תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך /ת הלפ דסק. התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה.. מתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות שעשו תפקיד דומה בשירות הצבאי. המשרה ממוקמת בפ"ת, במשרה מלאה בלבד! בימים א-ה 8:00-16:30 וללא ימי שישי. שכר ותנאים מצוינים! גיוס מידי! ראיון אישי
דרישות:
חובה ניסיון בתפקיד דומה מהשירות הצבאי או מהאזרחות. בוגר /ת קורס ניהול רשתות. שליטה בסביבת מיקרוסופט, AD, אופיס 365. יחסי אנוש טובים. תודעת שירות גבוהה. יכולת למידה מהירה.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי מהגדולים בארץ ! משרת תמיכה טכנית, פרונטלית ומרחוק,עיסוק בחומרה,תוכנה, מערכות הפעלה, התקנה וטיפול בתקלות מחשוב נייח ונייד. תמיכת ציוד הקפי, חדרי ישיבות וכו'. מתן מענה פנים ארגוני.
דרישות:
- נסיון לפחות שנה בתפקיד תמיכה טכנית פרונטלית -הסמכות בתחום PC/HEKPDESK - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1373
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
NBN is looking for a service-oriented and self-motivated Helpdesk support technician to join our innovative and cutting-edge IT team, supporting a staff located in multiple locations. The position is full-time and based in our Tel Aviv office. In this role, you will work as part of our Systems team and under our Sr. Systems Admin on maintaining and monitoring the computer systems and networks for our organization. You will be tasked with solving complex technical issues and will also collaborate with team members to assist them with their technical requirements and solutions.
Responsibilities - Network servers and technological tools maintenance, and management
- Test, evaluate, and implement new technology for the business
- Maintain Microsoft Windows Servers / Azur VM’s and Entra environment
- Management of Active Directory, 365, GPOs, Backups, SharePoint and environment
- Support and maintain The TLV office as part of our helpdesk team.
- User Setup and installation: Windows, Office, Anti-Virus, VPN, ZTNA
- Evaluate and implement solutions for security issues
דרישות:
Requirements - Proven experience as a Helpdesk support technician or similar role
- Proven systems experience and helpdesk skills
- Experience in PC, Server, Networking hardware, and 365 / Azure services
- Up-to-date knowledge of the latest IT and software trends
- Experience with databases, networks (LAN, WAN), network printers and patch management
- Experience with system security
- Experience with data backup and recovery solutions.
- Knowledge of DNS and DHCP
- Familiarity with standard Cellular phone equipment, setup, transfer, backup and problem solving.
- Resourcefulness and problem-solving aptitude; ability to research and find solutions for IT-related problems.
- Excellent communication skills in English and Hebrew
- Basic MS-SQL knowledge
- Ability to interface with and offer IT support for employees in a calm, professional and pleasant way
- BSc/Ba in Information Technology, Computer Science or a related discipline; professional certification (e.g. Microsoft Certified Systems Administrator (MCSA)) is a plus
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Yael Group is hiring an IT Specialist for a startup company located in Tel Aviv. What you’ll be doing: - User Support & Troubleshooting: Providing day-to-day technical support for employees (both on-site and remote), resolving issues related to devices, software, connectivity, and access
- Device Setup & Maintenance: Installing, configuring, and maintaining laptops, desktops, and mobile devices (Windows/Mac), including software deployment and updates.
- Network Support: Assisting with the setup, monitoring, and troubleshooting of wired/wireless networks, VPNs, and basic networking issues.
- Onboarding & Offboarding: Preparing IT equipment, accounts, and access rights for new employees, and properly handling device retrieval and access removal for departing staff.
- System Monitoring: Supporting the monitoring of infrastructure and network performance, escalating issues when necessary, and assisting with routine maintenance tasks.
- Inventory & Vendor Coordination: Helping to track IT equipment, stock levels, and working with vendors on hardware/software purchases and repairs.
- Documentation & Knowledge Sharing: Maintaining internal IT knowledge baseing troubleshooting steps, and contributing to process improvements
דרישות:
- Bachelor’s degree, diploma, or relevant certifications (CompTIA, Microsoft, Cisco, etc.) preferred.
- 2+ years of experience in IT support, helpdesk, or a related role.
- Strong troubleshooting skills with Windows and Mac endpoints.
- Basic understanding of networking concepts (TCP/IP, DNS, DHCP, VPN, VLANs).
