דרושים בירושלים- משרות פנויות בחשבונאות וכספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 44 משרות עבודה בירושלים- משרות פנויות בחשבונאות וכספים

משרות וכן מגוון תפקידים המתאימים לתושבי הירושלים. איתור מקום העבודה החדש שלך גם בבית שמש, יהודה ושומרון, ירושלים.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת חברות בנות

חשב/ת חברות בנות

המימד השלישי גיוס והשמה 3

21/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית מובילה בדרום דרוש/ה
חשב/ת חברות בנות
מעקב וטיפול פיננסי וחשבונאי שוטף של החברות הבנות בארץ ובחו"ל
הכנת דוחות כספיים מאוחדים – חודשיים, רבעוניים ושנתיים בהתאם לתקני IFRS
בקרה תקציבית על חברות הבנות, ניתוח סטיות וייעול תקציבי
סיוע בגיבוש דוחות המס בישראל + בקרת דיווחים של החברות הבנות (כולל התאמות מס)
הובלת תהליכי ביקורת מול רואי חשבון חיצוניים
הובלת תהליכי דיגיטציה ובקרות פנימיות
בנייה ותחזוקה של דוחות ניהוליים שוטפים להנהלת החברה
עבודה ישירה מול חשבי החברות הבנות, מחלקות כספים, תפעול, בקרה ומיסוי
דרישות:
רואה/ת חשבון מוסמך/ת (CPA) – חובה
נכונות לנסיעות לחו"ל
ניסיון:
2–4 שנות ניסיון לאחר התמחות – חובה
ניסיון בתפקיד חשבות/ביקורת בחברה תעשייתית גלובלית – יתרון משמעותי
ניסיון בביקורת ו/או הכנת דוחות כספיים מאוחדים לפי IFRS – חובה
ניסיון עבודה בפועל מול חברות בנות בינלאומיות – יתרון מובהק
ניסיון ממשרדי BIG 4 – יתרון מובהק
כלים ומערכות:
שליטה ביישומי OFFICE ברמה גבוהה
ניסיון עבודה עם מערכות ERP – יתרון ל־Priority, SAP,
שליטה במערכות BI/דוחות ניהוליים – יתרון
שפות:
אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה (כתיבה, קריאה, שיחה)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19394
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת חברה

חשב/ת חברה

QHR

21/10/2025

תיאור תפקיד:
    מעקב וטיפול פיננסי וחשבונאי שוטף של החברות הבנות בארץ ובחו"ל
    הכנת דוחות כספיים מאוחדים – חודשיים, רבעוניים ושנתיים בהתאם לתקני IFRS
    בקרה תקציבית על חברות הבנות, ניתוח סטיות וייעול תקציבי
    סיוע בגיבוש דוחות המס בישראל + בקרת דיווחים של החברות הבנות (כולל התאמות מס)
    הובלת תהליכי ביקורת מול רואי חשבון חיצוניים
    הובלת תהליכי דיגיטציה ובקרות פנימיות
    בנייה ותחזוקה של דוחות ניהוליים שוטפים להנהלת החברה
    עבודה ישירה מול חשבי החברות הבנות, מחלקות כספים, תפעול, בקרה ומיסוי
דרישות:
השכלה והסמכה
    רואה/ת חשבון מוסמך/ת (CPA) – חובה
    נכונות לנסיעות לחו"ל
ניסיון
     2–4 שנות ניסיון לאחר התמחות– חובה
    ניסיון בתפקיד חשבות/ביקורת בחברה תעשייתית גלובלית – יתרון משמעותי
    ניסיון בביקורת ו/או הכנת דוחות כספיים מאוחדים לפי IFRS– חובה
    ניסיון עבודה בפועל מול חברות בנות בינלאומיות – יתרון מובהק
    ניסיון ממשרדי BIG 4 – יתרון מובהק
כלים ומערכות
    שליטה ביישומי OFFICE ברמה גבוהה
    ניסיון עבודה עם מערכות ERP – יתרון ל־Priority, SAP,
    שליטה במערכות BI/דוחות ניהוליים – יתרון
שפות
:
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה
    (כתיבה, קריאה, שיחה)
כישורים אישיים
:
    יכולת עבודה עצמאית תוך ניהול משימות מרובות במקביל
    תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת עבודה עם ממשקים גלובליים
    ראייה מערכתית ויכולת תכנון לטווח ארוך
    חשיבה אנליטית ויכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה
    יוזמה, סדר ודיוק בפרטים הקטנים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15126
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה בינלאומית במודיעין דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דוברת רוסית ואנגלית

