תיאור תפקיד:
- אחריות על תהליכי עבודה ובקרה במוקדי שירות הנותנים מענה לבנקים וללקוחות חוץ בנקאיים
- ביצוע בקרות לבחינת איכות השיחות ועמידה ביעדי השירות המגוונים
- וידוא רמת מקצועיות נדרשת של הנציגים במוקד, כולל בניית הדרכות בשיתוף עם מחלקת ההדרכה
- מעקב אחר ביצועים, הצפת פערים למנהלים, הפקת לקחים ותובנות
- בחינה, ייעול ושיפור תהליכים בהתאמה לאופי המוקד ולחברה
- עבודה מול ממשקי עבודה בחברת כאל
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה- חובה
- ניסיון ניהולי קודם (בכיר.ה, אחמ"ש.ית ,מדריכ.ה, ר"צ) במוקד שירות- יתרון משמעותי
- ראיה מערכתית, יצירתיות וגמישות
- יכולות טובות של ניתוח נתונים, כולל ידע ב- Office
- מיומנויות בין אישיות גבוהות ויכולת הנעה
- יכולת עבודה עצמאית
- השכלה אקדמאית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26614
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
ניהול מוקדי תמיכה טכנית אחריות ובקרה על עמידה ביעדי המוקדים - זמינות, מקצועיות, איכות ומכירות בנייה, שיפור ותחזוקת כלל תהליכי העבודה הקיימים במוקדים תוך חתירה מתמדת למצוינות שירותית וחווית לקוח עבודה מול ממשקים שונים ומגוונים בארגון ואל מול דרגים בכירים ניהול ספקים תקציב יעדים ו P&L
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בעולם המוקדים - חובה ניסיון בניהול מנהלים - חובה תואר ראשון רלוונטי – חובה ניסיון בניהול בעולמות טכניים – יתרון משמעותי ניסיון מתחום התקשורת – יתרון משמעותי ניסיון בניהול מוקדי שירות גדולים - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-477
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
בזאפ אנחנו דואגים שכל לקוח חדש ירגיש בבית מהרגע הראשון – תהליך קליטה מסודר, פשוט ונעים שמתחיל בשיחת Welcome אישית, ומסתיים בתחושת ביטחון מלאה ובהבנה ברורה של השירותים שבחר. על התפקיד: - ביצוע שיחות קליטה עם לקוחות חדשים: ברכה, הכרות, מענה לשאלות ראשוניות.
- תיאום ציפיות מול הלקוח לגבי השירותים, לוחות זמנים ו־SLA.
- ווידוא שהלקוח מבין את הערך המלא של המוצרים שרכש.
- העברת פידבק פנימי למכירות/שירות במקרים של פערים או כשלים בתהליך.
- שימור חוויית לקוח חיובית כבר מהיום הראשון כדי להפחית נטישה מוקדמת.
דרישות:
עם מה צריך להגיע? - ניסיון בשירות לקוחות / Customer Success / Onboarding.
- גישה שירותית, סבלנות ויכולת להסביר דברים בצורה ברורה.
- יכולת עבודה עצמאית, אחריות גבוהה ושיתוף פעולה עם ממשקים שונים.
- יתרון לניסיון מחברות E-commerce / דיגיטל.
למה אצלנו?
- הזדמנות להיכנס לעולם הדיגיטל בחברה מובילה
- עבודה עם לקוחות מעניינים ומגוונים
- שימוש בכלים טכנולוגיים ו-AI שישימו אותך בחזית התחום
- סביבת עבודה צעירה, מתפתחת ודינמית הכוללת מסלולי קריירה ואפשרויות קידום מגוונות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152655
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מה ביום יום שלך?- מענה לשיחות נכנסות בלבד - מכירות קלילות ללא שיחות יזומות או לחץ. - שילוב של מענה טלפוני ומענה כתוב (מיילים, צ'אט) תנאי עבודה:- שעות גמישות מוקד פעיל בין 08:00-18:00 - עבודה ממרכז ההזדמנות שלנו באשדוד - שכר בסיס + עמלות גבוהות! - מתאים גם לחיילים משוחררים עם רקע במכירות.
