תיאור תפקיד:
sales support לחברה טכנולוגית בראש העין דרוש/ה אחריות על ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של אגף המכירות, תמיכה באנשי המכירות. טיפול ותחזוקת מערכת המכירות CRM,כולל הפקת דוחות עבודה מטריציונית והתנהלות מול ממשקים בתוך הארגון – שרשרת אספקה, מנהלי פרויקטים, הנה"ח, מנהלי תיקי הלקוחות טיפול בתלונות לקוח עד לשביעות רצון הלקוח. הגשת הצעות מחיר, אישורי הזמנות, טיפול בחשבוניות בעייתיות קליטת עובד חדש במכירות עפ"י תוכנית, הדרכה וליווי
דרישות:
ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ו/או ניסיון כפלפל/ית ואנרגטי/ית יכולת בסגירת קצוות וירידה לפרטים הקטנים בעל/ת גישה שירותית ומכירתית יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות תקשורת בינאישית ברמה גבוהה שליטה מלאה ב Office יתרון להיכרות ועבודה עם מערכת ה CRM, ERP אנגלית ברמה טובה (כולל יכולת ניסוח) תואר ראשון – יתרון הבנה טכנית – יתרון משרה מלאה בראש העין, ניתן לאחר תקופת למידה ראשונית לעבוד יום בשבוע מהבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19187
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות להשתלב בתפקיד אדמיניסטרטיבי-תפעולי הכולל אחריות על תהליכי רכש שוטפים, ניהול מסמכים, עבודה מול ספקים וממשקים פנימיים. מתאים למועמדים/ות עם גישה שירותית, סדר וארגון גבוהים, שרוצים/ות ללמוד ולהתפתח בעולם הרכש והלוגיסטיקה. מה כולל התפקיד? - טיפול אדמיניסטרטיבי בתהליכי רכש
- פתיחת דרישות רכש במערכת ומעקב אחר הזמנות
- עבודה מול ספקים לצורך קבלת הצעות מחיר, אישורים, ותיאומים
- ריכוז נתונים, ניהול טבלאות ודוחות רכש
- עבודה שוטפת מול מחלקות כספים, לוגיסטיקה ותפעול
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה (יתרון לניסיון בתמיכה תפעולית או רכש)
- שליטה מלאה ביישומי Office ובעיקר Excel – חובה
- יכולת ארגון, סדר, דיוק, וניהול משימות במקביל
- תקשורת בין-אישית טובה ויכולת עבודה בצוות
- תואר ראשון – יתרון
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-RAZ
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) • תחילת עבודה מיידי
דרישות:
• תואר ראשון- יתרון • אנגלית ברמה טובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון. • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש\ה מתאמ\ת בקרים- חולון משרה זמנית עד ה30/06/25 במסגרת התפקיד - ביצוע תיאומים בין המוסדות לבקרי שטח מתן מענה לבקרים לפי צורך שליחת תכניות עבודה לבקרים
דרישות:
ידע בסיסי במחשב ותוכנות אופיס אמינ/ה בעל/ת מוסר עבודה גבוה בעל/ת כושר ביטוי בע"פ
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-293
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחטיבה הרפואית בחברת גטר דרוש/ה רכז/ת מכירות משרד רכז/ת מכירות משרד מהווה את ה"עורף" המכירתי של סוכני שטח. התפקיד כולל תמיכה בתהליכי המכירה, ניהול מידע ומסמכים, תיאום בין צוות המכירות ללקוחות וממשקים שונים בארגון. תחומי אחריות: ניהול תיקי לקוחות קטנים ובינוניים; איתור ויצירת קשר עם לקוחות חדשים; ניהול מכרזים ופרויקטים נוספים בתחום המכירות; ניהול מעקב אחר הזמנות ומסמכים; הכנה ומעקב אחר הצעות מחיר ללקוחות; מתן תמיכה ללקוחות בכל הנוגע לשאלות ובירורים; ניהול קטלוג פריטים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי Back Office או בשירות לקוחות – יתרון יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות שליטה מלאה ביישומי מחשב (Outlook, Office, Excel) - חובה נסיון עם תוכנות ERP - יתרון יכולת תקשורת מעולה ויחסי אנוש טובים אוריינטציה מכירתית ויכולת של עבודה בצוות שליטה טובה בשפה האנגלית - חובה העבודה במשרה מלאה 8-17 בפ"ת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2795
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לאתר באיזור קרית אונו דרוש/ה אדמינ/ית תפעול! התפקיד כולל: טיפול באישורים, התנהלות מול לקוחות ומנהל אתר, עבודה מול קבלנים וספקים, טיפול בחשבוניות, אחריות על ניהול לו"ז צוות אחזקה באתר, טיפול בהזמנות, תיאומים ושליחויות. תנאים: משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00. תנאים מעולים למתקבלים! שכר: 11000 - 12,000 ש"ח ברוטו בהתאם לניסיון!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה שליטה מלאה במערכות אופיס - חובה היכרות עם תוכנת SAP או פריורטי - יתרון משמעותי זמינות מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52073
