דרושים בתחום מהנדס תעשייה וניהול

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 44 משרות עבודה בתחום מהנדס תעשייה וניהול

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מהנדס תעשייה וניהול" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל שרשרת אספקה, טכנאי פרוגרמה, PMO מערכות מידע ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

PMO לו"ז - בקרה תקציבית

PMO לו"ז - בקרה תקציבית

טאלנטס השמת עובדים

10/11/2025

תיאור תפקיד:
 PMO לו"ז  בקרה תקציבית
• בנייה, ניהול ובקרה של תכנית עבודה מול מנהל הפרויקט, ספקים וקבלני משנה והצגתה ללקוח – שבועי וחודשי
• בניה , ניהול ובקרה של תקציב משאבי הפרויקט רבעוני ושנתי
• ניהול סיכונים והרמת דגלים באופל הפרויקט והנהלת החברה
• דיווח להנהלה לגבי סטטוס תכנית העבודה
• מעקב ובקרה אחר ביצוע הפרויקט בהתאם למתודולוגיה (עמידה בנהלים, מסמכים וכד')
• הכנת מצגות ודיווחים להנהלת החברה ומנהל הפרויקט
• הפקת לקחים והובלת תהליכי שיפור
• הטמעת תהליכי עבודה, מערכות וכלים חדשים
• ניתוח נתונים עסקיים, תקציביים, ניהוליים והצגת תובנות להנהלת החברה ומנהל הפרויקט

 
דרישות:
 תואר בהנדסת תעשייה וניהול / מנהל עסקים / או דומה - חובה
• ניסיון של 3 שנים לפחות כ- PMO בארגונים גדולים
• היכרות טובה מאוד עם OFFICE , בדגש על אקסל – חובה
• היכרות טובה מאוד עם MS Project – חובה
• ניסיון בבקרה על ניהול פרויקטים גדולים ומרובי אינטגרציה – יתרון משמעותי
• ניסיון בתחום הקבלנים / ענף הבניה – יתרון משמעותי
• הכרות עם מתודולוגיות ניהול פרויקטים - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01339
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תפעול, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה לחברה מובילה באור עקיבא

מנהל/ת תפעול, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה לחברה מובילה באור עקיבא

JobShop

10/11/2025

תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד:
-ניהול מערך הייצור – עמידה בתוכניות הייצור, שיפור יעילות ותפוקות, ניהול משאבים
אחריות כוללת על שרשרת האספקה – תכנון, רכש, מלאים ולוגיסטיקה.
-יישום ובקרה של מדדי ביצוע תפעוליים (KPIs).
-ניהול תחום האיכות – הבטחת עמידה בתקני איכות ובקרת תהליכים.
-הובלת תהליכי שיפור מתמיד
-ניהול צוות מנהלי מחלקות תפעול – גיוס, הכשרה, בקרה והנעה.
-עבודה צמודה עם משה בתהליך הפיתוח ועם מנהל המכירות לשם התאמת הייצור לצרכי הלקוח בפרויקטים.
-תכנון תקציבי תפעול וניהול הוצאות.
-אחריות על עמידה בלוחות זמנים ובתכניות עבודה.
-ניהול אספקה וצי הרכב של החברה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול / מכונות / לוגיסטיקה – חובה.
- ניסיון ניהולי בכיר במפעל יצרני לפחות 5 שנים – חובה.
- ניסיון מוכח בניהול ייצור, לוגיסטיקה, רכש ואיכות.
- עמידה ביעדי אספקה, תקציב ושיפור תהליכים.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 733617
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פיתוח תוכנה בחברות הבטחוניות, ההכשרה על חשבוננו

פיתוח תוכנה בחברות הבטחוניות, ההכשרה על חשבוננו

Infinity Labs

10/11/2025

תיאור תפקיד:
שואפים להיות חלק מהמשימה הלאומית להגנה על ביטחון המדינה? מסלול הקריירה של חברת Infinity Labs R&D נותן לכם את האופציה לעבוד בחברות הבטחוניות המובילות בתפקידי פיתוח תוכנה. אנחנו אלו שנדאג
לכם למשרה באחת מהחברות.
מסלול ההכשרה על חשבוננו – כאשר רק כשתתקבלו למשרת פיתוח, נוכל להחזיר את ההשקעה בכם.

