דרושים בשרון- משרות פנויות בשירות לקוחות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 128 משרות עבודה בשרון- משרות פנויות בשירות לקוחות

משרות וכן מגוון תפקידים המתאימים לתושבי השרון. איתור מקום העבודה החדש שלך גם ברעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה!

נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה!

יורם לימודים

01/12/2025

תיאור תפקיד:
נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה! שכר מתגמל
למוקד הטלפוני של אתר וואלה!, דרושים/ות נציגי/ות שירות טלפוני למתעניינים בלימודים –
העבודה כוללת ייעוץ טלפוני מקצועי בתחום הלימודים, בסביבת עבודה נעימה, תומכת
ודינמית.
מיקום: משרדי וואלה, מרכז תל אביב – גישה נוחה בתחבורה ציבורית
שעות עבודה גמישות: לפחות 4 משמרות בשבוע בין השעות 9:00-17:00 אפשר גם בשישי 09:00-13:00
היקף: משרה מלאה / חלקית – מתאים לסטודנטים/ות, להורים
שכר בסיס: 35 ש"ח לשעה
שכר פוטנציאלי כולל עמלות כ- 50 ש"ח לשעה
למה אצלנו?
מוקד איכותי, לא תעשייתי
עבודה עם משמעות – עזרה בבחירת מסלול לימודים
צוות צעיר ואנרגטי
אווירה משפחתית ותומכת
דרישות:
  • כישורי תקשורת גבוהים ויחסי אנוש מצוינים
  • יכולת הקשבה וייעוץ טלפוני מקצועי
  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
  • שליטה טובה בעברית
  • זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
  • מתאים גם לסטודנטים ולהורים
היקף משרה: משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1498
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

וואלה מחפשת איש/אשת Help Desk

וואלה מחפשת איש/אשת Help Desk

וואלה

01/12/2025

תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה.
• התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים.
• תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת.
• ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365.
• ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים.
• תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים:
• התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי.
• תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה.
• ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm.
• תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE
• תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT
• עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה.
• תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk).
• תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs.
• הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS.
• הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare)
• ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון
• הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ת שירות לקוחות

נציג.ת שירות לקוחות

קבוצת כלמוביל

01/12/2025

תיאור תפקיד:
כלמוביל מגייסת נציגי/ות שירות למוקד צעיר ומגובש!
הצטרפו לארגון גדול ויציב ותוכלו להנות מתנאים מעולים
חדר אוכל, חניה חופשית, חדר כושר, עובד חברה מהיום הראשון, אופציות קידום, נופש חברה, קורסים להתפתחות אישית ועוד המון הטבות!
איך יראה היום שלך?
טיפול כולל ומלא בפניות ותלונות של לקוחות במגוון ערוצי תקשורת:
מענה טלפוני ללקוחות החברה
מענה דיגיטלי (צא'ט,מייל, מכתבים, רשתות חברתיות)
עבודה בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי השירות
עבודה מול ממשקים מגוונים: מרכזי שירות, ספקים, מנהלי שירות וכו'
דרישות:
למי מתאימה המשרה?
ניסיון בשרות לקוחות - חובה
מיומנויות מחשב, אופיס חובה
ניסיון במענה תקשורת כתובה- יתרון
הכרות עם תחום הרכב- יתרון
עבודה על מערכת CRM יתרון


מיקום: ראש העין
משרה מלאה ימים א-ה שעות: 07:45 עד 16:30 (נכונות לשעות נוספות)
שישי אחד לחודש
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4312
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות

RecruitX

01/12/2025

תיאור תפקיד:

חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות.
אחד הפרויקטים הגדולים שאנו עוסקים בהם הוא מיגון אקוסטי דירתי של פרויקט המטרו.
לצורך פרויקט זה אנו נדרשים למערך שיארגן את המידע, יתאם סיורים ויתן מענה לדיירים שיוצרים קשר.
תכנון ותאום סיורים בדירות
מענה לבעלי דירות ניתוב לגורם המטפל.
ניהול מידע – תיעוד, הפקת מסמכים ותיקי מיגון, הדפסות וכו'
ניהול צוות אדמיניסטרטיבי. - יתרון
דרישות:

מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים. – שיחות עם בעלי הנכסים הינו חלק לא מבוטל של המשרה
תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות.
איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי אפיון נכסים.
תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. (נציגי המינהלת הינם העובדים שלנו שנמצאים פיזית בשטח ומגיעים לבצע סיור בדירות)
הפניית בעיות לגורם המטפל.
עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס).
תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות.
הקף משרה: משרה מלאה, עבודה מהמשרד בהרצליה (אין אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4379
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מוקד גבייה בחברת אשראי מובילה! תנאים מעולים!!  – משרה מלאה / הורה / סטודנטים 

מוקד גבייה בחברת אשראי מובילה! תנאים מעולים!!  – משרה מלאה / הורה / סטודנטים 

אורטל משאבי אנוש - אשדוד

01/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת אשראי גדולה במרכז הארץ דרושים/ות נציגי/ות גבייה למוקד מקצועי עם אווירה צעירה ודינאמית.

מה כולל התפקיד?

שיחות נכנסות ויוצאות ללקוחות
טיפול בהחזרי חוב וניהול תהליך גבייה
עבודה מול ממשקים ומערכות פנימיות
משרה מלאה-עבודה במשמרות.
גמישות למשרות הורה ולסטודנטים!!!!

למה כדאי להצטרף?
בסיס מתגמל+ בונוסים גבוהים במיוחד
מענקי התמדה שווים!
הגנת שכר
הכשרה מקצועית עלינו
תנאים מצוינים מהיום הראשון
סביבת עבודה צעירה ותוססת
ארוחות מסובסדות
מסלול קידום מקצועי ואישי
ימי גיבוש, ערבי צוות ,פעילויות רווחה ועוד תנאים שווים
דרישות:
אין צורך בניסיון קודם!
מחפש/ת להשתלב בעולם הפיננסי, עם אופק יציב וסביבת עבודה נעימה?
שלח/י קורות חיים והצטרף/י לצוות מנצח!
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 2000967 ישראכרט
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Customer Retention & Preservation specialist

Customer Retention & Preservation specialist

חברה דיסקרטית

01/12/2025

תיאור תפקיד:
We are seeking a highly skilled Retention Specialist to join our team. The main role of the Retention Specialist is to work closely with existing customers to address their concerns, preserve their trust, and retain their business. The ideal candidate will be an excellent communicator with strong problem-solving skills and a customer-focused attitude.
Essential Job Duties:
- Develop and implement strategies to retain existing customers.
- Communicate with customers via phone and email to address their concerns and resolve issues.
- Identify causes of customer dissatisfaction and work to resolve the underlying problems.
- Continuously identify and implement process improvements to deliver better customer experience and improve retention rates.

דרישות:
Requirements:
- Excellent communication skills in English, both verbal and written
- Proven customer service and/or sales experience, preferably in a retention capacity
- Ability to understand and address customer concerns effectively.
- Strong problem-solving skills
Benefits:
- Culturally diverse work environment - Our team and our clients
- Opportunities for career advancement
- 45ILS per hour plus commissions
- Location - Diamond Exchange District, Ramat Gan
- Full time position: Sun-Thu 9:00-18:00

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00006
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

יועץ / ת שירות למרכז שירות לרכב בכפר סבא

יועץ / ת שירות למרכז שירות לרכב בכפר סבא

חברה דיסקרטית

01/12/2025

תיאור תפקיד:
  • קבלת הלקוחות והרכב במרכז השירות, אבחון ראשוני של הצרכים והכשלים, פתיחת וסגירת הוראות עבודה.
  • מתן הצעות מחיר, הסבר מקצועי על מהלך הטיפול וביצוע בקרת איכות לפני מסירת הרכב.
  • מכירת שירותים נלווים.
דרישות:
  • ניסיון מוכח כיועץ/ת שירות במרכז שירות מורשה / מוסך.
  • היכרות מעמיקה עם ענף הרכב, מערכות הרכב והליכי עבודה במוסך.
  • אוריינטציה מכירתית גבוהה ויכולת הנעה לפעולה.
  • כושר ניהול משא ומתן ושירותיות ברמה הגבוהה ביותר.
  • תעודת יועץ/ת שירות מוסמך/ת - יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ביטוח גדולה בפתח תקווה דרושים נציגי תביעות שיחות נכנסות - לא מכירות