לחברה בינלאומית במודיעין דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דוברת רוסית ואנגלית

אלפא ביו

21/10/2025

תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד, תיאור הפעילות
עבודה במחלקה הפיננסית של החברה.
  • התפקיד כולל עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל
  • בסגרת התפקיד תיעוד רישום תנועות ספקי חו"ל בספרי החברה.
  • תיעוד רשום תנועות בספקים מקומיים גדולים כגון: פרטנר, שלמה סיקסט.
  • מענה לפניות ספקים.טיפול בדוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה

  • משימות מרכזיות:  
  •  קליטת חשבוניות והכנת תשלומים 
  • פתיחת ספקים 
  • בדיקה ורישום של דוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה 
  • אחת לרבעון ספירת רכוש קבוע, בקרה של ספירות מלאי
  • ליווי בסגירת חודש: דוחות, התאמות. 
  • סיוע בתחומים נוספים במחלקת כספים להחלטת מנהלת חשבונות ראשית 
דרישות:
ידע, השכלה,כישורים מיוחדים וניסיון תעסוקתי הנדרשים לתפקיד:

· תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות- חובה
· ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות- חובה
· ניסיון מחברה תעשייתית- יתרון משמעותי
· ניסיון בעבודה מול ספקים- חובה
· אנגלית ברמה טובה, דגש על התכתבות מול ספקים בחו"ל
· ניסיון בעבודה באקסל- חובה
· ניסיון בתוכנת PRIORITY, SAP – יתרון משמעותי
· יכולת עבודה עצמאית ובצוות
נכונות לעבודה במשרה מלאה(שעות 8-17, או 7-16)' עבודה היברידית ( יומיים מהבית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Senior Bookkeeper

Senior Bookkeeper

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

21/10/2025

תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.


Key Roles and Responsibilities
    Manage AR, invoicing, and deposits.
    Upload and reconcile bank and credit card transactions.
    Perform reconciliations and record intercompany transactions
    Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues
    Support other bookkeepers with more complex financial questions
    Perform monthly, quarterly and annual closing procedures
    Contribute to improving and standardizing finance processes
    Performing other duties and ad-hoc special projects
    Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements:
    4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area)
    Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage)
    Strong Excel skills
    Professional English (written and spoken)
    Experience with ERP systems
    Strong attention to detail and accuracy
    Collaborative, team-player mindset with good communication skills
    Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude
    Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 539136
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רו"ח/עו"ד לצוות מיסוי בינלאומי

דרוש/ה רו"ח/עו"ד לצוות מיסוי בינלאומי

Deloitte

21/10/2025

תיאור תפקיד:
צוות המומחים שלנו מספק ייעוץ ממוקד בנושאי מיסוי ישראלי ובינלאומי ומלווה חברות בכל הנוגע להיבטים אלו. את המחלקה מובילים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעלי ניסיון עבר עשיר ומגוון.
התפקיד כולל:
    - ליווי שוטף של חברות ויחידים בכל הנוגע להיבטי מיסוי ישראלי ומיסוי בינלאומי לרבות ייצוג בדיוני שומות, השגת פרה- רולינג ואישורים מרשות המיסים, ומתן חוות דעת.
    - ליווי בעסקאות מקומיות או בינלאומיות- בדיקת נאות מיסויית, סיוע בהשלכות המיסוי של מבנה העסקה-תוך ראייה כוללת של כל היבטי והשלכות המס המקומיים והבינלאומים.
דרישות:
    - תואר ראשון בחשבונאות/ משפטים- חובה
    - אנגלית ברמה גבוהה - חובה
    - ניסיון של 3 שנים במיסים – חובה
    - ניסיון מפירמות רו"ח/ עו"ד גדולים/ רשות מיסים – יתרון
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00460
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת למחלקת כספים לחברה מובילה בת"א

