דרושים בתחום רכז

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 15 משרות עבודה בתחום רכז

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
מרכז/ת למניעת נשירת סטודנטים - דקאנט הסטודנטים (משרה 102-2021): 

תיאור התפקיד:
א. בניית תכניות תמיכה אקדמית לסטודנטים: התאמת סדנאות, טיפול בחרדת בחינות וכו'.
ב. איתור חונכים לפרויקטים והדרכתם, קיום מפגשים, ומעקב אחר פעילות החונכים.
ג. בניית קבוצות חניכה, ביצוע מעקב שוטף עם החונכים.
ד. סיוע לסטודנטים במתן הדרכה פרטנית, ע"פ צרכי הסטודנט ובתאום הצוות המקצועי.
ה. מתן הדרכה מקצועית להדרכות קבוצתיות, בתחומי פעילותו.
ו. קיום קשר שוטף עם המחלקות האקדמיות במתם סיוע ותמיכה אקדמית לסטודנטים הפונים.
ז. סיוע לסטודנטים הפונים, בתאום מקצועי ובהנחיית פסיכולוגית הבכירה-מהשרות הפסיכולוגי בדקאנט הסטודנטים.
ח. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי, רצוי בפסיכולוגיה/מדעי ההתנהגות.
ב. ניסיון של שנתיים בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון בהדרכה.
ד. ניסיון בעבודה עם קהל.

היקף: 100%
הערה: משרה זמנית למילוי מקום.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 102-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מרכז/ת פעילות זכיינים - אגף התפעול (משרה 30-2021):

תיאור התפקיד:
א. פיקוח על הזכיינים הפועלים באתרי האוניברסיטה: שרותי הסעדה, חנויות צילום, הפעלת מכונות כביסה, פיקוח בנושאי ניקיון, כשירות מתקנים, תברואה, מחירים וכו'.
ב. ריכוז וקידום פניות ובקשות להתאמות הנגישות וטיפול בתלונות סטודנטים עם הזכיינים בכל אתרי האוניברסיטה.
ג. סיוע ומעקב אחר הגשת פוליסות ביטוח, ערבויות ורישיונות עסק לזכיינים.
ד. הדרכת הזכיינים בשימוש ברכוש האוניברסיטה ומתן סיוע בפתרונות לוגיסטיים בתאום עם יחידות האוניברסיטה.
ה. סיוע בהכנת טיוטות הסכמי מכרזים חדשים, חידוש והארכת זכיינות. סיוע לאגף כספים בגביית תשלומים המעוכבים על ידי הזכיינים.
ו. ביצוע ביקורות ומעקב בתחום בטיחות המזון והיגיינה האישית עם הזכיינים עפ"י הדין ונהלי האוניברסיטה.
ז. סיוע בטיפול בסוגיות הנגישות.
ח. ריכוז ועדת המנזות ומעקב אחר יישום החלטותיה.
ט. ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחית הממונה.
י. כפיפות: סמנכ"ל תפעול.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של 3 שנים בתחומים רלוונטיים.
ג. רצוי ניסיון בניהול ופיקוח על נותני שירותים.
ד. רצוי ניסיון בהכנת מכרזים ומסמכי התקשורת עם זכיינים/ ברי רשות.
ה. רצוי ניסיון בעבודה/הכשרה- בנושאי בטיחות במזון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 30/2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת המחלקה - המחלקה לקשרים אקדמיים בינלאומיים - סגן נשיא לקשרים אקדמיים בינלאומיים (משרה 50-2021):

תיאור התפקיד:

א. סיוע לממונה בתכנון, בנייה, יישום ומעקב אחר תכנית העבודה כולל ממשקי העבודה עם הגורמים הרלוונטיים מחוץ למחלקה.
ב. ארגון ותאום פעילות המחלקה: תאום יומנים ואירועים, מענה לפניות, מעקב אחר יישום ותוקף הסכמים אקדמיים, מעקב אחר יישום החלטות.
ג. אחריות על רכש ותחזוקת ציוד היחידה: ביצוע הזמנות ציוד ושירותים ומעקב אחר קבלתו, שירות ותחזוקה, מענה לצרכי המחלקה בנושאי: תקלות, ריהוט, התאמות, התקנות וכדומה.
ד. טיפול במינויים של עובדים, מרצים וסטודנטים: תשלומים חד- פעמיים וכו'.
ה. סיוע וגיבוי למדריכים ולרכזים בטיפול בצרכי מועמדים וסטודנטים המטופלים ע"י המחלקה.
ו. עדכון נתונים לגבי אנשי קשר באוניברסיטאות בחו"ל איתם יש למחלקה קשר ויישום שינויים במערכות הממוחשבות של המחלקה (סיילספורס).
ז. עדכון פרסומים ואירועים באתר האינטרנט של המחלקה, ומתן מענה ושירות למשתמשי מערכת הVISIT .
ח. ארגון אירועי המחלקה: פעילויות חברתיות וטיולים לסטודנטים הבינלאומיים, טיולים, ערבי זרקור, כנסים למשתתפי התכנית לחילופי סטודנטים וכו'.
ט. סיוע וגיבוי לבעלי התפקיד במחלקה.
י. ביצוע מטלות נוספות בהנחיית הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון בעבודה בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ה. שליטה בעברית ואנגלית ברמה טובה מאוד. רצוי-שליטה בשפות נוספות.
ד. רצוי- ניסיון בעבודה ב Excel ברמה טובה מאוד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת לענייני בחינות - התאמות - מזכירות אקדמית (משרה 94-2021):

