תיאור תפקיד:
בואו להיות חלק מצוות מקצועי ואיכותי! תנאים מעולים כבר מהיום הראשון – קרן השתלמות, ביטוח בריאות על חשבון החברה ומענק התמדה בגובה השכר, וכל זה באווירה מפנקת עם שיעורי פילאטיס ובית קפה מגוון שיעשו לכם חשק לבוא לעבודה כל בוקר. מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, ארגון המשפיע על אלפי מורים ומיליוני תלמידים בארץ ובעולם מחפש רכז/ת שירות לקוחות עם תודעת שירות גבוהה, רצון ללמוד ולהתפתח וחיבור לאנשים! לעבודה משולבת ממשרדי הארגון בעיר ירוחם ומשרדי הארגון בת"א.התפקיד כולל: - מתן מענה ללקוחות החברה בפלטפורמות השונות – פתרון בעיות ומתן ידע מקצועי - תמיכה במערך המכירות וההדרכות - קשר רציף עם ממשקים פנים ארגוניים ושיתופי פעולה חיצוניים - ניתור התנהגות וזיהוי סיכונים
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ותקשורת בין אישית מעולה - כושר ביטוי גבוה וייצוגיות - יכולת עבודה עצמאית עם גישה פראקטיבית לצד שיתוף פעולה עם צוות המחלקה - אוריינטציה טכנולוגית - עברית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה) – חובה, ערבית – יתרון היקף המשרה - 100% - עבודה ממשרדי הארגון בעיר ירוחם ויום אחד ממשרדי הארגון ברמת אביב. זמינות מידית לתחילת עבודה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00134
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - באר שבע, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|