תיאור תפקיד:
התפקיד כולל;מתן תמיכה טלפונית ופרונטלית בתחום המחשוב, התוכנה והחומרה לכלל המשתמשים במתחם, מתן פתרונות לתקלות מורכבות במחשוב, הגדרות ציוד קצה, שותפות בפרויקטים ועוד.
דרישות:
דרישות: כשנתיים ניסיון רלוונטי כ- Help Desk / תחום דומה - חובה ניסון באבחון וטיפול בתקלות חומרה, PC, מחשבים נייחים וציוד קצה - יתרון תעודת טכנאי.ת PC - יתרון תעודת מנהל.ת רשתות CCNA - יתרון משמעותי רישיון נהיגה- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14646
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|