לחברת ביטוח גדולה בפתח תקווה דרושים נציגי תביעות שיחות נכנסות - לא מכירות

ביזי מדיה

01/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גדולה דרושים נציגי תביעות - שיחות נכנסות - לא מכירות
היקף משרה: 5 משמרות בשבוע +שישי לסירוגין.
8:00-17:00 / ימי שישי 8:00-12:00
שכר ממוצע 45-46₪ לשעה
אופציות קידום ובונוסים רבים.
דרישות:
רישיון נהיגה- חובה!
יסודיות, סדר, יכולת עבודה באופן מאורגן
שירותיות
יכולת למידה ועבודה עצמאית, יכולת מולטי-טאסקינג ויכולת הובלת שיחה .
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00058
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

שכר 9000 ש"ח,מכירות פרונטאליות בחברת תקשורת מובילה

שכר 9000 ש"ח,מכירות פרונטאליות בחברת תקשורת מובילה

רזומה שירותי השמה בע"מ

01/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת גדולה דרוש/ה נציג/ת שירות ומכירה למרכזי השירות הפרונטאליים
התפקיד כולל שירות ומכירה 60% פרונטאלי + 40% טלפוני ללקוחות החברה
משרה מלאה, 9 שעות + שישי לסירוגין.
בסיס + עמלות, מודל תגמול מהמתקדמים בשוק, ממוצע שכר 9,000.
תנאים סוציאליים מעולים, אווירה צעירה ותוססת, ימי גיבוש, אופציות קידום ועוד.
דרישות:
אוריינטציה מכירתית.
ורבאליות ופלפליות
עמידה ביעדים
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1101
אזור: שרון - ראש העין
ירושלים - ירושלים, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, ערד וים המלח
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה אחראי/ת בק אופיס, שירות ותפעול

דרוש/ה אחראי/ת בק אופיס, שירות ותפעול

קבוצת פילת

01/12/2025

תיאור תפקיד:
למכון אבחון פילת דרוש/ה אחראי/ת בק אופיס, שירות ותפעול 
• מענה שוטף (שירות ותפעול) ללקוחות ומועמדים באופן מקוון ופרונטלי.
• אחריות על לקוחות אסטרטגיים.
• העבודה בפתח תקווה - משרה מלאה בפתח תקווה
דרישות:
• עבודת צוות טובה
• ייצוגיות
• אנרגטיות
• מולטי-טאסקינג
• יכולת התנסחות במיילים ובע"פ
• יחסי אנוש מעולים
• יסודיות
• יעילות
• יכולת ביצוע משימות באופן עצמאי
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 921214
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ללא ניסיון - 14K במכירות ביטוחי רכב בשיחות נכנסות

ללא ניסיון - 14K במכירות ביטוחי רכב בשיחות נכנסות

רזומה שירותי השמה בע"מ

01/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מובילה מגייסת למוקד מכירות ביטוחי רכב. שיחות נכנסות!!
* ממוצע משכורות של 14,000 ש"ח ומעלה!
* חדר אוכל וארוחות צהריים מסובסדות!
* ‏נופשי חברה בארץ ובחו״ל
* תחרויות ופרסים
* הגנת שכר בחודשים הראשונים!
* אווירה צעירה
* חדר כושר
* המון אופציות להתקדם!
דרישות:
אין דרישה לניסיון קודם.
ורבאליות.
מוטיבציה גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1676
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובד/ת דלפק

עובד/ת דלפק

רפי את רפי

01/12/2025

תיאור תפקיד:
רשת בית המיזוג, הרשת המובילה לשוק המקצועי במכירת מזגנים ואביזרי מיזוג אוויר מחפשים איש צוות!
במסגרת התפקיד:
הפקת חשבוניות, תעודות והזמנות ללקוחות, קליטת סחורה, הזמנות מספקים.
הפקדות, התאמות כרטיסים, גבייה.
מכירות ועבודה מול לקוחות הסניף. 
דרישות:

  • יכולת גבוהה לעבודת צוות
  • יחסי אנוש מעולים
  • מוטיבציה ורצון ללמוד
  • אחריות ואמינות
  • סדר וארגון
  • ניסיון בתוכנת הפריוריטי - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תפעול וחווית לקוח לקליניקה בתל אביב