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
נציג/ת BackOffice
נציג/ת BackOffice
נציג/ת BackOffice
QHR
16/06/2025
תיאור תפקיד:
אחריות על ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של אגף המכירות, תמיכה באנשי המכירות. טיפול ותחזוקת מערכת המכירות CRM כולל הפקת דוחות עבודה מטריציונית והתנהלות מול ממשקים בתוך הארגון – שרשרת אספקה, מנהלי פרויקטים, הנה"ח, מנהלי תיקי הלקוחות טיפול בתלונות לקוח עד לשביעות רצון הלקוח. הגשת הצעות מחיר, אישורי הזמנות, טיפול בחשבוניות בעייתיות קליטת עובד חדש במכירות עפ"י תוכנית, הדרכה וליווי
דרישות:
ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ו/או ניסיון כ- sales support פלפל/ית ואנרגטי/ית יכולת בסגירת קצוות וירידה לפרטים הקטנים בעל/ת גישה שירותית ומכירתית יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות תקשורת בינאישית ברמה גבוהה שליטה מלאה ב Office יתרון להיכרות ועבודה עם מערכת ה CRM, ERP אנגלית ברמה טובה (כולל יכולת ניסוח) תואר ראשון – יתרון§ הבנה טכנית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15003
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מחלקת גיוס המשאבים של עמותה גדולה בירושלים מחפשת רכז/ת עם תשומת לב לפרטים, סדר פנימי, ראש אנליטי ויכולת ניהול עצמאית של משימות. התפקיד כולל ניהול מידע, תפעול שוטף של מערכות, הפקת דוחות ותמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת – במטרה לאפשר למחלקה לפעול בצורה הכי מדויקת ויעילה שיש. מה כולל התפקיד? - ניהול ועדכון נתונים במערכת Salesforce (תורמים, מענקים, קרנות ועוד)
- הפקת דוחות וניתוחים לפי צרכים משתנים
- עבודה מול מחלקות שונות כדי לאסוף ולרכז מידע
- תמיכה בפרויקטים ויוזמות של האגף
- סיוע בשיפור תהליכים והובלת סדר וארגון פנימי
- ניהול שוטף של האדמיניסטרציה בצוות
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה
- ניסיון עם מערכות CRM, עדיפות ל-Salesforce – חובה
- שליטה מלאה ב-Excel ובשאר יישומי Office – חובה
- דיוק, סדר, יכולת עבודה עצמאית וראש גדול
- אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת לעבוד מול ממשקים רבים
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-CRM
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותפעול מול לקוחות וממשקים פנים ארגוניים. טיפול וניהול העבודה מול הרשתות הכוללים: מבצעים, תחזוקת סטנדים, הפרשי מחיר, מימושים ופרסום, הזמנות, מחירון, עדכוני ברקוד ומחירים ועוד. בקרה וניהול הזמנות הכנסות למערכת-תוך הצפת בעיות ומתן פתרונות במיידי. פתיחת מוצרים בכל הרשתות עם מעקב ובקרה. עדכון וטיפול בשינויים ובעיות חריגות. תמיכה בהכנת תוכניות מסחריות חודשיות לשם העברת הפעילות לממשקים הארגוניים. הפקת דוחות מכירה מעקב לצורך בקרה. עדכון של השטח בתוצאות יעדי תחרויות ברשתות. יצירה מעקב ובקרה של חלוקות מתנות/סטים/מגוון מוצרים ואישורן מול הרשתות ושליחה לשטח. סייקל/ישיבות שליחת זימון לאנשים, חוברות מבצעים.
דרישות:
משרה מלאה 5 ימים במשרדי החברה בנתניה. דרישות התפקיד ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית חובה. ניסיון קודם בעולם הקמעונאות קוסמטיקה/טואלטיקה, יתרון משמעותי. ניסיון בעבודה ממוחשבת- על מערכות SAP יתרון. ידע בתוכנות מחשב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14925
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת סטודנטים למנהל המעונות אוניברסיטת רייכמן בהרצליה, החלפה לחל"ד במסגרת התפקיד אחריות אדמיניסטרטיבית על הליכי קבלה ומיון, טיפול בבעיות שיבוץ ובקשות חריגות. טיפול בבעיות משמעת מורכבות, נוכחות ברשתות החברתיות, טיפול בנושא שיווק ומתן מידע ראשוני בנושא מעונות וכן סיורים בשטח למתעניינים. העבודה בשעות לא שגרתיות ובמערכת גמישה. תיאור התפקיד: • SPOC מול הסטודנטים החל משלבי התעניינות ועד להפיכתם לדיירים. מתן מענה מקיף 360 מעלות לכל הנושאים הקשורים למעונות. • טיפול בהליכי רישום למעונות – ריכוז ההליך האדמיניסטרטיבי לרישום וטיפול בבקשות למעונות של הסטודנטים. • שיווק וקידום מעונות – מתן מענה ראשוני למתעניינים מעונות, ביצוע מעקב אחר לידים. • טיפול בפניות של דיירים – קבלת פניות מדיירים במגוון רחב של נושאים הקשורים למעונות, תשלומים, שיבוצים, קיום סיורים במבנה, ביצוע מעקב ממוחשב מרגע הפניה ודרך הטיפול, מתן מענה לפונה, בקרה ומעקב שהפנייה טופלה. • טיפול בבעיות משמעת של הדיירים. • מתן מענה ושירות איכותי לדיירים. • ביצוע מטלות נוספות ככל שיוטלו ע"י הממונה על המעונות. • המשרה מיידית וזמנית.