תיאור תפקיד:
צוות המומחים שלנו מספק ייעוץ ממוקד בנושאי מיסוי ישראלי ובינלאומי ומלווה חברות בכל הנוגע להיבטים אלו. את המחלקה מובילים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעלי ניסיון עבר עשיר ומגוון. התפקיד כולל: - ליווי שוטף של חברות ויחידים בכל הנוגע להיבטי מיסוי ישראלי ומיסוי בינלאומי לרבות ייצוג בדיוני שומות, השגת פרה- רולינג ואישורים מרשות המיסים, ומתן חוות דעת. - ליווי בעסקאות מקומיות או בינלאומיות- בדיקת נאות מיסויית, סיוע בהשלכות המיסוי של מבנה העסקה-תוך ראייה כוללת של כל היבטי והשלכות המס המקומיים והבינלאומים.
דרישות:
- תואר ראשון בחשבונאות/ משפטים- חובה - אנגלית ברמה גבוהה - חובה - ניסיון של 3 שנים במיסים – חובה - ניסיון מפירמות רו"ח/ עו"ד גדולים/ רשות מיסים – יתרון אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00460
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד, תיאור הפעילות עבודה במחלקה הפיננסית של החברה. - התפקיד כולל עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל
- בסגרת התפקיד תיעוד רישום תנועות ספקי חו"ל בספרי החברה.
- תיעוד רשום תנועות בספקים מקומיים גדולים כגון: פרטנר, שלמה סיקסט.
- מענה לפניות ספקים.טיפול בדוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה
- משימות מרכזיות:
- קליטת חשבוניות והכנת תשלומים
- פתיחת ספקים
- בדיקה ורישום של דוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה
- אחת לרבעון ספירת רכוש קבוע, בקרה של ספירות מלאי
- ליווי בסגירת חודש: דוחות, התאמות.
- סיוע בתחומים נוספים במחלקת כספים להחלטת מנהלת חשבונות ראשית
דרישות:
ידע, השכלה,כישורים מיוחדים וניסיון תעסוקתי הנדרשים לתפקיד:
· תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות- חובה · ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות- חובה · ניסיון מחברה תעשייתית- יתרון משמעותי · ניסיון בעבודה מול ספקים- חובה · אנגלית ברמה טובה, דגש על התכתבות מול ספקים בחו"ל · ניסיון בעבודה באקסל- חובה · ניסיון בתוכנת PRIORITY, SAP – יתרון משמעותי · יכולת עבודה עצמאית ובצוות נכונות לעבודה במשרה מלאה(שעות 8-17, או 7-16)' עבודה היברידית ( יומיים מהבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכזת גבייה ולקוחות.- השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
- התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ
- ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
- העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בתל אביב, ירושלים, באר שבע, נוף הגליל וחיפה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
- יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
- ניסיון של כשנה - יתרון
- ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
- היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00475
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ל Deloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מתמחה בראיית חשבון עבור חטיבת הביקורת. **הזדמנות לבוגרי/ות תואר בחשבונאות להשתלב כמתמחים/ות בחטיבת הביקורת ולהיחשף לידע ותהליכי עבודה מקצועיים בפירמה גלובלית ומובילה. במסגרת התפקיד: • אחריות על ביצוע ביקורת, סקירה וליווי של חברות. • היכרות מעמיקה עם תהליכי העבודה של לקוחותינו בארץ ובעולם. • עבודה כחלק מצוות, תוך התנהלות למול לקוחות במשק הישראלי והאמריקאי. • עבודה דינאמית מול חברות סטרטאפ ויזמים. • עבודה מאתגרת המציעה אופק קידום מקצועי ואישי. * העבודה הינה במשרדי הפירמה בחיפה בשילוב עם עבודה מהבית. * המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
• בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות - חובה • מעבר מבחני מועצה - חובה • אנגלית ברמה גבוהה - חובה • שליטה מלאה בעבודה עם Excel - חובה • זמינות לעבודה במשרה מלאה - חובה • שחקן/ית צוות, שאפתנות, יכולת למידה ותודעת שירות גבוהה. * אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00468
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הדירוג של dun's 100, הציב גם השנה את חטיבת הביקורת הפנימית במשרד רו"ח פאהן קנה במקום ה-1 בישראל. אם את/ה בעל/ת ניסיון בביקורת פנימית, ומעונינ/ת להצטרף לחברה המובילה בתחום, לעשות תפקיד משמעותי ומרתק, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – מקומך אתנו! אצלנו לומדים מהטובים ביותר בתחום, נהנים מאופציה להתקדם ולהתפתח, ועובדים בסביבת עבודה צעירה, כיפית ודינאמית!
