דרושים בתחום אנליסט

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 19 משרות עבודה בתחום אנליסט

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
הצוותים מספקים מעטפת מלאה עבור חברות פרטיות בארץ ובחו"ל ובמסגרת זו, מבצעים ביקורות מאזן לרבות הגשת מאזנים רבעוניים ושנתיים, הנפקה והגשת דוחות כספיים בהתאם לתקני ה IFRS ו IAS, ביצוע חשבון הכנסות, הוצאות, תקבולים ותשלומים.
צוות המחלקה הינו בעל ניסיון בליווי חברות מידל מרקט, מסקטורים שונים במשק, המאופיינים באתגרים עסקיים מגוונים. לצד שירותי הביקורת הצוות גם פועל לתרום לחברות בהיבטי מיסוי, ייעוץ, רווחיות ויעילות ובחיבורים רלוונטיים ליתר מחלקות הפירמה והכל בראייה עסקית רחבה לטובת הצלחת וצמיחת הלקוח.
מיקום-תל אביב.
דרישות:
תואר ראשון בחשבונאות.
- ניסיון של שנה לפחות ממשרד קטן/בינוני (אפשר גם מהתמחות).
- שליטה מלאה בתוכנת הקונטו - חובה.
-ידע/ניסיון בתוכנת ר"מ ניהול - יתרון.
-אנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1995
קרא עוד
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל - ניתוח עסקאות אשראי במגוון תחומים בארה"ב ובאירופה, הכנת דוחות שוטפים על ביצועי הקרן, דוחות רווח והפסד וכו.
ביצוע סקירות וניתוחי שוק בתחומי האשראי ונדל"ן בארה"ב ואירופה.
הכנת חומרים לוועדות השקעה ועוד.
דרישות:
דרישות התפקיד:
• תואר ראשון פיננסי – חובה (רו"ח אחרי התמחות – יתרון)
• ניסיון של שנה לפחות בתפקיד הכולל אנליזה – חובה
• אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה, קריאה) - חובה
• שליטה גבוהה באקסל – חובה
• ניסיון במחלקה כלכלית באחד ממשרדי ה – Big 4 - יתרון
• ניסיון וידע מעולם האשראי / בנקאות - יתרון
• היכרות עם תחום הנדל"ן – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1995
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אחריות לעריכת דוחות כספיים סולו ומאוחדים בהתאם לכללי US GAAP, טיפול בעסקאות בין חברתיות, מיסוי בינלאומי, מחירי העברה והגשת דוחות מס שנתיים, בנית תקציב שנתי, כולל איסוף נתונים מכל מחלקות הארגון, מעקב תקציבי שוטף, רבעוני, כולל אישור הזמנות, גיוסים ועוד, בנית תזרים מזומנים ומעקב מול ביצוע.
ביצוע ניתוחים כלכליים עפ"י בקשת ההנהלה. נדרשת שליטה באקסל ברמה גבוהה
דרישות:
*רישיון רו"ח-חובה
*ניסיון של שנתיים לפחות בחברה-חובה
*ניסיון בעריכת דוחות כספיים עפ"י US GAAP-חובה
*ניסיון קודם בבקרה תקציבית וניהול תקציב- יתרון
*ניסיון קודם באנליזות שונות ושליטה גבוהה באקסל
*ניסיון בעבודה עם פריוריטי- יתרון
*יכולת עבודה עצמאית, יכולות הובלה והנעת תהליכים, יכולות אנליטיות ויחסי אנוש טובים
*אנגלית ברמה גבוהה
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-GAM
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה אנליסט/ית להערכות שווי חברות ומכשירים פיננסיים.
**התפקיד מתאים לבוגרי/ות תואר ראשון בחשבונאות, כלכלה או מנהל עסקים בעלי/ות זיקה לעולם האנליזה והערכות שווי.
במסגרת התפקיד:
• ביצוע פרויקטים והערכות שווי לחברות, מיזמים, נכסים בלתי מוחשיים מכשירים פיננסיים, לצרכי השקעה ודיווח כספי.
• סיוע לצוותי ביקורת בבחינה של הערכות שווי.
• סיוע בהכנת מודלים כלכליים לטובת שערוך.
• עבודה כחלק מצוות ותוך ניהול ממשקים לוקליים וגלובליים.
* העבודה הינה במשרדי החברה בתל אביב/מהבית
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
* אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
דרישות:
