תיאור תפקיד:
הזדמנות קריירה מרגשת במחלקת משאבי אנוש! אנחנו מחפשים אדם/ה דינמי/ת ויצירתי/ת שיוביל/תוביל את עולם התקשורת הפנים-ארגונית ויעצב את חוויית העובדים שלנו. למה אצלנו? -שכר מפנק ותנאים מעולים -ארוחות מסובסדות וסיבוס -ימי גיבוש, טיולים ונופשי חברה - עבודה באווירה משפחתית נעימה ומגובשת במסגרת התפקיד: -ניהול שוטף של פלטפורמות פנים ארגוניות (אפליקציות, פורטל, פייסבוק ועוד) -הובלת פרויקטים בתחום התקשורת הפנים-ארגונית וחוויית העובד -ניהול ותחזוקת עמודים ברשתות חברתיות -תכנון והוצאה לפועל של קמפיינים פנים-ארגוניים -מיפוי צרכים ארגוניים ותרגומם למסרים תקשורתיים חדים -הפקת תוצרים גרפיים בדיגיטל ובדפוס -עבודה שוטפת מול מחלקות החברה והתאמת תכנים -גישור בין החזון הארגוני לביטוי המעשי בתקשורת שעות עבודה: א׳-ה׳ 08:00-17:00 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
-תואר ראשון בתקשורת/שיווק/מדעי החברה – חובה -ניסיון של 3 שנים לפחות בתקשורת פנים ארגונית -יתרון משמעותי: ניסיון בעולמות קמעונאות/מוצרי צריכה/רכב -יכולת ניסוח מעולה בעל פה ובכתב -היכרות מעמיקה עם רשתות חברתיות ואפליקציות פנים ארגוניות -ידע בכלים גרפיים ועיצוב דיגיטלי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אוניברסיטת רייכמן היא האוניברסיטה הפרטית (מלכ"ר) הראשונה והיחידה בישראל. זהו תפקיד משמעותי ודינמי, הדורש יכולת ניהולית ויכולת הפקת תכנים התואמים את ערכי האוניברסיטה. אם אתם מחוברים לעולם הסושיאל, יודעים לכתוב קופי בהתאמה לכל פלטפורמה, מזהים טרנדים עוד לפני שהם נהיים ויראליים, ויודעים להפוך רעיונות לסרטונים – זה בשבילכם! מה בתפקיד: • ניהול ויצירת התוכן של אוניברסיטת רייכמן ברשתות החברתיות ובערוצים הדיגיטליים – כולל תכנון, הפקה, כתיבה והתאמה לפלטפורמות השונות של האוניברסיטה וגופיה. • בנייה וניהול של גאנט תוכן תקופתי לכלל הפלטפורמות, כולל מדידה ובקרה על ביצועים. • כתיבה שיווקית לקמפיינים וסיוע בפרויקטים מבוססי תוכן למחלקת השיווק והדיגיטל. • צילום ועריכת סרטוני וידאו קצרים – ראיונות, סיקורי אירועים, ועוד. • ייזום שיתופי פעולה עם קהילות רלוונטיות ברשת. • הנחייה מקצועית בתחום הסושיאל לגורמים פנימיים באוניברסיטה. • ניהול מקצועי של צוות סטודנטים המסייע ביצירת תוכן. • משרה מלאה בהרצליה, עם נכונות לשעות עבודה גמישות ולעיתים בלתי שגרתיות.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה (בוגרי אוניברסיטת רייכמן? יתרון). • ניסיון משמעותי בניהול עמודי סושיאל בארגון דינמי – כולל רעיונאות, כתיבה ויצירת תוכן. • שליטה ב-Canva ובתוכנות עריכת וידאו כמו CapCut או InShot – חובה. ניסיון בפוטושופ/פרמייר – יתרון. • היכרות מקצועית עם הפלטפורמות המובילות: אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין, טיקטוק, טוויטר, וקהילות רלוונטיות. • ניסיון בעריכת תוכן וכתיבה חדשותית – יתרון משמעותי. • כישורי הפקה ויכולת תיאום מול מספר ממשקים. • עברית שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה מאוד (כולל עריכת טקסטים). ומה עוד חשוב לנו? • יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה. • יצירתיות, יוזמה, למידה מהירה והבנה עמוקה של עולמות התוכן והדיגיטל. • חיבור לתוכן ולאקדמיה – ובעיקר רצון להיות חלק ממקום שמשפיע.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-477
