דרושים בתחום שילוח / שילוח בינלאומי

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 10 משרות עבודה בתחום שילוח / שילוח בינלאומי

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
INFINIDAT is looking for a Logistics Coordinator.
The Logistics Coordinator has an overall responsibility to manage and monitor our daily shipping and distribution operations. The shipping specialist will be the one to ensure complete orders are shipped and delivered on time, liaise with customers, suppliers, 3PL and freight forwarders companies.
Responsibilities:
    Controlling and managing white-gloves shipping activity (Coordinating a site survey, shipping documentation, tracking, etc.). Ensuring the cost-effective performance of logistical services, including brokers, forwarders, carriers, and agencies.
    Managing and monitoring our global spare parts shipments activity including 3PL Vendor.
    Close interfaces with Order Fulfillment, Sales Ops, Support Ops, Freight Forwarders, Courier companies, and Company subcontractors.
    Developing and maintaining effective KPIs
    Managing ongoing programs supporting cost-saving opportunities, build shipping procedures to reduce logistics costs, and comply with customer’s SLA.
דרישות:
    3+ years previous experience in similar positions in a global company
    Solid knowledge of logistics procedures and freight forwarding
    High sense of personal responsibility
    Strong decision making and problem-solving skills
    Organized and efficient, capable to perform well with multiple priorities and interfaces
    Flexible schedule and willing to work overtime when required
    Strong written/verbal communication skills required; ability to interact and build relationships with both internal and external customers
    knowledge of Incoterms, the Harmonized Tariff Schedule, Customs regulations, and other government agency requirements
    Good understanding of sales and marketing strategies
    Ability to think independently and handle multiple projects through to completion
    A high learning curve, team player
    Good verbal and written English skills - Mandatory
Preferred Qualifications:
    Bachelor’s Degree in logistics, supply chain management or business administration, or equivalent – An advantage.
    Excel in high level – Mandatory; Knowledge of ERP - Netsuite - An advantage.
    Experience in warehousing, storage, and inventory management methodologies - An advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00035
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אחראי/ת שירות לקוחות (סדרן) מפעלי
משרה מלאה- 6 ימים בשבוע.
הזדמנות להשתלב בארגון יציב וגלובלי המוביל בתחומו!
אחריות על ניהול סדר יום העבודה במפעל, תוך כדי שמירה על איכות השירות הניתן ללקוחות החברה.
תחומי אחריות:
- קבלת הזמנות מלקוחות באמצעות הטלפון או הפקס, הזנת ההזמנות למחשב והפקת תעודות משלוח.
- תכנון וניהול סדר יום העבודה בהתאם להזמנות.
- מתן שירות ופתרון בעיות ללקוחות החברה.
- מעקב אחר ביצוע הובלת הבטון וסגירת הזמנות השרות.
- שילוח נהגי ערבלי הבטון.
- מילוי מקום מנהל המפעל במידת הצורך.
אופציה לבניית קריירה לטווח הארוך!
שכר הולם+תנאים נלווים למתאימים.
דרישות:
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות- חובה
גישה שירותית- חובה
ניסיון כסדרן/ית במפעל תעשייתי- יתרון
נכונות לשעות נוספות- חובה
אחריות וראש גדול- יתרון
יכולת מכירתית- יתרון
הגעה עצמאית- חובה
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-1574
קרא עוד
תיאור תפקיד:
 לחברת Flight Medical העוסקת בתחום הציוד הרפואי, דרוש/ה  אחראי/ת שרשרת אספקה ושירות גלובאלי