אנו מגייסים בוגרי תואר ראשון בהנדסה/מדעים מדויקים, המעוניינים להשתלב כמפתחי תוכנה, במשרות הדורשות 2-3 שנות ניסיון, ולבסס קריירה איכותית ומקצועי מלאה בעשייה אידיאולוגית ומשמעותית.

אין צורך בניסיון קודם בפיתוח תוכנה. במהלך ההכשרה נלמד אתכם בשיטה ייחודית את יסודות ארכיטקטורת התוכנה, נעניק לכם מיומנויות וכלים שיבטיחו לכם את היכולת להיות מצטיינים בתחום ואת האפשרות להתמודד מול אתגרים מקצועיים וטכנולוגיים לאורך כל הקריירה.
דרישות:
  • תואר ראשון בהנדסה/מדעים מדויקים או תואר בתחום אחר עם פסיכומטרי 680+
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • מיומנויות אוטודידקטיות
  • אוריינטציה אנליטית
  • לא נדרש ניסיון קודם בתכנות


* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1633
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת חירום

רכז/ת חירום

עיריית תל אביב יפו

10/11/2025

תיאור תפקיד:
1. אחריות לריכוז נושא החירום ברשות המקומית לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות ממונים.
2. בקרה, עדכון שוטף של מאגרי המידע העירוניים הממוחשבים והכנת תיקי מידע מעודכנים בתחום החירום.
3. סיוע למנהל בהכנה וביישום תכנית עבודה יומית ושבועית.
4. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה
5. סיוע בקיום ימי הדרכה, השתלמויות ותרגילים במכלולים ובמטות החירום.
6. סיוע בביצוע ביקורות מל"ח תקופתיות ביחידות העירייה והכנתם לביקורת חיצונית
7. אחריות לתקינות מערכות החמ"ל ולתחזוקה תקינה ומבצעית של החמ"ל העירוני ושלוחותיו.
8. עדכון שוטף של נוהלי החירום העירוניים בהתאם להנחיות פיקוד העורף.
9. סיוע בתכנון, ארגון והכנת מערך החירום העירוני.
10. ביצוע פרוייקטים בתחום האחריות.
11. סיוע ותמיכה בפעילות המשמר האזרחי.
דרישות:
1. הנדסאי/טכנאי תעשיה וניהול (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) או תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ.
2. התפקיד מחייב ניידות. רישיון נהיגה תקף לרכב, רישיון נהיגה בקטנוע- יתרון.
3. ניסיון מקצועי בתחום החירום והביטחון: לתואר אקדמי 2 שנים לפחות, להנדסאי 3 שנים לפחות, לטכנאי 4 שנים לפחות.
4. בעל דרגת קצונה וניסיון פיקודי וניהולי באחת מזרועות גופי הביטחון, החרום וההצלה.
5. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי office.
6. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
7. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
9. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד ידיעת שפות נוספות - יתרון.
10. עבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 144ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת פרויקטים או"ש ומערכות מידע

מנהל/ת פרויקטים או"ש ומערכות מידע

חברה דסקרטית

10/11/2025

תיאור תפקיד:
    ניהול ותמיכה בדרישות עסקיות תפעוליות גלובליות במערכת SAP S/4HANA.

    איסוף דרישות תפעוליות (תכנון, ייצור, איכות, מלאי ותחזוקה) והבטחת יישום מוצלח שלהן במערכת SAP.
    הובלת צוותים אזוריים לאיחוד תהליכים תפעוליים והקמת מדיניות ונהלים גלובליים.

    ייצוג תחומי תכנון, ייצור, איכות, מלאי ותחזוקה בפרויקטים מקומיים וגלובליים.

    תיעוד דרישות במסמך URS ועבודה צמודה עם צוותי IT ליישום מוצלח.

    הובלת מפגשי UAT (בדיקות קבלה משתמש) לצורך אישור הפתרונות.

    אחריות על ניהול שינויים, הערכת סיכונים ותכנון פעולות למזעור סיכונים הנובעים מדרישות מערכת חדשות או פרויקטים.

    מעקב ושליטה על עמידה בלוחות זמנים של פרויקטים ומשימות.
דרישות:
תואר בהנדסה תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע – יתרון.

ניסיון של לפחות 5 שנים בעבודה עם מודולים תפעוליים של SAP (PP, PM, IM, QM – S/4HANA או ECC) – חובה
.

