דרושים בתחום גבייה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 22 משרות עבודה בתחום גבייה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "גבייה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל תחום גביה, נציג גביה, מנהל חשבונות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחב' גלובלית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות - רמת גן

לחב' גלובלית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות - רמת גן

חבר הון אנושי

12/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה דרוש\ה מנהל\ת חשבונות עד מאזן
תאור המשרה:
מנהל/ת חשבונות מנוסה, ברמה גבוהה, לעבודה בצוות
התאמות בנק
התאמות כרטיסי אשראי
התאמות ספקים/ לקוחות
רישום חשבוניות
תשלומים ודיווחים למוסדות (856, מע"מ, מס נכנסה , בט"ל ).
הזנת תשלומים בבנקים
בקרה על תהליכים
היקף המשרה:
למשרה מלאה, ימים א-ה 8-17.
דרישות:
דרישות התפקיד:
הנהלת חשבונות סוג 1,2,3
ידע מוכח בעבודה עם מערכת הפריוריטי \SAP
ידע מוכח בעבודה עם תוכנות האופיס בדגש על אקסל
ניסיון של שנתיים לפחות - יתרון משמעותי
זמינות מידית - יתרון משמעותי.
;
תכונות אישיות:
מוסר עבודה, ראש גדול, יכולת עבודה בצוות, יכולת ביצוע ריבוי משימות במקביל, מתן מענה מקצועי שירותי ואדיב לספקים ועובדי החברה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 14052
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למעיינות המשולש דרוש מנהל מחלקת שירות לקוחות וגביה

למעיינות המשולש דרוש מנהל מחלקת שירות לקוחות וגביה

מעיינות המשולש

12/06/2024

תיאור תפקיד:
לתאגיד מעיינות המשולש, תאגיד המים והביוב של שלושת היישובים: כפר קאסם, טירה וג'לג'וליה דרוש מנהל מחלקת שירות לקוחות וגביה לצורך ניהול ופיקוח על כלל מערך הגביה, האכיפה ושירות הלקוחות. מוזמנים להגיש הצעות בעלי/ות רקע תעסוקתי ומקצועי רלוונטי.

תיאור תפקיד תחומי אחריות:
1. ניהול כולל של פעילות שירות הלקוחות והגביה בתאגיד.
2. ניהול ישיר של כלל העובדים, הספקים ונותני השירות במסגרת אספקת השירותים.
3. אחראי על הכנת תוכניות העבודה השנתיות והתקופתיות בתחומי המדידה, החיוב, הגביה, אכיפת הגביה, השירות הפרונטאלי, הטלפוני והדיגיטלי, וצמצום פחת המים המנהלי, אישורה אל מול הנהלת התאגיד לרבות הגדרת מדדי הביצוע והיעדים והמעקב והדיווח התקופתיים אחר יישומן.
4. אחראי על ריכוז כלל הדיווחים לגורמי פנים וחוץ.
5. אחראי על ריכוז, הכנת ויישום תוכניות הדרכה והטמעה לעובדי מחלקת שירות הלקוחות והגביה.
6. אחראי על קליטת והדרכת עובדים חדשים, ככל שיהיו, במסגרת מחלקת שירות הלקוחות והגביה.
7. אחראי על יישום והטמעת שינויי חקיקה ותקינה בתהליכי העבודה במסגרת עבודת מחלקת שירות הלקוחות והגביה.
8. אחראי על עדכון טבלאות במערכת החיוב והגביה הממוחשבת ועל הקשר אל מול ספק מחו"ג התאגיד.
9. מהווה את הגורם הישיר לצורך תחזוקת ותפעול מערכת המחו"ג בכל היבטיה היישומיים, ולרבות לעניין כל ההגדרות הנדרשות ולטיפול השוטף בכל בעיית תכנה ו/או יישום, אל מול ספק מחו"ג התאגיד.
10. ניהול תהליכי הטיפול בפניות הציבור.
11. פיקוח על עבודת המוקד הטלפוני לבירורים ולתשלומים.
12. בקרת שירותי הדיגיטל.
13. בקרת אכיפת הגביה.
14. פיקוח על עבודת הקופה הראשית, המסלקה והנהלת החשבונות בגביה.
15. כל משימה נוספת אשר תוטל עליו על ידי הממונים בתאגיד.
דרישות:
תנאי סף:
1. בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
2. בעל ניסיון תעסוקתי של חמש שנים לפחות בעיסוק אדמיניסטרטיבי או מנהלי כלשהו.
דרישות נוספות:
1. דובר עברית ברמה גבוהה, דיבור, קריאה וכתיבה.
2. שליטה בתוכנות אופיס.
יתרונות:
1. בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בתחומים הרלבנטיים למשרה: כלכלה, חשבונאות, ניהול, תעשייה וניהול.
2. בעל ניסיון ניהולי.
3. יתרון משמעותי: בעל ניסיון בתחום ועבודה בתאגידי מים ו/או ביוב בתחומי שירות הלקוחות ו/או הגביה ו/או אכיפת הגביה עם יתרון משמעותי לתפקיד ניהולי.
4. דובר ערבית ברמה גבוהה, דיבור, קריאה וכתיבה.
5. היכרות וניסיון בעבודה עם תוכנת החיוב והגביה Prioricity ועם תוכנות עזר מקובלות בתאגידי מים וביוב כמערכות לניהול עיבודם הלוגי של נתוני הקריאות והצריכה, מערכות לניהול אכיפה, מערכות לניהול קר"מ.
תנאי העסקה:
- תנאי ההעסקה יקבעו בהתאם למסגרת המאושרת על ידי הממונה על תאגידי המים והביוב והממונה על השכר במשרד האוצר ויעוגנו בחוזה אישי. מובהר כי תנאי השכר עפ"י חוזרי הממונה הינם תנאים מרביים וכי לחברה שמורה הזכות לקבוע תנאי שכר מופחתים יותר עפ"י שיקול דעתה הבלעדי.
- ועדת האיתור של התאגיד שומרת לעצמה את הזכות לזמן ולראיונות מועמדים שיראו לה המתאימים ביותר, על פי המסמכים שיוגו לה ו/או להפנות חלק מועמדים למכון אבחון חיצוני.
- מובהר בזה כי החברה רשאית שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים.
- מודעה זו מופנית לגברים ולנשים כאחד.
- היקף משרה: משרה מלאה
- כפיפות: לחשב התאגיד.
קורות חיים בצירוף העתקי תעודת זהות, תעודות על השכלה והמלצות, יש לשלוח עד ליום 10/06/2024 לציין "עבור משרת מנהל מחלקת שירות לקוחות וגביה"
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: מנהל מחלקת שירות לקוחות
אזור: מרכז - פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת חשבונות גבייה

