תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות. - השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
- התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
- העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בתל אביב או ירושלים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
- יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
- ניסיון של כשנה - יתרון
- ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
- היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
D7.A54
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לעמותה מובילה הממוקמת בתל אביב דרוש/ה רפרנט/ית כספים. התפקיד כולל: אחריות על תפעול מערך התשלומים והגביה בעמותה, הפקת חשבוניות, גבייה, מעקב ובקרה אחר סטטוס תשלומים וחייבים, הפקת דוחות ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים וכדו' - יתרון הכשרת הנה"ח - יתרון שליטה בחשבשבת ניסיון תפעולי בהיבטי כספים ניסיון בגבייה/הנה"ח אקסל ברמה טובה יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
614518
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה ראש/ת צוות גבייה לתפקיד מאתגר הכולל הובלה מקצועית של צוות, אחריות על עמידה ביעדי גבייה ושיפור תהליכים. מיקום המשרה - אזור השרון. תיאור התפקיד: - בקרה ומעקב שוטף אחר אפקטיביות הגבייה ועמידה ביעדים
- תמיכה מקצועית, חניכה ופיתוח של צוות הגבייה למצוינות תפעולית
- תעדוף משימות וניהול עומסים בצוות
- טיפול וסיוע בחובות מורכבים,
- ניתוח דוחות ונתוני גבייה, זיהוי סיכונים והצעת פתרונות
- שיפור וטיוב תהליכי העבודה
- הנעת גורמים פנימיים לפעולה מול לקוחות מאחרים
- הסלמה וטיפול ברמות חוב המצריכות מעורבות נוספת
דרישות:
- ניסיון של 2–4 שנים בתפקיד דומה – יתרון משמעותי מחברה גדולה או מארגון רב-חברות
- ניסיון כולל של לפחות 4+ שנים בגבייה עסקית – חובה
- שליטה ב-Excel ומערכות ERP - חובה
- יכולת הובלה מקצועית והנעת עובדים לעמידה ביעדים
- תקשורת בינאישית גבוהה ואסרטיביות
- עמידות בעבודה תחת לחץ וסביבה משתנה
- יכולת ניהול מו"מ ותקשורת עם ספקים ולקוחות
- יוזמה וחתירה לתוצאות
- ראייה תהליכית ויכולת לשיפור מתמיד
- משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23918
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית משגשגת דרוש/ה מנהל /ת חשבונות עד מאזן, דיווח למנהלת חשבונות ראשית. התפקיד כולל: -ניתוח כרטסות ופקודות יומן. -תחום ספקים: קליטת חשבוניות לרבות טיפול בתיקי ייבוא, וייצוא, הכנת תשלומים בהמחאות, מס"ב והעברות בנקאיות, הכנת דוחות רלוונטיים. -קופה קטנה, החזרי הוצאות וקופות מזומנים -רישום פקודות שכר -בנקים: קליטת דפי בנק וביצוע התאמות, כרטיסי אשראי, דיווחים למע"מ ולמוסדות השונים -רכוש קבוע: הקמת נכסים, חישובי פחת ורישום פקודות בספרים תחום הנהלת חשבונות עד מאזן: ידע בהכנת ספרי הנהלת חשבונות לביקורת רו"ח. דהיינו, ניתוח יתרות, התאמות לאישורי יתרה, חתכים, התאמות נוספות. החברה ממוקמת בתל אביב. שלושה ימים בשבוע עבודה מהבית. יומיים בשבוע עבודה במשרד, מהם יום בשבוע בשעות ארצות הברית.
