דרושים בתחום מתאם

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 14 משרות עבודה בתחום מתאם

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
למחסן סחורה גדול במושב אחיעזר שליד לוד מדרש/ת איש/ת בק אופיס לעבודה הכוללת הכנסת חשבוניות למערכת, פתיחת קריאות שירות, תיאום טכנאים, קליטת סחורה ועוד.
דרישות:
ניסיון בעבודת back office/תיאום טכנאים/רכש/מחסנאות
ידע באקסל
נכונות למשרה מלאה- 9 שעות ביום חמישה ימים בשבוע
שכר- 8.5 + נסיעות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: j-2168 אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת ITL העוסקת בבדיקות תקינה ומתן שירות ללקוחות הייטק, דרושה מזכירת קבלה, אדמיניסטרציה וגביה.
אפיון תפקיד - מזכירת קבלה, אדמיניסטרציה וגבייה (ישיבה בעמדת קבלה)
תיאור העבודה:
מענה לטלפונים
ניהול יומן מנכ"ל, תאום פגישות ולו"ז מנהלים.
עבודה מול ממשקים שונים בחברה, לרבות ספקים ולקוחות.
כפיפות למנכ"ל ולמחלקת תפעול.
רכש – הפקת הזמנות ומעקב.
ניהול צי רכבים (10 רכבים), קביעת טיפולי רכבים, חידוש ביטוחי רכבים.
ניהול מלאי ציוד משרדי וכיבוד.
הפקת חשבוניות וקבלות ללקוח.
מתן מענה ללקוח בגין חיוב פרויקט (חיובים נעשים עפ"י אבני דרך).
ניתוח והבנה של כרטיס לקוח והוצאת דוחות גבייה.
רווחת עובדים – ארגון אירועי חברה, מתנות חגים/ימי הולדת
החברה ממוקמת בלוד
שעות עבודה – משרה מלאה 8-17 גמיש
דרישות:
דרישות:
ניסיון בתחום המזכירות והאדמיניסטרציה מעל 5 שנים.
אנגלית בינונית, בעיקר הבנת הנקרא.
משמעת עצמית גבוהה.
מסודרת.
אחראית.
רצון ללמוד ולהתפתח.
מוסר עבודה גבוהה.
חוסן נפשי, יכולת קבלת ביקורת.
רגישות ונחישות להשגת יעדי חברה.
יחס אנוש טובים.
תוכנות:אופיס רמה גבוהה
אקסל – שליטה טובה. 
יתרון לידע בחשבשבת חלונות, הנה"ח .
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: JB-9 אזור: מרכז, ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לאידאה מקבוצת Priority, המספקת שרותי ERP ועמדות מכירה לארגונים מובילים בארץ, דרוש/ה רפרנט/ית למחלקת הזמנות.
עבודה אדמניסטרטיבית, אחריות ביצוע / מעקב אחר הצעות מחיר / הזמנות לקוח, עבודה מול ספקי שרות , עבודת תאום פנים ארגונית וקשרי לקוחות.
חוזי שרות וקריאות שירות לתקלות.
דרישות:
• ידע וניסיון ב: התנהלות מול לקוחות, הקמת הצעות מחיר, קריאות שרות, חוזי שרות
• הכרות עם עולם הקמעונאות וסליקה
• ניסיון קודם בעבודה עם מערכת פריוריטי -חובה!
• השכלה רלוונטית
• יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, יכולת ארגון וסדר, ראייה מערכתית, תקשורתי, יסודי, חריצות ואחריות
• שעות עבודה: 08:00-17:00
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: JB-00070 אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה לחברת הנדסה וטכנולוגיה מובילה
עבודות מזכירות, ניהול יומני מנהלים ושירות, תיאומי פגישות לש מספר גורמים
עבודה שוטפת עם תוכנת אאוטלוק
משרה מלאה- ימים א עד ה. שעות 8-17 או 9-18
סביבת עבודה צעירה ודינאמית !
