דרושים בתחום תמיכה טכנית

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 42 משרות עבודה בתחום תמיכה טכנית

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "תמיכה טכנית" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : איש תמיכה טכנית, טכנאי PC, איש GIS ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עובד/ת טכני/ת לפרוייקט זמני בחברה מובילה בתל אביב.

דרוש/ה עובד/ת טכני/ת לפרוייקט זמני בחברה מובילה בתל אביב.

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

30/06/2025

תיאור תפקיד:
לפרוייקט זמני (בין חודשיים לשלושה) שמתקיים בחברה מובילה ברמת החייל בתל אביב דרוש/ה עובד/ת בעל רקע טכני למתן שירות ותמיכה מרחוק והטמעת מערכת.
דרישות:
ידע טכני קל
רקע במחשבים.
היקף משרה: משרה זמנית
קוד משרה: JB-00121
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Application support

Application support

MalamTeam2

30/06/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבי/ת
במסגרת התפקיד, מתן תמיכה טכנית ומענה על שאלות משתמשים בנוגע למערכות תוכנה, פתרון בעיות שוטפות וקריטיות במערכות אפליקטיביות שונות, ביצוע אבחנה ראשונית של בעיות טכניות, תיקון ופתרון בעיות,
ניהול בקשות שירות דרך מערכת ניהול קריאות, ביצוע הדרכות למשתמשים חדשים והדרכות חיזוק למשתמשים קיימים, עבודה צמודה עם צוותי הפיתוח והטכנולוגיה לצורך פתרון בעיות מורכבות, עדכון וכתיבת מדריכים ותיעוד למערכות.
משרה מלאה בימים א'-ה', ללא ימי שישי!
דרישות:
- ניסיון קודם בתמיכה אפליקטיבית או תפקידי תמיכה טכנית.
- הבנה טובה במערכות אפליקטיביות (למשל, מערכות ERP, CRM, או כל מערכת פנימית אחרת)/ קורס הסמכה QA.
- היכרות עם מערכת פריורטי- יתרון
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
- כישורי תקשורת מצוינים ויכולת תפעול במצבי לחץ.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 532186
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת

לחברת תוכנה דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת

Synel-Mll Payway

30/06/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
במסגרת התפקיד:
תמיכה טלפונית ללקוחות החברה - B2B.
תמיכה בתקלות, שאלות, בעיות בנוגע למוצרי החברה בהם משתמש הלקוח.
יצירת קשר אישי עם לקוחות VIP, הכרות של המערכת שלהם ומתן תמיכה ייעודית.
מענה לטלפונים ותיעוד מלא של התקשורת במערכת CRM.
משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון משמעותי
הכרות עם מערכת CRM - יתרון
יכולת בניית שאילתות ב SQL - יתרון משמעותי.
ידע והבנה בכתיבת / קריאת קוד - יתרון.
הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows - יתרון.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00041
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת רשת

מנהל/ת רשת

אורנים המכללה האקדמית לחינוך

30/06/2025

תיאור תפקיד:
ניהול רשת גדולה ומורכבת הכוללת מספר רשתות ומשתמשים.
מורכבת הכוללת מספר רשתות ומשתמשים.
עבודה בסביבות מקומיות וענן - יתרון (Azure, GCP, Office 365, AWS ועוד).
מעורבות בתהליכים של שדרוג ושיפור התשתיות, כולל ניטור וגיבוי.
ניהול ותחזוקת שרתי SQL.
ניהול ותחזוקת רכיבים/כלים של אבטחת המידע.
ניהול ציודי רשת.
כפיפות למנהל טכנולוגיות ו - IT
דרישות:
ניסיון של לפחות 2 שנים כמנהל/ת רשת/איש/ת מערכות בארגון עם יותר מ-300 משתמשים.
הכרות עם מערכות שרתים בסביבות מיקרוסופט: AD, Office 365, Exchange, IIS, SQLServer, Azure, Entra ID
הכרות עם מערכות Firewall, EDR, SIEM
הכרות עם עבודה בסביבות וירטואליות, ומערכות אחסון (hyper-v, vmware….)
ידע משמעותי בתקשורת עד שכבה 3.
השכלה בתחום הסיסטם - יתרון
הכרות עם כתיבה PowerShell
הכרות עם לינוקס - יתרון.
תקשורת בין אישית מצוינת, שיתוף פעולה צוותי.
יסודיות ודייקנות, יכולת לימוד עצמי.
יוזמה ועצמאות, יכולת להוביל פרויקטים לסיום בזמן ובהיקף.
מוטיבציה עצמית והנעה ללמידה עצמאית.
מוכנות לשעות עבודה מעבר למסגרת..
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-159
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת טכני/ת בתחום התקשורת והרשתות