דרישות:
1. בוגר/ת תואר רלוונטי – חובה! 2. ניסיון בביקורת פנימית של 1-3 שנים - חובה! 3. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. 4. שליטה מלאה בתוכנות אופיס. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב. ניתן לשלוח קו"ח לדוא"ל – [email protected]* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
אנלחטיבת ניהול הסיכונים ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם, דרוש/ה אנליסט/ית. במסגרת התפקיד ייחשף/תחשף העובד/ת למתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות. תיאור המשרה: התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים לחברות המובילות במשק, במגוון ענפי בסקטור הפיננסי לרבות: Fintech, Hi-Tech, בנקים, שוק ההון ועוד. חשיפה רחבה לפירמה הגלובלית לרבות אימוץ פרקטיקות מובילות ופיתוח מתודלוגיות ופרקטיקות מקומיות, מול המומחים המהווים את חוד החנית של תחום ניהול הסיכונים. התפקיד מאתגר, ייחודי וכולל זיקה לעולמות הכלכלה והפיננסים, האסטרטגיה, טכנולוגיה, משפטים ופסיכולוגיה, ייעוץ ארגוני ועוד.
דרישות:
תואר ראשון ממוסדות אקדמאיים מובחרים – תואר בכלכלה/מנהל עסקים/ניהול/דומה – יתרון, הצטיינות - יתרון; אנגלית ברמה גבוהה – חובה התפקיד דורש יוזמה וראש גדול, עצמאות, עבודת צוות, עבודה בסביבה דינמית, יכולות ניתוח והסקת מסקנות ויכולות ניסוח גבוהות ניסיון בתחום ניהול סיכונים – יתרון תואר שני רלוונטי – יתרון
***אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ממשלתית גדולה דרוש/ה חשב/ת שכר עצמאית בעל/ת ניסיון מוכח, לתפקיד כחשב/ת שכר עצמאית. תפקיד המשלב אחריות להכנת שכר ללמעלה מ- 500 עובדים, מתן מענה לעובדים ולמנהלים בנושאי שכר-פרונטאלי וטלפוני, בנושאי פנסיה, קרנות ודיני עבודה וכו'. אחריות לתחום השכר משלב איסוף השעות, נוכחות עובדים ועד לתום העסקת שלב העסקת העובד, כולל עבודה מול הרשויות.
דרישות:
*ניסיון של כ: 5-10 שנים בחשבות שכר מארגון/חברה מסחרית - חובה * הכנת שכר למעל 500 עובדים-חובה * ניסיון בהסכמים קיבוציים-יתרון משמעותי * ניסיון במתן שירות פרונטאלי וטלפוני לעובדים-חובה *שירותיות,יחסי אנוש מעולים,אוריינטציה שירותית, מענה אדיב ומאור פנים. * בעלת ידע רב בתחום דיני העבודה, פנסיה וקרנות,הסכמי שכר. * ידידות למערכות מידע- * שליטה מלאה באופיס * נכונות למשרה מלאה ** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
T-SAL3
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה עם פעילות גלובלית דרוש.ה SENIOR FP A להובלת תהליכי תקציב, בקרה וניתוח כלכלי מעמיק. תחומי אחריות: בנייה והובלה של תקציב שנתי ותקרה תקציבית הקמה והטמעה של מערכות תקציב ובקרה ארגונית עבודה עם מערכות וכלי BI הובלת תהליכים ויישום בניית דוחות ואיחוד נתונים כספיים ותפעוליים ביצוע ניתוחים כלכליים מורכבים ותמיכה בקבלת החלטות עבודה שוטפת עם ממשקים בחו"ל אנגלית ברמה גבוהה משרה מלאה בתנאים מעולים!!