- Familiarity with Microsoft 365, Google Workspace, and common enterprise collaboration tools.
- Exposure to server environments (Linux/Unix & Windows) and virtualization is a plus.
- Interest in IT infrastructure and networking, with a willingness to learn and grow.
- Excellent communication and interpersonal skills, with a service-oriented mindset.
- Fast learner, proactive, and able to work independently or as part of a team.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23749
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי גדול בירושלים דרוש/ה Help Desk
לתפקיד מגוון ומאתגר הכולל תמיכה טכנית בעובדי הארגון, טיפול בתקלות מחשוב, ותפעול סביבת משתמשים רחבה. תיאור התפקיד: מתן שירות ותמיכה טכנית לעובדי הארגון – פרונטלית ובהשתלטות מרחוק איתור ופתרון תקלות חומרה, תוכנה ורשת טיפול במשתמשים, ציוד קצה, הדפסה ורכיבי תקשורת
דרישות:
- ניסיון מוכח בתמיכה טכנית בארגון עם מספר רב של משתמשים - לפחות 3 שנים
- היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של Microsoft
- נסיון בתמיכה ביישומי Office (התקנה, הסרה, פתרון בעיות)
- ידע בעבודה עם Active Directory – הקמת משתמשים, הרשאות, טיפול בתקלות
- יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
- ניסיון קודם בתמיכה טכנית בארגון גדול או ציבורי
- ידע במערכות גיבוי ושחזור תחנות קצה, יצירת אימג'ים והפצות SCCM
- ידע בסיסי בתקשורת LAN ובשירותים כמו DHCP, DNS, GPO
- ניסיון בכתיבת סקריפטים קצרים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13279 LS
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת Comblack מגייסת נציג/ת תמיכה טכנית לארגון ממשלתי בירושלים! התפקיד כולל טיפול בקריאות שירות, פתרון תקלות במערכות מחשוב, ניתוב בעיות לגורמים מקצועיים, ותמיכה במשתמשים במערכות Windows, תקשורת ואינטרנט – בסביבה טכנולוגית מתקדמת ומאתגרת.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתמיכה טכנית ניסיון במוקד תמיכה טלפוני ובמוקד HD ידע וניסיון בעבודה עם מערכות Windows ו-Office היכרות עם Active Directory (AD) שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21286
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך.ת Help Desk לחברה מובילה ברעננה.
תיאור משרה: מתן תמיכה טכנית שוטפת לכ־1,000 משתמשים במערכות מחשוב וציוד קצה.טיפול בתקלות חומרה במחשבים ניידים: איתור תקלה, החלפים, תיקון ושדרוגים. ניהול מלאי ציוד מחשוב וניהול מחסן הציוד: קבלת ציוד חדש, תיעוד ובקרת מלאי והכנת עמדות ציוד לעובדים חדשים.עבודה שוטפת עם מערכת ניהול קריאות ותיעוד פעולות בהתאם לנהלים.יציאה לאתרי החברה לפי צורך לתמיכה בעובדי חוץ.מתן שירות מקצועי, מהיר ואדיב תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה של המשתמשים.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכת Help desk בארגון גדול - חובה. היכרות עם Active directory,סביבת Office365 ותשתיות Microsoft נוספות.ידע מעמיק בחומרת מחשבים, בדגש על מחשבים ניידים (אבחון ותיקון תקלות).ניסיון בעבודה עם מערכת ניהול קריאות ועם מערכת Priority. תעודות הסמכה רלוונטיות בתחום המחשוב – יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34759
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות תמיכה טכנית ללקוחות אסטרטגיים אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות עמידה ביעדי שירות
דרישות:
ניסיון בניהול צוותים ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00302
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברת Comblack מגייסת טכנאי IT לארגון גדול בירושלים! התפקיד כולל אחריות על התקנת ציוד, תוכנות תשתית וחבילות תוכנה בתחנות עבודה ובשרתים, מתן סיוע טכני למשתמשים, ושותפות בפרויקטים טכנולוגיים מרכזיים של הארגון.
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה בעבודה עם חומרה- מחשבים נייחים וניידים ניסיון בתקשורת: ארונות, נקודות תקשורת, פתרון תקלות היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה שליטה באקסל ניסיון בתמיכה טכנית למוצרי מולטימדיה (AV over IP)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21225
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, סיוע בתקלות בתחום המחשוב, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע.
