תיאור תפקיד:
חברת הנדסה מובילה מחפשת מזכיר/ת חטיבה לפרויקט תשתיות גדול. משרה מלאה בימים א'-ה', 9 שעות ביום (קיימת גמישות בשעות). התפקיד כולל: תיאום פגישות וניהול יומנים ליווי אדמיניסטרטיבי שוטף לפרויקט מעקב אחר דוחות באקסל והתנהלות באנגלית
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה שליטה ב-EXCEL - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה ניסיון קודם בתפקיד דומה - יתרון משמעותי נגיעה בתחום הנהלת חשבונות/כספים - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8352100
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
רוצים/ות להיות חלק מקבוצה עוצמתית? אנחנו מחפשים אותך כדי להיות חלק מההצלחה! קבוצת אלקטרה מגייסתמתאם/ת רכש לאלקטרה מעליות; תיאור התפקיד : -טיפול שוטף בניהול דרישות רכש מול לקוחות הארגון - הפקת הזמנות רכש לספקים - עבודה מול ספקים בכל תחומי אחריות הרכש - מעקב אחר אישורי אספקה וקידום הזמנות רכש - הצעות מחיר, תיחור ספקים, איתור ספקים, השוואת מחירים, ומו"מ מול ספקים - עבודה מול דרישות חומרים של המרלו"ג – כלי עבודה, חומרי עזר , הבק אופיס ומחלקות ההנדסה - מתן שירות ומענה לכל לקוחות הארגון בשוטף – מחסנאים, טכנאים, מנהלי עבודה/שירות עבודה בחברה מהמובילות בשוק עם אופציה ללימוד תחומי רכש נוספים משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 16:45 – 07:30 בקיבוץ נען
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי! שליטה במערכת ERP/פריוריטי - יתרון משמעותי שליטה באקסל ברמה גבוהה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19158
אזור:
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סטודנט\ית? מחפש\ת לשלב עבודה קלילה באדמיניסטרציה? דרוש\ה פקיד\ת קבלה למשרדים בחולון ! במסגרת התפקיד: מענה טלפוני לפניות פנים וחוץ ארגוניות, טיפול באלימינציה וכריכות, הזמנת שליחויות לפי צורך. כמו כן, חלוקת ציוד משרדי לעובדי החברה, כאשר העובדים מגיעים לאסוף באופן עצמאי. תפעול שוטף של מערכת האחזקה ואחריות על רישום עובדי החברה לתהליך קבלת רכב חברה. עבודה אדנ' שוטפת. תנאיםפ: עבודה במשמרות: משמרת ראשונה 07:00-13:30 משמרת שנייה 07:00-15:30 משמרת שלישית 13:30-20:00 תיתכן עבודה בימי שישי בבוקר בין השעות 08:00-13:30. מתאים לסטודנט\יות קליטה ישירה לחברה מעולה! סיבוס, סל הטבות רחב ועוד !
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי -חובה שליטה באופיס-חובה זמינות למשמרות -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
53895
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בגדרה, לחברת שיווק והפצה גדולה ומובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת הזמנות- הפקדת תעודות משלוח/חשבוניות על פי ליקוט הזמנות.
- הפקדת זיכויים.
- הפקת דוחות מערכת.
- טיפול בקריאות שירות.
- תמיכה מלאה בסוכני מכירות/לקוחות/נהגים במהלך יום העבודה.
- עבודה מגוונת ומאתגרת בסביבה דינמית.
- שעות עבודה : 08:00 - 17:00.
- הסעות מאשדוד / יבנה.
- ארוחות צהריים.
דרישות:
- ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת במערכת SBO , WMS.
