תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהל.ת מקצועי.ת ואחראי.ת להובלת מחלקת הגזברות במרכז הרפואי שלנו בתל אביב. תפקיד חשוב זה כולל אחריות כוללת על כל פעילות המחלקה וניהול צוות של ארבע מנהלות חשבונות, כולל גיוס, הכשרה ובקרה שוטפת. בין תחומי האחריות: ביצוע פיקוח על רישומי הוצאות והפרשות, מעקב אחר תקציב מול ביצועים, והכנת חומר לדוחות כספיים רבעוניים ושנתיים. תפקיד זה מדווח ישירות לחשבת המרכז וכולל מטלות נוספות לפי הצורך.
דרישות:
- רואה.ת חשבון מוסמך.ת לאחר התמחות - ניסיון של שנתיים בניהול צוות עובדים.ות - ניסיון בעבודה עם דיווחים לרשויות המס - שליטה מלאה בתוכנות EXCEL, WORD ו-OUTLOOK - שליטה באנגלית ברמה בסיסית - יחסי אנוש מעולים - תודעת שירות גבוהה המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
575715
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה כלכלן/ית תקציב ובקרה עבודה בצוות המחלקה הכלכלית של החברה במסגרת התפקיד: בקרה תקציבית שוטפת ניתוח והצגת תוצאות ניהוליות לישיבות הנהלה ודירקטוריון הכנת תקציב החברה בניית תוכניות עיסקיות בדיקות כדאיות כלכליות - כדאיות השקעות ברכוש קבוע, חוזים חדשים, כניסה לתחומי פעילות חדשים בחינת רווחיות לקוחות / מוצרים / שירותים / פעילויות תמחיר וכן תמחור מחירי העברה בתוך החברה תחזית רבעונית מתגלגלת פרויקטים כלכליים מיוחדים הכנת תקציב ודוחות, ביצוע ניתוחים כלכליים, בניית תחזית. משרה מלאה בתנאים מעולים!!
דרישות:
ניסיון בתפקיד אחד לפחות של כלכלן/ית בחברה- חובה ניסיון בבקרה תקציבית, הכנת דוחות ניהוליים, ניתוח תוצאות עסקיות, עבודה עם בסיסי נתונים חובה ניסיון בהצגת חומר למנהלים, תמחיר ובבדיקות כלכליות חובה תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס - חובה Excel ברמה גבוהה - חובה אנגלית ברמה טובה עבודה על מערכת Priority יתרון דייקנות ויסודיות, עצמאות, אחריות, יכולת עבודה מול ממשקים רבים, 'ראש גדול', יכולת עבודה תחת לחץ, עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01350
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
ל- Finance Transformationבחטיבת הייעוץ של Deloitte דרוש/ה יועץ לתפקיד מאתגר! הפרקטיקה משלבת עבודה סביב עולמות והטכנולוגיה ומתמקדת באזורים של ייעול תהליכים, ייעוץ חשבונאי, יישום של כלים טכנולוגים ועבודה מול צוותים אחרים של Deloitte בארץ ובעולם. המשרה משלבת היבטים של מערכות מידע, חשבונאות, אקטואריה ותהליכים עסקיים, תוך השתלבות ארוכת טווח בתפקיד רוחבי ובפרויקטים רוחביים.
דרישות:
רו"ח מוסמכ/ת - חובה 2-3 שנות ניסיון כולל התמחות – חובה היכרות עם מערכות מידע – הנסיון כולל מערכות SAP (יתרון משמעותי להיכרות עם FPSL), ידע במערכות BI היכרות עם המגזר הפיננסי (בנקים וחברות ביטוח) - יתרון משמעותי אנגלית ברמה טובה - חובה ידע והיכרות עם תחום החשבות (בנקים וחברות ביטוח) – יתרון ידע והיכרות עם תקן IFRS 17 – יתרון ידע והיכרות עם ארגונים גדולים ותהליכים רוחביים - יתרון יכולת למידה עצמאית והגדלת ראש, התמודדות עם אתגרים, מוטיבציה גבוהה ללמידה וכניסה לתחומים חדשים ***אנו ב- Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00470
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מרכז קהילתי מוביל מחפש מנהל/ת חשבונות סוג 2, אחראי/ת ומסודר/ת, לתפקיד מגוון ומשמעותי בצוות הנהלת החשבונות. מה כולל התפקיד? - טיפול שוטף בהנהלת חשבונות (ספקים, לקוחות, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי).
- אחריות על הפקת דוחות תקופתיים.
