דרושים בתחום מחקר / אנליזה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 4 משרות עבודה בתחום מחקר / אנליזה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מחקר / אנליזה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : MarTech Operations Manager, Product/Data Analyst ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית שיווקי/ת

אנליסט/ית שיווקי/ת

חברה דסקרטית

11/06/2025

תיאור תפקיד:
אנליסט/ית שיווקי/ת עם שאיפות להשפיע?
יש לנו ים של דאטה, ולקוחות קמעונאיים שמחכים לתובנות שיכולות לשנות את המשחק.
אם את/ה רוצה לתת תובנות עסקיות מדאטה זה המקום בשבילך.
חסר לנו מישהו/י שלא מפחד/ת לצלול לנתונים, לא מתחבא/ת מאחורי דשבורדים, ומוכן/ה לקחת את האתגר של הבנת הצרכים של הלקוח ולהפוך אותו למציאות .

 משרה היברידית במרכז – תפקיד עם משמעות, אתגר וצמיחה.

מה אנחנו מחפשים?
ראש עסקי ושיווקי שיודע שהדאטה היא רק ההתחלה
ניסיון באנליזה של נתונים (עדיפות למועדוני לקוחות)
ניסיון בניהול לקוחות - כי תקשורת זה המפתח להצלחה
תשוקה אמיתית לנתונים ולאנשים - כי הצלחה היא שילוב של השניים
עיניים טובות שרואות מעבר לדשבורד, ומצליחות להוציא תובנות משמעותיות
אנרגיה של מי שבא/ה ללמוד, להתפתח ולשבור את המוסכמות



דרישות:
• תואר רלוונטי
• לפחות שנתיים ניסיון בניתוח נתונים שיווקיים, בעיקר ב-Excel ו/או SQL
• ניסיון מוכח בעולם הקמעונאות/מועדוני לקוחות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2896
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית שיווקי/ת

אנליסט/ית שיווקי/ת

אנטריפוינט

11/06/2025

תיאור תפקיד:
חברת סטרטאפ מובילה בתחום השיווק הדיגיטלי, המתמחה בפרוייקטים חדשניים ופורצי דרך.
אנחנו מחפשים אנליסט/ית מוכשר/ת לקמפיינים בתחום המדיה, אשר יסייע/תסייע לנהל ולהבין את האפקטיביות של הפעילות שלנו ברשתות החברתיות ובפלטפורמות המדיה השונות.
תחומי אחריות:
ניתוח ביצועי קמפיינים במדיות השונות, כולל Google Ads, Facebook, Instagram ועוד.
ביצוע אנליזות של תנועת משתמשים, הבנת מגמות, וזיהוי הזדמנויות לשיפור ביצועי הקמפיינים.
הורדת דוחות נתונים מתוך מערכות פרסום שונות והצגת ממצאים להנהלה ולצוותים הרלוונטיים.
ניהול ובקרת מדדים (KPIs) לבחינת הצלחת הקמפיינים, תוך כדי התאמה מתמשכת של האסטרטגיה השיווקית.
הפקת תובנות על בסיס הדוחות והנתונים לטובת מקסום ההשפעה השיווקית והגעה לקהל היעד בצורה מיטבית.
דרישות:
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם של שנה לפחות כאנליסט/ית בתחום המדיה או בתחום השיווק הדיגיטלי.
שליטה גבוהה באקסל וביצירת דוחות מורכבים.
ניסיון בעבודה עם כלים לניתוח נתונים כגון Google Analytics, Tableau, או כלי BI נוספים (יתרון).
הבנה מעמיקה של תהליכי פרסום דיגיטלי וקידום ממומן בפלטפורמות כמו Facebook ו-Google.
יכולת אנליטית גבוהה, גישה נתונית ויכולת לנתח נתונים בצורה מדויקת.
כישורי תקשורת מצוינים ויכולת להעביר תובנות בצורה ברורה לצוותים השונים בארגון.
תכונות אישיות:
תשומת לב לפרטים ויכולת לעבוד בצורה מדויקת ומאורגנת.
סקרנות ורצון להבין לעומק את המגמות והנתונים המניעים את הקמפיינים.
יכולת לעבוד בסביבה דינמית ומשתנה תוך התאמה מהירה לדרישות משתנות.
יכולת עבודה עצמאית ויוזמה אישית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5175
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית ומנהל/ת פרויקטים עסקי - לחברת FMCG

