תיאור תפקיד:
דרוש/ה איש/ת סיוע ותמיכה לרשות מקומית באיזור השרון. תיאור התפקיד: מתן מענה טלפוני ראשוני לפניות ותקלות מחשוב בעמדות הקצה ביחידות הארגון. מתן שירות תמיכה איכותי, אדיב ומהיר לעובדי הרשות ולמוסדות החינוך בעיר. ניהול ומעקב שוטף אחר קריאות שירות במערכת ה-CRM, המתקבלות ממתקנים עירוניים וממערכות המחשוב. טיפול והמשך מענה בתקלות תפעוליות במחשבים, תחנות קצה, מדפסות, מערכות טלפוניה וציוד היקפי נוסף. טיפול בתקלות במערכות הפעלה, יישומי Office ורכיבי תוכנה נוספים. זיהוי תקלות רשת בסיסיות, טיפול ראשוני והעברתן לגורם המקצועי המטפל בעת הצורך.
דרישות:
דרישות: השכלה: תואר ראשון במדעי המחשב / הנדסת מחשבים / הנדסת תעשייה וניהול או תואר ראשון בכל תחום אחר, בצירוף קורס מקצועי רלוונטי בהיקף של לפחות 100 שעות
או הנדסאי/ת בוגר/ת מגמת מחשבים / טכנולוגיה / תעשייה וניהול או 12 שנות לימוד ותעודת בגרות מלאה, בצירוף קורס מקצועי רלוונטי בהיקף של לפחות 200 שעות
או שירות צבאי / אזרחי / לאומי בתחום הטכנולוגי, בכפוף לאישור מתאים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02462
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|