תומך/ת טכני/ת בתחום התקשורת והרשתות

זמן אמת

30/06/2025

תיאור תפקיד:
זמן אמת, הנותנת פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, 
מגייסת נציגי/ות תמיכה טכנית שישתלבו בצוות החומרה שלנו.

במסגרת התפקיד:
א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה
 (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן.
ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה וניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק).

תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית.

משרה מלאה
, ימים א-ה 8:00-17:00.
מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה)

מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות יוצאי תקשוב / ממר"ם ו/או בעלי הסמכה מתאימה אך ללא ניסיון,
המעוניינים/ות להיכנס לעולם הטכני והטכנולוגי, לחברה יציבה ומתפתחת, עם אופציות ללמידה וקידום.
דרישות:
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה
ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי).
ג. אסרטיביות ויכולות או ניסיון ניהולי (או פיקודי מהצבא) - יתרון משמעותי
ד. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00128
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

באזור נתניה ! מפעיל.ת NOC

באזור נתניה ! מפעיל.ת NOC

HOT

01/07/2025

תיאור תפקיד:
עבודה בחדר הבקרה הארצי
איתור ותפעול הרשת הארצית של HOT, רשתות ה- RF/FTTH והסיבים האופטיים
תמיכה מהשלב הראשוני ועד מתן אישור תקינות סופי
עבודה שוטפת מול צוותי התפעול וטכנאים
דרישות:
אוריינטציה טכנית – חובה (מתאים גם לבוגרי/ות קורסים רלוונטיים)
שנה ניסיון כנציג/ת תמיכה טכנית לאינטרנט – יתרון משמעותי
הכרות עם מודל שבע השכבות - יתרון
הכרות עם מבנה רשת HFC/FTTH - יתרון
רקע בתחום ה- RF/FTTH – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-187
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת אפליקטיבי

תומך/ת אפליקטיבי

אנטריפוינט

30/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק ביטחונית מובילה באור יהודה דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבי להצטרפות לצוות התמיכה המתרחב של החברה.
תיאור התפקיד:
במסגרת התפקיד תהיו חלק מצוות התמיכה הפועל במוקד המרכזי של החברה, המעניק מענה למגוון לקוחות ברחבי הארץ. התפקיד כולל זיהוי צורכי הלקוח, איתור תקלות אפליקטיביות וטכניות, מתן פתרונות פרקטיים, העברת הדרכות פרטניות, ושיתוף פעולה רציף עם צוות הפיתוח לטובת שיפור השירות והמוצר.
תחומי אחריות מרכזיים:
מתן מענה אפליקטיבי ללקוחות קצה במערכות החברה
אבחון תקלות, זיהוי כשלים ומתן פתרונות בשטח או מרחוק
תמיכה טלפונית ופרונטלית בהתאם לצורך
העברת הדרכות והסברים למשתמשים
עבודה יומיומית מול צוותי פיתוח וממשקים פנימיים נוספים
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד תמיכה טכנית/מוקד שירות – יתרון משמעותי
יכולת למידה עצמאית גבוהה וראש גדול
ראייה מערכתית ואוריינטציה טכנולוגית
יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
רישיון נהיגה לרכב פרטי – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5340
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת מערכות

