דרושים בתחום תמיכה טכנית

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 42 משרות עבודה בתחום תמיכה טכנית

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "תמיכה טכנית" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : איש תמיכה טכנית, טכנאי PC, איש GIS ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה 

נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה 

Mertens - Malam Team

25/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה.

תיאור משרה:
מתן תמיכה טכנית פרונטלית וטלפונית למשתמשי הארגון.
טיפול בתקלות חומרה (מחשבים, מדפסות, ציוד היקפי) ותקלות תוכנה (מערכות הפעלה, יישומים ארגוניים).
התקנות ושדרוגים של מערכות הפעלה ותוכנות.
ניהול קריאות שירות במערכת ניהול תקלות (CRM).
עבודה מול צוותי IT נוספים ומנהלי מערכות.
דרישות:
ניסיון מוכח בתמיכה טכנית בארגון בינוני/גדול - חובה.
ידע מעמיק במערכות הפעלה Windows, Office 365.
יכולת פתרון בעיות חומרה ותוכנה.
ניסיון עם מערכות ניהול משתמשים (Active Directory).
ידע בסיסי ברשתות תקשורת.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34775
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומך/ מערכות מידע לארגון פיננסי גדול!

דרוש/ה תומך/ מערכות מידע לארגון פיננסי גדול!

שביט סופטוור

25/11/2025

תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:
תומך/ת מערכות מידע עם אוריינטציה טכנית גבוהה, לתמיכה במשתמשים ובמערכות מחשוב של קופות גמל.
התפקיד כולל: איפיון והטמעת תהליכים בהתאם לניתוח צרכים עסקיים וטכנולוגיים, תמיכה ותחזוקת מערכות לרבות שדרוגים, ניתוח וטיפול בתקלות חומרה/תוכנה ומתן שירות איכותי למשתמשי קצה.
תכולת התפקיד:
·; איפיון והטמעת ממשקים חדשים בהתאם לצרכים עסקיים ו/או טכנולוגיים
· אחריות שוטפת ותחזוקת המערכות והממשקים ביניהן במהלך היממה (24/6)
· ריכוז, ניתוח, טיפול ומניעת תקלות במערכות שבתחום האחריות
· שדרוגים של מערכות קיימות
· ניהול דרישות ומשימות, לרבות ניתובן לצוות, פיקוח ובקרה על ביצוען
· מתן סיוע הכולל תמיכה ניהולית, ארגונית ומקצועית לצוותי המחלקה
· דיווחי סטטוס למנהלים וגורמים רלוונטיים והרמת דגלים בעת הצורך
· ניהול ממשקי עבודה שוטפים עם הגורמים העיסקיים
· עבודה בשת"פ עם מחלקות נוספות בחברה
· עבודה מול ספקים חיצוניים
דרישות:

דרישות התפקיד:
· ניסיון של שנתיים (מינימום) בעבודה בסביבת מערכות פתוחות - חובה
· תפיסה מערכתית רחבה ויכולת ניתוח ותחקור מעמיקה - חובה
· יכולת ניהול אירועים תוך עמידה בלחצים ועבודה עם ריבוי משימות - חובה
· יכולות עבודה בצוות מול ממשקים מרובים ותקשורת טובה - חובה
· סדר וארגון, יכולת להגדיר ולנהל סדרי עדיפויות – חובה
· יסודיות ויכולת תיעוד - חובה
· כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ - חובה
· רמת שירותיות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים – חובה
· ניסיון בעבודה בתחום מערכות פיננסיות בדגש על חסכון ארוך טווח - יתרון
· ניסיון בעבודה עם משתמשים - יתרון
· ניסיון בעבודה בסביבת מערכות M.F - יתרון
· ניסיון בעבודה במערכת CONTROL-M - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12725
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת מוקד תמיכה טכנית ללקוחות אסטרטגיים