דרישות:
שנה ומעלה ניסיון בתחום - חובה ניידות חובה - אזור ללא תחבורה ציבורית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25709
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים ארגוני - שירות תמיכה לעובדי החברה אחריות על הובלת הצוות לעמידה ביעדי שירות שיפור וייעול תהליכים עבודה עם ממשקים רבים בארגון
דרישות:
ניסיון בניהול צוות במוקד תמיכה טכנית/מוקד שירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00258
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברת סליקת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית ושירות לקוחות למוקד קופות ממוחשבות. מה כולל התפקיד?מענה טלפוני ראשוני ללקוחות טיפול וסגירת תקלות טכניות הזנת נתונים במערכת ועבודה מול מחלקות שונות היקף המשרה:שעות פעילות המוקד: 7:45–20:00 משרה מלאה, עבודה במשמרות בוקר/צהריים ימי שישי לסירוגין (שעות נוספות משולמות) מה מקבלים? קליטה ישירה לארגון כרטיס תן ביס החזר נסיעות מעל החוק פינוקים, רווחה עשירה Happy Hour
דרישות:
דרישות:ניסיון טכני וידע במחשבים/רשתות/PC – חובה ניסיון בשירות לקוחות – חובה שלח/י קורות חיים והצטרף/י לארגון טכנולוגי מוביל עם תנאים מצוינים!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
2001145 הייפ
אזור:
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית דרוש/ה סטודנט/ית לתפקיד ראשוני בעולם הטכנולוגי- HELP DESK מתן תמיכה טכנית ראשונית (Tier 1) למשתמשי הארגון, כולל טיפול בתקלות מחשוב, ציוד קצה, תוכנות, רשתות וציוד היקפי, על מנת להבטיח המשכיות תפעולית ופתרון תקלות יעיל ומהיר.
דרישות:
דרישות סטודנט לאחד המקצועות הבאים- מדעי המחשב/מערכות מידע/הנדסת תוכנה/תעשיה וניהול/מנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע,הנדסאי באחד המקצועות הטכנולוגיים או בוגר יחידה טכנולוגית בצה"ל
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-02429
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת איש/אשת תמיכה לארגון תקשורת גדול הממוקם בתל אביב. תיאור התפקיד: - מתן מענה ותמיכה לעובדי הארגון
- איתור בעיות ופתרון בעיות בנושאי חומרה / תוכנה, כל סוגי תקלות מחשוב וציוד קצה
- מתן שירות פרונטלי ובהשתלטות מרחוק – על פי הצורך
דרישות:
- ניסיון קודם של כשנתיים בתפקיד דומה
- ניסיון בפתרון בעיות בסביבה מרובת יישומים ומערכות
- ידע מעמיק בהתקנה, הסרה, פתרון בעיות
- ידע באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה - כגון מדפסות, סורקים, מחשבים נייחים / ניידים וחדרי ישיבות
- ידע ב- Active Directory : הקמת משתמשים, הסרת נעילות וזיהוי תקלות – יתרון משמעותי
- ניסיון בסביבות מיקרופוסט 365 כולל Office , ZOOM, TEAMS F5 ועוד
- ניסיון ב- entre I'd, Dameware
- ידע במערכות וכלים של גיבוי ושחזור תחנות קצה – יתרון
- יכולת למידה, שירותיות, עצמאות, יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23968
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה הנדסאי / טכנאי/ת מכונות מנוסה לביצוע עבודות תחזוקה ושבר לאורך קווי היצור והדפוס במפעלים ובבתי הדפוס אצל הלקוחות. העבודה כרוכה בנסיעות ברחבי הארץ.
דרישות:
דרישות התפקיד: הנדסאי / טכנאי מכונות. ידע והבנה בקריאת שרטוטים והוראות יצרן בשפה האנגלית. ידע קודם והבנה בעולמות הדפוס או קדם דפוס. ניסיון בתעשייה כטכנאי/ת אחזקת מכונות. ידע במערכות משולבות: מכניקה, הידראוליקה פניאומטיקה. ידע קודם באלקטרוניקה וחשמל – יתרון אנגלית טכנית ברמה טובה: דיבור, קריאה וכתיבה – חובה נכונות לשעות נוספות ולכוננות – חובה יכולת למידה ועבודה עצמאית – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2785
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|