- עבודה מול גורמים פנים-ארגוניים וחיצוניים.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית במחלקת הכספים.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 – חובה.
- ניסיון קודם בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי.
- שליטה בתוכנות הנה"ח וביישומי Office.
- דיוק, אחריות ויכולת עבודה עצמאית.
- יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- רכב פרטי – חובה (עקב מיקום המשרה).
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-ZB
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת אשראי מובילה דרושים/ות נציגי/ות מכירות למוקד טלמרקטינג התפקיד כולל: שיחות נכנסות ויוצאות למכירת הלוואות וכרטיסי אשראי משרה מלאה, במשמרות נוחות (8:00–16:00 / 10:00–18:00) תנאים מעולים: מענקי התמדה מפנקים חדר כושר, יוגה ופילאטיס ארוחה ב-9 ₪ אפשרות לעבודה היברידית לאחר הכשרה פעילויות רווחה ועוד הטבות שוות
דרישות:
דרישות: ניסיון במכירות – יתרון שלחו קו"ח והצטרפו לחברה מובילה בתחום!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
2000734 ישראכרט
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת אורמקו משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומציעה פתרונות אורתודנטיים חדשניים למטופלים בישראל וברחבי העולם. אנו מחפשים רפרנט/ית שירות ואמינסטרציה זמני +אופציה להמשך. מדובר בחברה ותיקה מאוד שנמצאת בצמיחה ומחפשת תפקיד שמשלב מספר יכולות. התפקיד כולל: תמיכה בצוות שירות הלקוחות של אורמקו ישראל, מתן שירות לקוחות ללקוחות אורמקו ישראל. ניהול מלאי: מלאי / קבלה / הזמנות ליד אורמקו BV. ניהול הזמנות מרכזי: איסוף ואריזה, חיוב, שליחת דואר. ניהול תיקי Spark: חיוב תיקי Spark. מעקב אחר חשבוניות ושליחת הודעות ללקוחות עם דוחות. גביית חובות: הבנת תהליך גביית חובות מלקוחות. תמיכה בצד השיווקי עבור קורסים/כנסים.
דרישות:
· כישורי תקשורת מעולים. · חוש ארגון. ניסיון מוכח או הבנה חזקה של תהליכי גביית חובות וחשבונות. נוחות בשימוש בתוכנות משרדיות (למשל, Excel, Word, תוכנות דוא"ל); ניסיון עם מערכות ERP - יתרון יכולת לעבוד באופן עצמאי, לתעדף משימות ולעמוד בלוחות זמנים כישורים קריטיים/ידע טכני: · שליטה שוטפת באנגלית, עברית וצרפתית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מרכז קהילתי מוביל מחפש מנהל/ת חשבונות סוג 2, אחראי/ת ומסודר/ת, לתפקיד מגוון ומשמעותי בצוות הנהלת החשבונות. מה כולל התפקיד? - טיפול שוטף בהנהלת חשבונות (ספקים, לקוחות, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי).
- אחריות על הפקת דוחות תקופתיים.
- עבודה מול גורמים פנים-ארגוניים וחיצוניים.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית במחלקת הכספים.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 – חובה.
- ניסיון קודם בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי.
- שליטה בתוכנות הנה"ח וביישומי Office.
- דיוק, אחריות ויכולת עבודה עצמאית.
- יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- רכב פרטי – חובה (עקב מיקום המשרה).
