תיאור תפקיד:
The IT risk management team specializes in identifying and locating technological risks, finding solutions, improving systems and processes in the organization to prevent potential damage to the business and minimizing risks using local experts with global experience in complex projects, unique methodologies and technological tools while working with the leading companies in the worlds of technology, industry and finance. The team works on IT risk management projects with Deloitte US and with the leading companies in Israel in the finance, industry and technology sectors, including the largest banks in Israel and the 30 largest and developing technology companies traded in the US. The role consists of: - Conducting information systems risk surveys, external and internal information systems audits. - Consulting and testing automatic controls in business processes in the organization and ERP-CRM systems, establishing methodologies and capabilities in aspects of IT risk management regarding the cloud and digital - Consulting on the issue of authorizations and separation of SOD roles in information systems and business processes *Working from our offices in Tel Aviv combined with working from home
דרישות:
Bachelor's degree – mandatory 1-4 years of experience in IT risk management / information systems audit / ITGC High proficiency in Hebrew and English (must)
* We at Deloitte believe that diversity and inclusion among our people is a critical component of our success and that is why we cultivate an organizational culture that contains and embraces diversity in all its forms.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00422
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Join Our Technology Risk Management Team as a Consultant! Hybrid Work Environment: Work from our offices in Tel Aviv or Beit Shemesh, combined with working from home
Our Technology Risk Management team excels in identifying and mitigating technological risks, enhancing systems and processes to prevent potential business impacts, and minimizing risks. Leveraging local expertise and global experience in complex projects, unique methodologies, and cutting-edge technological tools, we collaborate with leading companies in technology, industry, and finance sectors. Our team partners with Deloitte US and top companies in Israel, including the largest banks and leading technology firms traded in the US. Role Responsibilities: - Conduct comprehensive information systems risk surveys and perform both external and internal information systems audits. - Design and test IT controls, including SOX IT compliance. - Advise companies on application controls within business processes and ERP-CRM systems, establishing robust methodologies and capabilities in IT risk management, particularly concerning cloud and digital aspects. - Provide consulting on access rights and segregation of duties (SOD) roles within information systems and business processes.
דרישות:
- Bachelor's degree in Economics, Business Administration, Management, or a related field (mandatory). - 1-4 years of experience in IT risk management, information systems audit, or ITGC. - High proficiency in both Hebrew and English (mandatory). * We at Deloitte believe that diversity and inclusion among our people is a critical component of our success and that is why we cultivate an organizational culture that contains and embraces diversity in all its forms.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00465
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לצוות השקעות איכותי ודינמי דרוש/ה אנליסט/ית או כלכלן/ית ברמה גבוהה. התפקיד כולל חשיפה למגוון תחומים, סוגי השקעות ופעילות גלובלית. התפקיד כולל: בניית מודלים פיננסים, ניתוחי שווי, DCF, הערכות שווי לחברות מחקרי שוק, הערכת השקעות משרה מלאה בתנאים מעולים
דרישות:
לפחות 3 שנות ניסיון במשרד ייעוץ מוביל או במחלקה כלכלית-אסטרטגית של אחד ממשרדי ה-Big 4 יכולות אנליטיות גבוהות וחשיבה מבוססת נתונים חשיפה לשווקים בינלאומיים ולעסקאות חוצות גבולות ניסיון מוכח בבניית מודלים פיננסיים, מחקרי שוק וניתוח חברות הבנה בשוקי הון ובהערכת השקעות חשיבה עצמאית ויכולות ביצוע גבוהות בגישה "Hands-on" תואר ראשון רלוונטי (יתרון ל-MBA, אך לא חובה) מי אנחנו מחפשים: עובד חד, סקרן ובעל יכולת פתרון בעיות מצוינת מסוגלות להתמודד עם סביבה לא מובנית בקצב מהיר המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01297
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
רוצה לפתוח דלת לעולם הפיננסי? בוא/י לבנות קריירה בבנק מוביל! אנחנו מחפשים אתכם – אנשים עם אנרגיה טובה, שירותיות גבוהה ורצון ללמוד ולהתפתח! לבנק גדול בפריסה ארצית דרושים/ות בנקאים ובנקאיות פרונטליים – התחלה חזקה לקריירה משמעותית. מה עושים בתפקיד? שירות פרונטלי ללקוחות הבנק, ביצוע פעולות בנקאיות, מכירת מוצרים פיננסיים ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. העבודה במשמרות (רצופות או מפוצלות) מה תקבל/י אצלנו כבר מהיום הראשון? כניסה כעובד/ת בנק מההתחלה שכר מתגמל + מענק התמדה גבוהים הכשרה מקצועית עלינו! סביבת עבודה איכותית ואופק קידום אמיתי!!! תנאים מעולים: אש"ל, תלושים לחגים, ימי מחלה מהיום הראשון, ביגוד, נופש שנתי הטבות נוספות: משכורת 13, נופש שנתי ועוד..