דרישות:
מנהל /ת חשבונות סוג 3 / מדופלם ניסיון של לפחות 3 שנים בהנהלת חשבונות עד מאזן בארגון. ניסיון עבודה עם נטסוויט - יתרון משמעותי יכולת אנליטית אנגלית ברמה טובה- חובה ניסיון בהתנהלות מול ספקים, רשויות מס ובנקים ניסיון עבודה מול חול (ארהב) יתרון משמעותי שליטה טובה מאוד באקסל ניסיון בחשבות שכר יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3297
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת אורמקו משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומציעה פתרונות אורתודנטיים חדשניים למטופלים בישראל וברחבי העולם. אנו מחפשים רפרנט/ית שירות ואמינסטרציה זמני +אופציה להמשך. מדובר בחברה ותיקה מאוד שנמצאת בצמיחה ומחפשת תפקיד שמשלב מספר יכולות. התפקיד כולל: תמיכה בצוות שירות הלקוחות של אורמקו ישראל, מתן שירות לקוחות ללקוחות אורמקו ישראל. ניהול מלאי: מלאי / קבלה / הזמנות ליד אורמקו BV. ניהול הזמנות מרכזי: איסוף ואריזה, חיוב, שליחת דואר. ניהול תיקי Spark: חיוב תיקי Spark. מעקב אחר חשבוניות ושליחת הודעות ללקוחות עם דוחות. גביית חובות: הבנת תהליך גביית חובות מלקוחות. תמיכה בצד השיווקי עבור קורסים/כנסים.
דרישות:
· כישורי תקשורת מעולים. · חוש ארגון. ניסיון מוכח או הבנה חזקה של תהליכי גביית חובות וחשבונות. נוחות בשימוש בתוכנות משרדיות (למשל, Excel, Word, תוכנות דוא"ל); ניסיון עם מערכות ERP - יתרון יכולת לעבוד באופן עצמאי, לתעדף משימות ולעמוד בלוחות זמנים כישורים קריטיים/ידע טכני: · שליטה שוטפת באנגלית, עברית וצרפתית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות להצטרף למרכז שירות חינוך בעיריית תל אביב יפו. מתן מענה להורי העיר בנושאי חינוך, בדגש על מענה בתקופת הרישום לגנים ולבתי הספר. מסגרת העבודה: ימים א' עד ה' 7:30-15:00 עם אפשרות לשעות נוספות כשצריך (עד 17:00, לא חובה). העבודה בבניין העירייה בתל אביב (לצערנו אין הסדרי חניה). מה תקבלו מאתנו: השתלבות בצוות הכי מקסים ואיכותי שיש, ושותפות בעשייה ציבורית משמעותית ביותר. קליטה לעיריית תל אביב יפו מהיום הראשון, קרן פנסיה מהיום הראשון, קרן השתלמות מהיום הראשון, קופת גמל מהיום הראשון, מתנות שוות לחגים (כ 1000 ₪ לכל חג), ועוד המון הטבות. אפשרויות להתפתחות מקצועית וקידום בעירייה.
דרישות:
12 שנות לימוד לפחות – חובה מיומנות רבה בעבודה עם תוכנות מחשב – חובה יכולת קליטה מהירה, סבלנות אין קץ, יכולת הסבר ואהבה לאנשים. תחילת עבודה מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
126ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתעשייה הביטחונית מחפשת אחראי/ת לקוחות, חיוב וגבייה עם ניסיון מוכח בהובלת תהליכי גבייה מול לקוחות עסקיים וביטחוניים בארץ ובחו"ל. תפקיד מאתגר, משמעותי ובעל אופק מקצועי רחב. מהות התפקיד: – הפקת חשבוניות וקבלות, כולל טיפול בחשבוניות מורכבות והתאמות – ניהול קשרי לקוחות בתחום החיוב והגבייה בארץ ובחו"ל – מעקב וביצוע גבייה מלקוחות עסקיים וביטחוניים – ניתוח חובות, הפקת דוחות גיול וגיבוש אסטרטגיות גבייה מותאמות – עבודה מול פורטלים של לקוחות ביטחוניים, טיפול בערבויות ובמכתבי LC – ביצוע התאמות כרטיסי לקוחות וזיהוי פערים – שיפור תהליכים וביצוע אוטומציה בתחוםתנאים: – משרה מלאה, א’-ה’ – שכר ותנאים מצוינים בהתאם לניסיון וליכולות – סביבת עבודה מקצועית, דינמית ובעלת ערך מוסף אמיתי מיקום: מרכז הארץ מחפש/ת אתגר אמיתי בתעשייה הביטחונית עם תנאים מצוינים ואופק קידום? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו!