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-ZB
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
חשב/ת חברה
חשב/ת חברה
חשב/ת חברה
QHR
09/09/2025
תיאור תפקיד:
מעקב וטיפול פיננסי וחשבונאי שוטף של החברות הבנות בארץ ובחו"ל הכנת דוחות כספיים מאוחדים – חודשיים, רבעוניים ושנתיים בהתאם לתקני IFRS בקרה תקציבית על חברות הבנות, ניתוח סטיות וייעול תקציבי סיוע בגיבוש דוחות המס בישראל + בקרת דיווחים של החברות הבנות (כולל התאמות מס) הובלת תהליכי ביקורת מול רואי חשבון חיצוניים הובלת תהליכי דיגיטציה ובקרות פנימיות בנייה ותחזוקה של דוחות ניהוליים שוטפים להנהלת החברה עבודה ישירה מול חשבי החברות הבנות, מחלקות כספים, תפעול, בקרה ומיסוי
דרישות:
השכלה והסמכה רואה/ת חשבון מוסמך/ת (CPA) – חובה נכונות לנסיעות לחו"ל
ניסיון 2–4 שנות ניסיון לאחר התמחות– חובה ניסיון בתפקיד חשבות/ביקורת בחברה תעשייתית גלובלית – יתרון משמעותי ניסיון בביקורת ו/או הכנת דוחות כספיים מאוחדים לפי IFRS– חובה ניסיון עבודה בפועל מול חברות בנות בינלאומיות – יתרון מובהק ניסיון ממשרדי BIG 4 – יתרון מובהק
כלים ומערכות שליטה ביישומי OFFICE ברמה גבוהה ניסיון עבודה עם מערכות ERP – יתרון ל־Priority, SAP, שליטה במערכות BI/דוחות ניהוליים – יתרון
שפות : אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה (כתיבה, קריאה, שיחה)
כישורים אישיים : יכולת עבודה עצמאית תוך ניהול משימות מרובות במקביל תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת עבודה עם ממשקים גלובליים ראייה מערכתית ויכולת תכנון לטווח ארוך חשיבה אנליטית ויכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה יוזמה, סדר ודיוק בפרטים הקטנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15126
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מיישם/ת תוכנה ל יישום והטמעת מערכות נוכחות. התפקיד כולל ניהול הפרוייקטים, אפיון צרכי הלקוח, הטמעת המערכת, הדרכה וליווי הלקוחות ומתן תמיכה טכנית עד לעבודה שוטפת של הלקוח על המערכת. משרה מלאה (א'-ה', 8-17) בפתח תקוה + אופציות קידום.
דרישות:
יכולת הובלה ו ניהול פרויקטים ותודעת שירות ברמה גבוהה- חובה שליטה מלאה במערכות ממוחשבות / מערכות מידע כולל יכולת לימוד עצמאית - חובה ידע / ניסיון בהטמעת ביישום והטמעת מערכות - יתרון משמעותי זיקה כלשהי לתחום משאבי אנוש / HRIS / חשבות השכר - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00145
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
Deloitte - the leading and largest firm in the world for consulting and accounting services is looking for a Junior Consultant for Indirect Tax to join our Tax Department. Our expert team provides specialized advice on indirect tax issues, guiding companies through complex tax landscapes. Led by top professionals with experience from the tax authority and consulting for leading companies, we support clients in all aspects of indirect taxes. This includes representation in tax hearings, obtaining pre-rulings from tax authorities, and offering strategic opinions. Our work optimizes VAT reporting, reduces tax burdens, and supports both local and international transactions with comprehensive tax planning. What You Will Do: - Provide expert advice on all aspects of indirect taxes, including VAT and international transactions. - Represent clients in tax hearings and assist in obtaining pre-rulings from tax authorities. - Optimize VAT reports to reduce tax burdens and maximize eligibility for VAT refunds. - Support complex local and international transactions by developing comprehensive tax plans. - Advise on the planning of import, export, and customs tax payments to minimize tax liabilities on products.
דרישות:
-Bachelor’s degree in Law/Accounting - Mandatory -Completion of an internship (post internship in Law/Accounting) – Mandatory -High level of English – Mandatory . -Great Writing and presentation skills – Mandatory -One year of experience in indirect taxes – significant advantage -Experience from large CPA or law firms - advantage.
* We at Deloitte believe that diversity and inclusion among our people is a critical element in our success and therefore we foster an organizational culture that includes and embraces diversity in all its forms.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00446
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ל Deloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מתמחה בראיית חשבון עבור חטיבת הביקורת. **הזדמנות לבוגרי/ות תואר בחשבונאות להשתלב כמתמחים/ות בחטיבת הביקורת ולהיחשף לידע ותהליכי עבודה מקצועיים בפירמה גלובלית ומובילה. במסגרת התפקיד: • אחריות על ביצוע ביקורת, סקירה וליווי של חברות. • היכרות מעמיקה עם תהליכי העבודה של לקוחותינו בארץ ובעולם. • עבודה כחלק מצוות, תוך התנהלות למול לקוחות במשק הישראלי והאמריקאי. • עבודה דינאמית מול חברות סטרטאפ ויזמים. • עבודה מאתגרת המציעה אופק קידום מקצועי ואישי. * העבודה הינה במשרדי הפירמה בחיפה בשילוב עם עבודה מהבית. * המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
• בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות - חובה • מעבר מבחני מועצה - חובה • אנגלית ברמה גבוהה - חובה • שליטה מלאה בעבודה עם Excel - חובה • זמינות לעבודה במשרה מלאה - חובה • שחקן/ית צוות, שאפתנות, יכולת למידה ותודעת שירות גבוהה. * אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00468
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Join Our Technology Risk Management Team as a Consultant! Hybrid Work Environment: Work from our offices in Tel Aviv or Beit Shemesh, combined with working from home
Our Technology Risk Management team excels in identifying and mitigating technological risks, enhancing systems and processes to prevent potential business impacts, and minimizing risks. Leveraging local expertise and global experience in complex projects, unique methodologies, and cutting-edge technological tools, we collaborate with leading companies in technology, industry, and finance sectors. Our team partners with Deloitte US and top companies in Israel, including the largest banks and leading technology firms traded in the US. Role Responsibilities: - Conduct comprehensive information systems risk surveys and perform both external and internal information systems audits. - Design and test IT controls, including SOX IT compliance. - Advise companies on application controls within business processes and ERP-CRM systems, establishing robust methodologies and capabilities in IT risk management, particularly concerning cloud and digital aspects. - Provide consulting on access rights and segregation of duties (SOD) roles within information systems and business processes.