• השכלה: תואר ראשון בחשבונאות, כלכלה או מנהל עסקים- חובה
• בוגר/ת חשבונאות לאחר בחינות מועצה – יתרון
• אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור)- חובה
• שליטה מלאה בעבודה עם Excel- חובה
• רקע קודם בתפקידי ייעוץ כלכלי בדגש על הערכות שווי – יתרון
• שחקן צוות, שאפתנות, יכולת למידה ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7452
קרא עוד
תיאור תפקיד:
What you will do
The Expense Compliance (EC) team is responsible for ensuring Expense Policy compliance and proper internal controls through the auditing and analysis of various expense claims. The team works using various auditing tools and techniques across multiple expense platforms (SAP travel management, Concur, etc.). The EC team also help manage the Firm's corporate card process including application, delinquency monitoring, and reconciliations. As a member of our EC team, you will have the opportunity to interact with many groups across the DTTL network to conduct daily job requirements such as:
Review business expenses submitted in Concur for compliance with policy and regulatory requirements
Process corporate card applications/cancellations and follow up on delinquent accounts
Work with Deloitte professionals at all levels to resolve expense, policy, and corporate card queries
Develop in-depth understanding of Firm expense policy and employ advanced auditing techniques to identify items that are out of compliance and/or fraudulent in nature
Perform ad hoc analysis and reporting as required
Work on special projects to improve service delivery quality and/or operational effectiveness
דרישות:
Bachelor's degree in Accounting or Finance
Good oral and written communication skills in both Hebrew and English
3-5 years relevant experience
Strong business judgment, critical thinking and analytical skills
Advanced knowledge of business applications such as: Excel, PowerPoint, Outlook, etc.
Ability to work both independently and collaboratively within a team
Must clearly understand how to handle confidential information
Ability to quickly understand and learn new skills and technologies
Demonstrated problem solving and critical thinking skills
Ability to prioritize tasks, work on multiple assignments, and manage ambiguity
Knowledge of SAP and Concur is a plus
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7214
קרא עוד
תיאור תפקיד:
בעל/ת תואר בכלכלה/ חשבונאות/ אקטואריה? מעוניינ/ת להשתלב בחברה גדולה ויציבה? לעסוק בתפקיד משפיע ומשמעותי? אנליסט/ית ניהול סיכונים ביטוחים!
** עובדי /ות חברה מהיום הראשון, עבודה במתכונת היברידית אחרי חצי שנה, סיבסוד ארוחות, קרן השתלמות אחרי שנה!
מה מצפה לך?
הערכה איכותית וכמותית של סיכונים ובפרט ביטוחים.
בחינת השפעה של שינויים עסקיים/רגולטוריים על הפעילות הביטוחית.
ניתוח מגמות ורווחיות פעילות ביטוחית (בלפחות אחד מענפי הביטוח/פנסיה).
עדכון מדדים פיננסיים/ביטוחים שונים
כתיבת דוחות להנהלה המייצגים את הנתונים וההמלצות
דרישות:
בוגר לימודי אקטואריה או תואר ראשון בחשבונאות/כלכלה - חובה
ניסיון בתחום הכלכלי/אנליטי/אקטואריה לפחות שנה - חובה
ניסיון כעוזר אקטואר - יתרון משמעותי