מנהל.ת מוקד תמיכה טכנית ללקוחות אסטרטגיים

מגייסת

25/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה דרוש.ה מנהל.ת מוקד תמיכה טכנית ללקוחות אסטרטגיים,
המשרה דינאמית וכוללת ניהול והובלה של הצוות, גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה.
ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול, הפקת דוחות שירות,
ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה, התנהלות מול לקוחות עסקיים גדולים וממשקי הנהלה.
**משרה מלאה, כוללת רכב**
דרישות:
• שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה
• רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה
• ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה
* יכולת עבודה תחת לחץ
• ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון
• שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3300
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי/ת PC 

טכנאי/ת PC 

קומבלק איי.טי. בע"מ

25/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מגייסת טכנאי/ת PC לחברה ביטחונית מובילה בצפון!
הזדמנות להשתלב בצוות מקצועי בסביבה טכנולוגית מתקדמת ואתגרית.
דרישות:
ניסיון של 3+ שנים כטכנאי/ת PC בארגון גדול (500+ משתמשים)
שליטה מלאה במערכות הפעלה Windows ובתוכנות Office
ניסיון באבחון וטיפול בתקלות תוכנה, חומרה ומערכות הפעלה
בוגר/ת קורס טכנאי PC + רישיון נהיגה בתוקף
יתרון: הסמכת CCNA / שליטה ב-Linux / ניסיון ב-Office 365
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18672
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך /ת טכני הלפ דסק (HLEP DESK) - משרה מלאה

תומך /ת טכני הלפ דסק (HLEP DESK) - משרה מלאה

שאיפות הכוונה והשמה

25/11/2025

תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך /ת הלפ דסק.
התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה..
מתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות שעשו תפקיד דומה בשירות הצבאי.
המשרה ממוקמת בפ"ת, במשרה מלאה בלבד! בימים א-ה 8:00-16:30 וללא ימי שישי.
שכר ותנאים מצוינים! גיוס מידי! ראיון אישי
דרישות:
חובה ניסיון בתפקיד דומה מהשירות הצבאי או מהאזרחות.
בוגר /ת קורס ניהול רשתות.
שליטה בסביבת מיקרוסופט, AD, אופיס 365.
יחסי אנוש טובים.
תודעת שירות גבוהה.
יכולת למידה מהירה.
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 2043
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מיישם/ת הטמעה ותמיכה מערכות שו"ב- ספרדית שפת אם

מיישם/ת הטמעה ותמיכה מערכות שו"ב- ספרדית שפת אם

קבוצת מר

25/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת תוכנה מקבוצת Mer המתמחה במערכות שליטה ובקרה לערים חכמות מחפשת מיישם/ת ותומך/ת מקצועי/ת עם ניסיון במערכות שו"ב (שליטה ובקרה) להצטרף לצוות המוביל שלנו.
התפקיד משלב עבודה טכנית ותמיכה בלקוחות החברה, לצד עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל, וכולל אחריות על הטמעת מערכות מתקדמות והבטחת שביעות רצון לקוחותינו.
משרדי החברה ממוקמים באור יהודה
תחומי אחריות עיקריים:
  • ניהול קשר רציף עם לקוחות החברה (אינטגרטורים ולקוחות קצה) בארץ ובחו"ל
  • איסוף, ניתוח והגדרת דרישות משתמשים וכתיבת מסמכי אפיון
  • פיתוח והעברת הדרכות ללקוחות על המערכת ויכולותיה
  • תמיכה טכנית מתקדמת (High-level support) וטיפול בתקלות
  • ייצוג צרכי המשתמש מול צוותי הפיתוח
  • ביצוע תחזוקה, עדכוני גרסה והטמעת מודולים חדשים
דרישות:
  • ספרדית- שפת אם / רמה גבוה- חובה
  • ניסיון מוכח בהטמעת מערכות שו"ב או מערכות דומות - חובה
  • ראייה רוחבית וניסיון בניהול פרויקטים – יתרון משמעותי
  • יכולת ניתוח מערכות, הטמעה, בדיקות והדרכה
  • התנהלות מול לקוחות ועבודה במצבי ריבוי משימות ולחץ - חובה
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
  • יכולת קריאה וכתיבה ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית
  • נכונות לנסיעות עבודה בארץ ובחו"ל - חובה
יתרונות:
  • ניסיון ברשתות תקשורת לרבות ניהול domain ומשתמשים
  • ידע בתפעול ברמת אדמיניסטרטור של מערכות הפעלה Linux ו-Windows
  • ניסיון עבודה מול בסיסי נתונים
  • SQL
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1127
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה מנהל/ת צוות תמיכה טכנית לקוחות עסקיים

לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה מנהל/ת צוות תמיכה טכנית לקוחות עסקיים

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

25/11/2025

תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות תמיכה טכנית ללקוחות אסטרטגיים
אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות
עמידה ביעדי שירות 
דרישות:
ניסיון בניהול צוותים
ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00302
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ר"צ HD פנים ארגוני

ר"צ HD פנים ארגוני

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

25/11/2025

תיאור תפקיד:
ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים ארגוני - שירות תמיכה לעובדי החברה
אחריות על הובלת הצוות לעמידה ביעדי שירות 
שיפור וייעול תהליכים
עבודה עם ממשקים רבים בארגון
דרישות:
ניסיון בניהול צוות במוקד תמיכה טכנית/מוקד שירות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00258
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת טכני/ת לחברה בראשון לציון

תומך/ת טכני/ת לחברה בראשון לציון

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

25/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ויציבה בראשון לציון עם תמיכה במוצרים בחול 
דרוש/ה תומך/ת טכני/ת 

דרישות:
ידע באנגלית חובה
בוגר קורסים של תקשורת/מחשבים/ אבטחת מידע
נכונות לעבודה עם כוננויות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00289
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון מוביל במרכז דרוש/ה טכנאי/ת PC

לארגון מוביל במרכז דרוש/ה טכנאי/ת PC

Gtech

25/11/2025

תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד:
- תמיכה טכנית שוטפת במשתמשי בית החולים והמרפאות
- טיפול בתקלות חומרה ותוכנה ובציוד קצה
- התקנה ותחזוקה של מערכות הפעלה וציוד היקפי
- ביצוע התקנות, הדרכות ופתרון תקלות תקשורת
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה וחצי כטכנאי/ת PC בסביבת רשת בארגון בינוני-גדול - חובה
- ידע וניסיון בפתרון תקלות מחשב (נייח ונייד) ובטיפול בתקלות חומרה
- היכרות מעמיקה עם מערכות ההפעלה של Microsoft - כל הגרסאות
- ניסיון בתמיכה במשתמשי קצה ובטיפול בבעיות חומרה, תוכנה, ציוד היקפי ותקשורת
- שליטה מלאה בתוכנות Office, כולל 365
- אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה)
- נכונות לעבודה פיזית (שינוע והתקנת ציוד מחשבים)
- יכולת עבודה בצוות, אחריות ועמידה בנהלים
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-3137
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Help Desk

Help Desk

Mertens - Malam Team

25/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת Help Desk לארגון פיננסי באזור גוש דן!

תיאור משרה:
התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית למשתמשי הארגון ברמה גבוהה, כולל פתרון תקלות באמצעות השתלטות מרחוק ועבודה עם מגוון תוכנות התחברות.
במסגרת התפקיד נדרש ניהול הרשאות במערכת הבקרה באמצעות Active Directory, לצד טיפול בהרשאות לוקאליות למערכות שאינן מחוברות ל־AD.
התפקיד כולל עבודה מול מחשבי VDI ומערכות אבטחת מידע מתקדמות.
דרישות:
ניסיון ממרכז תמיכה או כטכנאי.ת PC מארגון ולא מעבדה.
ניסיון בפתרון תקלות בהשתלטות מרחוק + ידע בתוכנות להתחברות מרחוק.
ניסיון בניהול הרשאות למערכת בקרה דרך AD.
ניסיון בניהול הרשאות לוקאליות עבור מערכות שאינן מחוברות ל AD.
ניסיון בעבודה מול מחשבי VDI ומערכות אבטחת מידע.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34791
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך.ת Help Desk

תומך.ת Help Desk

Mertens - Malam Team

25/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך.ת Help Desk לחברה מובילה ברעננה.