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים חובה תואר שני יתרון ניסיון של 2-4 שנים ככלכלן/ית FP A חובה ניסיון בהקמה והטמעה של מערכות תקציב ובקרה חובה שליטה בכלי BI (Power BI / Tableau / אחרים) חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד חובה ניסיון בחברת הייטק יצרנית יתרון משמעותי יכולת ניתוח גבוהה, חשיבה עסקית וראייה מערכתית הצטרפות לצוות הנהלה צעיר ודינמי בחברה בצמיחה הזדמנות לבנות תשתית כלכלית מהיסוד ולהשפיע באמת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01406
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
BDO, אחת מפירמות רואי החשבון והייעוץ המובילות בישראל, מחפשת רו"ח מנוסה להצטרף לצוות הביקורת שלנו בסניף ירושלים. אם את/ה עם ראש גדול, אוהב/ת לעבוד עם לקוחות, להוביל תהליכים ולנהל צוותים – מקומך איתנו! איך יראה יומך? ניהול תיקי ביקורת של לקוחות מגוונים, כולל חברות פרטיות, חברות ציבוריות ומכלרים עבודה שוטפת מול לקוחות – כולל תכנון ביקורת, תקשורת מול הנהלה, והצגת ממצאים ניהול צוות עובדים ו/או מתמחים. אחריות על עמידה ביעדים ובלוחות זמנים עבודה מרובת משימות תוך שמירה על איכות מקצועית גבוהה תיאום ממשקים עם מחלקות נוספות בפירמה
דרישות:
מה אנחנו מחפשים בך? רו"ח מוסמך/ת עם שנתיים/ שלוש שנות ניסיון לאחר התמחות בביקורת – חובה! ניסיון בניהול תיקי לקוחות באופן עצמאי – חובה יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ בעברית – חובה ניסיון בניהול והובלת צוות – חובה חשיבה מערכתית ויכולת עבודה עצמאית יכולת ניהול משימות מרובות תחת עומס יחסי אנוש מעולים, גישה שירותית וראש גדול אנגלית ברמה טובה- יתרון למה דווקא BDO? ב-BDO תיהנה/י מעבודה מקצועית משמעותית, לקוחות מעניינים, צוות איכותי וסביבה תומכת עם הזדמנויות להתפתחות מקצועית ואישית. אנחנו מאמינים באיזון, בשיתוף פעולה ובהעצמה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3638
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרושים/ות בנקאים/ות לבנק מוביל במסגרת התפקיד: התנהלות מול לקוחות פרטיים ועסקיים, ביצוע הצעות של שירותי הבנק, טיפול בטפסים והליכים, ביצוע הפקדות, משיכות, כרטיסי אשראי, העברות בין חשבונות ועוד. שעות גמישות!
דרישות:
דרישות: תואר אקדמי - חובה ניסיון עבודה מול לקוחות - יתרון שירותיות, כושר ביטוי טוב, אסרטיביות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
553742
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת גבייה למחלקת עסקים במה עוסק הארגון: שמירה על זכויות יוצרים של כותבים, מלחינים ומעבדים. גביית תמלוגים מכל סוגי המשתמשים במוסיקה והעברתם ליוצרים. התחומים עליהם אחראי ממלא התפקיד: לאתר ולגייס עסקים חדשים ולהכניסם למאגר המשלמים. העבודה בעיקרה היא עבודת גביה אינטנסיבית הכוללת הפקת חשבונות, גביה טלפונית, שליחת מכתבים , כתיבת מיילים, התמצאות ברשתות חברתיות, בקרות בשטח לצורך בדיקת נתוני העסק, פגישות במידת הצורך. ואדמניסטרציה ונכונות לעבוד לפי נהלי עבודה. מהות התפקיד היא לאתר עסקים חדשים ולהכניסם למאגר המשלמים ולבצע מעקב שוטף אחר קבלת התשלום ומתן הרישיון. לשם כן נדרש ייצוגיות, כושר שכנוע, סובלנות, יוזמה , ויכולת להתמודד מול לקוח חדש שמעולם לא שילם תמלוגים ונדרש לשלם לגופים נוספים כגון : פדרציה, אשל"מ וכן גמישות בשעות עבודה. עבודתם תתבצע תוך שיתוף פעולה עם עובד המשרד . כך שנדרשת יכולת לעבודת צוות טובה. לצוות/למחלקה יש יעדים חודשים/שנתיים. *התפקיד מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לשני המינים.
