תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש/ה חשב/ת שכר משרה זמנית תיאור התפקיד: * טיפול בדוחות פנסיונים וטופס 161 * טיפול בדוחות בקרה ושכר * עבודה מול סוכנים -עדכון קופות פנסיה לפי טופס קוביה * טיפול בטפסים לא משויכים מול סוכנים,קרנות מנהלים וקופות פנסיה
דרישות:
* תעודת חשב/ת שכר * ניסיון של שנתיים+ בתחום * עבודה מול מערכת מל"מ-יתרון מובהק * שליטה במערכות OFFICE * נכונות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
16390
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית דרוש/החשב/ת שכר בכיר/ה התפקיד כולל: טיפול בשכר של כ- 1,200 עובדים בישראל, תשלומים לעובדים . ניסיון בבדיקת החזרי הוצאות, תשלומי נלוות לשכר. רישום בספרי הנה"ח את פקודת השכר והנלוות. טיפול בדוחות נוכחות, ניתוח השכר והכנת תוכניות עבודה. אחריות על נכונות דיווחים ותשלומים חודשיים לרשויות ממשלתיות כגון ניכויים, מ"ה, ב"ל וקופות. אחריות על סגירת נתונים חודשיים.
דרישות:
נסיון עם תוכנות שכר מלמ- חובה ניסיון בתהליך הטמעת מערכת - יתרון ניסיון מארגון גדול מתן מענה שוטף לבעיות שכר ופתרון אי התאמות מול עובדים ומנהלים בארגון עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בארגון, כולל משאבי אנוש, הנהלת חשבונות ויעוץ משפטי עבודה עם אופיס לרבות אקסל ברמה גבוהה יכולת התנהלות במיילים באנגלית, עבודה מול חו"ל במידת הצורך נסיון בחשבות שכר של לפחות 5-7 שנים, עדיפות לחברות גלובליות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5150
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק הממוקמת בפתח תקוה דרוש/ה חשב/ת שכר ומנה"ח. התפקיד כולל חשבות שכר בכפיפות לחשבת שכר ראשית וסיוע בתחום הנה"ח ודורש אנגלית ברמה גבוהה.
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר - חובה ניסיון של כ2-5 שנים בחשבות שכר - חובה תעודת הנה"ח - סוג 2 ניסיון בפריוריטי - יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה ניסיון עבודה על מערכת שיקלולית - יתרון משמעותי יחסי אנוש מצויינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
383455
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
הכנת תלושי שכר לחברות בארץ וחברות גלובליות, הסכמים קיבוציים, הסכמים גלובאליים ועוד .. יום מהבית
דרישות:
תעודה לחשבות שכר- חובה שנתיים ניסיון לפחות בהכנת שכר מקצה לקצה - חובה עבודה עם תוכנת חילן - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
202623
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אנו מגייסים רפרנט/ית שכר לחברה גדולה ומובילה בתחום של מתן פתרונות לניהול הון אנושי - משרה התחלתית במסגרת התפקיד השתלבות כחלק מצוות ועבודה על מערכת שכר מובילה, טיפול בפעילויות סוף חודש בסגירות שכר, איפיון, יישום ובקרה על הסכמי שכר חדשים במערכת, בדיקת תלושי שכר ועוד. מדובר במשרה מלאה בימים א' – ה' במשרדי החברה ביקנעם.
דרישות:
ניסיון של שלושה חודשים ומעלה בתפקיד מעולם הכספים / הכלכלה / הנהלת חשבונות / חשבות שכר הסמכה של חשבות שכר אקסל ברמה גבוהה אוריינטציה טכנולוגית שירותית ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
530932
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לאגף הכספים בארגון מוביל בקיבוץ יקום דרוש/ה מנה"ח עצמאי/ת עד מאזן, לצורך סיוע שוטף למנהלת הכספים במגוון תחומים פיננסיים וניהוליים. * ביצוע התאמות ספקים, לקוחות ובנקים * ניהול התחשבנויות שוטפות עם זכיינים ועמיתים * מעקב אחר תשלומים, תקבולים וגבייה כולל כרטיסי אשראי * טיפול בבונוסים, מקדמות וחיובים שונים * הפקת דוחות וביצוע בקרות פיננסיות סיוע בטיוב נתונים ובפרויקטים של מערכת ERP גיבוי להנה"ח ראשית ומשימות נוספות לפי הצורך
דרישות:
* תעודת הנה"ח סוג 3 / מדופלם/ת – חובה. * ניסיון קודם של כ-5 שנים בהנה"ח עד מאזן – חובה. * ניסיון בעבודה עם מערכות ERP, יתרון משמעותי ל-ERP Oracle. * שליטה מצוינת ב-Excel וביישומי Office. * יכולת ניהול זמן, עבודה עצמאית וריבוי משימות. * יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ועבודת צוות. * יכולת הובלת משימות ולמידה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13901
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
ל-Schindler- Your Finance Team המתמחה בניהול פיננסי לחברות הייטק וסטארט אפ, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת למשרה מלאה ( אופציה לעבודה היברידית : עד 3 ימי עבודה מהבית ) .במסגרת התפקיד:- טיפול בכל תחומי הנה"ח עד למאזן כולל חשבות שכר: רישום פקודות יומן, התאמות ספקים, התאמות בנקים, תשלומים לספקים, כ"א, דיווחים לרשויות, תשלומים למוסדות, הכנת חומר למאזן.