שליטה טובה באקסל - ניתוח דוחות מורכבים המתבססים על בסיסי נתונים גדולים
שליטה גבוהה באנגלית - חובה
היכרות עם עולם הביטוח/הפנסיה - חובה
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם/ן.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 131970
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אנליסט/ית למחלקת השקעות נדל"ן חו"ל- לחברת הביטוח הגדולה והמובילה בארץ, לניהול ומעקב אחר נכסי הנדל"ן בארה"ב ואירופה,
במסגרת התפקיד האנליסט/ית י/תהיה שותפ/ה בניהול התיק הצומח תוך הזדמנות להשתלב בתחום הנדל"ן הבינלאומי ולמידה מאנשי המקצועי המובילים בתחום!
איך יראה היום שלך?
ניתוח דוחות כספיים והערכות שווי
טיפול בהיבטי המס בהשקעות הקיימות
פיקוח ובקרה על השקעות הנדל"ן הקיימות
קשר שוטף עם השותפים העסקיים בארץ ובחו"ל
הכנת דיווחים לוועדת ההשקעות וההנהלה הבכירה
דרישות:
# כלכלן/ית /רו"ח לאחר התמחות - יתרון לניסיון מארבעת המשרדים הגדולים.
# ניסיון של 3 שנים בתחום הנדל"ן /רו"ח
#ניסיון במחלקה כלכלית- יתרון.
#ניסיון בהערכות שווי- יתרון
# אנגלית ברמה גבוהה חובה
#שליטה גבוהה באקסל.
# יכולת ניהול מטריציונית של ממשקים רבים
*מגדל מעודדת העסקת אנשים עם מוגבלויות ומנגישה את סביבת העבודה לצרכיהם/ן.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 131996
קרא עוד
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל ניהול ופיקוח על הנהלת חשבונות של החברה הכנת דוחות כספיים, עבודה מול בנקים, ספקים ולקוחות, עריכת דוחות כספיים מאוחדים רבעוניים לחברה, אחריות על ספרי החברה לצורך בניית בסיס נתונים מיטבי, זמין ומדויק. עבודה מול מערכת הבנקאית , ושמאים לצורך לווי ניתוח השפעות מיסוי על החברה והפרויקטים, תכנון ויישום נהלי עבודה ודיווחים . תפקיד ביצועי כפיפות למשנה למנכ"ל, עבודה מאומצת בתקופת הקליטה והצמיחה עם החברה.
דרישות:
דרישות התפקיד: רו"ח בעל ניסיון בתחום הנדל"ן(כחשב או כרו"ח מבקר)- חובה! ניסיון כאנליסט/ עוזר חשב בתחום נדל"ן מניב- חובה!!!! ניסיון עבודה עם מערכות ממוחשבות אוריינטציה מחשבתית להובלת מהלכים מחשבה חדה, ומהירה ,סדר וארגון, יכולת ניהול עצמי, יושרה . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-391361
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי מוביל מהגדולים במשק אשר משרדיו ממוקמים באזור המרכז, דרוש/ה מנתח/ת מערכות.
העבודה במשרה מלאה וקבועה.
קיימת אפשרות לעבודה מהבית.
דרישות:
  • 3 שנות ניסיון ומעלה בניתוח של מערכות – חובה.
  • ניסיון בניתוח מערכות על גבי מערכת IBM Mainframe – חובה.
  • הכרות או ניסיון עם מערכות פיננסיות או בנקאיות – יתרון.
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 21312
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי מוביל מהגדולים במשק אשר משרדיו ממוקמים באזור המרכז, דרוש/ה מנתח/ת מערכות.
העבודה במשרה מלאה וקבועה.
קיימת אפשרות לעבודה מהבית.
דרישות:
  • 3 שנות ניסיון ומעלה בניתוח מערכות – חובה.
  • ניסיון בכתיבה של מסמכי אפיון ומסמכי הוראות למתכנת/ת – חובה.
  • הכרות או ניסיון בעבודה עם מתודולוגיית Agile | Scrum – חובה.
  • הכרות או ניסיון בעבודה עם הכלי Jira – חובה.
  • שליטה ברמה גבוהה בשפה האנגלית.
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 21282
קרא עוד
תיאור תפקיד:
המחלקה משמשת כזרוע הכלכלית של מחלקת המס ומספקת ייעוץ כלכלי לתאגידים רב לאומיים מהמובילים בעולם וכן לחברות הייטק וביוטק ישראליות, בנוגע לתמחור העסקאות הבין חברתיות של הקבוצה.