ניסיון קודם בחברה יצרנית – יתרון.

שליטה מלאה באנגלית – חובה
כישורי עבודה בצוות, תקשורת וניהול פרויקטים מעולים.

יכולת לנתח צרכים תפעוליים ולתרגם אותם לדרישות מערכת ב-SAP.

.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00029
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מערכות מידע

מנהל/ת מערכות מידע

QHR

10/11/2025

תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד: מוביל/ה תחום - ERP/SAP
תיאור התפקיד: התפקיד כולל אחריות כוללת על הובלה, פיתוח והרחבת הפעילות העסקית בתחום מערכות ERP/SAP, תוך דגש חזק על מכירות, איתור הזדמנויות חדשות והובלת צוות. מוביל/ה התחום יהיה/תהיה אחראי/ת על אפיון צרכי לקוחות, הצעת פתרונות מותאמים, ניהול קשרים עם לקוחות ושותפים, וכן על בניית אסטרטגיית צמיחה ויישום מוצלח של מערכות ERP/SAP.
תחומי אחריות עיקריים:
פיתוח עסקי ומכירות:
זיהוי ואיתור הזדמנויות עסקיות חדשות בתחום ה-ERP/SAP, בדגש על פתרונות המותאמים לצרכי הלקוח.
הובלת תהליכי מכירה מקצה לקצה, החל מיצירת קשר ראשוני ועד לסגירת עסקאות.
בניית קשרי אמון ארוכי טווח עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים.
הצגת פתרונות ERP/SAP באופן מקצועי ומשכנע, תוך התאמה לצרכים העסקיים הספציפיים של הלקוח.
הכנת הצעות מחיר, ניהול משא ומתן וסגירת חוזים.
ניטור מגמות שוק וטכנולוגיות חדשות בתחום ה-ERP/SAP לצורך זיהוי הזדמנויות עתידיות.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול, מערכות מידע, מדעי המחשב, כלכלה או תחום רלוונטי אחר – חובה.
תואר שני ו/או הסמכות רלוונטיות בתחום ה-SAP/ERP – יתרון משמעותי.
ניסיון מקצועי:
לפחות 3-5 שנות ניסיון מוכח בתפקידי הובלה/יישום/ניהול פרויקטים של מערכות ERP/SAP – חובה.
ניסיון מוכח במכירות ופיתוח עסקי בתחום ה-IT/תוכנה ארגונית – חובה.
היכרות עמוקה עם מודולים מרובים ב-SAP (לדוגמה: SD, MM, FI, CO, S/4HANA) – חובה.
ניסיון בעבודה מול לקוחות בכירים ודרגי ניהול – חובה.
כישורים ויכולות:
אוריינטציה עסקית ומכירתית חזקה: יכולת זיהוי צרכים, בניית הצעות ערך וסגירת עסקאות.
יכולות תקשורת בין-אישית מצוינות: יכולת עבודה עם מגוון רחב של ממשקים (לקוחות, מנהלים, צוותים טכניים).
יכולת הובלה והנעת תהליכים: ניסיון בניהול פרויקטים וצוותים, יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
שירותיות גבוהה: מחויבות למתן שירות ופתרונות איכותיים ללקוחות.
גמישות ויכולת הסתגלות: עבודה בסביבה דינמית ומשתנה.
שליטה מלאה בעברית ובאנגלית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15238
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תוכניתן/ית PRIORITY