- עבודה מגוונת ומאתגרת.
- מיקום - פתח תקווה
דרישות:
- ניסיון של שלוש שנים לפחות בהנה"ח– חובה
- תעודת חשבות שכר - חובה
- ניסיון בהכנת שכר - יתרון
- שליטה בפריוריטי - יתרון
- שליטה באקסל – חובה
- אנגלית ברמה גבוהה -יתרון משמעותי
- יכולת עבודה בצוות וביצוע משימות משותפות
- בעל/ת רמה אישית גבוהה, ראש גדול ועצמאות בעבודה
- רמת שירותיות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-5
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה וצומחת בתל אביב (קו רכבת) מעקב גביה, רישום בספרים, תשלומים לספקים והכנסות מלקוחות. דיווחים לרשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומעמ (כולל ידע בדיווח מעמ 874PCN) ביצוע הגנות מטבע חוץ, עבודה שוטפת מול הבנקים (פיקדונות, הלוואות). התאמות בנקים כרטיסי אשראי חשבות שכר (עד 40 עובדים) אחריות על הכנת הספרים לביקורת רו"ח (עד מאזן).
דרישות:
מנהלת חשבונות סוג 3 ומעלה ידע וניסיון במערכת הנהלת חשבונות - חשבשבת חלונות שליטה מלאה ביישומי אופיס בכלל ואקסל בפרט ידע במערכת מור 2000 יתרון ניסיון בתחום התיירות - יתרון יחסי אנוש טובים אפשרות למשרה חלקית (שבע עד שמונה שעות עבודה ביום) העבודה בתל אביב- נגישות ברכבת
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3147
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים מנהל/ת חשבונות מנוסה, אחראי/ת ומסודר/ת, להצטרף לצוות שלנו ולנהל את תחום הנהלת החשבונות בארגון. תחומי אחריות:- רישום ותיעוד של כל הפעולות הכספיות של החברה
- ניהול ספרי חשבונות, כולל רישום ותשלום לספקים ולקוחות
- הכנת דוחות כספיים חודשיים ורבעוניים
- ביצוע התאמות בנקים
- טיפול במע"מ, ביטוח לאומי, פנסיה ושכר
- סיוע בהכנת דוחות שנתיים לרו"ח
- עבודה מול רואי חשבון, מנהלי כספים ואנשי צוות נוספים
- הכנת משכורות – ישראלים ואוטונומיה
מקום העבודה: א.ת ברקן היקף משרה: מלאה (אפשרות לגמישות בשעות)
דרישות:
- תעודת מנהל/ת חשבונות – חובה
- ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה – יתרון משמעותי
- שליטה מלאה בתוכנות הנהלת חשבונות (פריוריטי חובה )
- יכולת עבודה בצוות ותקשורת טובה
- יכולת ניתוח והבנת נתונים פיננסיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
|
תיאור תפקיד:
לרשת קמעונאית באזור המרכז חשב\ת שכר
דרישות:
דרישות תעודת חשב/ת שכר- חובה!! ניסיון של מינימום 3 שנים כחשב/ת שכר עם לפחות 200 עובדים - חובה.!! ניסיון כחשב/ת שכר יחיד בארגון - יתרון גדול יכולת עבודה עצמאית- חובה ידע בדיני עבודה- חובה! שליטה מלאה בחילן שכר ונוכחות כולל דוחות אופק- חובה!! אקסל ברמה מצוינת – חובה!! היכרות עם הסכמים קיבוציים- יתרון רמת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18722
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת מחלקת שכר לארגון פיננסי בראשון לציון התפקיד כולל: אחריות לניהול מחלקה שכר של הבנק, ניהול כלל תהליכי השכר של הבנק בהתאם להסכמים הקיבוציים, ניהול תקציב השכר (ניהול שוטף , בקרות חודשיות וכו) , הוצאה לפועל של כלל ההטבות של הסכם הקיבוצי , ניהול צוות חשבי שכר עבודה שוטפת מול חברת חילן ( פיתוחים והתאמות הנדרשות במערכות על מנת לתמוך בדרישות הבנק, ניהול פרויקטים חטיבתיים , חבר הנהלת חטיבה משאבי אנוש כפיפות לסמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל תנאים: שעות העבודה: ימים ראשון, שלישי ורביעי 08:00-16:00, ימים שני וחמישי 08:00-15:30 נא לציין צ"ש קליטה לארגון
דרישות:
תואר רלוונטי-חובה . ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול מחלקת שכר בארגון גדול ( לפחות 1000 עובדים ) - חובה ניסיון עם הסכמים קיבוציים - חובה עבודה בארגון עם ועד עובדים - חובה היכרות מצוינת עם מערכות חילן - חובה שליטה באקסל - חובה ניסיון מארגונים עם וועדים ניסיון עם סוגים שונים של הסכמים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51264
