תיאור תפקיד:
התפקיד משלב עבודה אנליטית עם הובלת פרויקטים בתחום הדאטה, תוך שימוש במערכות Data Cloud ו־Marketing Cloud לצורך הפעלת קמפיינים חכמים, בניית טריגרים וניהול קהלים.
תחומי אחריות מרכזיים:
עבודה עם מערכות Data Cloud ו־Marketing Cloud להפעלת קמפיינים, ניהול קהלים ובניית דוחות ואוטומציות
פיתוח מטודולוגיות לשיטת עבודה ב Data Cloud כבסיס למערכת קמפיינים ארגונית
כתיבת מסמכי דרישות עסקיות עבור צוותי הפיתוח
ניהול ממשקים מול יחידות עסקיות, צוותי דאטה, פיתוח ושיווק.
ניתוח נתונים שיווקיים והסקת תובנות לצורך שיפור אפקטיביות קמפיינים ופעילויות שיווקיות.
הובלה וניהול של פרויקטים בתחום הדאטה – משלב האפיון ועד למימוש.
פיתוח וביצוע שאילתות SQL מתקדמות לשליפה וניתוח של נתונים ממאגרי מידע.
אפיון ובניית פאנלים לשילוב במערכת לטובת הקמת הקמפיינים
מדידה וניתוח אפקטיביות קמפיינים, כולל הפקת דו"חות ותובנות לשיפור פעילות שיווקית.
דרישות:
ניסיון של לפחות 5 שנים בעבודה עם SQL – כולל כתיבת שאילתות מורכבות וניתוח נתונים בהיקפים גדולים. - חובה
ניסיון מוכח בעבודה ;Data Cloud SF – יתרון משמעותי
ניסיון מוכח בעבודה SF Marketing Cloud - חובה
ניסיון ב־ניהול והובלת פרויקטים בתחום הדאטה - יתרון משמעותי
ניסיון בניהול ממשקים מול גורמים עסקיים וטכנולוגיים - חובה
ניסיון בכתיבת מסמכי דרישות עסקיות ואפיונים טכניים - יתרון משמעותי
הבנה עסקית מעמיקה בעולם הפיננסים – לקוחות, מוצרים ותהליכים שיווקיים - יתרון משמעותי