תוכניתן/ית PRIORITY

QHR

10/11/2025

תיאור תפקיד:
אחריות על הובלת צוות המפתחים במערכת ERP Priority ,לרבות תכנון, פיתוח,
תחזוקה ושדרוג של יישומים ותהליכים עסקיים. התפקיד כולל אחריות ניהולית
ומקצועית, הבטחת איכות התוצרים, עמידה בלוחות זמנים, ומתן פתרונות מותאמים
לצרכי הארגון.
1.ניהול צוות פיתוח- חלוקת משימות, פיקוח על ביצוען ומתן ליווי מקצועי
שוטף,הדרכה, פיתוח והערכת ביצועים של עובדי הצוות.
2.ניתוח ופיתוח מערכות -תרגום דרישות עסקיות למפרטי פיתוח טכנולוגיים במערכת
פריוריטי
פיתוח, התאמה ותחזוקה של מודולים, טפסים, דוחות ותהליכים.
3.אחריות על אינטגרציה וממשקים בין Priority למערכות מידע אחרות בארגון.
4.עבודה שוטפת מול ספקי תוכנה חיצוניים, קבלני משנה ומנהלי פרוייקטים.
5 .בקרת איכות ותקינה- הבטחת עמידה בסטנדרטים מקצועיים, נהלי עבודה ואבטחת
מידע.
6.ביצוע בקרת איכות על קוד, ביצועים ותיעוד.
7.הובלת פרויקטי פיתוח והטמעה בהתאם ליעדי הארגון 'אחריות על עמידה בלוחות
זמנים ותקציב.
8 .זיהוי צרכים טכנולוגיים ועסקיים חדשים בארג
דרישות:
תואר ראשון במדעי המחשב / הנדסת תוכנה / מערכות מידע או תחום רלוונטי- חובה
הכרת מערכת ה Priority – חובה;
ניסיון מוכח בפיתוח תוכנה
שליטה מלאה ב SQL, כולל כתיבת שאילתות מורכבות – יתרון
הבנה עסקית רחבה של תהליכים ארגוניים ) רכש, ייצור, כספים ולוגיסטיקה( ויכולת
ניתוח תהליכים עסקיים והפיכתם לאפיון טכני.
ידע וניסיון בממשקים בין מערכות מידע.
יכולת הובלה, הנעת עובדים וניהול תהליכים מורכבים.
כישורי ניתוח, פתרון בעיות וראייה מערכתית רחבה.
יכולת עבודה מול ממשקים מרובים ותקשורת בין-אישית גבוהה.
שליטה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15242
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

PMO עבור חברה טכנולוגית באזור המרכז

PMO עבור חברה טכנולוגית באזור המרכז

SQLink

11/11/2025

תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית באזור המרכז מגייסת PMO
התפקיד כולל: עבודה עם מחלקות רכש, הנדסה וייצור לניהול תהליכי NPI מקצה לקצה, מעקב אחר ייצור כרטיסים (PCB), הבטחת שחרור במועד, מעקב שוטף מול גורמים שונים בארץ ובחו"ל, ניהול תוכניות עבודה, מעקב אחר הזמנות וספקים, עמידה ביעדים תפעוליים ועוד.
דרישות:
- 5 שנות ניסיון בניהול פרויקטים בעולמות NPI / רכש טכנולוגי
- ניסיון בעבודה מול ממשקים מרובים בארץ ובחו"ל
- שליטה מלאה ב-Excel
- תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול
- אנגלית ברמה גבוהה – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 151504
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקת תאום מכירות

מנהל/ת מחלקת תאום מכירות

חברה דיסקרטית

10/11/2025

תיאור תפקיד:
מהות התפקיד
ניהול כולל של צוות מתאמות המכירות ואחריות על תהליכי הליווי והבקרה של הזמנות לקוחות – החל מקבלת ההזמנה, דרך התיאום בין המחלקות ועד לאספקה ללקוח – תוך הקפדה על דיוק, עמידה בזמנים ושירות מקצועי.
התפקיד מהווה חוליה מרכזית בין המכירות לבין הייצור ומחייב ראייה מערכתית, יכולת ניהולית גבוהה ועבודה בתנאי לחץ
.
תחומי אחריות עיקריים
ניהול שוטף של צוות מתאמות מכירות (הכוונה, חלוקת עומסים, מדידה ובקרה).
אחריות מלאה על תהליך טיפול בהזמנות לקוחות – החל מקבלת הזמנה ועד לאספקה.
תיאום בין מכירות, תכנון, רכש וייצור – להבטחת עמידה בלוחות זמנים.
בקרה על דיוק נתונים במערכת ה-ERP ניהול מקטים / מוצרים , מחירים, כמויות, מועדי אספקה
טיפול בחריגות: עיכובים, שינויים, תלונות לקוח, תקלות איכות וכו’.
בקרה על מדדי שירות - On Time Delivery, זמני תגובה, שביעות רצון לקוחות
אחריות על ממשקי עבודה עם לקוחות אסטרטגיים ועמידה בהסכמי שירות (SLA)
שיפור תהליכים פנים-ארגוניים ותיאום עם מחלקות תפעול – ייצור , איכות , לוגיסטיקה
ניהול דוחות בקרה ודיווח שוטף לסמנכל"ית מכירות (דוחות מכירות, ניהול מלאי תוצ"ג , דוחות של הזמנות פתוחות, תפוקות צוות וכו’).

