דרושים בתחום מתאם

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 21 משרות עבודה בתחום מתאם

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
חובה- נסיון של לא יותר מ-5 שנים אך ורק כעוזר/ת אישית ורק מחב' גדולות או בינוניות
Big Hi-Tech company is looking for a personal assistant
• Complex calendar management
• Travel arrangement- flights, hotels, cars, agenda
• Payments and expenses reports
• Hosting and arranging meetings with clients
• Working with multiple interfaces, coordinating and prioritizing needs and tasks.
• Assistance with personal tasks.
דרישות:
חובה- נסיון של לא יותר מ-5 שנים אך ורק כעוזר/ת אישית ורק מחב' גדולות או בינוניות

• Proficiency in English and Hebrew in a mother tough level
• Experience as an executive assistant- at least 2 years.
• Tech-savvy
• Time flexibility- the job will sometimes require working out of regular work hours due to the global nature of the role.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00050
אזור: מרכז, שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הספורט , דרוש/ה פקיד/ת שירות לקוחות.
תיאום מול טכנאים, טיפול בלקוחות פרונטאלי וטלפוני.
עבודה מול לקוחות עסקיים ופרטיים.
א-ה 8-16
דרישות:
שירותיות, אדיבות, בעל/ת יחסי אנוש מעולים.
בעל/ת ניסיון בתחום השירות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00872
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
פנסיונר/ית? בוא/י לרכז פעילות בקהילה

דרוש/ה רכז/ת חברתית לקהילה תומכת לגיל השלישי בגבעתיים +אזור

ארגון פעילויות חברתיות לחברי הקהילה
מיפוי צרכים והתאמת הפעילות .
קשר עם ספקים
הגעה לפעילות החברתית השוטפת
שמירת קשר שוטף עם משתתפי הפעילויות החברתיות
ניהול תקציב
הכנת תוכניות לפעילויות החברתיות
ביצוע פרויקטים מיוחדים
דרישות:
המשרה מתאימה גם לפנסיונרים/יות
ניסיון בעבודה עם הגיל השלישי-יתרון משמעותי
65% משרה עם אופציה לגדילה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00196
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה ייבואנית היושבת ברמת השרון דרוש/ה Sales Support החלפה לחל"ד עם אופציה ממשית למשרה מלאה.
כחלק מהתפקיד
מתן תמיכה למחלקת מכירות.
טיפול בפניות של לקוחות ומנהלי המכירות של התחום, מתן מענה אדיב מקצועי ויסודי, טיפול בהצעות
מחיר, קליטת הזמנות, עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים רבים כולל מול ספקים בארץ ובחו"ל.
משרה מלאה ימי א-ה
יומיים בשבוע 8:00-16:00
יומיים בשבוע 09:00-17:00
פעם בשבוע 10:00-18:00
***אין גמישות בשעות***
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה (אנגלית עסקית - יתרון), יכולת ניסוח עצמאית גבוהה, התכתבות-חובה.
יכולות תקשורת גבוהות - עבודה מול לקוחות, ספקים וגורמי פנים
נסיון מעולם התעשייה והייבוא- יתרון
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת (אופיס, פריוריטי- יתרון משמעותי).
אחריות ועבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7788
אזור: שרון, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציגת מכירות ותיאום פגישות למטה הנהלה של חברת התותח מזגנים בא.ת פולג,

משרה מלאה
זמינות מיידית



דרישות:
  • ניסיון במכירות און ליין
  • תודעת שירות גבוהה
  • ראש גדול
  • רצינות ואחריות
  • יכולת סגירת קצוות
  • שליטה בפריורטי - יתרון

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00126
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת נציגויות מובילה בתחומה דרוש/ה מתאמ/ת הזמנות למסחר ורכש בינלאומי

העבודה במשרה מלאה
מיקום המשרה - רמת גן - מתחם הבורסה

אחריות על תהליך קבלה ומסירה של הזמנות למוצרי החברה מלקוחות בארץ לספקים בחו"ל.
מעקב אחר משלוחים ואספקות, עדכוני הזמנות ויבוא פריטים.
עבודה מול חברות בתעשיה ובמוסדות מחקר.
פניות תשמרנה בסודיות ותענינה עפ"י התאמה בלבד