דרישות:
- 12 שנות לימוד לפחות.
- ניסיון קודם במכירות ושירות חובה.
- כושר ביטוי גבוה, אסרטיביות וביטחון עצמי.
- יכולת לזהות צורך ולסגור עסקה.
- רמה גבוהה בעברית ואנגלית בכתב ובעל פה חובה (עבודה רבה בצ'אט).
- שליטה בשפה נוספת (אנגלית, רוסית, צרפתית ועוד) - יתרון משמעותי
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1927
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוקד התמיכה של אגף טכנולוגיות מידע דרוש/ה תומך/ת תומך טכני Tier 1 ברחובות מוקד המטפל בכ-30 קריאות ביום בעברית ובאנגלית, ומהווה שלב ראשון בפתרון תקלות של כלל הקמפוס. במסגרת התפקיד תינתן תמיכה טלפונית ופרונטלית במידת הצורך (עמדת קבלת קהל), כולל טיפול בתקלות תוכנה, מערכות הפעלה, ציוד קצה ותקשורת. משרה מלאה במשמרות: 8:00, 9:00, 10:00 (9 שעות)
דרישות:
דרישות:לפחות 6 חודשי ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית או שירות טכני צבאי תעודת בוגר קורס מקצועי בתחום המחשוב (או ניסיון צבאי רלוונטי) שליטה גבוהה בעברית ואנגלית בדיבור ניסיון בתמיכה ב-Windows, Outlook, CRM, Office היכרות עם דרייברים, כרטיסי מסך (כולל בדיקת גרסאות), איתור תקלות במסכים מרצדים ניסיון בבדיקת תקשורת (ping), בפקודות CMD ופתרון תקלות חיבור למדפסות הבנה בסיסית בחומרה, דרייברים וציוד קצה יתרון: היכרות עם Linux ו-Mac ניסיון נוסף בתחום התקשורת וחומרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
11621
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת נציג/ת שירות לקוחות צרכנים. תיאור תפקיד: מתן שירות טלפוני לצרכנים (לקוחות קצה) במוקד שירות פנים-ארגוני. אחריות למתן שירותים כלליים עבור מוצרי הארגון באמצעות הטלפון או באמצעים ממוחשבים (דואר אלקטרוני, אינטרנט WhatsApp וכדומה), כולל אבחון הבעיה ומתן פתרון ו/או הדרכה לפתרון. אחריות להעברת משוב מלקוחות הארגון לבעלי התפקידים הרלבנטיים לצורך שיפור וייעול השרות. מתן פתרון בעיות ללקוחות והפנייה במידת הצורך להמשך טיפול הגורם הרלוונטי בחברה.
דרישות:
בגרות מלאה- חובה. אוריינטציה שירותית, כושר ביטוי טוב - חובה. ניסיון בעבודה בתחום שירות לקוחות - יתרון. ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת (לרבות: SAP, Microsoft Office). הפעלת שיקול-דעת המבוסס על היגיון וניסיון בסיסי. ניידות והגעה עצמאית לאזור האיירפורט סיטי (ליד נתב"ג) - חובה. מוסר עבודה גבוה, ויכולת עבודה עצמאית. יכולת עבודה בתנאי לחץ.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
194379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מאתגר ודינמי בארגון גדול ומתפתח דרוש/ה ראש/ת צוות תמיכה טכנית לניהול והובלת מוקד השירות הפנים-ארגוני. התפקיד כולל אחריות מלאה על צוות התמיכה, שיפור תהליכים, עמידה ביעדי השירות ועבודה מול ממשקים רבים בארגון. ניהול מקצועי וניהולי של צוות התמיכה - חניכה, ליווי, פיתוח עובדים ומשוב שוטף. גיוס, קליטה והכשרה של עובדים חדשים. פיקוח על עבודת האחמ"ש/ית וטיפול בפניות מורכבות. אחריות לעמידה ביעדי SLA ושיפור מתמיד של חוויית המשתמש. ניתוח דוחות, זיהוי מגמות וקידום תהליכי ייעול ושיפור. עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים והובלת פרויקטים רוחביים. טיפול בתקלות חוזרות והובלת תהליכי מניעה ושיפור. עבודה בסביבה דינמית תחת עומס, עם יכולת תיעדוף גבוהה.
דרישות:
ניסיון קודם כמנהל/ת צוות במוקד תמיכה טכנית / שירות – חובה. יכולת עבודה תחת לחץ וניהול מספר משימות במקביל.יוזמה, יכולת קבלת החלטות ו"ראש גדול". שליטה גבוהה באקסל - חובה. כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, יכולת כתיבת מסמכים ומצגות. הבנה טכנית והיכרות עם מערכות IT ותמיכה טכנית. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים. חשיבה תהליכית ויכולת הובלת תהליכים חוצי-ארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB4885
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לבנק הכי מוביל במדינה, דרושים/ות בנקאים/ות טלפוניים שירות לקוחות לכלל לקוחות הבנק במגוון נושאים פיננסיים עובד בנק מהיום הראשון, ארוחות, תחרויות ופרסים, נופשים, משכורת 13, החזר הוצאות גני ילדים ועוד המון הטבות! עבודה בסביבת עבודה מאתגרת דינאמית וצעירה, עם אופציות קידום ופיתוח! משמרות בוקר בלבד- גמישות לסטודנטים/ות והורים ימי שישי אחת ל-3 שבועות
דרישות:
* שירותיות ברמה גבוהה- חובה * כושר ביטוי מצוין, וורבאליות- חובה * מכוונות להתפתח לטווח הארוך * יכולות למידה ושליטה מלאה בישומי מחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1559
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה טלפוני למוסדות, רשויות וספקים של משרד החינוך משמרות א-ה– 07:30-16:30 | 07:50-17:00 | 08:30-18:00 ימי שישי וערבי חג – 07:50-14:30 שכר מתגמל למתאימים/ות!
דרישות:
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, ניסיון כנציג טלפוני בעבר – יתרון, יחסים בין אישיים טובים, יכולת עבודה באופן ספייס.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1208
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
נטלי היא לא מקום עבודה סטנדרטי. כאן עוסקים בהצלת חיים ובשיפור איכות החיים של א.נשים מבוגרים. אנחנו חברה גדולה שלוקחת הכל ללב – ובעיקר את הלקוחות שלנו. אם גם אתם כאלה – אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לצוות חם וחדור מוטיבציה שמוכוון לעשות טוב. מה תעשו בעבודה? · תסייעו ללקוחות להפיק את המקסימום מהשירותים של נטלי · תעניקו מענה אדיב ומקצועי לפניות בנושאים טכניים, שירותיים ואחרים · תעסקו בתפעול: עדכון פרטים, תשלומים וחשבוניות, עבודה מול צוותי החברה איך זה לעבוד בנטלי? · סיפוק, שליחות ועשיית טוב! · משרה גמישה ברמת גן: מלאה / חלקית / משמרות · נגישות לתחבורה ציבורית, כולל רכבת · הכשרה מקצועית על חשבון החברה · שכר מעולה ותמריצים · עמדת עבודה אישית קבועה · קליטה כעובדי נטלי מהיום הראשון · אופק מקצועי ואפשרויות קידום מגוונות בחברה · בנטלי גיל הוא רק מספר, וניסיון חיים הוא יקר ערך! שמחים לקבל מועמדים מכלל הגילים והרקעים
דרישות:
· תודעת שירות גבוהה - סבלנות לעבודה עם אוכלוסייה מבוגרת · יחסי אנוש מעולים · יכולת עבודה בצוות · עבודה מול מערכות ממוחשבות · שליטה מלאה בעברית קרוא וכתוב, שפות נוספות - יתרון המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00302
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מצויינת להכנס לתחום הבנקאות ללא ניסיון !!!!! משרה מעולה בבנק מוביל בסניף תל אביב - שאול מלך / סניף שכונת התקווה דרוש/ה טלר/ית פרונטלי/ת ימים ושעות: א׳–ה׳ בשעות 08:00–14:30 פיצול אחד (יום שני עד 18:30) אין צורך בניסיון קודם – תקבלו הכשרה מקצועית מלאה על חשבון הבנק שכר מעל המינימום מה כולל התפקיד? קבלת לקוחות ומתן שירותים בנקאיים בסיסיים טיפול בהפקדות, משיכות, צ׳קים, מט״ח ועוד עבודה כחלק מצוות מקצועי בסניף
דרישות:
דרישות: תעודת בגרות מלאה – חובה שירותיות, אחריות ויכולת עבודה בצוות זמינות מידית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד לחברת תכנון וייצור בתחום התעשייה. תחומי אחריות: ניהול יומן, טיפול בפניות לקוחות עסקיים, מתן הצעות מחיר, הפקת הזמנות במערכת פריוריטי, תיאום אספקות, תכנון ותיאום טכנאי שירות, מעקב אחרי חשבוניות, תשלומים וכד. משרה מלאה במשרדי החברה בפ"ת, קרית אריה.