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה. תואר שני – יתרון משמעותי. • אנגלית ברמת שפת אם- יתרון משמעותי. • עברית ברמת שפת אם. • ניסיון עבודה באנגלית מול לקוחות – יתרון משמעותי. • ראייה מערכתית. • יכולת ארגון ותכנון. • היכרות עם תוכנות Office , התמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת וניסיון בעריכת קובצי excel ברמה מתקדמת. • היכרות עם מערכת CRM מסוג Microsoft Dynamics - יתרון משמעותי. • ניסיון בשיווק מתחום הנדל"ן – יתרון משמעותי. • קפדנות ודייקנות בביצוע משימות. • יכולת עמידה ביעדים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת ניהול דרוש\ה רפרנט\ית תפעול למוקד חניונים בפתח תקווה ! במסגרת התפקיד: מתן שירות ללקוחות החניון במרכז השירות, עבודה מול ממשקים רבים ומספר מערכות במקביל אחריות לתיעוד מלא של נתוני השירות במערכות. תנאים: משרה מלאה ימים א-ה 18:00-9:00 + נכונות להישאר שעות נוספות, ימי ו לסירוגין 08:00-14:00 קליטה ישירה לחברה מעולה! מענקי התמדה, חניה, סיבוס!
דרישות:
כישורי מחשב ניסיון קודם בתחום שירות \בק אופיס וכד-יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51288
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
משרד תכנון מוביל ובעל מוניטין, הממוקם בפרדס חנה-כרכור, מחפש לצרף לצוותו עובד/ת איכותי/ת למשרה שילוב של עבודה משרדית לצד יציאות לשטח - תיאום עבודות מול גורמים שונים, כולל רשויות מקומיות, משטרה וגורמים נוספים
- ביצוע עבודות משרדיות שוטפות בתחום
- יציאה לשטח לפגישות ותיאומים עם רשויות מקומיות וגורמי חוץ
- עבודה שוטפת מול צוותי תכנון ויועצים
מיקום המשרה: פרדס חנה תחילת עבודה: מיידית
דרישות:
- הכרות עם קבלת אישורים – יתרון
- משמעת אחריות אישית גבוהה, דיוק, סדר ויכולת עבודה עצמאית
- יחסי אנוש טובים ותקשורת בין-אישית
- זמינות למשרה מלאה בפרדס חנה-כרכור
אם את/ה מחפשת/ת משרה דינמית, שמשלבת עבודה משרדית עם פעילות בשטח – מקומך איתנו!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברת פרסייס המספקת שירותי ניהול כלכליים לחברות שונות דרוש/ה רכז/ת פיתוח עסקי ואדמיניסטרציה מתחיל/ה (0-2 שנות ניסיון) במסגרת התפקיד: -איתור לקוחות פוטנציאליים. -ביצוע שיחות יוצאות ללקוחות פוטנציאליים/יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים. -תיאום פגישות עבור השותפים. -עבודה מול צוות השיווק ושותפי החברה.
דרישות:
- אוריינטציה מכירתית. - שליטה ביישומי OFFICE. -ניסיון במדיה החברתית-יתרון. - ידע בבניית מצגות – יתרון. - כישורים אישיים: יוזמה, יצירתיות, יכולת הנעה עצמית טובה, יחסי אנוש מעולים, יכולת הבעה בכתב ובע"פ, כישורי מכירה, יכולת תיאום וארגון, מולטיטסקינג ועמידה בעבודה בתנאי לחץ . 60% משרה, ממשרדי החברה בתל אביב תחילת עבודה מיידית
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00205
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מובילה בתחומה דרוש/ה אחראי/ת תפעול הזמנות אחריות על ניהול תהליך ההזמנות, מקליטתן ועד לסיום המשלוח תקשורת עם לקוחות, ספקים, ומששקים פנים ארגוניים עדכון מחירונים שוטף תיאום משלוחים והפקת מסמכים לוגיסטיים ניהול מעקב אחר הביצועים בתהליך, עדכון סטטוס הזמנות
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה אקסל טוב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00183
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
למוקד הטלמיטינג במכללה מובילה דרוש/ה איש/ת טלמיטינג למתן מענה ותיאום פגישות ייעוץ למתעניינים בלימודים. היקף משרה: 4 משמרות בשבוע לפחות (עדיפות ל-5 משמרות) בוקר וערב לסירוגין. השתלבות בצוות איכותי. ^^^תנאים טובים ובונוסים מתגמלים למתאימים/ות.
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות או שירות לקוחות - יתרון יכולת ביטוי גבוהה ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
jb-183
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|