תיאור התפקיד:
א. ארגון ושיבוץ בחינות ובחנים במהלך כל השנה בהתאם לנהלי בחינות, תכנון והכנת תיקי בחינות. קיום ותפעול מערך התאמות לסטודנטים זכאים בהתאם להנחיות דיקנאט הסטודנטים: בניית תיק בחינה פרטני, תאום הגעת מרצים, מתרגלים ומשגיחות לחדרי התאמות.
ב. טיפול במבחנים מעורבלים : מעקב אחר הפקדת שאלונים וסריקת תשובונים, תאום מועדי חשיפת המבחנים וכדומה.
ג. שיבוץ מבחנים ובחנים בהתאם לבקשות מהמחלקות, עדכון דוחות ממוחשבים.
ד. קליטת שאלוני בחינה ממרצים, צילום שאלוני בחינה.
ה. טיפול ברישום למועדי ב', הפקת גיליונות ודפי בר-קוד.
ו. מתן סיוע וגיבוי בכל פעילות בעלי התפקידים במדור.
ז. קיום קשר רציף לתיאום בחינות עם המחלקות האקדמיות והמכללות.
ח. ריכוז עדכון והפקת דוחות .
ט. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי .
ב. ידיעת השפה העברית על בוריה, ושליטה בשפה האנגלית.
ג. ניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות
ד. ניסיון במתן שירות ועבודה מול קהל.
ה. רצוי - ניסיון בעבודת צוות .

היקף: 100%
הערה: משרה זמנית למילוי מקום.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 94-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת לענייני סטודנטים - ביה"ס הבינלאומי ללימודי מדבור - המכונים לחקר המדבר (משרה 54-2021):

תיאור התפקיד:
א. טיפול בנושאי מנהל הסטודנטים ומנהל הוראה בתאום עם עוזר ראשי למנהל ביה"ס: רישום הסטודנטים, הזנת ציונים, הנפקת אישורים, תדפיסי לימודים, עדכון תיקים אישיים, מעקב אחר התקדמות הסטודנט וכו'.
ב. טיפול בהגעת סטודנטים זרים לארץ :טיפול בבקשות אשרות כניסה לארץ בתאום עם משרד האירוח, תאום וארגון סידורי הגעת הסטודנט משדה התעופה, ארגון קבלת הפנים, הזמנת דיור, טיפול בתשלום הביטוח הרפואי וכו'.
ג. טיפול בעבודות הגמר העברת העבודה לשיפוט, תאום מועד מבחן הגמר, הזמנת חדרים, טיפול בשכפול העבודה, הפצתה ופרסומה.
ד. טיפול במערך המלגות: הזנה, מעקב אחר ביצוע בתאום עם מזכירות המכונים.
ה. עדכון ותחזוקת בסיסי נתונים והכנת דוחות חדשים של מערך הסטודנטים.
ו. תאום ותכנון לוח הבחינות עם סגל ההוראה, מעקב אחר קבלת ציונים וכדומה.
ז. קבלת קהל לסטודנטים כולל מענה לפניות מועמדים וקשר עם סטודנטים חדשים, ותיקים ובוגרים.
ח. ביצוע עבודות מזכירות וטיפול ברכישות ציוד, עריכת הזמנות, דרישות, העברות תקציביות ותשלומים חד פעמים וכו'.
ט. סיוע בארגון אירועים בביה"ס.
י. ביצוע מטלות נוספות בהנחיית הממונה.
יא. כפיפות: ממונה על מנהל ביה"ס הבינלאומי ללימודי מדבור.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון עבודה בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד.


היקף: 100%
הערה: העבודה הינה בקמפוס שדה בוקר.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת לפיתוח מקצועי של עובדי הוראה - היחידה לקידום המקצועיות בחינוך - המחלקה לחינוך (משרה 79-2021):

תיאור תפקיד:

ניהול אדמיניסטרטיבי של תוכנית לפיתוח מקצועי של עובדי הוראה: סטאז' וכניסה להוראה, פיתוח מקצועי, הכשרת מנהלים ומרכז סימולציות.

