תיאור תפקיד:
יש לך ניסיון בשירות לקוחות? רוצה להיות חלק מארגון רפואי מוביל באזור השרון, ליהנות מתנאים מעולים ויציבות לטווח הארוך? זו ההזדמנות שלך ! במסגרת התפקיד: - ריכוז רב תחומי המאגד את כל השירותים הפרטיים של בית החולים. -ליווי ומתן שירות למטופלים. -התנהלות מול רופאים בכירים. -התנהלות מול חברות ביטוח. -קבלת קהל וביצוע גבייה. -מענה טלפוני למטופלים ותיאום תורים. למה אצלנו ? -חניה חינם -אוכל מסובסד בצרכנייה: 5 ₪ לארוחה -הנחות בקפיטריה של בית החולים -אוכל חלבי חינם במחלקות -ביגוד עבודה מסופק -3 ימי הצהרה בשנה (על חשבון ימי מחלה, לא ברצף) -מתנות לעובדים – חגים, ימי הולדת, חתונה, לידה וחזרה מחל"ד משרה מלאה במשמרות א-ה' כולל ימי שישי לסירוגין. משמרת בוקר: 8:00-15:00 / משמרת ערב: 15:00-22:00. יש אפשרות לשעות נוספות. ימי שישי 8:00-14:00.
דרישות:
בגרות מלאה – חובה. - ניסיון קודם בשירות לקוחות – חובה. - יכולת ביצוע משימות רבות במקביל ונכונות לגמישות – חובה. - ידיעת שפות נוספות – יתרון. - רקע במערכת הבריאות – יתרון. - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ועמידה במצבי לחץ. - יחסי אנוש טובים וגישה שירותית. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
922642
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת גדולה דרוש/ה נציג/ת שירות ומכירה למרכזי השירות הפרונטאליים התפקיד כולל שירות ומכירה 60% פרונטאלי + 40% טלפוני ללקוחות החברה משרה מלאה, 9 שעות + שישי לסירוגין. בסיס + עמלות, מודל תגמול מהמתקדמים בשוק, ממוצע שכר 9,000. תנאים סוציאליים מעולים, אווירה צעירה ותוססת, ימי גיבוש, אופציות קידום ועוד.
דרישות:
אוריינטציה מכירתית. ורבאליות ופלפליות עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1101
אזור:
שרון - ראש העין
ירושלים - ירושלים, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות דיגטלי לחברה מובילה בהרצליההתפקיד המושלם בשירות לקוחות דיגיטלי! ללא טלפונים, סביבה נעימה ומשפחתית בתנאים מעולים מענה ללקוחות בכתב! חניה, חדר אוכל, חדר כושר ועוד תנאים מעולים תיאור התפקיד:מענה בכתב ללקוחות הפונים בערוצים הדיגיטליים עבודה בסביבה דינמית ומאתגרת, בליווי של צוות ניהולי תומך וגורמים מקצועיים עבודה מרובת ממשקים - דוברות, יחסי ציבור, מנהלי מותג, מנהלים בחנויות ועוד אחריות אישית לעמידה במדיניות החברה וסטנדרט השירות התאמת פתרונות ואחריות לסגירת מעגל הטיפול בפניות עבודה בסביבה ממוחשבת הדרכה וחניכה מסודרת עם הכניסה לתפקיד תנאים:משרה מלאה שעות העבודה 8:00-17:00 (ללא ימי שישי) או משרת הורה חלקית 08:00-15:00 מיקום: משרד המרכזי, הרצליה פיתוח תנאים מעולים למתאימים/ות! שכר 40 לשעה + ארוחות + חניה + חדר כושר + אופציות קידום ועוד תנאים מעולים!