דרישות:
את/ה מתאים/ה לנו אם יש לך:תואר אקדמי ממוסד מוכר (חובה) יחסי אנוש מצוינים ושירותיות טבעית זה המקום הנכון להתחיל בו. שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו לקריירה עם משמעות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
מזרחי 268882
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת "עדן - חברה לפיתוח כלכלי בירושלים בע"מ" דרוש/ה - מנהל/ת אגף כספים. אחריות במסגרת התפקיד: * לפיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת באגף וניהול העובדים * ניהול, תכלול ותיאום הכנת התקציב השנתי והרב שנתי של החברה, ובכלל זה תיאום מול גורמים בתוך החברה ומחוץ לחברה. * מעקב ובקרה רבעונית ושנתי ת אחר מימוש התקציב, בחלוקה למקורות מימון, כולל ניתוח פערים והגשת בקשות תקציביות לגורמים המממנים ככל ונדרש. * בדיקת וניתוח תמחור פרויקטים. * הכנה וניתוח של תוכניות כלכליות ועסקיות לפרויקטים ונכסים מניבים של החברה. * טיפול בהזמנות עבודה ותקציבים מגורמים מממנים בפרויקטים. * ניהול והכנת דוחות רווח והפסד חודשיים לפעילות העסקית בחברה. * הגשת דיווחים חציוניים ושנתיים לבנקים.
דרישות:
* הגשת מועמדות תהא באמצעות טופס "שאלון למילוי המועמד לתפקיד מנהל/ת אגף כספים" אשר יימצא באתר האינטרנט של חברת עדן בכתובת: www.jeden.co.il כשהוא מלא וחתום ומצורפים אליו קו"ח וכל האישורים, התעודות והמסמכים המבוקשים (להלן-טפסי המועמדות). * את טפסי המועמדות יש לשלוח ל- bio@goldman-hr.co.il לוועדת האיתור - מועמדות לתפקיד "מנהל/ת אגף כספים, משרה מס 3/25", עד ליום 1.7.2025 בשעה 12:00. פניות שיגיעו באיחור- לא יידונו. * לשאלות הבהרה ופרטים נוספים ניתן לפנות בדוא"ל ל - jerusalem@goldman-hr.co.il מענה לשאלות יישלח לפונה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3/25
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת חשב/ת, המדווח/ת לסמנכ"ל הכספים- הזדמנות יוצאת דופן להשפיע על התנהלות כספית אסטרטגית ולהוביל תהליכים משמעותיים בסביבה עסקית מורכבת ודינמית. התפקיד כולל: - אחריות כוללת על הדיווח הכספי של החברה, מיסוי ודיווחים תקופתיים לגורמי הנהלה בכירים ולחברה האם- בזק. - ניהול צוות עוזרי חשב והנה"ח. - אחריות על תהליכים ובקרות על הדיווח הכספי כולל הכנת דוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים. -דיווחים בהתאם לתקינה הבינ"ל (IFRS) ולתקנות ני"ע. - עבודה עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים וכן בקבוצת בזק. - התנהלות עצמאית מול רשויות המס. - עבודה עצמאית מול ממשקים בחברה לרבות הובלת תהליכים ופרויקטים בדיווח הכספי מול מערכות מידע. *המשרה הינה בהסכם העסקה אישי
דרישות:
- רואה/ת חשבון מוסמך/ת - חובה - ניסיון של 4 שנים ומעלה בארגונים גדולים בתפקידי ניהול (חשב/ע. חשב) – חובה - ניסיון בדיווח כספי בתקינה בינלאומית IFRS ותקנות ני"ע - חובה - ניסיון מחברה ציבורית או חברת בת מהותית של חברה ציבורית - חובה - ניסיון בניהול פרויקטים מול מערכות מידע, ספקים ותהליכים מורכבים תוך ריבוי ממשקים ומערכות – חובה - שליטה מלאה באופיס בדגש על excel - חובה - ניסיון בענפי התקשורת - יתרון - הבנה מעמיקה וניסיון בהנהלת חשבונות - ידע וניסיון במערכות מידע וב-ERP אורקל בפרט – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12165
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית ציבורית דרוש/ה חשב/ת לעבודה תחת סמנכל כספים תחומי אחריות מרכזיים ניתוח והכנת דוחות כספיים ודוחות מס לחברת אם ולחברות בנות. אחריות על איחוד דוחות והכנת דיווחים שונים. הכנת נתונים פיננסיים, סגירות חודש ודוחות חודשיים. הנחיה, בקרה וסיוע בתחום הכספים מול ממשקים מרובים בארגון. בקרה שוטפת על חברת האם וחברות בנות. עבודה מול רו"ח מבקר. ליווי ביקורות חיצוניות וביצוע בקרות שוטפות. עבודה בהתאם לדרישות ה- IFRS. אחריות וניהול כל תהליכי ה- ISOX
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת ניסיון בתפקיד חשב/ת בחברה ציבורית ניסיון מחברה קמעונאית - יתרון ניסיון בעריכת דוחות לפי IFRS ובאיחוד דוחות כספיים ידע וניסיון ב-ISOX/SOX היכרות וידע במערכת Priority – יתרון שליטה מלאה ב- Excel אחריות, יכולת סדר וארגון גבוהה, יכולת עבודה ולמידה עצמאיות יכולת אנליטית ניתוח, תחקור והסקת מסקנות אוריינטציה למערכות מידע שירותיות גבוהה ויחסי אנוש מעולים יכולת עמידה בלוחות זמנים ויעדים. דיסקרטיות ואמינות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5185