מנהל/ת תפעול וחווית לקוח לקליניקה בתל אביב

Proactive-Team

01/12/2025

תיאור תפקיד:
לקליניקה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת תפעול וחווית לקוח, התפקיד כולל:
ניהול עובדים
ניהול שוטף של כלל צוות הקליניקה - מתאמות ייעוצים, צוות קבלה, אחראיות תחומי האסתטיקה, אדמיניסטרציה ותחזוקה.
חלוקת משימות, מעקב ביצוע, שיחות אישיות תקופתיות ומשוב שוטף.
קיום ישיבות צוות שבועיות, ניהול יומנים ומעקב אחרי מדדים תפעוליים.
תיאום בין מחלקות: ייעוצים, שירות, רפואה ושיווק (כולל עבודה מול ספקים חיצוניים)
ניהול מסע הלקוח מקצה לקצה
אחריות מלאה על חוויית הלקוח מהפנייה הראשונית ועד לאחר הניתוח.
בקרה על זמני תגובה, איכות שיחות המכירה, מענה במייל/וואטסאפ וליווי צמוד.
ווידוא שכל לקוח/ה מקבלת חוויה אישית, אחידה ומדויקת לאורך כל התהליך.
תיאום והעברת מידע חלקה בין שלבים, פיקוח על עמידה בהבטחות שירות וניהול ציפיות לקוח.
ניהול תהליכי שירות ומכירה
פיקוח על עבודת מתאמות הייעוצים והיועצות - שימוש בתסריטי שיחה מאושרים, שמירה על פרוטוקול שיחות והודעות בהתאם לנוהל תיאום ייעוצים החדש.
בקרה על איכות השירות, יחס אישי, מקצועיות ותיעוד שוטף במערכת הראפיד.
ניתוח נתונים תפעוליים ומסחריים לטובת שיפור יחס ההמרה בכל הפאנל - מהלידים לייעוצים, מייעוצים לניתוחים ומניתוחים לטיפולים חוזרים.
איסוף ופענוח משובים מלקוחות לצורך שיפור מתמיד בשירות ובחוויה.
הובלת תהליכי "סגירת מעגל טיפול" - לפני ואחרי הניתוח.
.שגרות תפעול וניהול יומיומי
ניהול ישיבות תפעול יומיות ושבועיות עם הצוות.
אחריות על תכנון ותיאום יומנים, תיעדוף משימות וניהול זמינות יועצות ורופאים.
בקרה על קליטת לידים, ניהול עומסים ועמידה בזמני תגובה.
ניהול ויישום של מערכות המידע במרפאה (ראפיד וכלים דיגיטליים נוספים)
שיפור מתמיד
דרישות:
אייה מערכתית וניהול רוחבי של צוותים ותהליכים.
• ניסיון מוכח בניהול צוותי שירות/ייעוץ/מכירה (לפחות 5 עובדים)
• שליטה במערכות CRM וניסיון בניתוח נתונים תפעוליים.
• אוריינטציה עסקית, הבנה חדה של חוויית לקוח ומסע צרכני.
• יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות, ניהול זמן גבוה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-6878
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת מוקד עמיתים פ"ת

נציג/ת מוקד עמיתים פ"ת

one BPO

01/12/2025

תיאור תפקיד:
נציגי שירות- מוקד עמיתים קרנות הפנסיה הוותיקות
מענה לשיחות נכנסות, מתן שרות מקצועי ואיכותי,
עמידה ביעדי איכות וכמות, מדידה ע"י מבדקי ידע חודשיים ,קבלת משוב לאחר הקשבה.
דיווח למנהל הצוות ,לתומך מקצועי או מנהל משמרת על תקלת מערכת או קשיים מקצועיים ושירותים
דרישות:
נכונות ל 5 משמרות בשבוע,
עדיפות לבעלי רקע בשירות לקוחות טלפוני
יכולת תפעול מערכות מחשב יש לפרט רמת הידע (שליטה מלאה/חלקית), שמות מערכות ויישומים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1245
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קלדנים /ות ומכינים /ות מסמכים של מלגות לסטודנטים

קלדנים /ות ומכינים /ות מסמכים של מלגות לסטודנטים

one BPO

01/12/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד של הנציגים הוא לוודא שטפסים ששלחו התלמידים לקבלת המלגות התקבלו, לתת להם מידע על סטטוס הבקשה שלהם ולהגיד להם איזה טפסים הם צריכים לשלוח.
ותפקיד נוסף הוא לבדוק דיגיטלית שכל הפרטים שהסטודנטים רשמו בטפסים הם נכונים
שעות עבודה:
8-16 א-ה
שכר מתגמל למתאימים/ות
תחילת עבודה 14/12
תחילת ההכשרה יומיים לפניב12/12

דרישות:
-ניסיון במוקד שירות -יתרון
-שירתיות, יחסי אנוש טובים, סובלנות
-שליטה ביישומי מחשב
*אין הסעות, הגעה עצמאית לעבודה*
היקף משרה: משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 1260
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!