקוחות - חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי בסביבה ממוחשבת- חובה
יכולת מכירתית- יתרון משמעותי
רישיון נהיגה – יתרון.
מיקום -תל אביב