דרושים בתחום מתאם

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 9 משרות עבודה בתחום מתאם

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מתאם" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מתאם רכש, רכז אקדמי, פקיד קבלה ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מובילה באיזור השפלה דרוש/ה מתאמ/ת תפעול זמני/ת

לחברה מובילה באיזור השפלה דרוש/ה מתאמ/ת תפעול זמני/ת

לין ביכלר משאבי אנוש

12/12/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה באיזור השפלה דרוש/ה מתאמ/ת תפעול זמני/ת!
משרה זמנית ל3 חודשים עם אופציה! שכר 9000 ש"ח ברוטו!!

תיאור המשרה:
אדמיניסטרציה שוטפת, קבלת קריאות וסגירת קריאות, מענה טלפוני,
טיפול בהזמנות ציוד למשרד, תיאומים ושליחויות, עבודה מול גורמים שונים ומול ספקים וקבלנים וכו'

תנאים:
משרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 (ללא גמישות)
משרה זמנית ל3 חודשים עם אופציה
שכר: 9000- 8500 ש"ח ברוטו בהתאם לניסיון!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי או פקידותי- חובה
שליטה במערכות OFFICE- חובה
זמינות מיידית -חובה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 49751
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה קמעונאית מובילה בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס ותפעול

לחברה קמעונאית מובילה בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס ותפעול

לין ביכלר משאבי אנוש

12/12/2024

תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מובילה בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס ותפעול

במסגרת התפקיד:
עבודת בק אופיס ותפעול, טיפול בניירת, טיפול בהזמנות נכנסות והכנה להפצה, שירות לקוחות פנים ארגוני ועוד.
תנאים
עבודה בין השעות 08:00-16:00, יום עבודה אחד בשבוע בין השעות 12:00-20:00
ימי שישי לסירוגין 08:00-13:00
קיימת גמישות לסטודנטים/יות
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד מעולמות האדמיניסטרציה/בק אופיס/שירות/תפעול
ידע ביישומי Office
אנגלית ברמה טובה (קריאה).
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בסביבה דינאמית ומרובת משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 49737
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת תיאומי פגישות לסוכנות ביטוח ברמת גן!

פקיד/ת תיאומי פגישות לסוכנות ביטוח ברמת גן!

לין ביכלר משאבי אנוש

12/12/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת תיאומי פגישות לסוכנות ביטוח מובילה בגבול רמת גן!
העבודה כוללת:
ניהול יומנים ותיאומי פגישות, טיפול בטפסים, מעקבים, הוצאת חומרים מהמערכת.
תנאים:
משרה מלאה ימים א'-ה' 8:00-16:30, בלי שישי!
שכר בסיס -38 ש"ח לשעה + כ-1,000 ש"ח בונוס חודשי + נסיעות!!!
הזדמנות להיקלט בסוכנות ביטוח משפחתית באווירה טובה ולהנות מתנאים מעולים! מענק התמדה שנתי!!
דרישות:
שליטה ביישומי האופיס.
יחסי אנוש טובים, שירותיות, תקתקנות.
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 49728
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר.ת מהנדס העיר ומתאם.ת תחום

מזכיר.ת מהנדס העיר ומתאם.ת תחום

עיריית תל אביב יפו

12/12/2024

תיאור תפקיד:
1. אחריות לטיפול בנושאים המנהליים וריכוז מידע מקצועי, תיאום ובקרת פעולות של מספר תחומים לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיית הממונים.
2. תיאום וקביעת ישיבות למנהל המינהל, ניתוב ישיבות לגורמים הרלוונטיים, ריכוז והכנת חומר לפגישות, השתתפות בדיונים, עריכת סיכומי דיון וביצוע פיקוח ובקרה אחר יישום ההחלטות.
3. ניהול ותיוק מסמכי הלשכה באופן המבטיח זמינותם.
4. אחריות לטיפול השוטף בדואר ומעקב אחר ביצוע מטלות.
5. מתן מענה שירותי לפניות מגורמים פנים וחוץ עירוניים וטיפול בפניות ציבור המתקבלות בכל ערוצי הקשר, קליטת הפניות , ניתוב ומענה בהתאם להנחיית הממונה.
6. ריכוז ובקרה על בקשות לאישורי עבודות לילה בהיתרי בנייה.
7. ריכוז נושאים שבתחום האחריות בתיאום עם גורמים פנים וחוץ עירוניים ומתן סיוע שוטף לקידומם תוך עמידה ביעדים ובלוחות הזמנים.
8. ריכוז וביצוע מעקב אחר החלטות, הנחיות והתייחסויות, קבלה והעברה של מסמכים מגורמים פנים עירוניים רלוונטיים וגופים מחוץ לעירייה.
9. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
10. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תעודת בגרות מלאה. יתרון לתואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ.
2. ניסיון מקצועי בעבודה משרדית: לתעודת בגרות 3 שנים לפחות, לתואר אקדמי 1 שנה לפחות.
3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE.
4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
5. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון.
7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 155ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת ליסינג ברמת החייל

