תיאור תפקיד:
אנו מחפשים אחר מועמדים/ות בעלי/ות ניסיון קודם במתן הדרכות/ העברת הרצאות מה התפקיד כולל:הטמעה וליווי של כלים מבוססי AI (כגון ChatGPT, Copilot, Gamma ועוד) בקרב עובדי הארגון סיוע לעובדים בלמידה ובשימוש יעיל בכלים חכמים איתור תהליכים ארגוניים שניתן לייעל באמצעות בינה מלאכותית הכנת חומרים להדרכה והטמעה – מצגות, מדריכים ותרגולים פשוטים וברורים התנסות בכלים חדשניים, מתן פידבק והצעת שיפורים עבודה רוחבית מול מגוון מחלקות – משיווק ועד משאבי אנוש הנגשת טכנולוגיה לעובדים בגובה העיניים ובאופן נעים ומזמין
דרישות:
שליטה טובה בעברית ואנגלית טכנית בסיסית ניסיון קודם במתן הדרכות/ הרצאות - חובהניסיון בעבודה עם כלי Office / Google Workspace / כלי AI – חובהניסיון קודם בהדרכה, שירות או תמיכה טכנית – חובהתקשורת בינאישית מצוינת ויכולת הדרכה טבעית סקרנות אמיתית לעולם הבינה המלאכותית והחדשנות יכולת למידה עצמית והתמצאות גבוהה בטכנולוגיה סדר, ארגון, אחריות אישית ויכולת הנעת תהליכים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14449
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחומו דרוש/ה מנהל/ת למידה ופיתוח ארגוני לחטיבת שרשת אספקה התפקיד כולל ניהול והוצאה לפועל של תוכנית למידה והפיתוח שח חטיבת שרשרת אספקה, מיפוי צרכים, בניית תוכניות, הוצאה לפועל, מדדה ובקרה, שיפור מתמיד והטמעת חדשנות, ניהול תקציב ממשקים וספקים התפקיד מצריך נסיעות לאזור השפלה והדרום
דרישות:
תואר אקדמאי-חובה ניסיון של חמש שנים לפחות בניהול והובלת תהליכי הדרכה, הכשרה ושינויים מורכבים. ניסיון ידע והכרות עם מתודולוגיות ופרקטיקות של למידה והכשרה הסמכה ופיתוח למידה, ניסיון בהנחיית קבוצות והשכלה בפיתוח למידה נכונות לעבודה מאומצת ונסיעות מרובות-התפקיד כולל רכב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6799
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
בתפקיד:
ניהול וליווי תהליכי גיוס, הדרכה ורווחה בארגון. אחריות מלאה על תכנון, בקרה והטמעת תהליכי משאבי אנוש, פיתוח ויישום פתרונות וכלים בתחומי ההדרכה, גיוס ותקשורת פנים-ארגונית. התפקיד כולל ליווי מנהלים ועובדים, הערכת ביצועים, ניהול מודל שכר ובקרת שכר, הטמעת תהליכי משוב, הובלת פרויקטים כגון מערכת גיוס חדשה, והובלת יוזמות רווחה ושימור מחוברות עובדים. תחומי אחריות עיקריים: ניהול תהליכי גיוס, הדרכה ורווחה בארגון. ליווי מנהלים והטמעת תהליכי HR מקצועיים. תכנון והובלת תהליכי הדרכת מנהלים, כולל שימוש בכלים דיגיטליים. בניית תוכניות עבודה והטמעתן בחטיבה. הפקת דוחות וניתוחים, בקרה על ביצועים ועמידה ביעדים. תכנון והובלת פעילויות רווחה ואירועי חטיבה. בקרת נוכחות ושכר. תנאים נוספים: משרה מלאה: 9 שעות ביום, שעות התחלה גמישות (07:00–09:00) מיקום: בני ברק (מגדל ART) עבודה היברידית (יומיים מהבית)
דרישות:
דרישת השכלה: תואר / תעודה רלוונטית חובה בתחום כגון: או תואר בייעוץ ארגוני או תואר מקביל עם קורסים נוספים בתחומי פיתוח ארגוני / מערכות מידע. או ניסיון צבאי בהדרכה ומשאבי אנוש (בכפוף לקורס צהלי בתחומים אלו) דרישות חובה: ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה הכולל גיוס + הדרכות ניסיון קודם בגיוס טכנולוגי. ניסיון בהדרכה. ניסיון בעבודה עם מערכות מייקרוסופט ו- Office כולל אקסל ברמה גבוה ניסיון בעבודה עם LinkedIn דרישות יתרון: רקע בהדרכה אזרחי או צבאי או פיתוח הדרכה – יתרון משמעותי. ניסיון בבקרת שכר/נוכחות – יתרון. שליטה מלאה ביישומי LinkedIn, Monday. כישורים נדרשים: יכולת ארגון, סדר ודיוק גבוהה. תקשורת בין-אישית מעולה ויכולת עבודה בצוות. ראש גדול, אנרגיות חיוביות, שירותיות, "אור בעיניים" ויכולת מתן מענה לפונקציות פנים-ארגוניות, עובדים במטה ובשטח.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19925
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לנמל הדרום באשדוד, דרוש/ה מפתח/ת תכני למידה. במסגרת התפקיד: מטרות התפקיד: 1. תרגום ידע מקצועי (טכני, בטיחותי ותפעולי) לחומרי הדרכה דיגיטליים ופרונטליים. 2. תמיכה ביישום אסטרטגיית ההדרכה השנתית וביעדי האקדמיה. 3. פיתוח תוצרי למידה מגוונים: מצגות, סרטוני הדרכה, לומדות, מדריכים, מבחנים ושאלונים. 4. שיתוף פעולה עם מומחי תוכן מקצועיים במחלקות האחזקה והתפעול לכתיבת תכנים מדויקים. 5. עיבוד תחקירים, נהלים ועדכונים מקצועיים לחומרי למידה בהירים ונגישים. 6. בניית תסריטים, מבחנים ותרגולים אינטראקטיביים בהתאם לתכנית העבודה השנתית. 7. תחזוקת מאגר התוכן הארגוני ועדכון מתמיד של חומרי הלמידה. 8. עדכון מאגרי הידע הארגוניים.
דרישות:
• ניסיון של שנה לפחות בפיתוח תכנים ולמידה דיגיטלית. • ידע וניסיון בעבודה עם מערכות למידה דיגיטליות וכלי פיתוח לומדות. • אהבה לעבודה בצוות ויכולות תקשורת מעולות • תיק עבודות - חובה • יכולות כתיבה, עריכה ועיצוב מצגות וחומרי למידה ברמה מקצועית. • הבנה מערכתית ויכולת הפשטת תהליכים מורכבים לחומרי למידה פשוטים. • הכרות עם מתודולוגיות למידה עדכניות (למידה מתוקשבת, מיקרו-למידה, וידאו). • יכולת בניית מבחנים והערכות ידע. • יכולת עבודה מול מומחים לאיסוף מידע עדכני ומדויק. • ניסיון בהפקת תכני מולטימדיה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1199
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, דימונה, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
צוות ההדרכה של אמצע הדרך מגייס מנהל/ת תפעול והדרכה. לתוכנית ייחודית לקידום תעסוקתי של בני ובנות 50+. אנו מחפשים מנהל/ת להובלת תחום ההדרכה וניהול הידע. איך יראה יומך? -הנחיית סדנאות פרונטליות ומקוונות -פיתוח והובלת תהליכי למידה והדרכה -עבודה עצמאית ויזמית כחלק מצוות ההדרכה -נכונות לעבודת שטח -תפעול ודוחות בקרה
דרישות:
- תואר ראשון (חובה)
- ניסיון של שנתיים לפחות בהובלת מערכי הדרכה והכשרות
- היכרות מעמיקה עם תחום התעסוקה
- חשיבה מערכתית ויכולות ניהול גבוהות
- רגישות ויכולת עבודה עם אוכלוסיות מגוונות
- זמינות למשרה מלאה ( עבודה היברידית)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00216
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:1. תמיכה וליווי שוטף לעובדים ומנהלים בנושאי משאבי אנוש; יישום מדיניות משאבי אנוש בתחום המענה השוטף לאורך מחזור חיי העובדים בארגון. 2. ליווי וייעוץ לעובדים ומנהלים בחטיבות המוגדרות תחת אחריות הרפרנט/ית ביישום והטמעה של תהליכי משאבי אנוש ובמגוון נושאים הנוגעים לניהול מחזור חיי העובד בארגון; ליווי מנהלים בניהול ההון האנושי בנושאים הנוגעים לתחומי הפרט ולצרכים בין-אישיים. 