דרושים בתחום מנהל מערכות מידע

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 8 משרות עבודה בתחום מנהל מערכות מידע

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
רמ"ד תשתיות מחשוב מחקר אקדמי - המחלקה לתשתיות IT ושירות - אגף טכנולוגיות, חדשנות ודיגיטל (משרה 117-2020):
תיאור התפקיד:
א. אחריות על תכנון, הקמה, קונפיגורציה, עדכון ותחזוקה של מערכות המחשוב המדעי, הכוללים את אשכולי המחשוב המדעיים המרכזיים ( High Performance Computing Clusters ).
ב. אחריות על התקנה והטמעה של תשתיות "קוד פתוח" (Open-source) ומסחרי למערכות אלו, ואחריות התקנה של יישומי "קוד פתוח" ואפליקציות מדעיות.
ג. אחריות על פיתוח מתמיד של אשכולי המחשוב המדעיים המרכזיים תוך התאמה לשינויים הטכנולוגיים ובהתאם לצרכי המחקר המדעי.
ד. אחריות על פיתוח והטמעה של כלי ניהול, בקרה ומדידה על ביצועי אשכולי המחשוב המרכזיים.
ה. אחריות על ניהול תורים ומשאבים של המערכות הנ"ל ועל כתיבת סקריפטים בהתאם לצרכים השונים.
ו. אחריות על תחזוקת מערכות מחשוב מדעי בתשתיות לינוקס, הנמצאות במחלקות האקדמיות, על פי סל השירותים ומדיניות השירות האוניברסיטאית תוך כדי עמידה בתנאי ה SLA שייקבעו.
ז. אחריות על הקשר עם ספקי חומרה ותוכנה לפיתוח ותחזוקה של המערכות הנ"ל.
ח. אחריות על ייעוץ לסגל האקדמי בתכנון ורכש מערכות מחשוב מדעיות בסביבת לינוקס או בסביבות ענן.
ט. ניהול העובדים במדור, ואחריות על פיתוחם המקצועי.
י. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יא. כפיפות: מנהל/ת מחלקת תשתיות IT ושירות
דרישות:
א. תואר אקדמי במדעי ההנדסה או במדעי הטבע.
ב. ניסיון של 5 שנים בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון בתכנון הקמה תחזוקה וניהול של אשכולי מחשוב מדעיים מרכזיים גדולים ב HPC ומערכות לניהול תורים.
ד. ניסיון בהקמה ותחזוקה של שרתי לינוקס( system admin). Hands On experience.
ה. ניסיון בכתיבת scripts ב perl, Python, bash.
ו. ניסיון בניהול תשתיות אחסון, רצוי ב- Gpfs, Lustre
ז. ניסיון בעבודה עם תשתיות חישוב מבוססות GPU.
ח. רצוי- ניסיון עבודה עם: Docker containers, עיבוד מקבילי / תכנות מקבילי, Kubernetes או slurm,
Deep Learning, frameworks כדוגמת tensorflow ו- Pytorch, כלי ניטור ובקרה ועבודה בענן.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 117-2020
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
We are looking for an experienced Salesforce Administrator to join our growing CRM team. This dynamic position provides an excellent opportunity to grow your career within the ever-growing Salesforce ecosystem, as well as join an industry-leading, internationally recognized FX and CFD Broker.