אחראי/ת ליסינג ברמת החייל

לירוז נמני - ליווי תהליכי גיוס

12/12/2024

תיאור תפקיד:
לחברת מימון מובילה ויציבה ברמת החייל דרוש/ה אחראי/ת ליסינג במשרה מלאה.
במסגרת התפקיד: אחריות על תיקי לקוחות (שירות בלבד), ניהול פעילות הלקוחות בתיק, התנהלות מול לקוחות בתחומים תפעוליים שונים, מעקב ובקרה על תהליכים, אחריות על דו"חות בתיק הלקוחות.
העבודה במשרה מלאה **משרדי החברה** ברמת החייל בימים א-ה 08:30-17:00
סביבת עבודה צעירה, כייפית וחיובית.
דרישות:
שליטה מלאה על יישומי אופיס כולל אקסל - חובה
היכרות עם עולם הליסינג והרכב - יתרון משמעותי
תודעת שירות גבוהה מאוד
כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00020
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מתאמת קשרי לקוחות / ראש העין

דרוש/ה מתאמת קשרי לקוחות / ראש העין

מעבדות אלור

12/12/2024

תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית ומובילה בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה , דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות  לטיפול במגוון משימות מסחריות ואסטרטגיות.
במסגרת התפקיד:
ליווי הלקוח בתהליך ההזמנה מ-א' ועד ת':
טיפול בהזמנות קיימות וחדשות, סיוע בפיתוח מוצרים חדשים ומתן פתרונות מותאמים.
ניהול תקשורת שוטפת מול גורמי החברה לצורך מענה מיטבי ללקוחות.
מעורבות בתהליכים מסחריים וניהול מערכות יחסים אסטרטגיות.
היקף משרה: א'-ה' 8:00-17:00
מיקום : ראש העין
שכר מתגמל
תנאים טובים
דרישות:
נסיון קודם בתפקיד אחראי/ת קשרי לקוחות של 3 שנים לפחות.
יידע ביישומי אופיס בדגש על excel
יכולת ניהול משימות במקביל ועבודה עצמאית.
יכולת עבודה בצוות ושירותיות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1281
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

העתיד שלך מתחיל כאן! דרוש/ה מתאם/ת לוגיסטיקה ואחזקה לארגון גדול בבני ברק

העתיד שלך מתחיל כאן! דרוש/ה מתאם/ת לוגיסטיקה ואחזקה לארגון גדול בבני ברק

תיגבור - מאגר כח אדם מקצועי זמני בע''מ

12/12/2024

תיאור תפקיד:
לארגון גדול בבני ברק דרוש/ה מתאם/ת לוגיסטיקה ואחזקה.
מה אנחנו מציעים?
הזדמנות להשתלב בחברה מובילה בתחומה!
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
סביבת עבודה מקצועית, דינמית ותומכת!
במסגרת התפקיד:
התקשרות עם ספקים וקבלת הצעות מחיר
מעקב אחר ביצוע משימות וסיום טיפול בכלל הסניפים.
אחראיות על הקמת הזמנות רכש
בדיקה ואישור החשבונית.
משרה מלאה.
דרישות:
יכולת סדר ואגון
יכולת עבודה עצמאית
יכולת למידה עצמית
ניסיון בתפקיד דומה- יתרון .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 224225
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בק אופיס למשרה חלקית גמישה

בק אופיס למשרה חלקית גמישה

חברה דיסקרטית

12/12/2024

תיאור תפקיד:
ניהול מיילים וסנכרון עם מערכת ניהול מידע
שיחות פולואפ למועמדים
סיוע כללי למערכת
דרישות:
יחסי אנוש מעולים
תקתקנות 
יכולות ניסוח גבוהות בכתב ובעל פה 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-7214596
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פרליגל למחלקת ליטיגציה במשרד עו"ד גדול בת"א

פרליגל למחלקת ליטיגציה במשרד עו"ד גדול בת"א

חברה דיסקרטית

12/12/2024

תיאור תפקיד:
משרד עו"ד גדול בת"א מחפש פרליגל למחלקת הליטיגציה במשרד.
משרה מלאה בימים א'-ה'.

התפקיד כולל:
סיוע לעורכי הדין במחלקת הליטיגציה
עבודה מול אחד מהלקוחות הגדולים והמובילים של המשרד
קבלת פניות משתמשים מטעם הלקוח, זיהוי אופי הפניה והעברתם לגורמים הרלוונטיים
עבודה אדמיניסטרטיבית דינאמית, משימות נוספות בהתאם לצורך המחלקה ועוד
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה/שפת אם - חובה
ניסיון קודם בתפקיד דומה - יתרון משמעותי
תודעת שירות גבוהה ואחריות אישית
זמינות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-7980625
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!