* משרה זמנית לחצי שנה 
*המשרה ממוקמת בשוהם

* מתן שירות לוגיסטי ואיש הקשר העיקרי ללקוחות החברה
* יכולת מתן מענה מהיר, שירותי ואדיב
* אישור לקוחות חדשים אל מול הכספים והלקוח
* טיפול כולל בשרשרת האספקה מול הלקוח החל מקבלת ההזמנה, אישור ההזמנה, מעקב לעמידה בהתחייבות, שילוח וחיוב הלקוח
* טיפול בספקים/קבלני משנה אשר שולחים ישירות ללקוחות. הזמנות, מעקב אספקות ושילוח בתאום עם הלקוח.
* עיתוד מלאי לחלקי חילוף מקבלני משנה
* קליטת סחורה למלאי
* ניסיון קודם במשלוחי ייצוא (ימי ואווירי) + LC - חובה
* ביצוע ספירת מלאי רבעונית ובקרה יומיומית על הטרנזקציות הלוגיסטיות במערכת
* תמיכה במחלקת המכירות והכספים
דרישות:
* השכלה רלוונטית בתחום הלוגיסטיקה ושילוח בינלאומי – חובה
* ניסיון קודם בניהול לקוחות בינלאומיים, ייצוא (ימי ואווירי) - חובה
* אנגלית ברמה גבוהה -חובה
* ניסיון בעבודה בתכנת פריוריטי- יתרון 
* תואר ראשון – יתרון
* שירותיות, יסודיות, ירידה לפרטים, יכולת מולטיטסקינג ועבודה תחת לחץ, יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-275
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת לוגיסטיקה העוסקת שילוח אווירי - יבוא וייצוא - המשרה באיירפורט סיטי .
תיאור משרה : המחלקה עוסקת במשלוחים רגישים , דחופים, מבוקרי טמפרטורה, בעלי חיים, ניהול מחקרים קליניים
ניהול צוות עובדים, טיפול במשלוחים אוויריים יצוא \ יבוא \ דרופ,
Doot to door
 ידע מקיף בתהליכי יצוא ויבוא אוויריים, FREIGHT
משרה מלאה 9-18 +  רכב + קרן השתלמות 









דרישות:
  • . ניסיון וידע רב מחברות שילוח ביצוא / יבוא / אווירי
  • . ניסיון בשילוח משלוחים מבוקרי טמפרטורה
  •  ניסיון בניהול צוות עובדים – חובה
  • . יוניפרייט - יתרון
  • . אנגלית מעולה


היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 10863
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת לוגיסטיקה באיירפורט סיטי דרוש/ה רפרנט/ית שילוח
תיאור משרה : 
טיפול ותפעול משלוחי יצוא / יבוא / דרופ אווירי, קבלת פניות מלקוח, בניית מסלול וניתוב משלוח, הכנה ושליחת הצעות מחיר, פתיחת תיקים, הזמנת טיסות בחברת תעופה, תיאום מוביל יבשתי, ניהול תיק לקוח.
שעות עבודה : עבודה במשמרות -א-ה כולל שישי, שבת תורנות אחד לחודש.
משמרות ערב /לילה 18:00-22:00
שישי 08:00-14:00
דרישות:
ידע וניסיון ביצוא אווירי / יבוא אווירי-יתרון משמעותי
אנגלית מעולה
זמינות למשמרות ערב/לילה + שבת לפי התורנות 
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: 10860
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת לוגיסטיקה בראש העין דרוש/ה מנהל/ת לקוחות .
תיאור משרה:
מנהל/ת חשבון תיקי לקוחות ,הבנה מעמיקה של צרכי שרשרת האספקה של הלקוח ושותפות למציאת פתרונות.
תענה דרישות לקוחות, בשותפות עם צוותי המעקב / התפעול שלנו כדי לפתור בעיות במהירות ולהבטיח פעולות חלקות במקור וביעד. זה כולל טיפול בבעיות הדורשות ידע מתקדם בתעשייה
משרה מלאה : משרה מלאה 
דרישות:
2-4 שנות ניסיון בתפעול שרשרת האספקה, ניהול מכירות / חשבונות, או תפקיד הפונה ללקוח-חובה 
רקע בלוגיסטיקה, שילוח מטענים או בלוגיסטיקה של שרשרת האספקה
בעל/ת כישורי תקשורת מילוליים וכתובים מושלמים באנגלית-חובה 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 10805
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למחלקה המסחרית של חברת RAD דרוש/ה Export Operations.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה ברמת החייל, עם אפשרות לעבוד עד יומיים בשבוע מהבית.