דרישות:
זמינות מיידית - יתרון משמעותי יכולת התנסחות טובה בעברית בכתב ובע"פ תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים אחריות אישית ועצמאות בביצוע ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
51461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים נציגי חווית לקוח- אנרגטיים, סקרנים ובעלי תשוקה לעולם השיווק הדיגיטלי! זו ההזדמנות שלך להיכנס לעולם הפרסום אונליין – גם ללא ניסיון קודם סטודנטים? מושלם! התפקיד מאפשר שילוב מעולה עם הלימודים. (עבודה מהמשרדים לפחות 3 פעמים בשבוע) בעלי ניסיון? אנחנו לגמרי רוצים לשמוע גם מכם! - מענה ללקוחות בערוצים דיגיטליים מגוונים
- יצירת פתרונות יצירתיים לאתגרים של לקוחות
- השתתפות בפרויקטים לשיפור חווית הלקוח
- עבודה בסביבה צעירה, טכנולוגית ותוססת
דרישות:
- תקשורת בין-אישית מצוינת
- אהבה לעולם הדיגיטלי, חדשנות וטכנולוגיה
- גישה חיובית, ראש פתוח ויכולת לעבוד בצוות
אם אתם אוהבים ללמוד, ליצור קשרים ורוצים לגדול בעולם הדיגיטלי – זה המקום להתחיל בו את הקריירה שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
152646
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
רוצה להיות חלק מחברה מובילה בענף הרכב? זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות שלנו! איך יראה היום שלך:ניהול ותפעול שוטף של הפעילות באתר הלקוח. קבלת פניות מהלקוח ומתן מענה מהיר, מקצועי ויעיל. עבודה שוטפת מול ממשקים פנים ארגוניים (תמיכה, שירות, לוגיסטיקה, תפעול, מכירות וכו'). טיפול טכני בסיסי וביצוע פעולות פשוטות כמו החלפת נורות, מגבים, הנעה של רכב, החלפת גלגל. תיאום ציפיות והצפת פערים מול הלקוח. ניתוח נתונים, הפקת דוחות ובקרה על רמות שירות. זיהוי הזדמנויות לשיפור תהליכים והצעת פתרונות. ניהול תקלות, טיפול באירועים חריגים ומעקב אחר טיפול עד לסגירה. ייצוג החברה באתר הלקוח תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של שירות.
דרישות:
רישיון נהיגה בתוקף סוג B חובה ניסיון בתפקיד דומה / שירות לקוחות / תפעול יתרון משמעותי. ידע ניסיון טכני בתחום הרכב היכרות עם טיפול טכני בסיסי וסוגי רכבים שונים חשמליים / בנזין / היברידיים. שליטה מלאה ביישומי Office בדגש על Excel. זמינות למשרה מלאה באזור ברמת גן
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4251
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות לצוות הטכנאים, תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות, ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות ימי א-ה, 8:00-16:30, עם נכונות לשעות נוספות בעת הצורך. שישי אחת לחודש 8:00-12:00 העבודה ברמת גן.
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש. הכרת הארץ-יתרון ידע בישומי אופיס, ובאקסל במיוחד יתרון-ניסיון כאחמ"ש/ית במוקד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00304
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני . החברה בתל אביב במעבר לפתח תקווה באמצע ינואר תיאור התפקיד: עבודה על מערכות תפעוליות, בדיקת שידורים ותקלות במערכת. התנהלות מול מעסיקים (לקוחות קבועים), ריכוז ובקרה אחר דוחות. מתן מענה באמצעות טלפונים ומיילים ללקוחות עסקיים. תנאים: א'-ה' 8:00-16:00. ו10 שעות נוספות בחודש (לא חובה) קליטה ישירה לחברה
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות - חובה. יכולת לימוד חומר חדש ומערכות ממוחשבות מוכחת - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48696
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לכלמוביל – קבוצת הרכב המובילה בישראל, דרוש/ה מתאמ/ת שירות למוקד הטלפוני!אם שירות איכותי ויחס אישי הם חלק ממך – מקומך איתנו.
מטרת התפקיד:- מתן מענה ללקוחות הפונים טלפונית / מדיה למרכז השירות וטיפול שוטף באדמיניסטרציית משרדי מרכז השירות
תיאור התפקיד:- מתן מענה טלפוני ללקוחות מרכז השירות
- עבודה מול ממשקים פנימיים לדוגמא : יועצי שרות, מתאמות שרות מוקד שירות ארצי,
- טיפול באדמיניסטרציית המשרד לפי הצורך, סריקות, דואר ועוד.
- אחריות להזרמת מידע מקצועי הנדרש – סטטוס , הצעות מחיר וכד’
משרה מלאה, א’-ה’: 07:30–16:00 ימי שישי לסירוגין
דרישות:
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית - יתרון ניסיון בשירות - יתרון ניסיון בעבודה במוקד טלפוני - יתרון מיקום - מרכז שירות חיפה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4112
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה לתלונות או בירורים בנוגע לכל תחומי פעילות הקבוצה (השכרה, מכירה, ליסינג).