- התחלה מיידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00046
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מובילה בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס ותפעול אופציה למשרה מלאה או חלקית
במסגרת התפקיד: עבודת בק אופיס ותפעול, טיפול בניירת, טיפול בהזמנות נכנסות והכנה להפצה, שירות לקוחות פנים ארגוני ועוד. תנאים ימים א-ה בין השעות 08:00-16:00 + שישי לסירוגין. קיימת גמישות לסטודנטים/יות (2-4 פעמים בשבוע) + שישי נא לציין ציפיות שכר תנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד מעולמות האדמיניסטרציה/בק אופיס/שירות/תפעול ידע ביישומי Office אנגלית ברמה טובה (קריאה). תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בסביבה דינאמית ומרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54134
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים עוזרת אישית ומזכירה אמינה, מסודרת ונעימה – עם לב גדול, ראש גדול ויכולות ביצוע גבוהות – שתהיה יד ימיני בניהול היום-יום של המשרד. מה בתפקיד? ניהול ותפעול שוטף של צרכי המנכ"לית והמשרד ביצוע שיחות עם לקוחות ומועמדים אחריות על מגוון משימות משתנות בהתאם לצרכים השוטפים סיוע אדמיניסטרטיבי כללי, כולל מעקב אחר משימות, תיאומים ותקשורת שוטפת
דרישות:
תקשורת בין-אישית מצוינת, שירותיות ואדיבות יכולת הבעה טובה בעל פה ובכתב סדר, אחריות, הקשבה, יוזמה ונכונות ללמוד שליטה טובה ביישומי מחשב גישה חיובית לא נדרש ניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-6558721
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות. התפקיד כולל אחריות על ניהול תהליכי הזמנות המכירה בחברה, תוך תיאום בין גורמים שונים בתהליך המכירה, טיפול בהזמנות, הפקת מסמכים רלוונטיים ותמיכה תפעולית למערך המכירות. העבודה במשרה מלאה ימי א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
דרישות:
*ניסיון והיכרות עם פריורטי *ניסיון בתפקיד רכזת הזמנות בחברה תעשיתית-יצרנית *ניסיון בתחום האיוורור- יתרון משמעותי! *יכולות ארגון וניהול תהליכים *תקשורת בין אישית ויכולת עבודה מול לקוחות וספקים *אחריות ויסודיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
597626
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד דינמי, מרובה ממשקים פנימיים, דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול שותפים למשרה מלאה במשרדי החברה (ללא עבודה מול לקוחות קצה או עבודה מול חו"ל בשעות לא שגרתיות). התפקיד כולל: ניהול ממשקים פנימיים מול מחלקות שונות בארגון תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות שותפים עסקיים בארץ ובחו"ל תיאום פגישות והפקת מצגות ניהול מידע ועדכון מערכות (כגון אזור שותפים, סביבות דמו, טפסים, הסמכות) ריכוז תוכניות הדרכה והסמכה לשותפים מעקב ובקרה על תהליכים תפעוליים
דרישות:
פחות 3 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי בארגון יכולת ניהול מספר משימות במקביל ו"תקתוק" משימות יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות וללא אגו ניסיון בעבודה מול ממשקים פנימיים מרובים – חובה שליטה ביישומי Office, לרבות Excel אנגלית ברמה בסיסית – חובה היכרות עם מערכת Priority – יתרון יתרון משמעותי לניסיון קודם בארגון גדול או בממשקים פנים ארגוניים מורכבים. המשרה דורשת נוכחות פיזית במשרדי החברה כחלק מאופי העבודה בצוות.(לא בקבלה)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-348
אזור:
מרכז - פתח תקווה, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לג'גי ירום מקבוצת גטר דרוש/ה מתאם/ת מכירות תיאור התפקיד:תמיכה שוטפת במערך מכירות של צוות מכירות פנים למוצרים טכניים מתן תמיכה למנהל המכירות בניהול שוטף ועבודת הממשקים
דרישות:
דרישות תפקיד:נסיון 3 שנים בתפקיד דומה "ראש גדול" ופתיחות מחשבתית יכולת עבודה בתחומים שונים תוך דייקנות וירידה לפרטים ניסיון בעבודת "בק אופיס" בתחום מכירות בממשק צמוד מול אנשי המכירות והלקוחות ידע בתוכנות אופיס עם דגש על אקסל ועבודה עם דוחות שעות עבודה:ראשון – רביעי 8:00-17:00 חמישי - 8:00-16:0 העבודה בפ"ת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2829