דרישות:
- Bachelor's degree in Economics, Business Administration, Management, or a related field (mandatory). - 1-4 years of experience in IT risk management, information systems audit, or ITGC. - High proficiency in both Hebrew and English (mandatory). * We at Deloitte believe that diversity and inclusion among our people is a critical component of our success and that is why we cultivate an organizational culture that contains and embraces diversity in all its forms.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00465
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד, תיאור הפעילות עבודה במחלקה הפיננסית של החברה. - התפקיד כולל עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל
- בסגרת התפקיד תיעוד רישום תנועות ספקי חו"ל בספרי החברה.
- תיעוד רשום תנועות בספקים מקומיים גדולים כגון: פרטנר, שלמה סיקסט.
- מענה לפניות ספקים.טיפול בדוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה
- משימות מרכזיות:
- קליטת חשבוניות והכנת תשלומים
- פתיחת ספקים
- בדיקה ורישום של דוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה
- אחת לרבעון ספירת רכוש קבוע, בקרה של ספירות מלאי
- ליווי בסגירת חודש: דוחות, התאמות.
- סיוע בתחומים נוספים במחלקת כספים להחלטת מנהלת חשבונות ראשית
דרישות:
ידע, השכלה,כישורים מיוחדים וניסיון תעסוקתי הנדרשים לתפקיד:
· תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות- חובה · ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות- חובה · ניסיון מחברה תעשייתית- יתרון משמעותי · ניסיון בעבודה מול ספקים- חובה · אנגלית ברמה טובה, דגש על התכתבות מול ספקים בחו"ל · ניסיון בעבודה באקסל- חובה · ניסיון בתוכנת PRIORITY, SAP – יתרון משמעותי · יכולת עבודה עצמאית ובצוות נכונות לעבודה במשרה מלאה(שעות 8-17, או 7-16)' עבודה היברידית ( יומיים מהבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה מלאה 8 שעות!
רישום וקליטת חשבוניות הכנת תשלומים, הכנת תשלומי מסב רישום והתאמות קופה קטנה וכרטיסי אשראי הכנת פקודות יומן רישום קופות קטנות פתיחת ספקים ורישום תיקי יבוא
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 1/2 – חובה פריוריטי – חובה ניידות – חובה (אין גישה לתחב”צ) יש חנייה במקום!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
205863
|
תיאור תפקיד:
רוצה להיכנס לעולם הבנקאות ולהשתלב בבנק מהמובילים במשק? זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות מנצח ולהתחיל קריירה יציבה ומשמעותית! תיאור התפקיד: ביצוע פעולות ומתן מענה מקצועי ללקוחות קיימים, תוך התאמת מוצרים פיננסיים לפי צרכי הלקוח. היקף המשרה: משרה מלאה/חלקית במשמרות גמישות להורים וסטודנטים מה מחכה לך אצלנו? קליטה כעובד/ת בנק מהיום הראשון קורס הכשרה מקצועי על חשבון הבנק תנאים מצוינים, בונוסים והטבות מגוונות מערך הסעות נרחב / שאטלים מתחנת רכבת סמוכה משכורת 13, הפרשות לפנסיה וביגוד מתנות בחגים, שוברי נופש, ערבי גיבוש ועוד
דרישות:
דרישות: בגרות מלאה – חובה ניסיון קודם במוקד/ בתחום הפיננסי – יתרון המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
2000654 מזרחי
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|