תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה. תיאור משרה:מתן תמיכה טכנית פרונטלית וטלפונית למשתמשי הארגון.טיפול בתקלות חומרה (מחשבים, מדפסות, ציוד היקפי) ותקלות תוכנה (מערכות הפעלה, יישומים ארגוניים).התקנות ושדרוגים של מערכות הפעלה ותוכנות.ניהול קריאות שירות במערכת ניהול תקלות (CRM). עבודה מול צוותי IT נוספים ומנהלי מערכות.
דרישות:
ניסיון מוכח בתמיכה טכנית בארגון בינוני/גדול - חובה.ידע מעמיק במערכות הפעלה Windows, Office 365.יכולת פתרון בעיות חומרה ותוכנה.ניסיון עם מערכות ניהול משתמשים (Active Directory).ידע בסיסי ברשתות תקשורת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34775
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך /ת הלפ דסק. התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה.. מתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות שעשו תפקיד דומה בשירות הצבאי. המשרה ממוקמת בפ"ת, במשרה מלאה בלבד! בימים א-ה 8:00-16:30 וללא ימי שישי. שכר ותנאים מצוינים! גיוס מידי! ראיון אישי
דרישות:
חובה ניסיון בתפקיד דומה מהשירות הצבאי או מהאזרחות. בוגר /ת קורס ניהול רשתות. שליטה בסביבת מיקרוסופט, AD, אופיס 365. יחסי אנוש טובים. תודעת שירות גבוהה. יכולת למידה מהירה.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות תמיכה טכנית ללקוחות אסטרטגיים אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות עמידה ביעדי שירות
דרישות:
ניסיון בניהול צוותים ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00302
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ויציבה בראשון לציון עם תמיכה במוצרים בחול דרוש/ה תומך/ת טכני/ת
דרישות:
ידע באנגלית חובה בוגר קורסים של תקשורת/מחשבים/ אבטחת מידע נכונות לעבודה עם כוננויות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00289
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מגייסת מנהל/ת רשת לארגון מוביל בצפון! התפקיד כולל תפעול ותחזוקת שרתים בסביבות וירטואליות, ניהול מערכי גיבויים, תפעול ציוד תקשורת, תמיכה במערכות ענן, ואחריות על אבטחת מידע ופתרונות רשת בארגון גדול. כמו כן, טיפול בתקלות חומרה/תוכנה ומתן תמיכה למשתמשים.
דרישות:
לפחות 2 שנות ניסיון בניהול רשת ותחזוקת שרתים (VMware/Hyper-V, Microsoft Environment) ניסיון מוכח בתחום אבטחת מידע – כולל תעודה רלוונטית ניסיון בניהול גיבויים (Acronis/Veeam), הקמת רשתות וציוד תקשורת (HP/Dell) ידע מעמיק ב־ Active Directory, DNS, DHCP, Group Policy, Office 365, Cloud Security קורס טכנאי PC וניסיון של שנתיים בתמיכת משתמשים בארגון של 75 משתמשים ומעלה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21477
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טכני/ת לארגון פיננסי גדול הממוקם בראשון לציון. תיאור התפקיד: - מתן תמיכה טכנית למשמשי קצה הן בתחום התוכנה והן בתחום החומרה והתקשורת.
- אבחון מרחוק של הבעיה ומתן פתרון/הדרכה לפתרון בעיות בתקלות ושאלות.
- תמיכה והדרכה תוך תפעול יישומים ואפליקציות פיננסיות ויישומיי Office.
- אחריות על אספקת ציוד המחשוב.
- העבודה הינה משרה מלאה לטווח ארוך במשמרות.
דרישות:
- לפחות שנתיים ניסיון בתמיכה טכנית.
- ניסיון במערכות הפעלה של מיקרוסופט (Windows).
- ניסיון במתן תמיכה ליישומי Office כולל Outlook.
- ניסיון בעבודה עם שרתי VMware, Active Directory.
- ניסיון בתמיכה בציוד רשת ומדפסות.
- היכרות עם מערכות ניטור ושליטה מרחוק, מערכות NAC.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
24089
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Mertens - MalamTeam מגייסת Help Desk לארגון גדול. תיאור המשרה: מתן תמיכה טכנית טלפונית למשתמשי הארגון. עבודה כחלק מצוות.
דרישות:
ניסיון של שנה בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה. ניסיון בעבודה עם Active Directory, Exchange. ניסיון בטיפול בתקלות בסביבת Microsoft ותוכנות Office.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32756
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Mertens-Malam Team מגייסת טכנאי.ת PC לארגון מוביל בירושלים. תיאור התפקיד: תמיכה במשתמשים, טיפול בציוד קצה, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, התקנת מערכות הפעלה. תמיכה שוטפת לעובדי ומחשבי הארגון - ביצוע התקנות, פירמוטים , הדרכות, פתרון בעיות חומרה.