התפקיד כולל:










א. ארגון, טיפול בנרשמים לתוכניות השונות, כולל גביה.
ב. טיפול בניהול הקורסים מול המרצים: מערכות שעות, סילבוסים, ציונים, עבודות ונוכחות.
ג. טיפול בכ"א ומינויים.
ד. טיפול ברכש, בחדרים ובמבחנים.
ה. עבודה מול משרד החינוך: דיווחים לגמול, דוחות ביצוע, רשימות לומדים ועוד.
ו. אחריות על תפעול לוגיסטי של מרכז הסימולציה, קשר עם לקוחות, שיבוץ ותיאום סימולציות, שיבוץ ותיאום כ"א, הכנת חומרים וכו.
ז. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי
ב. ניסיון בתחומים רלוונטיים
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל

היקף: 45% משרה
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 79-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רשת קמעונאית גדולה בתחום הפארם מחפשת רכז/ת תפעול למח' רוקחות

תיאור התפקיד:

אחריות לתפעול שוטף של מערך כ"א כולל תאומי משמרות.
יד ימין למנהל המחלקה בקידום פרויקטים ונושאים שבטיפולו.
בניית מצגות וניתוח ובניה של נתונים ותקציבים
עבודה במקביל למול ממשקים פנים ארגונים במטה החברה ובסניפים

היקף משרה: מלאה – א-ה
מיקום המשרה - אזור נתניה
דרישות:
  • שליטה ב Excel וPP ברמה גבוהה
  • תואר ראשון – יתרון משמעותי
  • יכולת עבודה במקביל על משימות מרובות
  • יחסי אנוש מצויינים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-309
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת בת של מלם-תים העוסקת בפרויקטים בעולמות הבקרה, חינוך וחברה דרוש/ה רכז/ת פרויקטים למשרה מלאה בנתניה.
משרה ראשונית בעולמות הפרויקטים.
התפקיד כולל: תפעול הפרויקטים, ריכוז וניתוח נתונים, הזנת נתונים למערכות, הכנת דוחות מעקב ודיווחים שוטפים למנהל הפרויקט וללקוחות. מעקב ובקרה אחרי משימות, מענה לטלפונים, פניות יזומות ללקוחות, עיסוק באיתור כ"א לפרויקטים.
דרישות:
רמה אישית גבוהה, סדר וארגון, יכולת תיעדוף משימות, יכולות למידה, תודעת שירות ועמידה בלוחות זמנים.
שליטה בעבודה בסביבה ממוחשבת – אופיס, אאוטלוק, EXCEL- חובה. (יערך מבדק אקסל).
ניסיון עבודה של שנה לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי /תפעולי- יתרון.
תואר ראשון – יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00031
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מחלקת מנהל הוראה בבינתחומי אחראית על הצד תכנוני והתפעולי של תוכניות הלימודים בבתי הספר השונים. בניית תוכניות הלימוד, קשר ישיר עם המרצים והמתרגלים לרבות טיפול בשכרם, טיפול בחוזים ואחריות על מערך עוזרי ההוראה, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם לשכות הדקנים בבתי הספר.
כמו כן, המחלקה אחראית על בניית לוח הבחינות, תפעול מערך הכיתות, ביטולי שיעורים ותיאום השלמות ושליחת עדכונים שונים לסטודנטים.
המחלקת נותנת שירות לסגל מינהלי וסגל אקדמי ונמצאת בממשקי עבודה יומיומיים עם לשכת פרובוסט, אגף כספים, אגף לוגיסטיקה, אגף מערכות מידע, מנהלי הסטודנטים וכו'.
המשרה זמנית לשנה.
דרישות:
תואר ראשון - חובה
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE לרבות אקסל - חובה
ניסיון קודם ממוסד אקדמי וידע בתוכנות "גלבוע" ו"גראד" – יתרון משמעותי
מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש טובים
דיסקרטיות ואחריות
יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר
יכולת למידה גבוהה והשתלבות בעבודת צוות
המשרה הנה לאיוש מיידי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-214
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון גלובאלי בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת גיוס משאבים- העבודה ברמת השרון.
במסגרת התפקיד- איתור תורמים פוטנציאליים, גיוס תרומות ומשאבים מתורמים פרטיים וארגונים, ניהול וטיפוח מעגלים של תמיכה ותרומה לארגון, הכנת הצעות לתרומה, אירוח תורמים מחו"ל ועוד.
משרה מלאה- יש גמישות בשעות.
נא לציין צ"ש
דרישות:
תואר אקדמאי- חובה
ניסיון בגיוס תרומות או תחום דומה- חובה
עברית מצוינת ואנגלית ברמה גבוהה.
הבנה ויכולת להתחבר (NETWORKING)
רעב להצלחה, הנעה עצמית, יצירתיות, אתיקה ויושרה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 32807
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה בר"ג גבול בני ברק דרוש/ה מזכיר/ת חטיבה/אגף- יד ימינו של מנהל החטיבה!
תפקיד מעניין ומגוון הכולל בתוכו רווחה, תפעול, תקציבים, ניהול פרויקטים ואדמיניסטרציה שוטפת- ניהול יומנים, קופה קטנה, רכש, הכנת מצגות וכו'
משרה מלאה, ימים א'- ה' 09:00 - 18:00, ללא ימי שישי!
דרישות:
ניסיון במזכירות/ ניהול משרד, אדמיניסטרציה- חובה
שליטה מעולה באופיס- חובה!
ניסיון במערכת ERP
ניסיון בעבודה עם תקציבים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 32851
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה בר"ג גבול בני ברק דרוש/ה מזכיר/ת חטיבה/אגף- יד ימינו של מנהל החטיבה!
תפקיד מעניין ומגוון הכולל בתוכו רווחה, תפעול, תקציבים, ניהול פרויקטים ואדמיניסטרציה שוטפת- ניהול יומנים, קופה קטנה, רכש, הכנת מצגות וכו'
משרה מלאה, ימים א'- ה' 09:00 - 18:00, ללא ימי שישי!
דרישות:
ניסיון במזכירות/ ניהול משרד, אדמיניסטרציה- חובה
שליטה מעולה באופיס- חובה!
ניסיון במערכת ERP
ניסיון בעבודה עם תקציבים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 32865
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בפארק ראם דרוש/ה מתאמ/ת PDI
תיאור התפקיד:
תיאום תהליכי ההכנה של מלגזות חדשות טרם מסירתן ללקוחות החברה.
ריכוז מסמכים לביצוע מבחני רישוי, עדכון מערכת תפנית ONLINE, עדכון והפצה של סטטוס יומי, ריכוז תעודות משלוח.
הפקת דוחות: מסירה, הספק ותקלות.
הנפקת הזמנות רכש ופרטי מלאי.
דרישות:

דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי -חובה
נידות ברכב- יתרון משמעותי!
הכרת מערכת תפנית – יתרון
היכרות עם תחום ניהול מלאי – יתרון
סדר וארגון, תעדוף משימות, אסרטיביות ,יכולת עבודה בצוות .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 33043
אזור: מרכז, דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
פקיד/ת יבוא
עבודה מול משלחים ועמילי מכס, סוכני אוניה וגורמי נמל.
פתיחת תיקי ייבוא
בדיקת ניירת
בדיקת חשבוניות משלחים
בדיקת חשבוניות ספקים
התנהלות מול ספקים מקומים
התנהלות מול ספקים בחו"ל
טיפול בהזמנות יבוא
משרה מלאה- גמישות בשעות
הכשרה תינתן במקום העבודה
דרישות:
ניסיון בתחום השילוח/יבוא- יתרון
שליטה ביישומי office.
אנגלית ברמה טובה מאוד- חובה.
רצינות,יחסי אנוש טובים, לויאליות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 769
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לעבודה בבית חולים מסודר +תנאים מעולים 
קליטה כעובד/ת בית חולים מהיום הראשון 
אנא ציינו מספר תעודת זהות על מנת לייעל את התהליך. 
היקף משרה:
מלאה העבודה הינה בין השעות 08:00-16:00
פעמיים בשבוע עד 17:00
טיפול בתלונות, בקשות למידע, הכרת תודה, ותרומה בתחומי: רפואה, אדמיניסטרציה, סיעוד, לוגיסטיקה, עסקים ועוד.
עריכת בירור מול הגורמים הרלוונטיים השגת מידע הנחוץ להבנת הבעיה, ו/או פתרונו.
ביצוע מעקב אחר הפניות שנפתחו
דרישות:
תואר ראשון
ניסיון בשירות לקוחות
ניסיון בתפקיד זהה- יתרון משמעותי
אנגלית- דיבור וכתיבה ברמה טובה
עברית רהוטה ויכולת ניסוח ברמה גבוהה
היכרות עם עולם הרשתות החברתיות / מדיה דיגיטלית
ניסיון בעבודה במערכת הבריאות- יתרון משמעותי
רוסית-יתרון משמעותי
תואר ראשון בתחום: התקשורת, עו"ס, עו"ד- יתרון
נועם הליכות, שירותיות, יכולת הכלה, אמפתיה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 652252
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד