דרושים בירושלים- משרות פנויות: ניהול כספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 4 משרות עבודה בירושלים- משרות פנויות: ניהול כספים

חיפוש עבודה בירושלים מתוך מגוון תפקידים המתאימים לתושבי הירושלים. איתור מקום העבודה החדש שלך
באזור הירושלים: בית שמש, יהודה ושומרון.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים לחברת הנדסה מובילה!

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים לחברת הנדסה מובילה!

חברה דסקרטית

29/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים לחברת הנדסה מובילה!
במסגרת התפקיד: טיפול מול ספקים, הכנת חשבונות לספקים, תשלומים וטיפול בלקוחות
משרה מלאה בימי א-ה בשעות 8-17
תנאי שכר הולמים!
דרישות:
ניסיון כמנהל/ת חשבונות ספקים- חובה
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3- יתרון משמעותי
ניסיון של 5 שנים בתפקיד- חובה
שליטה מלאה במערכת פריוריטי- חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 63722
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת חשבונות ואדמינסטרציה

מנהלת חשבונות ואדמינסטרציה

חברה דיסקרטית

29/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מאור יהודה - דרוש\ה מנהלת כספים ואדמיניסטרציה , לתפקיד מאתגר .
המשרה משלבת בין ניהול כספים לאמדינסטרציה .
עבודה בכפיפות ישירה למנכ"ל . (PA למנכ"ל )


PA למנכ"ל - קביעת פגישות, אירוח פגישות, מענה לצרכי המנכ"ל.
כספים: ניהול תיקי לקוחות הכולל: מעקב גביה לקוחות, התאמות כרטיסים, התאמות בנקים, טיפול בתקבולים, התאמת כרטיסי ספק לקוח, עבודה מול מנהלי מכירות, רו"ח, טיפול משפטי בלקוחות ורפרנטים בארץ ובחו"ל.
הפקת חשבוניות,קבלות - ניהול כספים. - עבודה אל מול הרו"ח חיצןני .
ניהול תיקי ספקים, תשלומים, התאמת כרטסות, חישובי רווחיות ועבודה מול רכש ושיווק.
עבודה ושליטה על התזרים.
HR - מענה לצרכי העובדים, ניהול חוזים, שעות נוספות, קופה קטנה, ניהול רכבי עובדים.הכנת משכורות ועוד ..


דרישות:
דרישות:
ראש גדול, הבנה מהירה של תהליכים, כזו שידה בכל!
אסרטיבי /ת, מסודר /ת, מאורגן /ת. מדוייק\ת וחדה .
עברית רהוטה.
אנגלית - חובה!
שליטה מלאה בתוכנות אופיס ואאוטלוק - חובה.
ידע בפריוריטי - יתרון בולט!
ידע קודם בניהול תזרים יתרון בולט.
שירותיות, סבלנות, תקתקנות, ייצוגיות, דינאמיות.
ראש ענק 
שליטה מלאה בתוכנות אופיס ואאוטלוק - חובה.
ידע בפריוריטי - יתרון בולט!
ידע קודם בניהול תזרים יתרון בולט.
שירותיות, סבלנות, תקתקנות, ייצוגיות, דינאמיות.
מסודרת , מדוייקת וחדה 
ראש ענק , יוזמת .
משרה מלאה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: IN888IN
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סגן/ ית חשב מנוסה לחשבות הקבוצה

סגן/ ית חשב מנוסה לחשבות הקבוצה

הפניקס חברה לביטוח בע''מ

29/04/2024

תיאור תפקיד:
- סיוע בהכנה וניתוח דוחות כספיים וניהוליים
- ניתוח התוצאות לרבות השוואה לחברות מתחרות בשוק
- הכנה ומעקב אחר תקציב שנתי
- ליווי עסקאות מהותיות בתחום ביטוח חיים ובריאות
- סיוע ביישום IFRS 17
דרישות:
- רו"ח מוסמך מאחר מהמשרדים הגדולים
- ניסיון של עד 5 שנות ניסיון לאחר ההתמחות
- שליטה וידע בתקינה החשבונאית (IFRS)
- אקסל ברמה גבוהה
- אנגלית ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50069834
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Corporate Controller Assistant

Corporate Controller Assistant

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

29/04/2024

תיאור תפקיד:
Responsibilities:
    Take part in the monthly, quarterly, and yearly financial closing process.
    Preparation of consolidated financial statements in accordance with US - GAAP.
    Analyse the company's results on a monthly, quarterly and yearly basis.
    Oversee daily operations of the finance-related activity of the company.
    Manage daily accounting activities for revenue to ensure compliance with US - GAAP
    Participate in preparations for the annual audit.
    Work with external auditors and advisors.
    Create and maintain financial key policies and procedures.
    Develop and implement efficient processes that will scale with the company.
    Provide professional guidance and assistance for the bookkeeping staff.
    Ad-Hoc projects, including automation projects and processes improvement.

    (Maternity leave replacement)


דרישות:
Requirements:
    CPA with a Big 4 firm experience – a must (High Tech experience is an advantage).
    Strong understanding of US - GAAP
    Detail-oriented with analytical skills.
    Positive, hands-on, and proactive approach to problem solving.
    Ability to demonstrate excellent judgment.
    Ability to communicate effectively across all levels of the organization.
    Highly proficient in Microsoft Excel
    Experience in working with ERP; Priority ERP – advantage
    Maternity leave replacement
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 718053
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!