3. אחריות על הטיפול בעובד לאורך מחזור חייו בארגון – ביצוע תהליכי קליטה וליווי בחודשים הראשונים, טיפול בתהליכי שינוי סטטוס העסקה, ליווי תהליך הקביעות בארגון, ליווי וטיפול בתהליכי סיום העסקה. 4. ריכוז, עדכון ובקרת נתונים אודות עובדים ומנהלים בבנק בתיק העובד ובמערכות הממוחשבות הרלוונטיות: נוכחות, שעות נוספות, עדכון פרטים אישיים, שינויי תפקידים, הארכת חוזים, יציאה לחל"ד וחל"ת וכד', ביצוע ניתוחים ותמיכה בקבלת החלטות. 5. עבודה עם מערכות נוכחות בהיקף רחב ועם מערכת SAP-HR וכן הפקת דוחות וניתוח נתונים. 6. הכנת מצגות, תרשומות ודוחות בנושאים הקשורים לעבודת היחידה. 7. תמיכה בקידום תהליכים ומשימות שבאחריות היחידה והאגף. הערות:- תהליך המיון למשרה מתבצע במקביל למועד פרסומה;- ההעסקה תהיה על-פי חוזה מיוחד לעובדים/ות ארעיים/ות, לתקופה זמנית של חצי שנה . - רק פניות מתאימות ייענו; - הבנק ישקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם, בהתאם לכללים המקובלים, ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת לציין זאת בשדה הייעודי בטופס הגשת המועמדות. - המועמדים/ות הסופיים/ות יתכן ויעברו בחינות התאמה למשרה; - כל האמור בלשון זכר, מתייחס גם ללשון נקבה; - הבנק שומר את המידע בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות ולפי כל דין. לפרטים נוספים והגשת מועמדות: https://careers.boi.org.il/job-invite/5043/
דרישות:
דרישות התפקיד:1. תואר אקדמאי מוכר – חובה.2. ניסיון של שנתיים עד שלוש שנים בתחום רלוונטי לעבודת משאבי אנוש - יתרון. 3. שליטה מלאה בתוכנות ה- Office. 4. שליטה בעבודה בתוכנת Excel - יתרון 5. ניסיון בעבודה עם מערכת SAP HR - יתרון 6. שליטה מלאה בשפה העברית וידיעה טובה של השפה האנגלית. 7. יחסי אנוש מעולים ומודעות למתן שירות. 8. יכולת למידה עצמית גבוהה. 9. יכולת עבודה בתנאי לחץ וביצוע מספר משימות בו זמנית. 10. יחסי אנוש טובים, שרותיות ואדיבות. 11. אחריות ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות. 12. דינאמיות ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00043
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים יועץ/ת ארגוני/ת מנוסה להצטרף לצוות המוביל שלנו, בתפקיד מרתק ומאתגר אם אתם/ן בעלי/ות יכולת אבחון גבוהה, מומחי/ות בייעוץ למנהלים ומוכנים/ות להשפיע על תהליכים ארגוניים משמעותיים – מקומכם/ן איתנו! מה אנחנו מציעים? הזדמנות לעבוד בארגון מוביל, בסביבה דינמית וחדשנית. תפקיד בעל השפעה רחבה על תהליכי שינוי ופיתוח ארגוני. סביבת עבודה מקצועית ותומכת, המאפשרת למידה והתפתחות מתמדת. תחומי אחריות עיקריים: ייעוץ וליווי מנהלים בתהליכים ארגוניים מורכבים. פיתוח תוצרים ייעוציים חדשניים ויעילים. התערבויות ייעוציות ממוקדות לפתרון אתגרים ארגוניים. בקרה וניהול פרויקטים הטמעת טכנולוגיות ככלי לניהול שינוי בארגון. ליווי תהליכי הערכת עובדים וסקרים ארגוניים. פיתוח והטמעה של תפיסות שירות מתקדמות. אבחון ארגוני מקיף, ובנייה וכתיבה של הצעות אבחוניות.
דרישות:
תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני – חובה. ניסיון של שנתיים לפחות בתחום הייעוץ הארגוני. יכולת הנחייה ועמידה מול קהל ברמה גבוהה. יכולות אבחון וכתיבה מצוינות. ניסיון מוכח בתפקיד דומה. זמינות למשרה מלאה – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00481
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|