תנאי שכר הולמים!!!
דרישות:
ניסיון בעבודות מזכירות - חובה
ניסיון בתיאום פגישות / ניהול יומנים - חובה.
יכולת עבודה בצוות - חובה.
זמינות לעבודה בתל אביב - חובה.
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: JB-01147 אזור: מרכז, שרון, ירושלים, דרום, אילת
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מתאמ/ת מכירות.
• עבודה מול מסעדות/ בתי מלון/ שפים ידועים/ קייטרינג.
• שיווק מוצרי החברה וניהול מאגר של לקוחות הקיימים (קבלת שיחות ושיחות יזומות).
• הקלדת הזמנות, עדכון הזמנות, הנפקת דוחות מכירה , אדמיניסטרציה.
• מעקב אחר הזמנות, תעודת החזרה וטיפול בבעיות.
• זיכויים והפרשים ללקוחות, עדכון תנאי אשראי של לקוחות, חשבוניות.
• הצעות מחיר ללקוחות בשיתוף מנהלי אזורי הלקוחות.
• מענה ללקוחות החברה וצרכנים סופיים .
• מתן שירות למנהלי אזורי הלקוחות בשטח ותמיכה למנהל המכירות .
• תמיכה באפליקציה.
דרישות:
• בגרות מלאה- יתרון
• אוריינטציה מכירתית ושיווקית
• ניסיון בעבודה בתחום שירות לקוחות או מכירות
• ניידות והגעה עצמאית לאזור האיירפורט סיטי (ליד נתב"ג)- חובה!
• מוסר עבודה גבוה, ויכולת עבודה עצמאית
• יכולת עבודה בתנאי לחץ
• כושר ביטוי טוב
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: 146001 אזור: מרכז, שרון, ירושלים, דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברת הפצה ומכירות מובילה בתחומה מגייסת מתאמ/ת לוגיסטי/ת!
אצלנו קיימים תנאים מעולים, אפשרויות למידה ואופציות קידום נרחבות!
תיאור התפקיד:
* עבודה שוטפת בתוכנות ה- OFFICE - הפקת דוחות , הנפקת שטרי מטען וכו'.
* גבייה- ספירת כסף המתקבל מנהגים, קבלת צ'קים, קבלת תשלום מלקוחות שבאים לאסוף סחורה.
* אחריות סגירת קווי חלוקה- קבלת תעודות חתומות מהנהגים בסוף יום, בקרה על התעודות המתקבלות וסגירת התעודות במערכת.
* מתן מענה לנהגים ולסוכנים שבשטח בזמן אמת הכולל פתרון בעיות דחופות.
* ביצוע דוחות מעקב (אי אספקות, חריגות, הזמנות).
* ביצוע תאומים לרשתות השיווק השונות
דרישות:
*משרה מלאה בימים א'-ה'
שליטה בסיסית בכל תוכנות ה- OFFICE - חובה
* מוסר עבודה גבוה, מוטיבציה ותודעת שירות גבוהה.
* יכולת עבודה בתנאי לחץ
* ניידות והגעה לאזור קרית שדה התעופה – חובה!
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות קוד משרה: 145128 אזור: מרכז, שרון, ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת בת של מלם-תים העוסקת בפרויקטים בעולמות הבקרה, חינוך וחברה דרוש/ה רכז/ת פרויקטים למשרה מלאה בנתניה.
משרה ראשונית בעולמות הפרויקטים.
התפקיד כולל: תפעול הפרויקטים, ריכוז וניתוח נתונים, הזנת נתונים למערכות, הכנת דוחות מעקב ודיווחים שוטפים למנהל הפרויקט וללקוחות. מעקב ובקרה אחרי משימות, מענה לטלפונים, פניות יזומות ללקוחות, עיסוק באיתור כ"א לפרויקטים.
דרישות:
רמה אישית גבוהה, סדר וארגון, יכולת תיעדוף משימות, יכולות למידה, תודעת שירות ועמידה בלוחות זמנים.