תומך/ת מערכות

קומבלק איי.טי. בע"מ

01/07/2025

תיאור תפקיד:
חברת Comblack מגייסת תומך/ת ומטמיע/ה מערכות לארגון ממשלתי במרכז!
תפקיד מגוון ומשמעותי הכולל תמיכה שוטפת, ליווי פרויקטים, והדרכת משתמשים על מערכות ארגוניות מובילות.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתמיכה טכנית ובהטמעת מערכות
שליטה גבוהה ב-Office ובפרט Word, Excel ו-PowerPoint
ניסיון בהדרכות אישיות, קבוצתיות ובפלטפורמות כמו Zoom/Meet
ניסיון בעבודה מול צוותי פיתוח וקריאת מסמכי אפיון
יתרון משמעותי לניסיון בהטמעת מערכת Salesforce
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 20113
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומך/ת טיר 2 לארגון מוביל במרכז

דרוש/ה תומך/ת טיר 2 לארגון מוביל במרכז

Gtech

01/07/2025

תיאור תפקיד:
תחומי אחריות עיקריים:
• טיפול בבעיות תוכנה וחומרה המועברות מצוות T1
• קריאה וניתוח לוגים
• העברת תקלות מורכבות לרמה מקצועית גבוהה יותר (T3) עם תיעוד מפורט
• מחויבות לעמידה בזמני תגובה ופתרון
• תיאום שוטף עם צוותי פיתוח, תקשורת וסיסטם
• מתן שירות ישיר לצוותי הארגון ומשתמשי מערכות המידע
• הובלה וביצוע פרויקטים רוחביים כגון שדרוגי מערכות ויישום טכנולוגיות חדשות
• עבודה כחלק מצוות טיר 2

שעות עבודה:
• ימי השבוע: 07:30 עד 16:30 או 09:30 עד 18:30 יתכנו שעות נוספות גלובליות
• תורנויות לילה, סופי שבוע וחגים לפי לוח תורנות מתואם - לעתים נדירות!
דרישות:
דרישות חובה:
• ניסיון מוכח בתפקיד IT (אפשר גם HELP DESK טיר 1) לפחות שנתיים 
• היכרות עמוקה עם Windows Server ותחנות עבודה Win 10\Win11
• ניסיון עם במערכות Active Directory
• ניסיון בטיפול במגוון רחב של רכיבי חומרה
• הכרת הגדרות ותחזוקת מערכות הדפסה (שרתי הדפסות ומדפסות מתקדמות)

דרישות יתרון:
• ניסיון עם SysAid או מערכות דומות
• יכולת כתיבה ותחזוקת סקריפטים בשפת PowerShell
• הכרת מערכות מידע רפואיות
• ניסיון במערכות ניהול תורים
• הכרות עם פינפדים ומערכות תשלום
• היכרות עם מערכות תקשורת , Firewalls, Citrix ודרייברים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2667
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מפעיל מחשב MAINFRAME

מפעיל מחשב MAINFRAME

לוג-און תוכנה

30/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה באזור השפלה דרוש/ה מפעיל/ת מחשב Mainframe
לתפקיד מעניין ומאתגר בתחום התפעול – עבודה בסביבה טכנולוגית מתקדמת עם מערכות קריטיות וחשיפה לעולמות הסיסטם והתשתיות.

תיאור התפקיד: 
בדיקה ומעקב אחר תהליכים ועבודות המתבצעות בפלטפורמות המחשוב השונות.
ניטור המערכות השונות באמצעות מערכות שו"ב.
טיפול בתקלות תוך יצירת קשר עם גורמי אפליקציה ותשתיות .
תיעוד ובקרת אירועים החריגים ביומן משמרת.
פעילויות סיסטם כגון: הקמת שרתי VM , בקרת גיבויי TSM ,שדרוג גרסאות , ועוד...
הקמה וטיפול בכספות .
עבודה במשמרות (כולל מוצאי שבת ומוצאי חג ושישי עד כניסה שבת. בממוצע 6 משמרות בשבוע) .
נכונות לעבודה בשעות הלילה.