עוזר/ת למחלקת כספים לחברה מובילה בת"א

JobShop

21/10/2025

תיאור תפקיד:
הזדמנות להיות חלק מחברה מובילה וליהנות מתנאים מעולים! 
במסגרת התפקיד: 
- סיוע אדמיניסטרטיבי להנהלת חשבונות
- גבייה וטיפול בלקוחות
משרה מלאה ברמת החייל ת"א 
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. 
דרישות:
-ידע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי
- ידע בתוכנת פריוריטי – יתרון
- שליטה באקסל - יתרון
- יכולת למידה גבוהה ורצון להשקיע בעבודה
- חריצות, סדר וארגון
- אחריות ויכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 504182
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת חשבונות ראשי /ת בחברה פרויקטאלית

מנהל /ת חשבונות ראשי /ת בחברה פרויקטאלית

סיגמא HR

21/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פרויקטלית באזור בית שמש דרוש/ה מנהל /ת חשבונות ראשי/ת - לניהול צוות של שתי מנהלות חשבונות
כולל הכנת חומר למאזן, דיווחים לרשויות ניהול תהליכים פיננסיים
אחריות על ממשקים מול ספקים, לקוחות, בנקים.
תחומי אחריות
ניהול ספרי הנהלת החשבונות עד למאזן בהתאם לכללי החשבונאות.
הכנת חומר למאזן ודוחות חודשיים/רבעוניים/שנתיים.
טיפול בחשבוניות ספקים ולקוחות, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי.
תשלומים לספקים וגבייה מלקוחות.
התנהלות מול בנקים.
דיווחים שוטפים למעמ ומס הכנסה.
עבודה שוטפת מול רואה חשבון חיצוני לצורך ביקורות והגשת מאזן.
הפקת דוחות ניהוליים, בקרה וניתוח נתונים כספיים לפי צורך.
דרישות:
תעודת מנהלqת חשבונות סוג 3 חובה.
ניסיון של לפחות 7 שנים בהנהלת חשבונות עד מאזן והכנת חומר למאזן חובה.
שליטה מלאה בתוכנות פריוריטי (Priority) חובה
ידע וניסיון בעבודה עם מערכות דיווח לרשויות.
שליטה מלאה ב-Excel וביישומי Office
דיוק, סדר ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5225
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות

גולדמן מיון והשמה

21/10/2025

תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת חשבונות להחלפה לחופשת לידה.

 התפקיד כולל:
  • קליטת חשבוניות והפקת חשבוניות
  • עבודה מול ספקים ולקוחות
  • ביצוע תיאומים ובקרות
  • סיוע שוטף בפעילות הנהלת החשבונות
  • אופציה למשרת אם

דרישות:
  • תעודת הנהלת חשבונות – חובה
  • ניסיון של שנתיים לפחות בתחום – חובה
  • שליטה טובה באקסל ובתוכנות הנה"ח
  • אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: Y-CNGRS
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב /ת שכר בכיר /ה

