תיאור תפקיד:
פקידת מוסך מקצועית למרכז שירות בעמק חפר 80% מהתפקיד – עבודה צמודה עם מנהל מרכז השירות, סיוע בניהול יומיומי, תיאומים, מעקב אחר משימות ותמיכה אדמיניסטרטיבית מלאה 20% מהתפקיד – עבודה מול לקוחות, מתן שירות מקצועי, מענה טלפוני וקבלת קהל שעות עבודה: 08:00–16:00, חמישה ימים בשבוע שכר: 11,000 ₪ ברוטו
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה משרדית/אדמיניסטרטיבית חובה יתרון משמעותי לניסיון בתחום הרכב או מוסכים יכולת ארגון גבוהה, סדר ודיוק בפרטים שירותיות ויכולת תקשורת בין אישית מצוינת אחריות, יושר, חריצות ויחסי אנוש מצוינים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18254
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|