דרישות:
– ניסיון בתפקיד דומה – חובה או ניסיון בהנהלת חשבונות 5+ -חובה – הנהלת חשבונות סוג 1+2 / תואר רלוונטי – חובה – ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים גדולים בארץ ובחו"ל (או בתעשיית הייטק) – חובה – שליטה מלאה ב־Office, וב־Excel ברמה גבוהה – ניסיון מוכח במערכות ERP (SAP / Priority / Oracle NetSuite) – חובה – אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ושיחה עסקית) – חובה – יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות, אסרטיביות ושירותיות גבוהה – יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ועמידה בלוחות זמנים פרטיך ישמשו אותנו לצורך בחינת התאמתך למשרה זו. במסגרת זו ייתכן שהמידע יועבר לגורמים חיצוניים המסייעים בתהליך המיון וההשמה וכן למעסיקים הרלוונטיים. נשמור את פרטיך במאגר המועמדים של חברת ג'וב ספייס גם לאחר סיום הליך המיון, לצורך פניות עתידיות לגבי משרות רלוונטיות – אלא אם תבקש/י אחרת. לידיעתך, אין חובה חוקית למסור את המידע, אך ללא המידע לא נוכל להתקדם בתהליך הגיוס. באפשרותך לבקש בכל עת לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו – על ידי פנייה לכתובת המייל [ [email protected]]. למידע נוסף ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15191
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מעקב אחר חובות פתוחים טיפול שוטף בגבייה תשלומים מלקוחות החברה ביצוע שיחות יזומות לצורך תיאום וסגירת תשלומים. הקלדת נתונים ומעקב אחר התחייבויות. העבודה בכפיפות למנהלת מחלקת גבייה
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה - יתרון משמעותי (עדיפות לניסיון מתחום הקמעונאות) עד שנתיים שליטה מלאה באופיס ואקסל ניסיון בעבודה עם לקוחות עסקיים - יתרון משמעותי היכרות מערכות ממוחשבות בדגש על פריוריטי- יתרון משמעותי כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב יחסי אנוש טובים יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. העבודה במודיעין במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
852
אזור:
מרכז - מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה ויציבה בתחום התקשורת שממוקמת באזור המרכז דרוש/ה אחראי.ת גבייה לריכוז תהליכי הגבייה מלקוחות עסקיים בישראל תחומי אחריות: ניהול ומעקב אחר הגבייה מתיק לקוחות בהיקף של כ 1M$ לחודש. אישור הזמנות שירות/ציוד – ממשק שוטף מול מחלקת מכירות. תקשורת שוטפת עם לקוחות החברה בכל נושא מערך הגבייה, משלוח חשבוניות, דוחות ייעודיים וכרטסת הנהלת חשבונות. התאמות שוטפות מול הלקוחות וניהול כרטסות הלקוחות. פגישות עבודה פרונטליות, שמירה על קשר רציף עם לקוחות החברה. אפשרות ליום עבודה בשבוע מהבית
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה ללקוחות עסקיים - חובה הכרות עם ממשק סטורנקסט, ניפנדו ופורטלים נוספים - חובה ידע בהנהלת חשבונות - יתרון היכרות עם Netsuite – יתרון יכולת ניהול מו"מ, אסרטיביות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3270
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין משפחתי וותיק בתחום הוצאה לפועל, חדלות פירעון וגבייה דרוש/ה נציג/ת גבייה לעבודה טלפונית מול חייבים, כולל ניהול תיקי גבייה והגעה להסדרי תשלומים. מה בתפקיד? - טיפול בתיקי גבייה מול לקוחות גדולים ומובילים בשוק - שיחות טלפוניות להסדרת חובות (מול פרטיים) - עבודה עם תוכנת עו"דכנית ואקסל בסיסי - ניהול שיחה שירותית לצורך הגעה להסדר תשלום עוד על המשרה: - משרה מלאה בימים א'-ה' 08:30–17:00 (גמיש) - שכר שעתי ובונוסים - סביבת עבודה משפחתית, נעימה, צעירה ודינמית, צוות מגובש - מיקום: תל אביב ליד רכב ורכב קלה, קיימת חניה. **מעבר צפוי לראשל"צ ב1.1.26 צמוד לרכבת
דרישות:
- ניסיון בעבודה משרדית/שירות לקוחות/גבייה – חובה - עברית רהוטה – חובה | רוסית – יתרון - 12 שנות לימוד
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
204836
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מיקום המשרה: גדרההיקף המשרה: משרה מלאה במסגרת התפקיד:- גביה מול לקוחות החברה וסוכני המכירות.
