תיאור תפקיד:
למכון אבחון פילת דרוש/ה אחראי/ת תפעול לקורסים והדרכות תחומי אחריות: תפעול שוטף של מערך הקורסים וההדרכות – תיאום, לוגיסטיקה ושיבוץ מרצים ניהול תקשורת מול מרצים, משתתפים וספקים אחריות על מערכות ניהול למידה ומערכות תפעוליות ניהול תקציבים ודוחות תפעוליים פתרון בעיות בזמן אמת ושיפור מתמיד של תהליכים המשרה ממוקמת בפתח תקווה - שעות גמישות! מתאים לסטודנטים!
דרישות:
ניסיון קודם בניהול/תפעול/תיאום הדרכות – יתרון משמעותי יכולת ניהול זמנים ותעדוף משימות בסביבה דינמית יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים שליטה מלאה ביישומי אופיס (Excel, Outlook) אחריות, סדר, דייקנות ואוריינטציה שירותית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1261
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
ליבואן רכב מוביל דרוש/ה מתאמ/ת שירות. במסגרת התפקיד: אחריות מלאה על הקשר מול הלקוחות: פתיחת קריאות שירות, שיבוץ טכנאי, הכנת הצעות מחיר, הוצאת חשבוניות וכדומה עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים מתן מענה מהיר ומקצועי עבודה במערכות מחשב – תפנית, תוכנות אופיס ימים א - ה 8:00 - 17:00 ללא שישי מיקום: בשלב הראשון חולון בעוד כחודש וחצי/ חודשיים מעבר לניר צבי, צריפין. **תנאים מצוינים למתאימים/ת**
דרישות:
עצמאות ואחריות תודעת שירות גבוהה סדר וארגון יכולת תיעדוף משימות רקע תפעולי – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
577318
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברת ניהול דרוש\ה רפרנט\ית תפעול למוקד חניונים בפתח תקווה ! במסגרת התפקיד: מתן שירות ללקוחות החניון במרכז השירות, עבודה מול ממשקים רבים ומספר מערכות במקביל אחריות לתיעוד מלא של נתוני השירות במערכות. תנאים: משרה מלאה ימים א-ה 18:00-9:00 + נכונות להישאר שעות נוספות, ימי ו לסירוגין 08:00-14:00 קליטה ישירה לחברה מעולה! מענקי התמדה, חניה, סיבוס!
דרישות:
כישורי מחשב ניסיון קודם בתחום שירות \בק אופיס וכד-יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51288
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות, כולל ניהול יומנים, תיאום פגישות וארגון אירועים. תמיכה בתהליכי גיוס, קליטה וליווי עובדים לאורך מחזור חייהם בארגון. אחריות על תחום הרווחה, כולל תכנון והוצאה לפועל של פעילויות רווחה וימי גיבוש. עבודה מול ספקים, כולל ניהול הזמנות, מעקב אחר חשבוניות ותשלומים. שיתוף פעולה עם מחלקות שונות בארגון להבטחת תהליכים חלקים ויעילים
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי ובתחום משאבי אנוש – יתרון משמעותי. שליטה מלאה ביישומי Office, כולל Excel, Word ו-Outlook. יכולת ניהול משימות מרובות ותעדוף עבודה בסביבה דינמית. יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Z-HR
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למוקד הטלמיטינג במכללה מובילה דרוש/ה איש/ת טלמיטינג למתן מענה ותיאום פגישות ייעוץ למתעניינים בלימודים. היקף משרה: 4 משמרות בשבוע לפחות (עדיפות ל-5 משמרות) בוקר וערב לסירוגין. השתלבות בצוות איכותי. ^^^תנאים טובים ובונוסים מתגמלים למתאימים/ות.