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ניהול מיילים וסנכרון עם מערכת ניהול מידע שיחות פולואפ למועמדים סיוע כללי למערכת
דרישות:
יחסי אנוש מעולים תקתקנות יכולות ניסוח גבוהות בכתב ובעל פה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7214596
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים נציגי חווית לקוח- אנרגטיים, סקרנים ובעלי תשוקה לעולם השיווק הדיגיטלי! זו ההזדמנות שלך להיכנס לעולם הפרסום אונליין – גם ללא ניסיון קודם סטודנטים? מושלם! התפקיד מאפשר שילוב מעולה עם הלימודים. (עבודה מהמשרדים לפחות 3 פעמים בשבוע) בעלי ניסיון? אנחנו לגמרי רוצים לשמוע גם מכם! - מענה ללקוחות בערוצים דיגיטליים מגוונים
- יצירת פתרונות יצירתיים לאתגרים של לקוחות
- השתתפות בפרויקטים לשיפור חווית הלקוח
- עבודה בסביבה צעירה, טכנולוגית ותוססת
דרישות:
- תקשורת בין-אישית מצוינת
- אהבה לעולם הדיגיטלי, חדשנות וטכנולוגיה
- גישה חיובית, ראש פתוח ויכולת לעבוד בצוות
אם אתם אוהבים ללמוד, ליצור קשרים ורוצים לגדול בעולם הדיגיטלי – זה המקום להתחיל בו את הקריירה שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
152646
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אחריות על ביצוע תהליך ההזמנות של לקוחות החברה קבלת הזמנות ויצירת קשר עם לקוחות הזנת הזמנות למערכת ממוחשבת עדכון לקוחות ומתן מענה שוטף ללקוחות החברה מתן תמיכה אדמניסטרטיבית למשימות משרדי לוגיסטיקה משרה מלאה ימים א-ה שעות 8:00-17:00 ניידות, המשרה ממוקמת בעמק חפר שכר: 9000 ברוטו
דרישות:
- ניסיון בתחום האדמיניסטרטיבי, בתפקיד דומה
- ניסיון קודם בתחום ביצוע הזמנות
- שליטה מלאה ב-Office, דגש על Excel ברמה גבוהה
- יכולת עבודה בצוות
- קליטה טובה לתוכנות
- יחסי אנוש מעולים, מוטיבציה, אנרגטיות
- דייקנות, אחריות, סדר ו"ראש גדול"
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד פיננסי יוקרתי ומובילפקיד.ת קבלה יצוגי.ת במסגרת התפקיד: אדמניסטרציה שוטפת ארגון וניהול דסק הקבלה תיוקים, סריקות, מענה טלפונית, עדכון דוחות שוטפים, אירוח. באזור הרכבת הקלה משרה מלאה א'-ה' 8:45-17:45 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך אופק קידם מקום לגדול בו
דרישות:
סדר וארגון. ידע בכל תוכנות האופיס (פאואר פוינט + אקסל)- חובה!! יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל. תקשורת נעימה ושרותית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19427
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה סדרן/ית הסעות לחברת תחבורה ציבורית בגבעת שמואל תיאור התפקיד : תפעול מערך ההסעות של הלקוחות, שיבוץ וסידורי עבודה של צוות הנהגים, בקרה ומענה לנהגים במהלך המשמרת וכן פניות של הלקוחות. תנאים: העבודה בימים א'-ה' בין השעות 7:00-16:00 ושישי 7:00-13:00 בגבעת שמואל.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה. גישה למערכות ממוחשבות – חובה ניסיון בתחום ההיסעים - יתרון .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית ומנהל/ת משרד לחברת כוח אדם בירושלים תפקיד עם הרבה לב, עשייה ומשמעות מה כולל התפקיד: ניהול יומיומי של המשרד ודאגה לתפעול שוטף ונעים ליווי ותמיכה בנושאי משאבי אנוש – קליטת עובדים, שכר ותקשורת פנים תיאומים מול גורמים פנימיים וחיצוניים, עבודה עם ממשקים רבים ארגון משימות, מעקבים והובלת תהליכים עד סגירה תמיכה בצוות ההנהלה וקידום פרויקטים שונים עשייה בסביבה מהירה, דינמית ולפעמים לחוצה — אבל כזו שמחזירה הרבה סיפוק בחזרה! חושב/ת שאת/ה מתאימ/ה? הצטרפ/י אלינו!
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / ניהול משרד יכולת עבודה עם ממשקים רבים בו-זמנית כישורי תקשורת מעולים ויחסי אנוש טובים יכולת ארגון, סדר וניהול משימות עצמאי גמישות ויכולת הסתגלות לשינויים ולסביבה דינמית גישה שירותית, אחריות ורצון להביא ערך מוסף שליטה בתוכנות מחשב בסיסיות (Office / Google Workspace) יתרון לניסיון במשאבי אנוש המשרה מלאה, בירושלים המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-GOLD
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|