התפקיד כולל:
· ביצוע מחקרי שוק וכתיבת ניירות עמדה בנושא.
· חקר תעשייה, איסוף מידע וכתיבת מסקנות.
· ליווי ותמחור עסקאות בינלאומיות בהקשרי מיסוי בינלאומי.
· שימוש במאגרי מידע מקצועיים, הפקת דוחות וניתוחם.
· קשר עם חברות בינלאומיות בארץ ובחו"ל וכן, חשיפה למגוון תעשיות.
ראיונות עם אנשי מפתח בקבוצה והכרה מעמיקה של פעילות הקבוצה בארץ ובחו"ל

תפקיד התחלתי, שכר טוב :) 
דרישות:
· בוגר תואר ראשון -חובה. עדיפות לתארים בתחום הכלכלה /מנהל עסקים /חשבונאות (אפשרי במסגרת התמחות).
· אנגלית ברמה גבוהה מאוד (בדגש על כתיבת עבודות וקריאה) – חובה
· יכולת עבודה עצמאית
· יכולות ניסוח גבוהות
· יכולות מחקר עצמאיות
· משרה מלאה ממשרדי הפירמה בתל אביב (אופציה למשרת סטודנט במסגרת השנה האחרונה לתואר).

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2311
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית הממוקמת בהוד השרון דרוש/ה בהדקם אנליסט/ית עסקי להשתלבות במחלקת הכספים בחברה.  התפקיד כולל ביצוע ניתוחים כלכליים, הכנת תחזיות ומעקב תקציבי, תמחור, עבודה מול גורמים בחו"ל, הכנת מצגות כלכליות ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
ניסיון של תפקיד אחד בחברה גלובלית/יצרנית מובילה - יתרון משמעותי
אקסל ברמה גבוהה
יכולת אנליטית גבוהה
יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00897
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
At Infinidat, we help enterprises and service providers empower their data-driven competitive advantage at scale. We are a leading provider of enterprise-class storage solutions. The company’s software-focused architecture delivers sub-millisecond latency, full availability, and scalability with a significantly lower total cost of ownership than competing storage technologies.

We are looking for an ambitious and motivated Netsuite implementation lead, in a hyper-growth Hitech company to Play a dominant role in implementing and improving key processes across the company.
דרישות:
    Proven experience as a financial ERP Analyst/implementer, preferred in global companies. Netsuite is an advantage
    Wide understanding of business processes and systems, including ERP workflows
    Project leadership experience.
    Experience with defining requirements for complex customizations and integrations.
    Expert ability to translate business requirements to technical design, alongside good analytical skills
    Ability to communicate technical information to a non-technical audience.
    Specific industry vertical solution domain experience - an advantage.
    ITGC SOX experience – advantage
    Excellent English - written and verbal Our Team
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00149
קרא עוד
תיאור תפקיד:
-אחריות על חישוב וערכית תחזיות של הכנסות הריבית
-מעקב שוטף על ניהול ההון ועריכת תחזיות בדבר יחס ההון
-הצגת ניתוחים פיננסים בפורומים שונים בבנק
-מעקב שוטף אחר יחס ההון של הבנק
-תקשורת שוטפת עם החברות הבנות לצורך מעקב אחר תקציב נכסי הסיכון
-עריכת תחזיות של הכסנסות המימון של הבנק בשנים הקרובות והשוואה בין התחזית לבין המצב בפועל
-אחריות לדיווחים שוטפים ואד- הוק, לסקירות עסקיות וכן להכנת מצגות ועבודה על פרויקטים מיוחדים בהתאם לצורך
-אפיון ויישום אסטרטגיה עסקית ויעדים באמצעות איסוף, ניתוח, סקירה, דיווח, תיעוד ותקשור צרכים ודרישות עסקיות
**שילוב של עבודה היברדית, תנאים מעולים למתאימים**


-ניהול מקצועי של סוגיות הקשורות לחישוב יחס ההון בבנק



דרישות:
דרישות:
-תואר אקדמאי בכלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים
-שליטה גבוהה באקסל
-היכרות עם תוכנות האופיס

דרישות נוספות:
-תואר שני בכלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים
-היכרות עם מערכת הבנקאות בישראל
-היכרות עם הוראות באזל
-ידע ב-VBA
-יסודיות ודייקנות, יכולת תעדוף משימות
-סקרנות ופתיחות ללמידה, ניתוח והסקת מסקנות
-מיומנות דיגיטלית, מוכוונות חשימוש בנתונים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00448
קרא עוד
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל אחריות על ביצוע אנליזות על פי נתוני העובדים
ביצוע בקרת שכר לווידוא עמידה בכל התנאים שנדרשים בחוק ובהתאם לרגולציה
בחינה, ניתוח ומעקב על נתוני משאבי אנוש הכוללים נתוני תקינה, עלויות כ"א, ניתוח נתוני השכר, תקציב שכר וכד' תוך העלאת תובנות ופתרונות ליישום.
יצירה ותחזוקה שוטפת של תשתית תוך הפקת דוחות ניהוליים חודשיים המאפשרים בקרה על השכר והצגת המדדים החשובים בשכר לפי מחלקות, תפקידים ועוד באופן השוואתי
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי
ניסיון קודם בחשבות שכר- יתרון
ניסיון כאנליסט בתחום השכר לפחות שנה – חובה! שנתיים ומעלה – יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה עם מערכת חילן
ניסיון במערכת BI
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1973
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!