אנליסט/ית ומנהל/ת פרויקטים עסקי - לחברת FMCG

חבר הון אנושי

11/06/2025

תיאור תפקיד:
אנליסט/ית ומנהל/ת פרויקטים עסקי - לחברת FMCG מובילה בתחומה
כפיפות למנהל פעילות עסקית - אזור השרון הצפוני
מטרת התפקיד: ביצוע ניתוחים והסקת מסקנות לטובת שיפור התוצאות העסקיות של החברה ועמידה ביעדיה, מעורבות בניהול הפעילות המסחרית השוטפת של החברה, ניהול עקיף של צוות מקדמי הנראות הכולל בקרה וייעול תהליכים
סנכרון כלל הפעילות העסקית של החברה למול חברת האם ולקוחות החברה
דרישות:
    דרישות התפקיד
    תואר ראשון בכלכלה או תעשיה וניהול
    שליטה אבסולוטית באקסל (Excel Power Query, , Power Pivot) ופונקציות מורכבות
    שליטה ב power point
    שליטה גבוהה באנגלית
    יכולות ניהול ועבודה במבנה מטריציוני מול יכולת עבודה עצמית
    ראש גדול ,דייקנות ,ירידה לפרטים, יצירתיות
    יכולת אנליטית ומחשבתית
    יכולת התנהלות מול מגוון ממשקים ובריבוי משימות
    היכרות עם מערכות סאפ- יתרון
    ניסיון בתפקיד דומה מחברה דומה - יתרון
משרה מלאה: 70% משרד, 30% שטח
סקרנות, יכולות מולטיטסקינג גבוהות, ראיה מערכתית, הבנה בניהול ויצירת תהליכים, אסרטיביות, עמידה בלחצים, הנעה עצמית ויחסי אנוש מצויינים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 14019
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מ"מ מנהל/ת דיגיטל ודאטה להחלפה לחל"ד

מ"מ מנהל/ת דיגיטל ודאטה להחלפה לחל"ד

אוניברסיטת רייכמן

11/06/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מ"מ מנהל/ת דיגיטל ודאטה להחלפה לחל"ד, בחטיבת דוברות, שיווק ואירועים אוניברסיטת רייכמן בהרצליה

תיאור התפקיד:
התפקיד כולל ניהול וקידום הנכסים הדיגיטליים, תכנון ובקרה על התקציב של אסטרטגית השיווק הדיגיטלית, ניתוח דאטה והצבת KPI's. זאת, לצד הובלת פרויקטים ומהלכי תוכן ושיווק בזירות הדיגיטליות, טיפוח תרבות דיגיטלית בארגון , ויצירת מסעות לקוח וחווית משתמש.

התפקיד כולל:
• תכנון, בנייה והוצאה לפועל של קמפיינים ממומנים, תוך התוויית אסטרטגיה פרסומית, בניית פאנל ,360 סגמנטציה לקהלי היעד השונים, הגדרת KPI's, מדידה, הפקת תובנות לאופטימיזציה שוטפת של ביצועים וניתוח דו"חות תקופתיים.
• ניטור, אנליזה ואופטימיזציה של הדאטה בפעילות השוטפת בפלטפורמות השונות. ניתוח התנהגות משתמשים וזיהוי מגמות ליצירת המלצות לאופטימיזציה בכלים דיגיטליים B/A, ( Heat Maps ,Google Analytics-GA4 Testing ).
• יצירה וניהול מסעות לקוח וחווית משתמש, עבודה עם מערכות Automation Marketing.
• ייזום וניהול פרויקטים שיווקיים ודיגיטליים.
דרישות:
• תואר ראשון - חובה. תואר באוניברסיטת רייכמן - יתרון משמעותי
• ניסיון מעשי במערכות מדידה ואנליזה: גוגל אנליטיקס, BI
• ניסיון עם מערכות הפרסום השונות: PPC ,SEO, ,Adwards Google, אאוטבריין/ טאבולה META, לינקדאין - חובה
• יכולות ביטוי וניסוח גבוהות בכתב בעברית ובאנגלית – חובה
• הובלת תהליכים דיגיטליים חוצי ארגון כדוגמת Automation Marketing - יתרון
• ניסיון מוכח בניהול וביצירת קמפיינים בערוצי המדיה השונים מבוססי ביצועים
• היכרות עם עולם המדידה והאנליזה: Analytics Google
• הבנה שיווקית רחבה וחשיבה יצירתית
• תשוקה וסקרנות לגילוי מערכות, פלטפורמות וכלים חדשים בתחום השיווק הדיגיטלי
• יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-467
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!