דרישות:
    ניסיון של לפחות 3–5 שנים בניהול צוות תיאום מכירות בחברה יצרנית
    הבנה בתהליכי ייצור, תכנון, רכש ולוגיסטיקה.
    יכולת גבוהה בניהול ממשקים ועמידה בעומסים.
    עבודה עם מערכות ERP , שליטה מלאה , Excel Power Point/ Power BI -/ Outlook.
    תודעת שירות גבוהה, סדר ודיוק, ויכולת הובלה של צוות.
    אנגלית ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1489
אזור: צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סמנכ"ל/ית תפעול ומערכות מידע COO

סמנכ"ל/ית תפעול ומערכות מידע COO

זרועות ברקן

10/11/2025

תיאור תפקיד:
זרועות ברקן , חברה מודרנית וחדשנית הפועלת בשוק הבינלאומי והישראלי, מגייסת סמנכ"ל/ית תפעול ומערכות מידע, כשותף בכיר בהנהלת החברה.
הובלת תהליכי תפעול, רכש ושרשרת אספקה מהמפעלים בחו"ל ועד הלקוחות בארץ ובעולם.

ניהול מערכות מידע (Priority, Excel, EDI) ו-IT, כולל אבטחת מידע.

שיפור מתמיד של תהליכים, תשתיות ובקרות.

ניהול צוות קטן ואיכותי – חלוקת משימות, הדרכה ופיתוח מקצועי

בקרה על מחסנים בארץ ובעולם, ניהול מלאי ומשלוחים בינ"ל
דרישות:
-תואר בהנדסת תעשייה וניהול התמחות במערכות מידע מאוניברסיטה בהצטיינות.
-ניסיון קודם כ סמנכ"ל / מנכ"ל של חברה העוסקת בייצור ו/או שרשרת אספקה בינלאומית עם התמחות אישית במערכות מידע. לחילופין מנהל/ סמנכ"ל מערכות מידע מנוסה, מומחה באקסל ופריוריטי בעל יכולות ניהול אנשים.
-ניסיון מוכח בניהול תפעול בכיר וניהול תהליכים חוצי ארגון.
-ניסיון מוכח בניהול תפעול בכיר וניהול תהליכים חוצי ארגון.
-שליטה מעולה באקסל (רמת כתיבה ועריכה פקודות מאקרו VBA).
-שליטה בשאילתות SQL ותכנות VB בסיסי.
-ניסיון במערכות מידע ואנליזות לנתונים מרובים.
-ניסיון בניהול שרשרת לוגיסטית בין לאומית.
-אנגלית ברמה גבוהה.
-מיומנות גבוהה מאוד בכל תוכנות האופיס.
-אמינות, ביצועיות, חריצות, יסודיות, ראייה מערכתית, חשיבה עסקית, עבודה מול ריבוי ממשקים בארץ ובחו"ל.
משרת אמון בכפיפות למנכ"ל נדרשת גמישות ועבודה מהבית בשעות לא שגרתיות (בעיקר בעבודה מול חו"ל).
נסיעות למפעלים בסין בהתאם לצורך.
**מקום העבודה: אזור תעשייה אריאל.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לנמל הדרום דרוש/ה פלנר/ית

לנמל הדרום דרוש/ה פלנר/ית

נמל הדרום HCT

10/11/2025

תיאור תפקיד:
נמל הדרום מגייס פלנר/ית מנוסה עם נכונות למשרה במשמרות 24/6 
· יצירת דו"חות ותיעודי מלאי לחברות ספנות.
· תכנון ותיאום בדיקות מכס.
· אכיפת מועדי סגירת כניסת מכולות.
. טיפול במקרים של אי התאמות חוזרות 
תכנון מלא של תנועות המכולות ובמקביל התנהלות שוטפת מול ממשקים פנימיים בתפעול הנמל אל מול ממשקים חיצוניים יבשתיים וימיים.
תנאים מעולים למתאים/ה 
קליטה כעובד/ת נמל מהיום הראשון.
ארוחות , ימי גיבוש, HAPPY HOUR, נופש שנתי ועוד.. 
דרישות:
נכונות למשמרות לפי שבוע בוקר 06-15/ ערב- 15-23/ לילה 06-23  ללא שבתות 
ניידות - חובה 
הנדסאי/ת תעשייה וניהול/ מהנדס/ת תעשייה וניהול / תואר בלוגיסטיקה 
אנגלית - ברמה טובה מאוד - יכולת כתיבה+ קריאה+ דיבוא שוטף 
כישורי משא ומתן 
כישורי תכנון וארגון ברמה גבוהה
יכולות אנליטיות גבוהות 
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: 1208
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת שרשרת אספקה