דרישות:
ניסיון של עד שנה כטכנא.ית PC - התקנת מחשבים, ציוד ותוכנות ללקוחות קצה. ניסיון בטיפול בתמיכת תקלות חומרה, תוכנה- התקנת מחשבים, ציוד קצה, התקנות תוכנה. תעודת הסמכה רלוונטית לתפקיד (מינימום 40 שעות). ניסיון בסיוע תפעול משימות היחידה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34875
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה HELP DESK מתחיל.ה לארגון רפואי בגבעתיים!
בתפקיד: - ריכוז פניות. - מתן שירות ותמיכה טכנית (רמה TIER1 ו- TIER2) לעובדי הארגון.
5 משמרות בשבוע. 3 משמרות לילה באמצע שבוע (22:00-7:00) + 2 משמרות משתנות (בוקר/ ערב/ לילה) בסופ"ש. עבודה מהבית בלבד!
דרישות:
- אוריינטציה טכנולוגית. - ידע בתקלות OFFICE פשוטות. - שירותיות. - רצון ללמוד ולהתפתח. - מוכוונות לגדול אל תוך עולם ה- IT ותשוקה לתחום התמיכה הטכנית! - ידע ב- AD וב- SHAREPOINT *יתרון* למה כדאי לכם?
- תקבלו הכשרה וכלים מקצועיים על ידי קורס. - הרבה אופציות קידום משמעותיות בתוך הארגון. הזדמנות אמיתית לגדול, להתפתח ולהתקדם בתחום ה- IT. - בונוסים ותנאים מצוינים. - עבודה בצוות איכותי ומקצועי.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
229425
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
טכנאיPC;במשרה מלאה: התקנות למשתמשי קצה הבנה טובה ב WINDOWS ל-PC טיפול לעיתים בשרתים בהנחיה של צוות סיסטם הקשחות אבטחת מידע לעמדות בהתאם למסמכים קיימים תיקונים קלים של ציוד קצה רכב חובה סיווג 3 חובה אכפתי ונעים, חרוץ טווח ארוך סביבת עבודה מעניינת ונוחה
דרישות:
טכנאיPC;במשרה מלאה: התקנות למשתמשי קצה הבנה טובה ב WINDOWS ל-PC טיפול לעיתים בשרתים בהנחיה של צוות סיסטם הקשחות אבטחת מידע לעמדות בהתאם למסמכים קיימים תיקונים קלים של ציוד קצה רכב חובה סיווג 3 חובה אכפתי ונעים, חרוץ טווח ארוך סביבת עבודה מעניינת ונוחה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14306
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: -מתן מענה מקצועי ומותאם אישית ללקוחותינו הבינלאומיים -הדרכה והעברת ידע על פתרונות התקשורת החדשניים שלנו -בניית קשרי לקוחות ארוכי טווח והבטחת חוויה מעולה -תרומה ישירה לשיפור המוצר ופיתוח יכולות שירות מתקדמות -הובלת יוזמות לשיפור שביעות רצון הלקוחות מה אנחנו מציעים: -עבודה במשרדים חדישים בפתח תקווה עם מתכונת עבודה היברידית (יום אחד מהבית בשבוע) . -הצטרפות לסביבה טכנולוגית דינמית עם הזדמנויות פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום בחברה בצמיחה. - משרה מלאה: 09:00-18:00 עם גמישות . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בשירות לקוחות ותמיכה טכנית - תודעת שירות גבוהה ויכולת לתקשר באופן אפקטיבי - אוריינטציה טכנית טובה ויכולת לטפל בהתנגדויות - כישורי תקשורת בין אישית מצוינים ויכולת לעבוד בצוות - התנסחות טובה בכתב ובעל פה - היכרות עם עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי - יתרון - ניסיון בעבודה עם חברות SaaS - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
643503
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
איש צוות NOC בחברה תעשייתית מובילה במרכז הארץ השתלבות איש צוות NOC בארגון גדול. הצוות אחראי על תמיכה, תפעול שוטף ובקרה של מערכות המחשוב הארגוניות 24/6 במשמרות כולל: אבחון וטיפול בהתראות ואירועים- אבחון ראשוני, טיפול בתקלות או העברתן לגורם המתאים. מתן הרשאות למשתמשי הארגון במערכות שונות. תפעול שוטף של מערך הגיבוי. תאום ומעקב אחר השבתות ושדרוגים מול גורמי פנים וחוץ. תפעול וניהול תקלות קריטיות תוך הפעלת גורמי פנים וחוץ שונים.