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לבנק הכי מוביל במדינה, דרושים/ות בנקאים/ות טלפוניים שירות לקוחות לכלל לקוחות הבנק במגוון נושאים פיננסיים עובד בנק מהיום הראשון, ארוחות, תחרויות ופרסים, נופשים, משכורת 13, החזר הוצאות גני ילדים ועוד המון הטבות! עבודה בסביבת עבודה מאתגרת דינאמית וצעירה, עם אופציות קידום ופיתוח! משמרות בוקר בלבד- גמישות לסטודנטים/ות והורים ימי שישי אחת ל-3 שבועות
דרישות:
* שירותיות ברמה גבוהה- חובה * כושר ביטוי מצוין, וורבאליות- חובה * מכוונות להתפתח לטווח הארוך * יכולות למידה ושליטה מלאה בישומי מחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1559
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הדירוג של dun's 100, הציב גם השנה את חטיבת הביקורת הפנימית במשרד רו"ח פאהן קנה במקום ה-1 בישראל. אם את/ה בעל/ת ניסיון בביקורת פנימית, ומעונינ/ת להצטרף לחברה המובילה בתחום, לעשות תפקיד משמעותי ומרתק, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – מקומך אתנו! אצלנו לומדים מהטובים ביותר בתחום, נהנים מאופציה להתקדם ולהתפתח, ועובדים בסביבת עבודה צעירה, כיפית ודינאמית!
דרישות:
1. בוגר/ת תואר רלוונטי – חובה! 2. ניסיון בביקורת פנימית של 1-3 שנים - חובה! 3. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. 4. שליטה מלאה בתוכנות אופיס. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב. ניתן לשלוח קו"ח לדוא"ל – HR.JOBS@il.gt.com * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
חברת Matchpoint מחפשת מנתח/ת מערכות
דרישות:
- לפחות שנתיים ניסיון בניתוח מערכת ייעוץ פנסיוני- חובה
- איפיון, ניתוח וליווי של משימות פיתוח
- ידע וניסיון בעבודה עם בסיסי נתונים SQL
- שימוש בכלי ניהול כגון - JIRA יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00570
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח במבשרת ציון דרוש מנהל חשבונות העבודה כוללת הכנת והגשת דוחות שנתיים למס הכנסה, בעיקר לעצמאים ומעט חברות + הכנת משכורות עבודה בשעות גמישות בשילוב עבודה מהבית העבודה בסביב נוחה ודיגיטלית לחלוטין, ללא נייר! הזדמנות מעולה ללמוד ולהתמקצע בהנהלת חשבונות מלאה. משרה מלאה/ חלקית + אפשרות לעבודה יומיים מהבית שכר: 40-65 לשעה בהתאם לנסיון במשרד כיום 2 גברים בלבד (רו"ח + מנה"ח)
דרישות:
* קורס הנהלת חשבונות – חובה * קורס חשבי שכר – חובה * ניסיון – יתרון, אך לא חובה הזדמנות מצוינת להשתלב בתחום בסביבה מקצועית ותומכת!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
J-3288
|
תיאור תפקיד:
Deloitte - the leading and largest firm in the world for consulting and accounting services is looking for a Junior Consultant for Indirect Tax to join our Tax Department. Our expert team provides specialized advice on indirect tax issues, guiding companies through complex tax landscapes. Led by top professionals with experience from the tax authority and consulting for leading companies, we support clients in all aspects of indirect taxes. This includes representation in tax hearings, obtaining pre-rulings from tax authorities, and offering strategic opinions. Our work optimizes VAT reporting, reduces tax burdens, and supports both local and international transactions with comprehensive tax planning. What You Will Do: - Provide expert advice on all aspects of indirect taxes, including VAT and international transactions. - Represent clients in tax hearings and assist in obtaining pre-rulings from tax authorities. - Optimize VAT reports to reduce tax burdens and maximize eligibility for VAT refunds. - Support complex local and international transactions by developing comprehensive tax plans. - Advise on the planning of import, export, and customs tax payments to minimize tax liabilities on products.