מנהל/ת שרשרת אספקה

קבוצת מר

10/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ייצור ביטחונית מובילה בתחום התקשורת והביטחון דרוש/ה מנהל/ת שרשרת אספקה.
מיקום המשרה אשקלון.

· תחומי אחריות:
· ניהול ואחריות מלאה על תחומי התפ"י, הרכש והמחסנים בחברה.
· אחריות כוללת על תכנון, יישום, פיקוח ואופטימיזציה של כלל תהליכי שרשרת האספקה.
· ניהול רכש וספקים: איתור ספקים חדשים, ניהול ספקים קיימים; ניהול מו"מ על: הסכמים, תנאי תשלום, מחירי רכש ולוחות זמנים; התמעת תהליכי רכש רזים (LEAN).
· ניהול מחסנים: ניהול ערך המלאי בחברה; איתור מלאי איטי וטיפולו; קביעת רמות מלאי אופטימליות; מציאת פתרונות אחסון נהותים למלאי.
· ניהול תפ"י: ניהול תהליכי הפקעות בחברה; ניתור זרימת העבודה ומציאת צווארי בקבוק ברצפת ההרכבה; הטמעת תהליכי 5S ברצפת הייצור.
· הובלת והטמעת תהליכים רוחביים בתחום מערכות המידע (PRIORITY) לצורך קבלת החלטות מונחות נתונים.
· הגדרת KPIs למדידת כלל שרשרת האספקה.
· ניהול סיכונים ע"י הערכה וצמצום סיכונים תפעוליים בכל שלבי הפרויקט.
דרישות:
· תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול/ לוגיסטיקה.
· ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בניהול שרשרת אספקה/ רכש/ לוגיסטיקה.
· שליטה גבוהה במערכות מידע (ERP) ויכולת אנליטית גבוהה עם BIG DATA
· שליטה מלאה ביישומי OFFICE (EXCEL, OUTLOOK, POWER POINT, WORD)
· יכולת הובלת וניהול מו"מ וחשיבה אסטרטגית בנושא יחסי ספק-לקוח
· יכולת עבודה במקביל עם משימות מרובות ובזמן מצומצם.
· יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
· יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
· יכולת דיבור וכתיבה ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית.
· נכונות לנסיעות לחו"ל (לא באופן קבוע) בעיקר למדינות המזרח.

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1156
אזור: מרכז - מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה בוגר/ת הנדסת תעשייה וניהול לתפקיד של PMO

דרוש/ה בוגר/ת הנדסת תעשייה וניהול לתפקיד של PMO

גולדמן מיון והשמה

10/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית מובילה בירושלים דרוש/ה מהנדס/ת תעשייה וניהול לתפקיד PMO מאתגר ומרכזי.

 תיאור התפקיד:

  • אחריות על תכנון, בקרה וניהול פרויקטים חוצי ארגון
  • מעקב אחר לוחות זמנים, תקציבים ועמידה ביעדים
  • ניתוח נתונים, הפקת דוחות ובניית מדדים (KPI’s) לניהול ובקרה
  • עבודה שוטפת מול מנהלי פרויקטים, הנהלה בכירה וגורמים חיצוניים
  • שיפור תהליכים ארגוניים וייעול ממשקים בין יחידות שונות
דרישות:
  • תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול – חובה
  • ניסיון של לפחות 4 שנים בתפקיד PMO / ניהול ובקרה על פרויקטים – חובה
  • ניסיון מארגון ציבורי או מחברה גדולה – יתרון
  • שליטה גבוהה באקסל ובמערכות ניהול פרויקטים 
  • יכולת אנליטית גבוהה, סדר, דיוק ויחסי אנוש מעולים
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-PMO
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

MPO בירושלים

MPO בירושלים

Manpower

10/11/2025

תיאור תפקיד:
הזדמנות מצוינת ל-PMO טכני /ת בתחום המכשור הרפואי ירושלים

מחפש/ת את האתגר הבא בעולם ה־R&D?

