תיאור תפקיד:
מנהל/ת שירות לקוחות לחברת קוסמטיקה גדולה.
דרישות:
התפקיד כולל אחריות להובלת צוות שירות מול לקוחות עסקיים ופרטיים. אחריות על חווית שירות מקצה לקצה במערך משולב בערוצי תקשורת טלפוני, דיגיטלי ופרונטלי. נדרש ניסיון של 4 שנים ,לפחות, בניהול צוות של שירות לקוחות. בנייה והטעמת נהלים ותהליכי עבודה , שליטה מלאה במערכת אופיס ו-CRM ,כולל הפקת דוחו"ת ,ניתוח ושיפור מדדי שירות. טיפול בפניות מורכבות ומתן פתרונות. משרה מלאה ,תפקיד ברמת-גן קורות חיים עם ציפיות שכר למייל: [email protected] .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1388
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|