דרישות:
  • חרוצה ודייקנית.
  • בעלת חשיבה מהירה ושימת לב לפרטים קטנים.
  • יכולת עבודה בצוות ולבד.
  • אנגלית ברמה גבוהה – חובה
  • היכרות עם תהליכי יבוא/יצוא/רכש – יתרון
  • הכרת תוכנת פריוריטי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
• Running all operational aspects of worldwide on-site training events including project documentation, course books shipment, facilities coordination, and more.
• Administration of remote courses via WebEx including learner registration, hosting the sessions, serve as a focal point for the participants' needs (solving problems, etc.)
• Issue ongoing and periodical reports
• Establishment of new training delivery and learning management systems, workflows, and processes
דרישות:
• Proven experience of working in similar operational and administrative roles
• Ability to work cross-functionally across many levels of a matrixed organization
• Passion for excellence and high quality in the finished product; acute attention to detail
• Self-motivated, able to operate with little definition and without supervision while multi-tasking and prioritizing across a number of projects and initiatives
• Strong communication, interpersonal and writing skills, in English
• Highly proficient in Microsoft Suite including: Outlook, Excel, Word, PowerPoint, Projects (Excel experience is an advantage).
• Ability to work 5-9 evenings each month (18:00 – 21:30)


Ways to stand out from the crowd:
• Background with leading customer and partner training activities
• Professional experience with Salesforce.com
• Proficient with learning management systems, mainly with Moodle
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00498
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת מדטכניקה מהמובילות בארץ בתחום הציוד הרפואי דרוש/ה מתאם/ת שירות
תאור התפקיד:
אחריות מלאה על תהליך השירות הטכני ללקוחות בתחום, מקבלת קריאת השירות מהלקוח, דרך ניהול לו"ז מהנדסי השירות, בקרת ביצוע ועדכון הלקוח, סגירת הקריאה וחיובה.
התפקיד משלב תקשורת ישירה עם לקוחות החברה בכלל בתי החולים וקופות החולים, עבודה בשיתוף פעולה צמוד עם מהנדסי השירות, וניהול התהליך כ-Back Office.
בקרת פעילות השירות בתחום, מעקב אחר קריאות שירות פתוחות, ופעולה אקטיבית לסגירתן.
עבודה עם מערכות מידע מתקדמות, מערכת ERP, מערכת BI, מערכות מידע של יצרני המכשור הרפואי וכו'.
הפקת דו"חות וניתוח נתונים בהתאם לצורך.
עבודה כחלק מצוות מתאמי השירות, במסגרת צוות השירות בתחום הרלבנטי, ובממשק עם גורמי מכירות, לוגיסטיקה וכספים.
דרישות:
דרישות:
בוגר/ת תואר ראשון – יתרון
שליטה מלאה באופיס, לרבות אקסל (ברמת נוסחאות וילוקאפ, פיבוט)– חובה
ניסיון בעבודה בפריוריטי –יתרון
אנגלית ברמה טובה
תודעת שירות גבוהה, יכולת לעבודה עצמאית, כישורים בינאישיים מעולים ויכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה בסביבה דינמית וריבוי משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-320
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת אחזקות מובילה בירושלים דרוש\ה אדמינ\ית !
במסגרת התפקיד:
פתיחת קריאות אחזקה
, מתן מענה מהיר לבעיות בשטח, תפעול טכנאי שרות, עזרה ותמיכה למנהל האתר,
ניהול דוחות עבודה על מערכות ממוחשבות לניהול דוחות, רכש וחשבוניות.
תנאים:
משרה מלאה
ימים א'-ה' 07:30-16:30
קליטה ישירה לחברה !
המשרה ממוקמת במרכז העיר, נגיש בתחבורה ציבורית!
נא לציין ציפיות שכר
דרישות:
שליטה במערכות ממוחשבות-חובה
ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס או שירות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 35374
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי מוביל בקריית אונו דרוש/ה מנהל/ת משרד.
התפקיד כולל:
מתן שירות למטופלים ולצוות המטפלים והרופאים, ניהול והנעת עובדים לעמידה ביעדי שירות ומכירה.
אחריות על תהליכי הדרכה וחניכה של העובדים, שירות יוזם- קביעת תורים, סגירת תוכנית טיפול וגבייה, דוחות טלמרקטינג.
סיוע למנהלת המרחב בתפעול שוטף של המרפאה: סיוע בניהול וביצוע משימות הדסק, תחזוקה ונראות מרפאה ועוד.
טיפול ברכש וניהול מלאי- הזמנת ציוד, עבודה עם ספקים, שותפות בהובלה וביצוע של פרויקטים נוספים כפי שיידרש.
עבודה במשמרות: משמרת בוקר- 8-14, משמרת ערב 14-21, ימי ו' לסירוגין 8-14.
דרישות:
דרישות תפקיד:
ניסיון של שנתיים ומעלה בתפקידים של שירות ומכירה- חובה
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודת צוות
יכולת עבודה עם מגוון מערכות מחשוב
תואר ראשון- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 35160
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת תפעולי/ת לחברה במעבר גלבוע
תפקיד זמני לחצי שנה + אופציה לקליטה
התפקיד כולל:
כפיפות למנהל הפרוייקט , אחריות על ביצוע תאום בתחום אישורי ביטחון ובטיחות נדרשים ,
ניהול יומן עבודה ומיילים , סיוע אדמיניסטרטיבי מלא , סיוע בהכנת דו"חות ביצוע פעילות, הפקת הזמנות עבודה במערכת.
תנאים:
משרה מלאה
ימים א'-ה' 08:00-17:00
זמינות 24/7
שכר 8K ברוטו + נסיעות
דרישות:
זמינות מיידית
ניסיון אדמיניסטיבי תפעולי - חובה!
שליטה ביישומי אופיס
פריורטי-יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 35011
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לבית השקעות תל אביב דרוש/ה נציג/ת לתיאום פגישות!
התפקיד כולל:
תיאום פגישות ללקוחות פרטים ומוסדיים על ידי שיחות יזומות בתחומים: קופות גמל, קרנות השתלמות ותיקי השקעות.
** ישנה גמישות למשרות סטודנט/הורה **
תנאים:
משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00
שכר בסיס + בונוסים - ללא תקרת שכר!!
קליטה ישירה לבי השקעות מוביל
אופציות לסטאג' פנסיוני ובניית קריירה!
דרישות:
דרישות:
ניסיון בתחום הטלמיטינג/ מכירת מוצרים פיננסיים - יתרון
הכרות בסיסית בתוכנות אופיס
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34153
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בפתח תקווה דרוש\ה רפרנט\ית תפעול ושירות למרכז שליטה ובקרה !
התפקיד כולל:
מתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות עסקיים (חברות וארגונים שונים) , פתיחה וסגירה של קריאות שירות.
עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים. עבודה תפעולית שוטפת.
תנאים:
משרה מלאה +(אופציה למשרת אם! ) בימים א'-ה' בין השעות 07:30-16:30
פעם-פעמיים בשבוע עד 18:00, ימי שישי פעם-פעמיים בחודש בין השעות 07:30-13:00
קליטה ישירה לחברה!
ארוחות צהריים מסובסדות+הטבות נוספות
חניה במגדל!
שכר נקבע במעמד הראיון

דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות או אדמיניסטרציה - יתרון משמעותי
שליטה בתוכנות האופיס - חובה
שליטה בתוכנת פריורטי - יתרון
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 35256
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בפריסה ארצית דרוש/ה מתאם/ת עסקי/ת בפתח תקווה - יש חניה!
יש תקן למשרה מלאה/משרת הורה/משרה סטודנטלית!!!
במסגרת התפקיד:
משרת שירות ומכירה כאשר עיקר העבודה היא טיפול בפניות (טלפוניות או דיגיטליות), תיאום פגישות ללקוחות מתעניינים ומעקב לאחר מכן - וידוא אישורי הגעה לפגישה, סטטוס, הזנת נתונים, איסוף דאטה ועוד.
תנאים:
משרה מלאה א'-ה' 8:00-17:00, ללא שישי!
משרת הורה: עבודה כל יום מ-09:00-16:00/09:00-15:00/08:00-15:00
משרה סטודנטלית: 3-4 משמרות במהלך השבוע.
שכר: למשרה מלאה השכר הוא 6,000 + עמלות (ממוצע שכר עומד על 10-11K+!!)
במשרת הורה ובמשרה סטודנטלית השכר יחסי בהתאם.
קליטה ישירה לחברה ותנאים מעולים!
דרישות:
יכולת שכנוע והתמדה - התנהלות מול לקוח במגעי חוזים עד לכדי הצלחה
יכולות לוגיסטיות לביצוע תיאום + נקודת מכירה + רכב לנסיעת מבחן,
תודעת שירות גבוהה וסובלנות לליווי לקוח עד לקבלת החלטה,
הגעה לאולם במידת הצורך בעת התלבטות הלקוח,
רמת התבטאות גבוהה בכתב ובע"פ,
עבודה בקמפיינים וימי מכירות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 33426
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ליבואנית רכב מובילה בחולון דרוש/ה רכז/ת תפעול ואדמינסטרציה ליסינג והשכרה-
התפקיד כולל:
ריכוז חוזי הליסינג וההשכרה, קשר מול לקוחות, הקמת לקוחות במערכות, מעקב אחר רישוי, טיפולי תחזוקה וביטוחים, טיפול במקרי תאונה, דוחות וקנסות, חיובים שוטפים, עבודה מול חברות ביטוח, אחריות על זמינות הכלים.
תנאים:
משרה מלאה, 5 ימים בשבוע בין השעות 8:00-17:00.
כניסה לחברה מובילה בשוק!!!
דרישות:
עבודה בתפקידי שירות – לפחות שנה - חובה.
היכרות עם ליסינג והשכרה – יתרון משמעותי.
עבודה בתחום הרכב – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34943
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!