דרישות:
וורבליות, שירותיות ברמה גבוהה, יכולת התנסחות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, יכולת תעדוף משימות וביצוע מעקב ובקרה, שליטה במערכות אופיס, אנגלית ברמת הבנה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות התמיכה הטכנית ללקוחות אסטרטגיים אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות – גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה עמידה ביעדי שירות וביצועים תוך שיפור מתמיד של איכות התמיכה ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל לקוחות עסקיים וממשקי הנהלה
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-322
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד: תפעול הסכמי הליסינג והסכמי האחזקה של לקוחות החברה בתחום רכבי עבודה תוך מתן חוויית לקוח מיטבית, שתוביל לצמיחה בפעילות וחתירה מתמדת למצוינות תפעולית תחומי אחריות:מתן מענה טלפוני שירותי ותפעולי ללקוחות אסטרטגיים ולקוחות SMB במגוון נושאים - חשבוניות, חיובים, זיכויים, תקלות, פתיחת הזמנות רכש, עבודה מול ספקים ועוד מתן פתרונות תפעוליים ללקוחות בטווח זמן מידי עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מרובים - מרכזי שירות, הנה"ח, , חט' מכירות ועוד עבודה מול ממשקים חיצוניים - ספקים, סוכנות ביטוח, שמאים ועוד סגירת מעגל טיפול 360 בפניות מלקוחות הליסינג
דרישות:
שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת לרבות תוכנת OFFICE- יתרון בסביבה מרובת משימות ומערכות ניסיון והכרות עם עולם רכבי עבודה – יתרון מיקום - ראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח המובילה בישראל דרושים נציגי שירות למוקד הכי מתגמל באיזור המרכז. התפקיד כולל שיחות נכנסות בלבד, מתן מענה וליווי הלקוח מפתיחת התביעה ועד סגירתה. בסיס ובונוסים מהגבוהים בשוק. ממוצע 8,000 ש״ח! חדר אוכל, חדר כושר, תחרויות פרסים, אווירה צעירה ודינאמית ואפשרויות קידום. ללא ימי שישי, העבודה בימים א' -ה' במשמרות בוקר/ערב. יכול להתאים לסטודנטים ואמהות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית מוטיבציה גבוהה לא דרוש ניסיון קודם
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1678
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה הכוללת אחריות על תפעול הקריאות, עבודה משרדית, התנהלות עם לקוחות החברה. משרה מלאה
דרישות:
שירותיות, יחסי אנוש טובים, אוריינטציה מחשובית ועבודה מול תוכנות מרובות בו זמנית, ניסיון בניהול צוות בסביבה מרובת משימות אל מול גורמים שונים- יתרון משמעותי, עמידה בלחץ וריבוי משימות, אסרטיביות, נכונות לשעות נוספות, רישיון נהיגה מעל שנה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00064
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
הפעלת עמדת תומך\ת Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה • אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל. • תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו' • שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up • ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה. • תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע • תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו' הפעלת עמדת תומך\ת Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה • אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל. • תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו' • שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up • ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה. • תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע • תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו'
דרישות:
• תומך\ת טכני במוקד Helpdesk עם ניסיון של שנתיים שלוש שנים • ניסיון בארגונים גדולים- חובה • אסמכה כ – MCITP – יתרון • תקשורת בין-אישית, יכולת הדרכה מרחוק, עבודה עם מערכות CRM לניהול פניות • יחסי אנוש גבוהים ויכולת עבודה בצוות . • יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס תקלות רב. • אנגלית רמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3195
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
רוצה להצטרף לחברה מובילה בענף הרכב? זו ההזדמנות שלך להיות חלק מצוות מקצועי, משפחתי ויציב! תיאור התפקיד: • טיפול שוטף ברכבים. • תיקון תקלות ובדיקות מכאניות. • עבודה בצוות וממשקים מרובים מול מאבחני דיאגנוסטיקה ויועצי שרות במוסך. תמריץ חודשי ארוחות מסובסדות ביטוח בריאות כלמוביל – בית של אנשים שמובילים קדימה. בואו לגדול איתנו ולקחת חלק בעשייה משמעותית!
דרישות:
ניסיון כמכונאי/ת או ניסיון צבאי - חובה לימודי מכונאות/ הנדסאות רכב - יתרון משמעותי מיקום - פתח תקווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4201
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|