חשב /ת שכר בכיר /ה

גולדמן מיון והשמה

21/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברת שירותים המעסיקה כ-1000 עובדים דרוש/ה חשב/ת שכר בכיר/ה.
אחריות להכנת השכר מתחילתו ועד סופו. טיפול בשכר של עובדים שעתיים / חודשיים.
אחריות לנושא של דוחות נוכחות, חישובים חודשיים, חישובי הבראה, פיצויים,
טיפול בסוגיות הקשורות לדי ני עבודה, ביצוע סיומי העסקה, הכנת טפסי 161
וטיפול מלא בתחומי גמל ופנסיה
דרישות:
* הסמכה כחשב/ת שכר - חובה
* ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות כחשב/ת שכר עצמאי/ת.
* ניסיון מוכח בהכנת שכר בארגון/חברה ובהכנת שכר במערכת המונה למעלה מ-500 עובדים.
* ידידות גבוהה לעולם מע מידע
* יציבות תעסוקתית
* מוסר עובדה גבוה, נכונות לעבודה מאומצת
** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: T-SAL
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מיישם/ת מערכות נוכחות / משאבי אנוש - פתח תקווה

מיישם/ת מערכות נוכחות / משאבי אנוש - פתח תקווה

זמן אמת

21/10/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מיישם/ת תוכנה ליישום והטמעת מערכות נוכחות.
התפקיד כולל ניהול הפרוייקטים, אפיון צרכי הלקוח, הטמעת המערכת,
 הדרכה וליווי הלקוחות ומתן תמיכה טכנית עד לעבודה שוטפת של הלקוח על המערכת.

משרה מלאה (א'-ה', 8-17) בפתח תקוה + אופציות קידום.
דרישות:
יכולת הובלה וניהול פרויקטים ותודעת שירות ברמה גבוהה- חובה
שליטה מלאה במערכות ממוחשבות / מערכות מידע כולל יכולת לימוד עצמאית - חובה
ידע / ניסיון בהטמעת ביישום והטמעת מערכות - יתרון משמעותי
זיקה כלשהי לתחום משאבי אנוש / HRIS / חשבות השכר - יתרון משמעותי

היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00152
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון פיננסי במרכז דרוש/ה מומחה משכנתאות

לארגון פיננסי במרכז דרוש/ה מומחה משכנתאות

לין ביכלר משאבי אנוש

21/10/2025

תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי במרכז דרוש/ה מומחה משכנתאות
התפקיד כולל:
מענה בזמן אמת לטיפול מקצועי לצרכי יועצי משכנתאות חיצוניים, מומחיות בתחום המשכנתאות,טיפול בבקשות משכנתא ולידים מיועצי משכנתאות,מתן מענה מקצועי לסניפים.
תנאים:
משרה מלאה 8 שעות
נא לציין צ"ש
קליטה לארגון
דרישות:
תואר ראשון חובה
ניסיון וידע בתחומי המשכנתאות -חובה
הבנה ויכולת ניתוח דוחות כספיים-חובה
יכולת סגירת עסקאות ומו"מ מול יועצי משכנתאות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53616
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות-פ"ת/ת"א/יבנה/צור יגאל

מנהל/ת חשבונות-פ"ת/ת"א/יבנה/צור יגאל

טאלנטס השמת עובדים

21/10/2025

תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד: מנהל/ת חשבונות 
התפקיד כולל:
    פקודות יומן וניהול ספרים
    הכנת חומר לדוחות כספיים
    הוצאת חשבוניות ללקוחות מתעודות ,הקלדת חשבוניות ספקים מהזמנות/תעודות לרבות חשבוניות חו"ל ויבוא
    גביה
    התאמות בנק בש"ח ומט"ח ,כרטיס אשראי ותזרים מזומנים
    דיווח למוסדות
    דיווחי נוכחות עובדים והחזרי הוצאות לשכר
    סיוע בהכנת דוחות תזרים מזומנים, דוחות מכירה ותחזיות חברה
    סיוע בפעילות אדמיניסטרטיבית בחברה