מנהלת חשבונות גבייה

גטר גרופ

12/06/2024

תיאור תפקיד:
לגטר גרופ דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גבייה
תיאור התפקיד
גביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
משרה מלאה, ימים א'-ה', 8:00-17:00.


דרישות:
דרישות התפקיד
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2
ניסיון קודם בגבייה
תודעת שירות
כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה
יכולת עבודה תחת לחץ
שליטה טובה ביישומי מחשב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2753
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין גדול בפ"ת דרוש/ה אחמ"ש צוות גביה

למשרד עורכי דין גדול בפ"ת דרוש/ה אחמ"ש צוות גביה

אי בריבוע

12/06/2024

תיאור תפקיד:
טיפול בתיקי גביה הכולל שיחות עם חייבים ואחריות על משמרת של פקידות גביה.
התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה החל משעה 8-9 למשך 8.5 שעות
המשרד מאופיין באווירה נעימה וצעירה וממוקם בפתח תקווה  על ציר הרכבת הקלה

דרישות:

ניסיון בעבודה בתחומי הגביה או שירות לקוחות במוקדי שירות - חובה!
בעל/ת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולים,
יחסי אנוש מעולים !
בעל/ת משמעת עצמית, חריצות ויעילות.
יכולת לניהול עצמי וצוות.
ידע וניסיון בעבודה על יישומי מחשב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD12
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ניהול תביעות דרוש/ה נציג/ת בקרת תשלומי ספקים

לחברת ניהול תביעות דרוש/ה נציג/ת בקרת תשלומי ספקים

חסוי

12/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ניהול תביעות (נ.ת.ב) דרוש/ה נציג/ת בקרת תשלומי ספקים,
טיפול בתקלות ומעקב אחר שידור התשלומים דרך מערכות המידע.
עבודה מול חברות הביטוח ומול מחלקת הנהלת חשבונות עד להשלמת מעגל התשלום.
דרישות:
יכולת ניתוח נתונים באמצעות אקסל- חובה
רקע בהנהלת חשבונות או תמחיר או ניהול ספקים- יתרון
לימודים בעלי רקע כלכלי- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1211
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת חשבונות ספקים ובנקים