Primary Responsibilities:
    Enhance business processes and value creation by designing, building, documenting, testing and deploying enhancements using industry best practices
    Partner with multiple departments throughout the business to gather business requirements, analyze them, and provide creative solutions
    Deliver day-to-day end-user support, including maintaining and improving workflows, email alerts, custom objects, complex formula fields, page layouts, process builders, flows, assignment rules, configuring communities, and troubleshooting bugs
    Create and maintain excellent documentation on business processes, policies, system configuration, and training materials
    Entrusted to maintain platform data security
    Collaborate with Salesforce Developers by testing APEX development in testing environment
    Train new and existing users
    Keep up-to-date with Salesforce features and functionality and provide recommendations for process improvements


דרישות:
Requirements:
    Must be eligible to work in Israel
    English at a professional level (written and verbal)
    2+ Years of Salesforce/CRM experience, or relevant experience within a technical or analyst role
    A passion for working within an Agile development methodology and collaborative team environment
    A detail-oriented approach prioritizing great quality of work and high standards
    Strong interest in creating unique solutions which directly impact business success is a plus
    Strong interest in automation and business process improvement endeavors is a plus
    Interest in building a career within the Salesforce ecosystem, including the opportunity to obtain multiple industry-recognized certifications, is a plus
    Experience with DataLoader, Workbench, and/or DemandTools is a plus
    Interest in learning Salesforce Lightning Experience components is a plus
    Self-motivated; Creative thinker; Problem Solver; Exceptional people skills; Proactive; Team Player; Fast learner
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 511487
קרא עוד
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת PMO למשרה מלאה בתל אביב.
יד ימינו של מנהל הפרויקט להבטחת פרויקט מוצלח בהיבטי זמן/תקציב/תכולה ושביעות רצון ארגונית.
גורם אחראי לטיפול בפניות מהיחידות הארגוניות וכתובת מרכזת באגף לניהול ממשקי העבודה מול יחידת המטה.
דרישות:
2-3 שנות ניסיון כ-PMO בפרויקטי מערכות מידע - חובה.
בוגר/ת תואר ראשון בניהול מערכות מידע/הנדסת תעשייה וניהול - חובה.
שליטה טובה מאוד בכלי אופיס בדגש על אקסל.
יכולת קריאה והבנה של אפיונים ומסמכי פרויקט.
ניסיון עבודה בארגון בריאות - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-15845
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מנהל/ת פרויקטים שרוצה להפגין יכולות ולהביא אותן לידי ביטוי.
התפקיד כולל:
ניהול פרויקטים משלב הייזום ועד הטמעה.
קישור בין הארגון ומערכות מידע – הנחיית הלקוחות להגשת דרישות באופן נכון ואפקטיבי.
כתיבת דרישות עסקיות – תכנון ובניית תהליך העבודה.
ניהול הקשר הרציף עם הלקוח, מיפוי צרכים, בניית תהליכים עסקיים, כתיבת דרישות עסקיות, ניהול בדיקות משתמשים ומעקב אחר הטמעה.
ניהול ביקושים/דרישות/שינויים – בניית תהליכי ניהול ובקרה שיאפשרו תעדוף ביקושים לדרישות עסקיות בהתאם ליכולות, מורכבות ואילוצים.
שילוב טכנולוגיות חדשות בארגון.
דרישות:
תואר ראשון – חובה (יתרון בהנדסה תעשייה וניהול).
ניסיון של שנתיים בניהול פרויקטים צד לקוח.
ניסיון בבניית תהליכים עסקיים וכתיבת דרישות עסקיות.
ניסיון בעבודה עם מערכות מידע.
הבנה מערכתית ואוריינטציה טכנולוגית.
יכולות טובות לעבודת ממשקים.
יכולת הנעת תהליך.
ניסיון בעבודה עם לוחות זמנים קצובים ויכולת תעדוף.
יכולות טובות להתמודדות עם בלת"מים ושינויים.
אסרטיביות, יוזמה.
תודעת שירות גבוהה.
יכולת חשיבה תהליכית.
יכולת למידה עצמית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-15977
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מנתח/ת מערכות לארגון מוביל בתחומו הממוקם בגבעתיים.
דרישות:
ניסיון של לפחות 4 שנים בניתוח מערכות.
ניסיון בניתוח מערכות בתחום מערכות ליבה ובמערכות פתוחות.
ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון (HLD/DLD).
יכולת גבוהה של הבנת דרישות עסקיות מורכבות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-15429
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברת סייבר סקיוריטי שמפתחת מוצר לאיסוף מידע מודיעיני לגופים ביטחוניים בלבד (כמו- ממשלות בעולם, סוכנויות ביון וכדומה). החברה מפוקחת על ידי משרד הביטחון. מונים כ- 1000 עובדים.