זו ההזדמנות שלך להצטרף לסביבה טכנולוגית חדשנית ולהוביל פרויקטים חוצי ארגון משלב הרעיון ועד המסירה!

במסגרת התפקיד:
ניהול פורטפוליו פרויקטים, תקציבים ולוחות זמנים
תיאום בין צוותי הנדסה, פיתוח ו- QA
אחריות על תהליכי Gate, דוחות הנהלה ו-KPIs
סביבת עבודה גלובלית עם אפשרות לעבודה היברידית
משרה מלאה 8-17
דרישות:
תואר ראשון בהנדסה תעשייתית וניהול / הנדסה / מנהל עסקים
3+ שנות ניסיון כ־PMO טכני או בניהול פרויקטי R&D
אנגלית ברמה גבוהה מאוד
ניסיון בעבודה עם Jira / Monday / MS Project יתרו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 233240
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מסחרית מתפתחת במשק האנרגיה, דרוש/ה מנהל/ת לקוחות עסקיים back office

לחברה מסחרית מתפתחת במשק האנרגיה, דרוש/ה מנהל/ת לקוחות עסקיים back office

ארא יועצים

10/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית מתפתחת במשק האנרגיה, דרוש/ה:
מנהל/ת לקוחות עסקיים back office

לתפקיד חדש ומעניין בחברה, לעבודה מול לקוחות וגורמים בארגון ולסיוע להנהלה הבכירה

תחומי אחריות עיקריים
    ניהול ההתקשרויות מול לקוחות החברה והתנהלות שוטפת מול לקוחות פעילים לרבות מתן מענה לסוגיות מסחריות, ביצוע בירורים ומעקב
    ניהול תהליכי ניוד ועבודה מול מערכות הגופים הרלוונטיים, כולל הגשות, מעקבים ועדכון נתונים
    שיתוף בניהול אסטרטגית לקוח לצד מנהל הסחר
    הפקת דוחות ומעקב לקוחות – יצירת דו"חות סטטוס, שליחתם ללקוחות באופן שוטף, ביצוע מעקבים וחידוש הסכמים
    אחריות בתחום הבילינג – מעקב תהליך חיוב לקוחות חודשי, בשיתוף פעולה עם מנהל מערכות מידע
    ריכוז תהליכי עבודה עם ממשקים פנימיים בחברה מול מערכות מידע, סחר, כספים ותפעול
    תיעוד ומעקב מסודר ומוקפד אחר כלל המשימות שבאחריותו
    מעקב רגולטורי בתחום החשמל
דרישות:
  • תואר אקדמי בתחומים אנליטיים - חובה (יתרון משמעותי להנדסת תעשייה/ מערכות מידע/ כלכלה/ מנהל עסקים)
  • ניסיון של לפחות 2 שנים בתפקיד דומה בעבודה תפעולית עם מערכות מידע - חובה
  • שליטה מצוינת באקסל (כולל שימוש בפונקציות מתקדמות, בניית Pivot Tables, הפקת וניתוח דוחות מורכבים ויצירת דשבורדים להצגת נתונים ותובנות) – חובה
  • היכרות וניסיון משמעותי עם מערכות ניהול בדגש על בילינג וניהול תשלומים - חובה
  • ניסיון בעבודה מול מערכות רגולטוריות – יתרון
  • ניסיון בתחום האנרגיה/חשמל/תשתיות – יתרון
  • ניסיון קודם בעבודה עם פלא /גפן/ מערכת רשות החשמל – יתרון
כישורים נוספים
  • יכולת ירידה לפרטים, דיוק, סדר וארגון ברמה גבוהה
  • ניסיון בעבודת ממשקים עם מספר רב של גורמים
  • יכולת כתיבה והבעה בעברית ברמה גבוהה מאוד
  • יכולת עבודה עצמאית, גישה פרואקטיבית ויוזמה
  • כישורים בינאישיים מעולים
העבודה במשרה מלאה, במשרדי החברה בבאר טוביה
תנאים מעולים למתאימים
רק פניות מתאימות תענינה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00132
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!