תיאור תפקיד:
לארגון גדול ומוביל דרוש/ה HELP DESK לתפקיד התחלתי. התפקיד כולל מתן מענה טלפוני, טיפול בתקלות חומרה/תוכנה, טיפול בתקלות מחשוב וסיוע בממשקים טכניים. הזדמנות מעולה למי שמחפש דריסת רגל בתחום ה-IT לצמוח ולהתפתח בתחום!
דרישות:
-מוטיבציה ורצון להתפתח בתחום ה-Help Desk וה-IT- חובה! -אוריינטציה טכנולוגית -יחסי אנוש מעולים -ניסיון בתפקידי שירות לקוחות/תמיכה טכנית- יתרון!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1409
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|