דרישות:
-Bachelor’s degree in Law/Accounting - Mandatory -Completion of an internship (post internship in Law/Accounting) – Mandatory -High level of English – Mandatory . -Great Writing and presentation skills – Mandatory -One year of experience in indirect taxes – significant advantage -Experience from large CPA or law firms - advantage.
* We at Deloitte believe that diversity and inclusion among our people is a critical element in our success and therefore we foster an organizational culture that includes and embraces diversity in all its forms.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00446
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק הממוקמת בראש העין דרוש/ה בהקדם עוזר/ת חשב/ת לאחר סיום התמחות באחד ממשרדי הביג 4 ובעל/ת אנגלית ברמה גבוהה.
דרישות:
הכשרת רו"ח - חובה בוגר/ת אחד ממשרדי הביג 5 - חובה ניסיון בביקורת/אשכול הייטק - יתרון משמעותי ידע בתקינת US GAAP אנגלית ברמה גבוהה יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
788996
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת אשראי גדולה במרכז הארץ דרושים/ות נציגי/ות גבייה למוקד מקצועי עם אווירה צעירה ודינאמית. מה כולל התפקיד?שיחות נכנסות ויוצאות ללקוחות טיפול בהחזרי חוב וניהול תהליך גבייה עבודה מול ממשקים ומערכות פנימיות משרה מלאה-עבודה במשמרות. גמישות למשרות הורה ולסטודנטים למה כדאי להצטרף?בסיס מתגמל+ בונוסים גבוהים במיוחד מענקי התמדה שווים! הגנת שכר הכשרה מקצועית עלינו סביבת עבודה צעירה ותוססת ארוחות מסובסדות מסלול קידום מקצועי ואישי תנאים מצוינים מהיום הראשון ימי גיבוש, ערבי צוות ,פעילויות רווחה ועוד תנאים שווים
דרישות:
אין צורך בניסיון קודם!מחפש/ת להשתלב בעולם הפיננסי, עם אופק יציב וסביבת עבודה נעימה? שלח/י קורות חיים והצטרף/י לצוות מנצח!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
270313 ישראכרט
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
ל Deloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מתמחה בראיית חשבון עבור חטיבת הביקורת. **הזדמנות לבוגרי/ות תואר בחשבונאות להשתלב כמתמחים/ות בחטיבת הביקורת ולהיחשף לידע ותהליכי עבודה מקצועיים בפירמה גלובלית ומובילה. במסגרת התפקיד: • אחריות על ביצוע ביקורת, סקירה וליווי של חברות. • היכרות מעמיקה עם תהליכי העבודה של לקוחותינו בארץ ובעולם. • עבודה כחלק מצוות, תוך התנהלות למול לקוחות במשק הישראלי והאמריקאי. • עבודה דינאמית מול חברות סטרטאפ ויזמים. • עבודה מאתגרת המציעה אופק קידום מקצועי ואישי. * העבודה הינה במשרדי הפירמה בחיפה בשילוב עם עבודה מהבית. * המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
• בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות - חובה • מעבר מבחני מועצה - חובה • אנגלית ברמה גבוהה - חובה • שליטה מלאה בעבודה עם Excel - חובה • זמינות לעבודה במשרה מלאה - חובה • שחקן/ית צוות, שאפתנות, יכולת למידה ותודעת שירות גבוהה. * אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00468
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|