דרישות:
לפחות 4-5 ניסיון בארגון גדול בתפקיד NOC / system או Help per-Desk ידע וניסיון במערכות הפעלה Win/ Linux, חומרת שרתים, Office 365, Active Directory ידע וניסיון עם שרתים- חובה ידע וניסיון במערכות וירטואליזציה Hyper-V / VMware ניסיון בעבודה עם מערכות שו"ב ( שליטה ובקרה ) וגיבוי ניסיון בעבודה עם מערכת Service Now - יתרון נכונות לעבודה במשמרות 24/6 כולל משמרות ערב ולילה וסופ"ש (ללא שבת) הבנה מערכתית רחבה יכולת עבודה בצוות תודעת שירות גבוהה, אחריות ויחסי אנוש מעולים. יכולת עבודה עצמאית בתנאי לחץ על מספר משימות במקביל. ניסיון בעבודה מול ספקים, מנהלי מערכות וצוותים מקצועיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
18743
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת תוכנה מקבוצת Mer המתמחה במערכות שליטה ובקרה לערים חכמות מחפשת מיישם/ת ותומך/ת מקצועי/ת עם ניסיון במערכות שו"ב (שליטה ובקרה) להצטרף לצוות המוביל שלנו. התפקיד משלב עבודה טכנית ותמיכה בלקוחות החברה, לצד עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל, וכולל אחריות על הטמעת מערכות מתקדמות והבטחת שביעות רצון לקוחותינו. משרדי החברה ממוקמים באור יהודה תחומי אחריות עיקריים:- ניהול קשר רציף עם לקוחות החברה (אינטגרטורים ולקוחות קצה) בארץ ובחו"ל
- איסוף, ניתוח והגדרת דרישות משתמשים וכתיבת מסמכי אפיון
- פיתוח והעברת הדרכות ללקוחות על המערכת ויכולותיה
- תמיכה טכנית מתקדמת (High-level support) וטיפול בתקלות
- ייצוג צרכי המשתמש מול צוותי הפיתוח
- ביצוע תחזוקה, עדכוני גרסה והטמעת מודולים חדשים
דרישות:
- ספרדית- שפת אם / רמה גבוה- חובה
- ניסיון מוכח בהטמעת מערכות שו"ב או מערכות דומות - חובה
- ראייה רוחבית וניסיון בניהול פרויקטים – יתרון משמעותי
- יכולת ניתוח מערכות, הטמעה, בדיקות והדרכה
- התנהלות מול לקוחות ועבודה במצבי ריבוי משימות ולחץ - חובה
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
- יכולת קריאה וכתיבה ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית
- נכונות לנסיעות עבודה בארץ ובחו"ל - חובה
יתרונות:- ניסיון ברשתות תקשורת לרבות ניהול domain ומשתמשים
- ידע בתפעול ברמת אדמיניסטרטור של מערכות הפעלה Linux ו-Windows
- ניסיון עבודה מול בסיסי נתונים
- SQL
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1127
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת סליקת אשראי מובילה דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית ושירות לקוחות למוקד קופות ממוחשבות. מה כולל התפקיד?מענה טלפוני ראשוני ללקוחות טיפול וסגירת תקלות טכניות הזנת נתונים במערכת ועבודה מול מחלקות שונות היקף המשרה:שעות פעילות המוקד: 7:45–20:00 משרה מלאה, עבודה במשמרות בוקר/צהריים ימי שישי לסירוגין (שעות נוספות משולמות) מה מקבלים? קליטה ישירה לארגון כרטיס תן ביס החזר נסיעות מעל החוק פינוקים, רווחה עשירה Happy Hour
דרישות:
דרישות:ניסיון טכני וידע במחשבים/רשתות/PC – חובה ניסיון בשירות לקוחות – חובה שלח/י קורות חיים והצטרף/י לארגון טכנולוגי מוביל עם תנאים מצוינים!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
2001145 הייפ
אזור:
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ארגון ממשלתי באזור ירושלים מגייס מנהל/ת מוקד התפקיד כולל: עבודה עם מוקד שירות טלפוני ודיגיטלי במיקור חוץ עבור מערך דיגיטלי רחב, ניהול מוקד תמיכה טכנית קו ראשון לפלטפורמות דיגיטליות, ליווי משתמשים בתהליכים מקוונים, תיאום בין דרגי תמיכה, וביצוע בקרה מקצועית מול אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע ועוד.
דרישות:
- 4 שנות ניסיון בניהול מוקד שירות בהיקפים גדולים - ניסיון בניהול ספקים חיצוניים מרובי אתרים ותיאום סטנדרטים - ניסיון בעולמות השירות והדיגיטל כולל הדרכה, הטמעה ועבודה עם CRM / BI - ניסיון בניהול וניתוח יעדי ביצוע, בניית בקרות איכות ו-KPIs / NPS - ניסיון בזיהוי צרכים, תקלות חוזרות והפקת דוחות לשיפור
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
151639
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|