תיאור תפקיד:
דרוש/ה למוקד טכנאי/ת מחשבים מקצועי/ת ובעל/ת תודעת שירות גבוהה, לתפקיד הכולל מתן תמיכה טכנית על ידי מענה טלפוני לעובדי הארגון. התפקיד דורש סבלנות, אדיבות, אחריות ויכולת לפתור תקלות במהירות וביעילות – תוך שמירה על חוויית שירות חיובית למשתמש. • תמיכה טלפונית (HELP DESK) ותמיכה פרונטלית למשתמשים• טיפול בתקלות חומרה ותוכנה בתחנות קצה – נייחים וניידים • התקנה, הגדרה ותחזוקה של Windows 10/11 • התקנת מחשבים מאפס כולל עבודה עם Images ו–Deployment • עבודה עם מערכות לניהול קריאות ותיעוד תקלות • ביצוע התקנות של ציוד היקפי: מדפסות, סורקים, מסכים, ציוד מולטימדיה • חיבור תחנות קצה לרשתות קוויות ואלחוטיות
דרישות:
• ניסיון של מספר שנים בתמיכה טלפונית (HELP DESK) • ניסיון של מספר שנים בתמיכה פרונטלית בארגון גדול/בינוני • ניסיון מוכח בהתקנת מחשבים כולל עבודה עם Images, הכנת תחנות, שכפול והפצת מערכות • ידע מעמיק במערכות Windows 10/11 • ידע בציוד היקפי ופתרון תקלות חומרה/תוכנה • ידע בסיסי ברשתות תקשורת קווי \(Wi-Fi) • עדיפות למועמדים בעלי ניסיון מקצועי מגוון ורקע יציב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|