תיאור תפקיד:
לחברה פרטית בתחום הוולנס דרוש/ה מנהל/ת כספים עם ניסיון רלוונטי עבודה מול משרד רו"ח חיצוני עבודה מול ספקים ניתוח של נתונים עסקיים ופיננסיים
דרישות:
תואר ראשון בלכלה /חשבונאות ניסיון בניהול כספים בחברה פרטית קטנה הבנה חשבונאית וכלכלית אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5253
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אם את/ה מנהל/ת חשבונות מקצועי/ת, אחראי/ת ומסודר/ת שמחפש/ת מקום יציב עם אווירה משפחתית, תנאים מצוינים ובונוסים – זו ההזדמנות שלך להצטרף למשרד מוביל ומוכר בתחום! תיאור תפקיד כללי: – ניהול חשבונות עד מאזן ברמה מקצועית גבוהה – עבודה עצמאית, מדויקת ומסודרת מול מגוון לקוחות – טיפול בתהליכים פיננסיים, התאמות ודוחות שוטפים – השתלבות בצוות איכותי במשרד יציב ובעל מוניטין – עמידה ביעדים וקבלת בונוסים בהתאם תנאים: – משרה מלאה: ימים א’ עד ה’, 08:00 עד 16:30 – אופציה למשרת אם: ימים ושעות יקבעו במעמד הראיון – שכר: 45 עד 65 ₪ לשעה (בהתאם לניסיון וליכולות) – תנאים סוציאליים מלאים – מיקום: משרד צמוד לתחנה המרכזית בקריית גת – משרדים מפוארים, אווירה משפחתית ותומכת – בונוסים על עמידה ביעדים ואפשרות להתפתחות מקצועית
דרישות:
– תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – חובה – ניסיון קודם בהנהלת חשבונות עד מאזן – חובה – ניסיון קודם במשרד רואי חשבון – יתרון משמעותי – דיוק, אחריות ויכולת עבודה עצמאית ובצוות – יחסי אנוש מצוינים וראש גדול מחפש/ת משרד מקצועי, חם ויציב עם תנאים מצוינים ואווירה טובה? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו עוד היום! פרטיך ישמשו אותנו לצורך בחינת התאמתך למשרה זו. במסגרת זו ייתכן שהמידע יועבר לגורמים חיצוניים המסייעים בתהליך המיון וההשמה וכן למעסיקים הרלוונטיים. נשמור את פרטיך במאגר המועמדים של חברת ג'וב ספייס גם לאחר סיום הליך המיון, לצורך פניות עתידיות לגבי משרות רלוונטיות – אלא אם תבקש/י אחרת. לידיעתך, אין חובה חוקית למסור את המידע, אך ללא המידע לא נוכל להתקדם בתהליך הגיוס. באפשרותך לבקש בכל עת לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו – על ידי פנייה לכתובת המייל [ [email protected]]. למידע נוסף ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15606
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות מובילה דרוש/ה מנהל/ת מחלקה כלכלית במסגרת התפקיד: ניהול צוות כלכלנים, בניית תכנית עסקית, אפיון והטמעת הצרכים הפיננסים והמסחריים, אחריות על תקציב החברה וחברות הבת, ביצוע ניתוחים שוטפים, בדיקות כדאיות ובנית מודלים כלכליים, בקרות שוטפות על כלל היחידות, עבודה מול ממשקים מרובים ועוד. *המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד*
דרישות:
- תואר ראשון רלוונטי. - ניסיון של 3 שנים לפחות כמנהל/ת יחידה כלכלית. - ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול FP&A. - שליטה גבוהה ב-Excel. - הכרות עם עולם הסחר / retail – יתרון. - יכולות אנליטיות גבוהות, אחריות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17567
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|