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לתאגיד ציבורי גדול בירושלים דרוש/ה סגן/ית דובר לתפקיד הכולל ריכוז תחום התקשורת השוטפת והאסטרטגית של הארגון, חיזוק הקשר עם אמצעי התקשורת, וייצוג הארגון בשגרה ובחירום. התפקיד כולל: - תכנון והוצאה לפועל של מהלכים תקשורתיים וקמפיינים מול תקשורת מקומית ובינלאומית
- טיפול בפניות תקשורת, ניסוח תגובות רשמיות, הכנת הודעות לעיתונות וייזום סיקור תקשורתי
- ליווי גורמי מקצוע מהארגון בהכנה לראיונות תקשורתיים
- ניהול תקשורת בזמן חירום ומשבר בהתאם למדיניות הארגונית
- שיתוף פעולה עם גופים חיצוניים כגון משרדי ממשלה, גורמי ביטחון, בתי חולים וגורמי תקשורת
- עבודה מול אגפים ומחלקות פנימיות לצורך איתור יוזמות ואירועים בעלי פוטנציאל תקשורתי
- הפקת תכנים מולטימדיה: צילום אירועים, ראיונות ועריכת חומרים
- ניהול שוטף של ניוזלטרים וחומרי הסברה פנים-ארגוניים
דרישות:
- ניסיון של לפחות 2 שנים בעבודה בדוברות, תקשורת או יחסי ציבור
- תואר ראשון בתחום- יתרון משמעותי
- יכולת ניסוח וכתיבה גבוהה בעברית (שליטה באנגלית - יתרון)
- ניסיון בעבודה מול אמצעי תקשורת ועיתונאים
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס; ניסיון בעבודה עם מערכות ניוזלטרים וכלי עריכת תוכן - יתרון
- זמינות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות בעת הצורך
- יכולת עבודה תחת לחץ, עצמאות ויוזמה
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-DVR
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת לוטם, חברה ותיקה ומובילה בתחום הייעוץ הארגוני דרוש.ה רפרנט.ית שיווק. - אחריות על החומרים השיווקיים של החברה (יצירת תוכן, קידום, הפקה וכתיבה).
- ניהול ותחזוקה של אתר החברה ועמודי הרשתות החברתיות.
- עבודה מרובת ממשקים עם מחלקות שונות בחברה לרבות עבודה מול הנהלה בכירה.
- עניין וסקרנות לעולמות הייעוץ הארגוני והעשייה של לוטם.
- מעורבות בכתיבת האסטרטגיה השיווקית של החברה.
- סיוע בבניית תוכנית שיווק שנתית וגאנטים חודשיים והוצאתם לפועל.
- תכנון ובקרה של תקציב השיווק.
- ניתוח ובקרה על מדדים וביצוע שיפור מתמיד של הנוכחות הדיגיטלית.
דרישות:
- ניסיון של 2-3 שנים בתחום השיווק- חובה
- ניסיון ביצירת אסטרטגיית שיווקית ובכתיבת תוכן שיווקי - חובה.
- אוריינטציה והיכרות עם עולמות הייעוץ הארגוני- חובה.
- ניסיון מעשי בניהול עמודי סושיאל פייסבוק/אינסטגרם/לינקדאין - חובה.
- ניסיון בעבודה עם תוכנות עריכה- יתרון.
- יצירתיות, ראש גדול ויכולת להציע רעיונות חדשניים ולהוביל יוזמות.
- כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות.
- כישורי ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה.
- אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, כתיבה ודיבור.
- שליטה מעולה בתוכנות אופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|