תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית שמשרדיה בירושלים דרוש/ה מזכיר/ת תפעול למשרה מלאה לקשר עם גורמים בתוך ומחוץ לחברה והפקת אישורים, דוחות וחוזים צילום ותיוק מסמכים, הזנת נתונים למערכת יצירת קשר עם לקוחות וספקים, מעקב אחר משימות תקשורת באנגלית בכתב ובעל פה עם לקוחות מחו"ל המשרה מלאה, בירושלים
דרישות:
תואר אקדמי ממוסד מוכר- חובה! ניסיון בעבודה משרדית -חובה אנגלית ברמה טובה יכולות מחשב טובות ראש גדול, חריצות ומוטיבציה יכולות מחשב טובות- שליטה בתוכנות אופיס **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-KLA
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס • תחילת עבודה מיידי • תפקיד זמני החלפה לחל"ד.
דרישות:
• תואר ראשון- חובה • אנגלית ברמה טובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון. • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-393
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בענף החקלאות מחפשת פקיד/ת ייבוא עם אנגלית טובה. במסגרת התפקיד: מעקב אחר קבלת מכולות קשר עם חברות לוגיסטיקה לפיזור הסחורה מעקב אחר קבלת סחורה אצל הלקוחות ומשקלן. טיפול בקליטת תוצרים. עבודה מול המכס. עבודה משרדית ממוחשבת ומול ספקים בחו"ל. משרה מלאה - יש גמישות:) באשדוד
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה- חובה. שליטה ביישומי אופיס ובפרט ב excel- חובה. יכולת עבודה בצוות אחריות ורצינות נסיון בייבוא - יתרון שליטה בשפה הספרדית - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1081
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת גטר גרופ דרוש/ה רכז/ת אדמינסטרציה לתחום האורתופדיה התפקיד כולל מתן שרות ומענה ללקוחות העסקיים של החברה קשר ישיר ושוטף מול מהנדסי שירות ואנשי המכירות בשטח תכתובות עם ספקים הוצאת הזמנות וטיפול בהצעות מחיר מענה טלפוני ועבודה בסביבת עבודה ממוחשבת
דרישות:
דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה תקתקנות ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות שירותיות ראש גדול אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2747
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד מוביל בתחומו (נדל"ן והתחדשות עירונית) מחפש אחראית אדמיניסטרציה איכותית ואחראית. עבודה בצוות , בסביבה משפחתית דינאמית וצעירה. התפקיד כולל ניהול יומן של 10 עורכי דין, מענה טלפוני, קבלת קהל, שירותי משרד לעו"הד ועוד. ימי עבודה - א'- ה' שעות עבודה 09:00-18:00 ובימי חמישי 08:00-17:00 מיקום: מתחם הבורסה, רמת גן-על קו הרכבת. שכר יפה תנאים טובים אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון בתחום המזכירות והאדמיניסטרציה – חובה ניסיון במשרדי עורכי דין – יתרון משמעותי שליטה מלאה באופיס- אאוטלוק, וורד, אקסל – יתרון יכולת עבודה עצמאית, הגדלת ראש ועבודה תחת לחץ יכולת ניסוח בסיסית, הבנת אנגלית שפות נוספות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1091
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: - מעקב אחר שגרות ומשימות יומיות, ניהול גאנט חודשי
- אחריות על לו"ז.
- מתן מענה אדמיניסטרטיבי ומקצועי לעובדי הרשת
- הכנת חומרים לישיבות ולפגישות, עבודה מול ממשקים רבים
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – מינימום שנה
- שליטה מלאה ביישומי OFFICE בדגש על EXCEL
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
- יכולת עמידה בלחצים תוך ריבוי משימות ועמידה ביעדי הרשת
- ראש גדול, יוזמה, כושר הבעה בע"פ ובכתב
- הנעת תהליכים, סדר וארגון
- ימים א – ה
- שעות עבודה – 9:00-16:00
- מיקום – מודיעין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB051
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחלקת תפעול עסקי בבזק בינלאומי מגייסת רכז/ת הזמנות זמני/ת (החלפה לחל"ד). במסגרת התפקיד: • אחריות מקצה לקצה על תפעול הזמנות המכירה- החל מקבלת ההזמנה באמצעות מנהל/ת הלקוח ועד לחיוב הלקוח בפועל. • בקרה על תקינות הזמנות, בדיקת קיט הזמנה והשלמת פרטים חסרים/שגויים. • שיתוף פעולה והנעת ממשקים לרבות: בזק, מנהלי/ות לקוח, משל"ט טכנאים ומחסן במטרה לקדם את ההזמנה תוך עמידה ביעדי SLA
דרישות:
• ניסיון במתן שירות/ תפעול – חובה • הכרות עם מערכות ה-CRM,ERP- יתרון משמעותי • יכולת הנעה של ממשקים, תודעת שירות גבוהה ויצירתיות המשרה במטה החברה בפתח תקווה, ימים א'-ה' בשעות 8:30-17:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12090
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לאמיר במות הרמה דרוש/ה פקיד/ת לוגיסטיקה עבודה מול לקוחות החברה תאום/סנכרון/סידור טכנאי שטח משרה מלאה
דרישות:
ניסיון בעבודה דומה ניסיון במתן מענה ללקוחות גדולים ניסיון בתאום/סנכרון/סידור עבודה לעובדי שטח/נהגים/טכנאים משרה מלאה בפתח תקווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00149
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מענה טלפוני ללקוחות במחלקה הטכנית עבודה על מחשב עבודה מול לקוחות ומול טכנאי החברה משרה מלאה שעות עבודה 07:30-16:30 או 08:00 - 17:00 המשרה בפתח תקווה
דרישות:
ניסיון בשירות ומענה ללקוחות ניסיון בעבודה דומה ניסיון בעבודה על מחשב שירותיות וסבלנות. המשרה בפתח תקווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00138
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לאמיר במות הרמה דרוש/ה פקיד/ת שירות שירות פרונטלי/טלפוני/מייל ללקוחות גדולים של החברה עבודה בצוות
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים ניסיון בעבודה מול מחשב עבודה עם מיילים/טלפונים ושירות פרונטלי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00133
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למכללה במרכז למדור שכר לימוד דרוש /ה רכז /ת למדור שכר לימוד. העבודה כוללת ביצוע גבייה פרונטלית וטלפונית מול הסטודנטים בעניין שכר הלימוד. יסודיות, אמינות, יכולת ניסוח טובה הן בכתב והן בע"פ, עקומת למידה גבוהה, ויכולת עבודה עצמאית לצד יכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרישות:
שירותיות יכולת עבודה מול סטודנטים יכולת ניסוח טובה בע"פ ובכתב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00261
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
- טיפול בהזמנות מלקוחות סוכנים, רשתות, אתרי סחר - הנפקת תעודות משלוח/חשבוניות ללקוחות - מעקב אחרי הזמנות פתוחות במערכת ברמה שבועית - הנפקת מדבקות לחברת שליחויות וביקורת אחרי הספקות של משלוחי לקוחות של קבלן חיצוני - עדכוני מלאי לסוכנים + רשתות - הזמנות רכש מספקים מקומיים + הזמנות ממחסן חיצוני. משרה מלאה ראשון עד חמישי 8:00-17:00
דרישות:
- ניסיון כפקידה/ מתאמת הזמנות / רכש - יתרון - ניידות - חובה ! - גישה טובה לשימוש בתוכנות שונות: - אקסל- חובה ברמת נוסחאות - SAP או PRIORITY – חובה - אנגלית ברמה קריאה וכתיבה - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00045
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|