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות או שירות לקוחות - יתרון יכולת ביטוי גבוהה ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
jb-183
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) • תחילת עבודה מיידי
דרישות:
• תואר ראשון- יתרון • אנגלית ברמה טובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון. • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אגף משאבי אנוש בבזק בינלאומי TECH מגייס אחראי/ת מנהלה וסביבת עבודה. אצלנו - האנשים הכי חשובים! אגף משאבי אנוש נותן מעטפת של 360 מעלות לצרכי העובד, וסביבת העבודה היא חלק משמעותי ביכולת של כולנו להנות בעבודה. אז אם השירות הוא בנשמתך, ואין כיף יותר גדול עבורך מלפתור בעיות בדרך יצירתית, לגרום למשימות ופרויקטים להתממש, ולתת שירות לעובדי החברה בדברים שמרכיבים את היום יום- זה התפקיד עבורך! אז איך נראה היום - יום שלך? אחריות על מערך הסלולר הארגוני - מתן שירות לעובדים- חדשים וקיימים- בכל נושאי הסלולר- החל מאחריות על קבלת המכשיר ועד טיפול בתקלות. אחריות לוגיסטית - הזמנת ציוד משרדי, ציוד לקפיטריות וציוד אחזקה. טיפול בהזמנות ספקים - פתיחת דרישות והזמנות במערכת הפיוז'ן, ומעקב אחר ביצוע. פרויקטים תפעוליים - ניהול מו"מ עם ספקים, קידום הפרויקטים מול ממשקים פנימיים. עבודה מרובה מול ממשקים פנימיים וספקים חיצוניים
דרישות:
ניסיון בתפקידים תפעוליים- חובה שליטה מלאה בתוכנות Office בדגש על Excel ו-PowerPoint - חובה זמינות מעבר לשעות העבודה- חובה היכרות עם עולמות הבינוי- יתרון ניסיון בפתיחת דרישות והזמנות רכש במערכת הפיוז'ן- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12150
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה ורכז/ת מדעי החיים בפקולטה לרפואה אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תיאור התפקיד: • תיאום פגישות, ניהול יומן ולוח זמנים אינטנסיבי ומשתנה של סגן/י דיקן • מענה טלפוני ופרונטלי לפונים ללשכת הדיקן וניתובם לגורמים הרלבנטיים • תמיכה אדמיניסטרטיבית בתכנית מדעי החיים • משרה חלקית בין הימים א'-ה' • היקף משרה 50%, 20 שעות שבועיות, תחילת העסקה מיידית
דרישות:
• תואר ראשון - יתרון • אנגלית ברמה גבוהה - יתרון • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית, היכרות עם סביבה אקדמית- יתרון • ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת לרבות שליטה בניהול יומן • דיסקרטיות • יסודיות וירידה לפרטים • טיפול במשימות רבות ובו זמנית • תודעת שרות גבוהה, ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
459
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מחלקת מנהל הוראה אחראית על הצד התכנוני והתפעולי של תוכניות הלימודים בבתי הספר השונים. המחלקה נותנת שירות לסגל מינהלי וסגל אקדמי ונמצאת בממשקי עבודה יומיומיים עם לשכת פרובוסט, אגף כספים, אגף לוגיסטיקה, אגף מערכות מידע, מנהלי הסטודנטים וכו’. התפקיד כולל: בניית תוכניות הלימוד, קשר ישיר עם המרצים והמתרגלים לרבות טיפול בשכרם, טיפול בחוזים ואחריות על מערך עוזרי ההוראה, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם לשכות הדקנים בבתי הספר. כמו כן, המחלקה אחראית על בניית לוח הבחינות, תפעול מערך הכיתות, ביטולי שיעורים ותיאום השלמות ושליחת עדכונים שונים לסטודנטים. עבודה בין הימים א’-ה’ בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה. המשרה הנה לאיוש מיידי וזמנית.
דרישות:
תואר ראשון - חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה שליטה מלאה בתוכנות OFFICE לרבות אקסל - חובה ניסיון קודם ממוסד אקדמי וידע בתוכנות "גלבוע" ו"גראד" יתרון משמעותי מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש טובים דיסקרטיות ואחריות יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר יכולת למידה גבוהה והשתלבות בעבודת צוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-442
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת BACK OFFICE התפקיד מציע אפשרות להתמחות בקידום מכירות, שיווק ופעילות BACK OFFICEהכנת הצעות מחיר/קליטת הזמנות. ביצוע מעקב הצעות מחיר. תיאום פגישות לאנשי המכירות עבור לקוחות קיימים טיוב נתוני לקוחות במאגרי המידע של החברה ושימורם. תפעול פעילויות הקשורות לכנסים ואירועים של החברה משרה מלאה באיזור קריית אריה, פתח תקווה. ( עבודה במשרד) ללא עבודה היברידית!!