מנהלת חשבונות ספקים ובנקים

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

12/06/2024

תיאור תפקיד:
· קליטת חשבוניות ספקי שירות והכנת תשלומים בארץ ובחו"ל
· התאמת תקבולי לקוחות ושיוך ללקוחות המתאימים.
· אחריות על ניהול התקבולים בחברה תוך מתן מענה לאנשי המכירות והגבייה בארגון.
· תקשורת שוטפת מול הבנקים.
· ביצוע התאמות ובקרות יומיות במערכת הנהלת חשבונות.
· ניתוח נתונים להנהלה והגשת ניירות עבודה באקסל.
· ביצוע תשלומי אגרות
· התאמות ספקים
דרישות:
· השכלה – הנה"ח סוג 1+2
· ניסיון בהנהלת חשבונות כפולה של שנתיים לפחות.
· שליטה מלאה בישומי Office
· אקסל ברמה גבוהה, כולל ידע וניסיון ב-pivot ו-vlookup.
· ניסיון עבודה ושליטה במערכת SAP - יתרון
· ניסיון בעבודה עם צוות גדול וריבוי ממשקים.
· נכונות לעבודה מאומצת ועצמאית ויכולת תיעדוף משימות.
· אנגלית ברמה בסיסית ומעלה
· משרת אמון הדורשת אחריות, אמינות, דיוק ויסודיות.
שעות עבודה – משרה מלאה במשרדי החברה א'-ה'
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 178167
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי.ת גבייה לקבוצת אשטרום!

אחראי.ת גבייה לקבוצת אשטרום!

קבוצת אשטרום בע"מ

12/06/2024

תיאור תפקיד:
אשטרום נכסים מגייסת אחראי.ת גבייה.
החברה עוסקת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל
העבודה במטה הקבוצה במגדלי LYFE, בני ברק (תנאים מצוינים לעובדים וחדר כושר לעובדי הבניין)
מה התפקיד כולל?
-ריכוז וניהול תחום הגבייה: הוצאת דרישות תשלום , חיובים רגילים, חיובים חריגים ו/ או דינאמיים.
-הפקת דוחות גבייה חודשיים להנהלה: דוחות חייבים, דוחות פידיון.
-מעקב וטיפול אחר פערי גבייה ובקרת פדיונות שנתיים.
-תיאום ומעקב אחר ישיבות גבייה חודשיות.
- העבודה כוללת ניהול תחום הגבייה באופן עצמאי ובממשק שוטף מול סמנכ"ל כספים.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך?
-
ניסיון בנדל"ן -חובה.
-
3 שנות ניסיון לפחות בתחום הגבייה
-שליטה באקסל - חובה
- ניסיון בפריוריטי- חובה
-רקע בהנהלת חשבונות- יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3682
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

60+ לשעה במוקד הגביה של כאל באשדוד!

60+ לשעה במוקד הגביה של כאל באשדוד!

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

12/06/2024

תיאור תפקיד:
  • טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגבייה
  • מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות.
  • חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
  • שעות עבודה בין 07:45-16:00 בימים א'-ה' ללא סופי שבוע!

ממוצע שכר 60+ לשעה!

וגם-  קליטה כעובד.ת חברה מהיום הראשון!
החזרי נסיעות מוגדלים
ארוחות מסובסדות
נופש חברה, מסיבות, מתנות, אירועים, חדר כושר, בונוסים ללא תקרה ועוד!
דרישות:
  • ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה-יתרון
  • הכרות עם יישומי האופיס
  • יכולת ניהול מו"מ
  • יכולת ביטוי טובה
  • משרה מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
  • יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-10008
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונותסוג 2 לדיפלומט

מנהל/ת חשבונותסוג 2 לדיפלומט

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

12/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברת דיפלומט דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מתחילה , הזדמנות להיכנס לחברה גדולה ויציבה, לצבור ידע ניסיון ולהתקדם.
מזמינים אותך להצטרף לצוות הכספים שלנו ולגדול ביחד איתנו :)

במסגרת התפקיד: 
  • טיפול בהנה"ח מול לקוחות החברה, הפקת חשבוניות, ניתוח כרטסות וביצוע התאמות.
  • ביצוע מעקב שיטתי אחר ההתחשבנות עם לקוחות בהתאם לנוהלי החברה.
  • מתן מענה שוטף ללקוחות החברה ומערך המכירות .
  • מעקב ובקרה על תשלומי הלקוחות.
  • ניתוח כרטיסים והפקת דוחות נדרשים.
  • אחריות משותפת לגבייה יחד עם אנשי המכירות הרלוונטיים.
  • הזנת פקודות יומן נדרשות והתאמת כרטיסי הנהלת חשבונות כולל התאמת כרטסות.
  • ביצוע זיכויים, חיובים נדרשים.
  • טיפול בתקבולים.
דרישות:
  • מנהל/ת חשבונות - סוג 2 מאושר ע"י משרד העבודה - חובה!
  • שליטה מלאה בתוכנות office ובעיקר ב- Excel - חובה!
  • ניסיון בעבודה הכוללת מתן שירות - חובה!
  • ניסיון קודם של שנה לפחות בהנהלת חשבונות לקוחות/ גביה - יתרון.
  • אסרטיביות לצד תקשורת בין אישית חיובית כחוזקה בולטת.
  • אתיקה גבוהה - זוהי משרת אמון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 173692
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