שליטה בעבודה בסביבה ממוחשבת – אופיס, אאוטלוק, EXCEL- חובה. (יערך מבדק אקסל).
ניסיון עבודה של שנה לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי /תפעולי- יתרון.
תואר ראשון – יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: JB-00031 אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברה גלובלית גדולה,  DHL, מחפשת אותך למשרה תפעולית מאתגרת .
התפקיד כולל הקלדות נתונים למערכות ממוחשבת , טיפול בהזמנות ונתונים, עבודה בצוות.
תפקיד קבוע בארגון גדול ויציב.
מה אנו מציעים?:
#סבסוד ארוחות
#אופציות קידום והתפתחות מקצועית
#סביבת עבודה חדשה ומתקדמת
#חניה חינם
#מתנות בחגים וימי הולדת
#ביטוח בריאות פרטי
#אירועי רווחה
#תשלום נסיעות מעבר למקובל בחוק
דרישות:
משרה מלאה בימים א’ - ה’ 8:00-17:06
ניסיון בעבודה אל מול ממשקים ממוחשבים
שירותיות, יחסי אנוש מעולים.
אנגלית ברמה טובה- חובה
המשרה ממוקמת בחיפה
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: 1716 אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה קבלנית ותיקה באזור עפולה דרוש/ת מתאם/ת שירות
במסגרת התפקיד: אחריות כוללת על משרד השירות וטיפול בפניות מורכבות של לקוחות, הפקה וניתוח דוחות, גבייה טלפונית מלקוחות,
הכנת הצעות מחיר ומעקב אחריהן, פתיחת לקוחות חדשים במערכת, שליחת הסכמי שירות ומעקב אחריהם, טיפול בהחזרת לקוחות לשירות ועוד.
משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 17:00 - 08:00 בצפון הארץ!
הזדמנות להשתלב בחברה גדולה בתפקיד דינמי ומאתגר!
**תנאים מצוינים למתאימים /ות**

דרישות:
ניסיון בתחום האדמיניסטרציה/שירות - חובה.
ניסיון קודם בשירות בתחום הטכני – יתרון משמעותי
ניסיון בגביה טלפונית - יתרון.
היכרות עם מערכת הפריוריטי - יתרון.
נדרש זמינות לשעות נוספות.
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות קוד משרה: 32423 אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברת LUSIX העוסקת בגידול יהלומי מעבדה מחפשת מתאמ/ת שירות לעבודה במשרה מלאה.
מיקום המשרה: מודיעין
תיאור התפקיד:
- ניהול שוטף של קריאות שירות
- בקרה על זמינות הטכנאים כולל תיאומים כנדרש.
- הפקת דוחות ומדדי ביצוע לטובת מח' השירות.
- בקרת זמינות החומר וניהול מחסנים קדמיים.
- עבודה על מערכת ERP.
דרישות:
דרישות המשרה:
- שליטה מלאה בכל תוכנות ה-OFFICE ובפרט EXCEL
- ניסיון בעבודה במרכז שירות בעל אופי טכני – יתרון
- ידע במערכות ניהול שירות- יתרון
- ניסיון בעבודה עם מערכת ERP
- אמינות, יכולת קבלת החלטות תחת לחץ, יכולת פתרון בעיות וסדר.