תיאור משרה:

מתן תמיכה טכנית שוטפת לכ־1,000 משתמשים במערכות מחשוב וציוד קצה.
טיפול בתקלות חומרה במחשבים ניידים: איתור תקלה, החלפים, תיקון ושדרוגים.
ניהול מלאי ציוד מחשוב וניהול מחסן הציוד: קבלת ציוד חדש, תיעוד ובקרת מלאי והכנת עמדות ציוד לעובדים חדשים.

עבודה שוטפת עם מערכת ניהול קריאות ותיעוד פעולות בהתאם לנהלים.
יציאה לאתרי החברה לפי צורך לתמיכה בעובדי חוץ.
מתן שירות מקצועי, מהיר ואדיב תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה של המשתמשים.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכת Help desk בארגון גדול - חובה.
היכרות עם Active directory,סביבת Office365 ותשתיות Microsoft נוספות.
ידע מעמיק בחומרת מחשבים, בדגש על מחשבים ניידים (אבחון ותיקון תקלות).
ניסיון בעבודה עם מערכת ניהול קריאות ועם מערכת Priority.
תעודות הסמכה רלוונטיות בתחום המחשוב – יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34759
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ביקום ! מנהל/ת מוקד תמיכה טכנית

ביקום ! מנהל/ת מוקד תמיכה טכנית

HOT

25/11/2025

תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות התמיכה הטכנית ללקוחות אסטרטגיים
אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות – גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה
עמידה ביעדי שירות וביצועים תוך שיפור מתמיד של איכות התמיכה
ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול
הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה
עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל לקוחות עסקיים וממשקי הנהלה
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה
רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה
ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה
ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון
שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-322
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Help Desk לתמיכה פנים ארגונית

Help Desk לתמיכה פנים ארגונית

קבוצת יעל

25/11/2025

תיאור תפקיד:
חטיבת הסייבר של קבוצת יעל מגייסת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית!
תפקיד מגוון הכולל תמיכה טכנית TIER 1-TIER 3 בארגון מוביל!
מיקום המשרה - בית שמש

תיאור התפקיד:
  • מתן תמיכה פנים ארגונית וסיוע בפתרון תקלות למשתמשי הארגון.
  • אחריות על תחזוקה, הקמה, שדרוגים של שרתים פיזים ווירטואלים (Vmware).
  • ניהול ותחזוקה של AD, GPO, DNS, DHCP.
  • עבודה עם מערכות אחסון (VEEAM), גיבוי, ניטור וציוד תקשורת.
  • עבודה בסביבת Google.
  • התקנות תוכנה וחומרה.


דרישות:
  • 1-2 שנות ניסיון בתפקידי תמיכה טכנית.
  • ניסיון בניהול ותחזוקה של AD, GPO, DNS, DHCP.
  • ידע וניסיון בהתקנת תוכנות ומערכות הפעלה (Windows, יתרון Linux ו IOS).
  • נכונות למתן מענה איכותי ויעיל למשתמשים פנים ארגוניים.
  • טיפול במדפסות וציוד קצה.
  • עבודה בסביבת Google - יתרון
  • ידע והיכרות עם עולמות התקשורת, אבטחת מידע - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23996
אזור: מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סטודנט לתפקיד HELP DESK

סטודנט לתפקיד HELP DESK

לוג-און תוכנה

25/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית דרוש/ה סטודנט/ית לתפקיד ראשוני בעולם הטכנולוגי- HELP DESK
מתן תמיכה טכנית ראשונית (Tier 1) למשתמשי הארגון, כולל טיפול בתקלות מחשוב, ציוד קצה, תוכנות, רשתות וציוד היקפי, על מנת להבטיח המשכיות תפעולית ופתרון תקלות יעיל ומהיר.
דרישות:
דרישות
סטודנט לאחד המקצועות הבאים- מדעי המחשב/מערכות מידע/הנדסת תוכנה/תעשיה וניהול/מנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע,הנדסאי באחד המקצועות הטכנולוגיים
או בוגר יחידה טכנולוגית בצה"ל
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: JB-02429
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!