בוקר 07:00- 15:00
צהריים –15:00 – 20:30
לילה – 20:30 – סיום העיבוד
**משמרת שישי- מסתיימת שעה לפני כניסת שבת.
**משמרת שבת- מתחילה שעה לאחר יציאת שבת

דרישות:
דרישות התפקיד:
בוגר/ת קורס MAINFRAME  
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: JB-02418
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Help Desk Support

Help Desk Support

MalamTeam2

30/06/2025

תיאור תפקיד:
הזדמנות להשתלב במשרד ממשלתי כנציג/ת תמיכת Help Desk
התפקיד כולל מתן מענה ותמיכה טכנית ראשונית לעובדי המשרד, טיפול בתקלות תוכנה/חומרה בסיסיות, תיעוד קריאות במערכת CA, ועבודה שוטפת מול צוותים טכניים.
סביבת עבודה משפחתית, היברידית
דרישות:
- ניסיון קודם של שנה לפחות בתמיכה טכנית
- ידע בסיסי במערכות הפעלה, תוכנות Office וציוד קצה
- שליטה ב-Active Directory (איפוס סיסמאות, פתיחת משתמשים)
- נכונכות לסיווג ביטחוני
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 531993
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

one Taldor מגייסת איש.ת HELP DESK ג'וניור לארגון ביטחוני בירושלים

one Taldor מגייסת איש.ת HELP DESK ג'וניור לארגון ביטחוני בירושלים

טלדור מערכות

30/06/2025

תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית ופתרון תקלות
דרישות:
ניסיון של 2 לפחות בתמיכה
ניסיון עם מערכת ERP חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 25209TE
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה איש/אשת סיוע ותמיכה לארגון ביטחוני גדול בירושלים

דרוש/ה איש/אשת סיוע ותמיכה לארגון ביטחוני גדול בירושלים

לוג-און תוכנה

30/06/2025

תיאור תפקיד:
משרה מלאה | עבודה במשמרות 24/7 כולל סופי שבוע וחגים
לארגון ביטחוני מוביל בירושלים דרוש/ה איש/אשת סיוע ותמיכה טכנית לעבודה בסביבה מאתגרת ודינאמית, כחלק מצוות מקצועי הפועל במשמרות.

• עבודה במשמרות:
– בוקר: 07:00–16:00
– צהריים: 13:00–22:00
– לילה: 22:00–08:00 (למחרת)
• משמרות בסופי שבוע, ערבי חג וחול המועד (לפי חלוקה)
• זמינות לכוננויות – כולל סופ"ש, שבתות וחגים
• דרישה לזמינות מלאה – מענה טלפוני והגעה פיזית תוך שעה במקרה הצורך
דרישות:
• ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית או סיוע למשתמשים
• ניסיון במתן שירות בארגונים גדולים
• ניסיון קודם בשירות הצבאי בתחום טכנולוגי – יתרון משמעותי
• היכרות עם Office 2016 / 2019
• היכרות עם מערכות הפעלה Windows 7 ו-10
• ניסיון בעבודה עם Active Directory
• ניסיון עם מערכות השתלטות מרחוק
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-02423
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומך/ת מחשוב לארגון בריאותי גדול בירושלים!

דרוש/ה תומך/ת מחשוב לארגון בריאותי גדול בירושלים!