תיאור התפקיד:
  • טיפול במשלוחים ללקוחות החברה בארץ ובחו"ל
  • עבודה מול לקוחות מקומיים וגלובאליים - מתן מענה לפניות בע"פ ובכתב
  • בדיקת אישורים מתאימים
  • עבודה מול משלחים ורשויות מכס כולל ניהול מו"מ, קבלת הצעות מחיר ואישור חשבוניות שילוח
  • הפקת חשבוניות ללקוחות
דרישות:
  • אקדמאי/ת
  • ניסיון בתחום הלוגיסטיקה, כולל ייבוא/ייצוא
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד – קריאה, כתיבה, דיבור, ניסוח - חובה
  • שפות נוספות – יתרון
  • תודעת שירות גבוהה
  • דייקנות, תשומת לב לפרטים
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות
  • יכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00100
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
- מתן שירות ללקוח מרגע קבלת ההזמנה ועד להגעת המשלוח ליעדו.
- ריכוז מעקב אחר משלוחים.
- בקרה.
- ניהול והמשך עבודה עצמאית שוטפת.
- שימור והרחבת פעילות הלקוח.
- תקשורת עם סוכני החברה בחו"ל, משלחים ועמילי מכס.
- הכנת הצעות מחיר לשירותים נלווים.
- בדיקת חיובים וחשבונות, וביצוע דוחות.
העבודה מול לקוחות עסקיים ובינלאומיים, עבודה מול מחלקות החברה.

היקף משרה: מלאה, א'- ה'
שעות: 8.00-17 + נכונות לשעות נוספות.
כתובת: הבורסה, רמת גן.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות – חובה
ניסיון מחברת שילוח בינלאומי /יבואן/יצואן – חובה
הכרות עם תוכנות אופיס, בדגש על Excel, וסביבת עבודה ממוחשבת ומתקדמת טכנולוגית – חובה.
סדר, ארגון ואחריות – חובה.
ניסיון קודם במערכת ERP – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00045
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
פליינג קרגו DHL, חברת שילוח מובילה בתחומה מחפשת אותך לתפקיד מנהל/ת תיקי לקוחות.
התפקיד כולל ניהול מגעים מול כל הגורמים בתהליך השילוח, להשגת הצעת מחיר מיטבית ללקוח.
ליווי הלקוח ותפעול המשלוח מרגע יצירת הקשר עם הספק בחו"ל ועד הגעת המשלוח ליעדו הסופי.
דרישות:
ניסיון מתחום השילוח הבינלאומי- יתרון משמעותי
ניסיון בשירות לקוחות -חובה
ניסיון באקסל- חובה
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור)- חובה
משרה מלאה א’-ה’ בין השעות 8.00-17.06 +נכונות לשעות נוספות.
 יכולת הגעה עצמית לאשדוד.
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1669
אזור: מרכז, צפון, דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה באזור מרכז דרוש/ה
סוכן/ת מכס מתחיל
מטלות התפקיד:

v אחראי לסיווג הטובין (COMAT) לפי תעריף המכס ומס קנייה וחוקיות היבוא מול הרשויות המוסמכות ( תחבורה / בריאות ..)
v פונה ומקבל מידע רלוונטי/טכני/מקצועי ממחלקות שנות בחברה.
v אחראי לטיפול באחסנה משנית (העברה מבונדד לבונדד).
v נמצא בקשר שוטף עם מחסן קבלה ומשלוח, מחסן של"ן ומחלקת שירותי מטען.
v נמצא בקשר שוטף עם הגורמים הרלוונטיים בתחנות המכס השונות בארץ מכס נתב"ג / מכס אשדוד
v אחראי לטיפול בחישובי המיסים לדרישת מחסן של"ן.
v בקיא בתהליכי עמילות מכס יבוא / יצוא ימי ( נמל אשדוד / נמל חיפה )
v ידע בתנאי מכר ( INCOTERMS ) ושילוח ימי / אווירי.
v הכרת מערכות המכס שער עולמי / פוקוס מל"מ .
דרישות:
קורס סוכני מכס – דרוש
רישיון נהיגה –דרוש
הרשאת חתימה על רשימונים מטעם רשות המכס – דרוש
ניסיון בסיווג טובין לפי תעריף המכס ומס קניה – דרוש
ניסיון בתחום עמילות מכס (שנתיים) – דרוש
הרשאת חתימה על רשימונים מטעם רשות המכס (שנתיים) – דרוש
תואר ראשון – רצוי
רישיון סוכן (עמיל) מכס מטעם שלט- רצוי
קורס ניהול רכש- רצוי
ניסיון בניהול מו"מ וניהול חוזים והתקשרויות מול ספקים- רצוי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 180781
אזור: מרכז
קרא עוד