כישורים נוספים:
    יכולת ניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
    סדר, ארגון ושימת לב לפרטים
    ראש גדול ויצירתיות
    יכולת עבודה בצוות
    יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה, בקצב גבוה
דרישות:
    תעודה והסמכה בהנהלת חשבונות (רמה 2/3)
    ניסיון בהנהלת חשבונות
    ייתרון משמעותי לניסיון כיחידנית מחברת סחר (ניסיון עם מלאי) - לפחות 3 שנים
    ניסיון בתכנת פריוריטי - חובה
    ידע באקסל, אופיס - חובה
    אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) - חובה
    נסיון בחשבות שכר - יתרון
    הכרת תהליכי יבוא ולוגיסטיקה - יתרון
    דיווח למוסדות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01401
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית לצוות ניהול סיכונים

אנליסט/ית לצוות ניהול סיכונים

Deloitte

21/10/2025

תיאור תפקיד:
אנלחטיבת ניהול הסיכונים ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם, דרוש/ה אנליסט/ית. במסגרת התפקיד ייחשף/תחשף העובד/ת למתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת
סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות.
תיאור המשרה:
התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים
לחברות המובילות במשק, במגוון ענפי בסקטור הפיננסי לרבות: Fintech,
Hi-Tech,
בנקים, שוק ההון ועוד. חשיפה רחבה לפירמה הגלובלית לרבות אימוץ פרקטיקות מובילות
ופיתוח מתודלוגיות ופרקטיקות מקומיות, מול המומחים המהווים את חוד החנית של תחום
ניהול הסיכונים. התפקיד מאתגר, ייחודי וכולל זיקה לעולמות הכלכלה והפיננסים,
האסטרטגיה, טכנולוגיה, משפטים ופסיכולוגיה, ייעוץ ארגוני ועוד.
דרישות:
    תואר ראשון ממוסדות אקדמאיים מובחרים – תואר בכלכלה/מנהל עסקים/ניהול/דומה – יתרון, הצטיינות - יתרון;
    אנגלית ברמה גבוהה – חובה
    התפקיד דורש יוזמה וראש גדול, עצמאות, עבודת צוות, עבודה בסביבה דינמית, יכולות ניתוח והסקת מסקנות ויכולות ניסוח גבוהות
    ניסיון בתחום ניהול סיכונים – יתרון
    תואר שני רלוונטי – יתרון

***אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת
גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00469
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתמחה בראיית חשבון למשרד רו"ח מוביל

מתמחה בראיית חשבון למשרד רו"ח מוביל

פאהן קנה ושות'

21/10/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה מתמחה / רו"ח

אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, תוך ליווי צמוד של מנהלים/ות מובילים בתחומם!
אז אם אתם/ן בעלי מוטיבציה גדולה ושאיפה להתפתחות - מוזמנים/ות לעשות את הצעד הראשון ולהשתלב באחד ממשרדינו בפריסה ארצית 

העבודה במשרה מלאה, באחד מהסניפים - תל-אביב / ירושלים / באר שבע
דרישות:
לאחר בחינות מועצה - חובה
במהלך השנה השניה להתמחות או לאחר סיום התמחות
שליטה מלאה ב-Excel - חובה
היכרות עם תוכנת מרכב"ה - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00088
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

AC נכסים

21/10/2025

תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים
- רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים.
- מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית.
- ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול".
- לא נדרש ידע/ניסיון קודם.
- משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א.
- הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים:
* שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים.
* שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים.
* לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים,
משכנתאות והשקעות בנדל"ן.
- שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים.
יתרונות המשרה:
* חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת.
* עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים.
* 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת.
* ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר).
* ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס.
* קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות.
* חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות.
* ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי.
לא נדרש ידע / ניסיון קודם.
זכיינים - "מסלול הכל כלול":
כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד.
- רכישת הזיכיון כוללת:
*חבילות פרסום יוקרתיות.
*הקמת משרד מפואר ומאובזר.
*עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו.
*הכנסות קבועות מאפיקים נוספים.
*גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת.
*מנהלות משרד לניהול שוטף.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00025
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!