דרישות:
השכלה מתאימה ורלוונטית (תיכונית מלאה מינימום, רקע טכני-יתרון) 2-3 שנות ניסיון בתפקיד BACK OFFICE כולל ניסיון בתיאומי פגישות טלפוני חריצות ואסרטיביות נסיון מעולה בעבודה עם מערכת פריוריטי - חובה!!!! OFFICE – חובה מרחק הליכה מהרכבת הקלה אנגלית טובה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
73363
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: ניהול יומנים ותיאום פגישות מענה טלפוני ומתן שירות לעובדי הארגון וללקוחות תפעול אדמיניסטרטיבי שוטף – דואר, חשבוניות, מסמכים ודוחות עבודה מול ספקים, הזמנת ציוד ומעקב אחר מלאי טיפול במיילים ובמערכות מחשוב ארגוניות תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למנהלים ולמחלקות הארגון
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירות – חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס (Word, Excel, Outlook) יכולת סדר, ארגון ותעדוף משימות שירותיות גבוהה, תקשורת בין-אישית מעולה ויחסי אנוש טובים נכונות להתחלת עבודה מיידית **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
Z-MOR
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחטיבה הרפואית בחברת גטר דרוש/ה רכז/ת מכירות משרד רכז/ת מכירות משרד מהווה את ה"עורף" המכירתי של סוכני שטח. התפקיד כולל תמיכה בתהליכי המכירה, ניהול מידע ומסמכים, תיאום בין צוות המכירות ללקוחות וממשקים שונים בארגון. תחומי אחריות: ניהול תיקי לקוחות קטנים ובינוניים; איתור ויצירת קשר עם לקוחות חדשים; ניהול מכרזים ופרויקטים נוספים בתחום המכירות; ניהול מעקב אחר הזמנות ומסמכים; הכנה ומעקב אחר הצעות מחיר ללקוחות; מתן תמיכה ללקוחות בכל הנוגע לשאלות ובירורים; ניהול קטלוג פריטים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי Back Office או בשירות לקוחות – יתרון יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות שליטה מלאה ביישומי מחשב (Outlook, Office, Excel) - חובה נסיון עם תוכנות ERP - יתרון יכולת תקשורת מעולה ויחסי אנוש טובים אוריינטציה מכירתית ויכולת של עבודה בצוות שליטה טובה בשפה האנגלית - חובה העבודה במשרה מלאה 8-17 בפ"ת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2795
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה יוקרתית מוכרת בתחום הריהוט בהרצליה דרוש/ה מתאמ/ת לוגיסטי/ת במסגרת התפקיד: ניהול וטיפול בקריאות שירות ממוקד החברה וקישור בין כלל הגורמים הרלוונטים עד לסגירה, תיאום וקישור בין קבלני משנה (מעצבים, אדריכלים ועוד), גבייה, התנהלות שוטפת מול מגוון גורמים: לקוחות החברה, אנשי מכירות, מחסן שירות טכני ועוד. תמיכה שוטפת בתיאום, אדמיניסטרציה ותפעול בשוטף. תנאים: משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 + נכונות לשעות נוספות במידת הצורך. קליטה ישירה כעובד/ת ארגון מדהים!!!! שכר עד 10K בהתאם לניסיון. יש חניה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה/תפעולי - חובה. יכולת ניהול משימות רבות במקביל - חובה. היכרות טובה עם מערכת פריוריטי - יתרון אקסל - יתרון. אנגלית ברמה טובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51518
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרלו"ג סיטונאי של אלומיניום, זכוכית ופרזול בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת לקליטת הזמנות לקוח והקלדת הזמנות רכש לתפקיד הכולל קבלת הזמנות מלקוחות, ביצוע הזמנות רכש, מעקב אחר קבלת סחורה ותיאום מול ספקים ולקוחות. התפקיד מצריך עבודה שוטפת מול מחלקות החברה ושימוש במערכות ממוחשבות לניהול תהליכי הרכש והלוגיסטיקה. משרה מלאה בימים א'-ה', בסביבה מקצועית ויציבה עם אפשרויות קידום.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה – יתרון
- עדיפות לניסיון בעבודה עם מערכת Priority
- שליטה ביישומי מחשב ואופיס
- יכולת ארגון, סדר ותשומת לב לפרטים
- יחסי אנוש מעולים ושירותיות
- זמינות למשרה מלאה בפתח תקווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בפתרונות גימור לתעשייה דרוש/ה מזכיר/ה התפקיד כולל: מענה שוטף לטלפונים ומיילים מלקוחות, עבודה עם מערכת SAP (הפקת הצעות מחיר, הזמנות וכדומה) ועבודות אדמיניסטרציה שוטפות. תנאים: למשרה מלאה ימים א-ה, שעות 08:00-17:00 (אין גמישות בשעות). שכר 9,000- 10,000 ש"ח ברוטו
דרישות:
בעל/ת ניסיון קודם מתחומי התעשייה - חובה. הכרת מערכת SAP - חובה שליטה מלאה ביישומי המחשב וOFFICE -חובה (לרבות וורד, אקסל בסיסי ו- Outlook). שליטה באנגלית - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51387
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|