- גמישות ונכונות לשעות עבודה מאומצות
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: JB-00035 אזור: מרכז, ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בפתח תקווה דרוש/ה מתאמ/ת שוק פתוח- מחלקה עסקית ואביזרים
תחומי אחריות:
הקלדת עיתודים למערכת, ניתוח דוחות מכר ברשת ובחברה כולה
טיפול בחשבוניות, ביצוע מעקב ובקרה על מוצרי קונסיגנציה , עדכוני מחירונים
תאום פגישות לסוכני השטח במחלקה העסקית- מתוך מאגר לקוחות קיימים וגם ממתחרים
תפעול ובק אופיס- הזמנות אובליגו, מלאים, מעקב אחר הזמנות, טיפול בהזמנות שהתעכבו מול לקוחות
נכונות למשרה מלאה 09:00-18:00
מטה החברה בפתח תקווה

דרישות:
ניסיון מתחום האדמיניסטרציה מינימום שנתיים- חובה
ניסיון מתפקיד דומה- יתרון משמעותי
אקסל ברמה גבוהה- חובה
השכלה- תואר או לימודי תעודה רלוונטיים- יתרון





--------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות קוד משרה: 32664 אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למרכז שירות טכני בפתח תקווה דרוש\ה רפרנטי\ת שירות !
מה עושים? מתן מענה ושירות טלפוני ללקחות עסקיים(בנייני משרדים ,ארגונים שונים וכד). פתיחה וסגירה של קריאות בתחום הטכני.
עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
משרה מלאה במשמרות - א'-ה' 07:00-16:00 / 08:00-17:00 / 09:00-18:00
פעם-פעמיים בשבוע עד 18:00, ימי שישי פעם-פעמיים בחודש 07:30-13:00
קליטה ישירה לחברה מפנקת עם אפיקי קידום
-חניה בתוך המגדל -ארוחות צהריים מסובסדות ועוד!
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות או אדמיניסטרציה - יתרון משמעותי
שליטה בתוכנות האופיס - חובה
שליטה בתוכנת פריורטי - יתרון



--------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות קוד משרה: 32675 אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לאולם תצוגה יוקרתי ברמת גן דרוש/ה פקיד/ה קבלה!
תפקיד כולל: קבלת קהל פרונטלית, ניהול יומן אנשי מכירות ותיאום פגישות, אדמיניסטרציה שוטפת ומענה טלפוני, הכנת תיקי רישוי, ניהול יומי של הטפסים והניירת בסניף, מתן מידע ראשוני ללקוח תוך זיהוי צרכים ראשוני, ניהול מלאי ציוד וכו'.
משרה מלאה: 08:30-18:00, ימי שישי לסירוגין 08:00-13:30
שכר גלובלי + שעות נוספות + פרמיות! (ממוצע שכר בין 7-8K)
תנאים מעולים למתאימים!
דרישות:
הכרת יישומי OFFICE - חובה.
עברית -רהוטה, אנגלית - ברמה טובה.
ניסיון קודם בתפקיד פרונטלי - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות קוד משרה: 31807 אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מתן שירותי מזכירות לכלל עובדי החברה הכולל: מתן מענה, עזרה ותמיכה לכלל עובדי החברה, בנושאים ציוד משרדי, צילום מסמכים, שירותי כריכה, הדפסה, תיוק מסמכים וכדומה
  • מתן מענה אדמיניסטרטיבי למנהל האחזקה
  • קבלת אורחים
  • מענה טלפוני
  • ניהול שריון חדרי דיונים
  • שליחת דואר/ חלוקת דואר
  • הזמנת שליחויות
  • ניהול דו"ח מעקב אחרי שוברי חדר אוכל
  • סידור כיבוד בחדרי ישיבות רלוונטיים בהתאם לבקשת בכירי החברה
  • אחריות על נושאי הטלפוניה בחברה
  • קליטה/עזיבה של עובדים במערכת
  • ניהול הזמנות, דרישות רכש וחשבוניות - עבודה אל מול ספקים שונים
  • בקרת כניסות והנפקת כרטיסי עובדים
  • ידע במערכות פריוריטי/פלקון – יתרון
דרישות:
  • ניסיון של עד 2-3 בתחום האדמיניסטרטיבי-חובה
  • אחראי/ת, בעל יכולות מולטיטאסקינג, ייצוגי
  • יכולת ירידה לפרטים
  • ניסיון בפריורטי- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה קוד משרה: JB-00001 אזור: מרכז, דרום
קרא עוד