Synel-Mll Payway

12/06/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה רפרנט/ית גבייה:
ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה.
ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה.
עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00010
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה

Deloitte

12/06/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה
התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה.
משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל
· אנגלית ברמה גבוהה - חובה
· אוריינטציה טכנולוגית
· ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי
· ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון
· יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה
· יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות
· סדר וארגון
· תודעת שירות גבוהה
· תואר ראשון – יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00419
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות / מנהל/ת משרד

מנהל/ת חשבונות / מנהל/ת משרד

.NOW

12/06/2024

תיאור תפקיד:
מנהל /ת חשבונות לחברת הייטק מבוססת בתל אביב
התפקיד כולל:
עבודת הנה"ח ואדמניסטרציה שוטפת התאמת בנקים, פקודות יומן, תשלומי ספקים.
התנהלות שוטפת מול לשכת שירות חיצונית.
ניתוח והתאמות כרטיסים.
עבודה שוטפת על מערכת ה- CRM של החברה וניהול ממשקי מידע בין מערכות.
סיוע בהכנת ספרים לביקורת.
עבודה מול בנקים - הכנת תשלומים ותקשורת מול הבנקים, העברות בארץ ולחו"ל.
עבודת גביה מלקוחות ניהול גבייה "רכה" מלקוחות עם יתרות פתוחות (כ- 3 ימים בחודש).
משרה היברידית. כפיפות לסמנכ"ל הכספים.דרישות:
דרישות:
דרישות התפקיד
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2-3 - חובה
וותק של לפחות שנתיים כמנהלת חשבונות - חובה
ניסיון בחשבות שכר - יתרון.
ידע בתוכנת חשבשבת חובה. ניסיון נוסף בתוכנת פריוריטי יתרון.
שליטה מלאה ביישומי Office, ידע באקסל ויכולת טכנית בסיסית לביצוע ממשקים בין תוכנות.
אחריות, יכולת עבודה עצמאית ושיתוף פעולה מול המחלקות השונות בחברה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18936
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לקבוצת פילת דרוש/ה פקיד/ת גבייה והנה"ח

לקבוצת פילת דרוש/ה פקיד/ת גבייה והנה"ח

קבוצת פילת

12/06/2024

תיאור תפקיד:
 לקבוצת פילת דרוש/ה פקיד/ת גבייה והנה"ח 
במסגרת התפקיד:
ביצוע שיחות גבייה ללקוחות, קליטת הנתונים ותיעודם במערכת, סיוע למחלקת הנה"ח,
עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים ועוד.
המשרה ממוקמת בפתח תקווה.
שעות גמישות!
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 1+2 - יתרון
ניסיון מתחום הגביה והנה"ח - יתרון משמעותי
סדר ארגון ודייקנות
אחריות , רצינות
שימת לב לפרטים
שליטה טובה ב excel
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 1238
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת תיקי גביה למשרד עו"ד בפ"ת

מנהלת תיקי גביה למשרד עו"ד בפ"ת

אי בריבוע

12/06/2024

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין גדול בפ"ת המצוי בתנופת צמיחה דרוש/ה פקיד/ת גבייה חרוצה וזריזה בעלת נסיון בגבייה
    טיפול בתיקי גביה מול חייבים של רשויות מקומיות וחברות גדולות
    ניהול מו"מ יעיל מול חייבים
    התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה
    המשרד ממוקם בפתח תקווה על ציר הרכבת הקלה
דרישות:
         ניסיון מוכח בגביה / מכירות/ טלמרקטינג - חובה!
    ניסיון במשרדי עורכי דין בתחום הוצל"פ - יתרון
    בעלת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולה,
    בעלת יכולת וניסיון בניהול משא ומתן ,
    בעלת אופי חרוץ, יעיל, זריז ומאורגן.
    ניסיון בעבודה על יישומי מחשב.
    עדיפות ליוצאי משרדי עורכי דין בתחום הוצל"פ
    ידע בתוכנת עודכנית - יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: BSD03
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית קבלנים וחשבונות לחברת בנייה במרכז

רפרנט/ית קבלנים וחשבונות לחברת בנייה במרכז

חברה דיסקרטית

12/06/2024

תיאור תפקיד:
ליווי צוות ההנדסה בפרויקטים שונים של החברה 
עבודה מול קבלני המשנה משלב המכרזים ועד למסירת הפרויקט והעברתו לשירות הלקוחות 
הכנת חוזים קבלניים באמצעות מערכת ממוחשבת 
דרישות:
תואר ראשון/תעודת הנהלת חשבונות- חובה 
שליטה מלאה ב Office - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-6155361
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!