דרישות:
ניסיון כמזכיר/ה או מתאמ/ת בק אופיס במחלקת שיווק או קשרי לקוחות ניסיון מחברה תעשייתית/יצרנית- יתרון משמעותי ניסיון בעבודה על מערכת פריוריטי -יתרון אנגלית ברמת טובה מאוד- חובה מסירות, רצינות ואחריות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
780829
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
נציגי שירות- מוקד עמיתים קרנות הפנסיה הוותיקות מענה לשיחות נכנסות, מתן שרות מקצועי ואיכותי, עמידה ביעדי איכות וכמות, מדידה ע"י מבדקי ידע חודשיים ,קבלת משוב לאחר הקשבה. דיווח למנהל הצוות ,לתומך מקצועי או מנהל משמרת על תקלת מערכת או קשיים מקצועיים ושירותים
דרישות:
נכונות ל 5 משמרות בשבוע, עדיפות לבעלי רקע בשירות לקוחות טלפוני יכולת תפעול מערכות מחשב יש לפרט רמת הידע (שליטה מלאה/חלקית), שמות מערכות ויישומים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1245
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הקמעונאות מגייסים/ות נציגי/ות שירות טלפוני עם יכולת תקשורת מעולה וגישה טכנולוגית לעבודה מול מערכות ושירות אונליין. על התפקיד:מענה טלפוני ופתרון פניות ללקוחות שהזמינו באתר תמיכה ועדכון מול סניפים וממשקים פנימיים וחיצוניים סיוע טכני בסיסי והנחיית לקוחות בשימוש באתר היקף המשרה:עבודה במשרה מלאה במשמרות בוקר וערב ימי שישי לסירוגין בין השעות 09:00-14:00 תנאים מצוינים:שכר בסיס גבוה ובונוסים מתגמלים מענקי התמדה לאורך תקופת העבודה כרטיס אשראי של החברה והחזר על ארוחת צהריים ביטוח בריאות פרטי מהיום הראשון הצטרפות למועדון הלקוחות והטבות ברשת ימי גיבוש, פעילויות רווחה ואווירה צעירה ותוססת
דרישות:
דרישות התפקיד:אין צורך בניסיון קודם תודעת שירות גבוהה, אדיבות, תקשורת טובה וגישה חיובית אם את/ה מחפש/ת תפקיד עם משמעות, יחס אישי וסביבת עבודה שמרגישים בה בבית – מחכים לקורות החיים שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
2001149 שופרסל
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום דרושים נציגי/ות למוקדי השירות. שיחות נכנסות בלבד - לא כולל מכירות!!! אווירה צעירה, שמחה, דינאמית ועם פוטנציאל להתקדם לתפקידים בעלי אופי ניהולי בעתיד. משרה של 8.5 שעות ביום - 08:00 - 16:30 אופציה למשמרות ערב. ***ללא ימי שישי*** עבודה כעובדי חברה מהיום הראשון, חדר אוכל, חדר כושר, נופשי חברה לחו״ל, אופציות קידום רבות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית - חובה. ניסיון קודם - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-539
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|