- התאמות כרטסות לקוחות ועבודה על דוח גיול החובות.
- פתיחת כרטיסי לקוח, בדיקות לקוחות (שימוש במערכות המידע D&B /BDI), ביצוע התאמות בנקים וכרטסות ,
- מעקב וגביית כספים, קבלת שיקים וכרטיסי אשראי, זיכויים בכרטיסי לקוח, הפקת קבלות, הפקדות ושידורים לבנק.
- בהמשך יתכן וינתנו גם משימות נוספות בתחום הנהלת החשבונות.
- העבודה בימי א'-ה'.
דרישות:
- משרה מלאה
- תעודת הנה"ח סוג 1+2.
- ניסיון במערכת SAP B1.
- ניסיון בגבייה והנה"ח לקוחות- חובה.
- אחריות, חריצות ועם יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת ריבוי משימות.
- שליטה באקסל- יתרון.
- יחסי אנוש מעולים.
- לויאליות ומוטיבציה גבוהות.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
- תחילת עבודה מיידית!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
דרום - קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה ברמת גן (מגדלי בסר) דרוש/ה נציג/ת גביה תיאור התפקיד: גביית כספים - עבודה מול לקוחות עסקיים. מעקב גבייה שוטפת. התאמות כרטיסים ניהול אובליגו. מתן מענה שוטף ללקוחות ולממשקים פנימיים, בנושאי כספים וגבייה שכר: 13,000 ש"ח
דרישות:
ניסיון בגבייה כשנה לפחות. מנהל /ת חשבונות סוג 2 או 3- יתרון שליטה באקסל. אנגלית ברמה טובה מאד. יכולת עבודה בצוות, אסרטיביות ודייקנות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3166
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
אחריות כוללת על ניהול תהליך ההזמנות והגבייה מלקוחות החברה – החל מקבלת ההזמנה ועד לווידוא תשלום בפועל. התפקיד משלב עבודה אדמיניסטרטיבית, שירותית ופיננסית, תוך ממשקים יומיומיים עם לקוחות, מחלקת מכירות, ייצור, לוגיסטיקה וכספים. תחומי אחריות עיקריים: ניהול הזמנות קבלת הזמנות טלפוניות, במייל או דרך מערכת ERP. בדיקת זמינות מלאי ותיאום אספקה מול הייצור והמחסן. הזנת נתונים למערכת, הפקת תעודות משלוח וחשבוניות. בקרה ומעקב אחר סטטוס ההזמנה עד לאספקה מלאה. כחלק מתחומי האחריות: מענה ללקוחות בנושאי זמינות מוצרים, מחירים, מועדי אספקה וחשבוניות. טיפול בתלונות, ביטולים ושינויים בהזמנות. גבייה וניהול אשראי מעקב אחר תשלומים מלקוחות עסקיים (חנויות, מסעדות, רשתות וכו'). יצירת קשר עם לקוחות לצורך תזכורות ותיאום תשלומים. עדכון מחלקת כספים ומכירות על בעיות גבייה או חריגות אשראי.
דרישות:
נסיון בק אופיס נסיון בשירות לקוחות המשרה עד השעה 16:00 עם גמישות ללא שישי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00031
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר- כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה! מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות! * קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! * יום עבודה מהבית * קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד! * כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים * אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26541
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|