דרישות:
השכלה: ידע חשבונאי . ניסיון קודם: ניסיון בגבייה, עבודה מול לקוחות, ניסיון בפגישה פרונטלית. יכולת תקשורת מצויינת, כושר שכנוע, עבודה תחת לחץ, סדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
686504
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Join Our Technology Risk Management Team as a Consultant! Hybrid Work Environment: Work from our offices in Tel Aviv or Beit Shemesh, combined with working from home
Our Technology Risk Management team excels in identifying and mitigating technological risks, enhancing systems and processes to prevent potential business impacts, and minimizing risks. Leveraging local expertise and global experience in complex projects, unique methodologies, and cutting-edge technological tools, we collaborate with leading companies in technology, industry, and finance sectors. Our team partners with Deloitte US and top companies in Israel, including the largest banks and leading technology firms traded in the US. Role Responsibilities: - Conduct comprehensive information systems risk surveys and perform both external and internal information systems audits. - Design and test IT controls, including SOX IT compliance. - Advise companies on application controls within business processes and ERP-CRM systems, establishing robust methodologies and capabilities in IT risk management, particularly concerning cloud and digital aspects. - Provide consulting on access rights and segregation of duties (SOD) roles within information systems and business processes.
דרישות:
- Bachelor's degree in Economics, Business Administration, Management, or a related field (mandatory). - 1-4 years of experience in IT risk management, information systems audit, or ITGC. - High proficiency in both Hebrew and English (mandatory). * We at Deloitte believe that diversity and inclusion among our people is a critical component of our success and that is why we cultivate an organizational culture that contains and embraces diversity in all its forms.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00465
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ל- Finance Transformationבחטיבת הייעוץ של Deloitte דרוש/ה יועץ לתפקיד מאתגר! הפרקטיקה משלבת עבודה סביב עולמות והטכנולוגיה ומתמקדת באזורים של ייעול תהליכים, ייעוץ חשבונאי, יישום של כלים טכנולוגים ועבודה מול צוותים אחרים של Deloitte בארץ ובעולם. המשרה משלבת היבטים של מערכות מידע, חשבונאות, אקטואריה ותהליכים עסקיים, תוך השתלבות ארוכת טווח בתפקיד רוחבי ובפרויקטים רוחביים.
דרישות:
רו"ח מוסמכ/ת - חובה 2-3 שנות ניסיון כולל התמחות – חובה היכרות עם מערכות מידע – הנסיון כולל מערכות SAP (יתרון משמעותי להיכרות עם FPSL), ידע במערכות BI היכרות עם המגזר הפיננסי (בנקים וחברות ביטוח) - יתרון משמעותי אנגלית ברמה טובה - חובה ידע והיכרות עם תחום החשבות (בנקים וחברות ביטוח) – יתרון ידע והיכרות עם תקן IFRS 17 – יתרון ידע והיכרות עם ארגונים גדולים ותהליכים רוחביים - יתרון יכולת למידה עצמאית והגדלת ראש, התמודדות עם אתגרים, מוטיבציה גבוהה ללמידה וכניסה לתחומים חדשים ***אנו ב- Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00470
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת נדל"ן יזמית מבצעת, המעסיקה כ-200 עובדים, מחפשת מנהל/ת חשבונות בכיר/ה וחשב/ת שכר להצטרפות לצוות המוביל שלה. התפקיד כולל: - ניהול ותפעול שוטף של מחלקת הנהלת החשבונות, הכנת דוחות כספיים ודוחות הנהלה חודשיים, ואחריות על טיפול בשכר. - פיקוח על תזרים המזומנים והתאמות עם בנקים וספקים. -עבודה מול רשויות המס, רואי חשבון חיצוניים, בנקים וגופים מוסדיים -שותפות בבניית תקציבים ובקרה תקציבית. -יישום והטמעת נהלים חשבונאיים בהתאם לתקינה.
דרישות:
- תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 1+2; יתרון משמעותי למחזיקי תעודת סוג 3 - ניסיון של לפחות 3 שנים בחברות נדל"ן – חובה - ניסיון קודם בחברות בתחום חשבות שכר - היכרות מעמיקה עם תחום הנהלת החשבונות והדיווחים הכספיים - שליטה מלאה באקסל, מכפל ובמערכות ERP המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
593857
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מרכז קהילתי מוביל מחפש מנהל/ת חשבונות סוג 2, אחראי/ת ומסודר/ת, לתפקיד מגוון ומשמעותי בצוות הנהלת החשבונות. מה כולל התפקיד? - טיפול שוטף בהנהלת חשבונות (ספקים, לקוחות, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי).
- אחריות על הפקת דוחות תקופתיים.
- עבודה מול גורמים פנים-ארגוניים וחיצוניים.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית במחלקת הכספים.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 – חובה.
- ניסיון קודם בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי.
- שליטה בתוכנות הנה"ח וביישומי Office.
- דיוק, אחריות ויכולת עבודה עצמאית.
- יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- רכב פרטי – חובה (עקב מיקום המשרה).
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-ZB
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|