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות ספקים (מומחה/ית מע"מ) – משרה זמנית תיאור התפקיד חברה גלובלית מובילה מחפשת מנהל/ת חשבונות ספקים המתמחה במע"מ לתמיכה בדרישות הציות והדיווח המלאות של חוקי המע"מ בישראל. המועמד/ת יהיה/תה אחראי/ת על ניהול תהליכי המע"מ מקצה לקצה, עבודה מול רשויות המס והבטחת עמידה במדיניות החברה ובחוקים המקומיים. תחומי אחריות: חישוב, תשלום והגשת דיווחי מע"מ חודשיים ושנתיים בהתאם לדרישות החוק. ניתוח ובקרה של נתוני עסקאות להבטחת תאימות לחוקי המע"מ ולמדיניות הפנימית. עבודה שוטפת עם צוותים פנימיים כגון הנהלת חשבונות, ספקים, לקוחות וגזברות לשיפור תהליכי הציות. ניהול וליווי ביקורות ושומות מס, כולל הכנת תיעוד מלא ומדויק לרשויות המס. התאמת דוחות מס לספרים הכספיים וניהול חשבונאות מס. תחזוקת רשומות ועדכון נתונים במערכת ERP (Priority). סיוע לצוותים העסקיים ולמחלקות משפטיות במתן מידע ונתונים תקופתיים. יצירת תהליכי עבודה ותיעוד תהליכים ועדכונם באופן שוטף.
דרישות:
דרישות התפקיד: מנהל/ת חשבונות סוג 3. לפחות 5 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות בחברה גלובלית (200 עובדים ומעלה). ניסיון מוכח בניהול חשבונות ספקים. ידע מעמיק בדרישות חוקי המס בישראל. יכולת עבודה בצוות וכישורים בין-אישיים מעולים. שליטה מלאה באנגלית ובעברית (קריאה, כתיבה ודיבור). ניסיון בעבודה עם מערכות ERP (Priority/SAP/Oracle) – חובה. שליטה בתוכנות Microsoft Office (Word, Excel).
יתרונות: גישה של עבודת צוות, אחריות ויכולת עבודה עצמאית. תשומת לב לפרטים ויכולת ארגון גבוהה.
היקף המשרה: משרה זמנית לשנה עם אופציה להארכה. מיקום: חיפה, ישראל.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
5223
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברת מלם שכר מקבוצת Malam Team מחפשת חשב/ת שכר להשתלבות במשרדינו בפתח תקווה. עם אופציה להיברידיות! במסגרת התפקיד: עבודה כחלק מצוות, הכנת משכורות, קליטת עובדים חדשים, גמר חשבון, התנהלות מול סוכנים ודיווח למוסדות, מענה לעובדי החברה.
דרישות:
- תעודת הסמכה בחשב\ת שכר-חובה - ניסיון של שנה לפחות כחשב/ת שכר - בקיאות בדיני עבודה והסכמים קיבוציים - ניסיון עם מערכת חילן / מלם שכר- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531904
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה וצומחת בתל אביב (קו רכבת) מעקב גביה, רישום בספרים, תשלומים לספקים והכנסות מלקוחות. דיווחים לרשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומעמ (כולל ידע בדיווח מעמ 874PCN) ביצוע הגנות מטבע חוץ, עבודה שוטפת מול הבנקים (פיקדונות, הלוואות). התאמות בנקים כרטיסי אשראי חשבות שכר (עד 40 עובדים) אחריות על הכנת הספרים לביקורת רו"ח חיצוני (עד מאזן).
דרישות:
מנהלת חשבונות סוג 3 ומעלה ידע וניסיון במערכת הנהלת חשבונות - חשבשבת חלונות שליטה מלאה ביישומי אופיס בכלל ואקסל בפרט ידע במערכת מור 2000 יתרון ניסיון בתחום התיירות - יתרון יחסי אנוש טובים אפשרות למשרה חלקית (שבע עד שמונה שעות עבודה ביום) העבודה בתל אביב - נגישות ברכבת
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3147
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מ"מ מקום רכז/ת תשלומים (החלפה לחל"ד) חטיבת כספים ומערכות מידע משרה מס' 1987/25 להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור המצורף ולבחור במשרה הרלוונטית בציון משרה מס' 1987/25 מועד אחרון להגשה הינו 20.5.2025 בשעה 23:59 רק פניות מתאימות תענינה *המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות, למי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה ולבני העדה הדרוזית
דרישות:
תנאי סף: • מנהל/ת חשבונות סוג 2 בעל/ת ניסיון מקצועי של 3 שנים במהלך עשר השנים האחרונות • שליטה בתוכנת Excel ברמת נוסחאות. יתרונות: • ניסיון של שנתיים, במהלך עשר השנים האחרונות, בתשלומים לספקים בהיקף של 100 מלש"ח בחודש. • ניסיון בעבודה עם מערכת ה- SAP
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00334
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|