לוג-און תוכנה

01/07/2025

תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית למשתמשי הארגון – קו ראשון ושני לטיפול בתקלות מחשוב מגוונות (מערכות הפעלה, תקשורת, תוכנות מדף ויישומים ייעודיים)
עבודה מול יחידות התמיכה המתקדמות (סיסטם, תקשורת וכד'), כולל אבחון תקלות והפעלת אסקלציה במידת הצורך
מענה לפניות משתמשים ורפרנטים, כולל הטמעה וליווי שוטף בשימוש ביישומים ייעודיים
ניהול מקצועי של צוות התמיכה (סיוע למנהל המוקד)
בקרה על קריאות המועברות מקו ראשון לקו שני
שותפות בצוות מקצועי התומך במגוון מערכות הארגון
למידה מתמדת בסביבה דינאמית עם אפשרות להתפתחות מקצועית
שעות פעילות המוקד:
ימים א'-ה': 07:30-17:00 (פעילות מלאה)
ימים א'-ה': 17:00-20:00 (פעילות חלקית)
ימי ו': 07:30-12:00 (פעילות חלקית)
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/Help Desk
ניסיון במתן תמיכה למשתמשים בסביבות Windows, תקשורת ותוכנות מגוונות
יכולת למידה מהירה, עבודה בצוות ועמידה בלחץ
שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת Multitasking
יתרון משמעותי ל:
ניסיון בעבודה בארגונים גדולים / במגזר הציבורי / מגזר הבריאות
ניסיון בעבודת צוות ובתמיכה בקווים ראשונים/שניים
ניסיון בעבודה עם Excel וניתוח דוחות סטטיסטיים
ניסיון בניהול מאגרי ידע
ניסיון בבקרה ומעקב אחר קריאות שירות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02428
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים

מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים

קבוצת יעל

30/06/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים לארגון ממשלתי גדול בירושלים

תיאור התפקיד:
  • הובלת צוותי התמיכה והשירות לעמידה ביעדים תפעוליים ושירותיים, תוך שיפור מתמיד בתהליכים ובחוויית הלקוח, כמו גם בניית תרבות שירות יעילה ומתקדמת לצד קידום סביבת עבודה טכנולוגית ממוקדת שירות, מצוינות ותוצאות.
  • ניהול מקצועי ואדמיניסטרטיבי של מוקדי השירות הטכנולוגיים (מוקד פנים ארגוני וחוץ ארגוני).
  • גיבוש והטמעת מתודולוגיות שירות, כתיבת נהלים והסדרת תהליכי עבודה.
  • הגדרה ויישום סטנדרטים תפעוליים, ביצוע בקרה שוטפת, מדידה וניתוח ביצועים.
  • אחריות לניהול הידע והכשרת צוותי התמיכה, כולל חניכה מקצועית שוטפת.
  • ביצוע משובים מקצועיים למנהלי הצוות, תומכים והובלת תהליכי שיפור פרטניים.
  • מתן מענה מקצועי ומהיר לפניות מורכבות, כולל ניהול אסקלציות ושיחות מנהל.
  • ביצוע הפקת לקחים מתקלות ותקלות חוזרות, ויישום תכניות שיפור והתייעלות.
  • עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים (מנהלי מוצר, פיתוח, QA, תשתיות) לקוחות עסקיים וספקים חיצוניים.
  • בניית תכנית לניהול ושימור הון אנושי במוקדים, כולל גיוס, קליטה, ליווי ושיפור שביצות הרצון.
  • ניתוח נתוני שירות והפקת דוחות תקופתיים להנהלה.
דרישות:
  • השכלה רלוונטית
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקדי שירות טכנולוגיים הכוללים לפחות שני צוותים ובהיקף של 15 תומכים לפחות 
  • ניסיון בהפעלת מוקדי תמיכה אפליקטיביים ובמתן תמיכה מרובת ערוצים (טלפון, מייל, פורטל, צ'אט)
  • ניסיון בניתוח נתונים ובקרה על ביצועים: SLA ,KPI, דוחות שירות
  • ניסיון בעבודה עם מערכות CRM
  • ניסיון בכתיבת נהלים ותהליכי עבודה בתחום שירות הלקוחות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23314
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!