ה-Stack הטכנולוגי כולל – Spark, Flink, Hadoop ו-Kafka.
מחפשים Analysts Manager לניהול שלושה אנשים.
הצטרפו אלינו, שלחו קורות חיים
דרישות:
- 5 שנות ניסיון כ-Analyst
- שנה ניסיון ניהולי / Tech Lead
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 129734
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:

לחברה מובילה בתחומה נידרש/ת מנהל מערכות מידע
במסגרת התפקיד, המנמ"ר יהיה אחראי על התחומים הבאים:
1. על כל נושאי מערכות מידע בחברה ובחברות הקשורות שלה –תוכנה (כולל מסופונים, תכנת ERP - קו מערכות, WMS – אקספרט, פוקטלינק, BI - קליק, סטורנקסט וכו’), תוך הדרכת העובדים בשימוש בהם והטמעתם, שדרוגם ופיתוחם בהתאם להנחיות הנהלת החברה.
2. פיתוח כלים מיחשוביים, מודולים והתאמות נדרשות לשיפור תהליכי העבודה בחברה וזרימת המידע בצורה מהימנה, זמינה ומיידית למקבלי ההחלטות הראשיים בחברה ולעובדי החברה.
3. ליווי, איפיון, הטמעה ופיקוח על כל מערכת מחשב חדשה או שדרוג מערכות קיימות בצורה יעילה ומהירה תוך עבודה משותפת עם כלל הגורמים הרלוונטיים בחברה.
4. יהיה מקור ידע, מלווה, מדריך ומכוון של כלל מנהלי ועובדי החברה בשימוש בכלל מערכות המידע בחברה.
5. יבצע הדרכות שוטפות לכלל עובדי החברה על כל מערכות המחשב בהתאם לתוכנית עבודה שיקים יחד עם מנהל המחלקה.
6. יהיה אחראי על בדיקת נהלים ויישום של כל הקשור לרגולציה הישראלית והבינלאומית החלה על החברה בתחום מערכות המידע.
דרישות:
חובה ניסיון של 3 שנים לפחות במשרת מנהל מערכות מידע מחברה בתחום המזון/משקאות
ניסיון בתוכנת קו מערכות, מערכות WMS אקספרט , מערכות לניהול מכירות וידע בBI מסוג קליקיתרון
יחסי אנוש מעולים
תואר ראשון - בניהול מערכות מידע/מחשבים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-49533
קרא עוד
תיאור תפקיד:
הובלת 6 מנהלי פרויקטים בתחום מערכות מידע
אישור מסמכי פרויקט (RFI, SOW, מכרז וכד’)
מעקב ובקרה אחר לוחות זמנים, תקציב ותכולת הפרויקטים.
איסוף צרכים מחטיבות הרכבת ותעדופם בתוכנית העבודה השנתית
אחריות על מחלקת SAP המונה 45 מפתחים, מיישמים ו-QA ועוסקת בפיתוח ואחזקה של מודולי SAP שונים ומגוונים הנותנים שירותים פנים ארגוניים בתחומי הגיוס, כ"א, ניהול מלאי, רכש, תקציב, אחזקה וכד’.
דרישות:
תואר ראשון חובה בתחומים הרלוונטיים (מדמ"ח, מערכות מידע, הנדסה תעשיה וניהול בהתמחות מערכות מידע) - חובה
ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל פרויקטים בתחום מערכות מידע - חובה
ניסיון ניהולי מצטבר של 5 שנים לפחות של צוותי פיתוח ואחזקת מערכות מידע בארגון של מעל 500 משתמשים - חובה
ניסיון בניהול מערכות ERP – יתרון משמעותי
ניסיון בניהול מערכות מובייל – יתרון משמעותי
ניסיון רחב בטכנולוגיות, סביבות פיתוח שונות, אינטגרציה בין מערכות - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: LS 14757
קרא עוד