תיאור תפקיד:
חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות. אחד הפרויקטים הגדולים שאנו עוסקים בהם הוא מיגון אקוסטי דירתי של פרויקט המטרו. לצורך פרויקט זה אנו נדרשים למערך שיארגן את המידע, יתאם סיורים ויתן מענה לדיירים שיוצרים קשר. תכנון ותאום סיורים בדירות מענה לבעלי דירות ניתוב לגורם המטפל. ניהול מידע – תיעוד, הפקת מסמכים ותיקי מיגון, הדפסות וכו' ניהול צוות אדמיניסטרטיבי. - יתרון
דרישות:
מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים. – שיחות עם בעלי הנכסים הינו חלק לא מבוטל של המשרה תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות. איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי אפיון נכסים. תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. (נציגי המינהלת הינם העובדים שלנו שנמצאים פיזית בשטח ומגיעים לבצע סיור בדירות) הפניית בעיות לגורם המטפל. עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס). תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות. הקף משרה: משרה מלאה, עבודה מהמשרד בהרצליה (אין אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה דרוש.ה מנהל.ת מוקד תמיכה טכנית ללקוחות אסטרטגיים, המשרה דינאמית וכוללת ניהול והובלה של הצוות, גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה. ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול, הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה, התנהלות מול לקוחות עסקיים גדולים וממשקי הנהלה. **משרה מלאה, כוללת רכב**
דרישות:
• שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה • רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה • ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה * יכולת עבודה תחת לחץ • ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון • שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3300
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בניהול וליווי תהליכי פונדקאות אנחנו מחפשים מנהל/ת לקוחות • ליווי ותמיכה בלקוחות ישראליים לאורך כל תהליך הפונדקאות. • תיאום בין הלקוחות לבין מחלקות החברה (ניהול תוכניות, כספים ועוד). • שימור קשר ישיר עם הלקוחות, מתן מענה מקצועי, אמין וזמין לכל שאלה או צורך. • תיווך בין הלקוחות לבין החברה, במטרה להבטיח חווית לקוח מיטבית. • מתן שירות איכותי ומהיר, כולל העברת מידע מקצועי ואמין ללקוחות. • הכנה והגשה של מסמכים נדרשים ללקוחות. • יוזמה וניהול פרואקטיבי של התהליך לשמירה על מסע חלק ויעיל.
דרישות:
השכלה אקדמית ניסיון של 3 שנים לפחות בשירות לקוחות תודעת שירות גבוהה ויכולת הכלה יחסי אנוש מעולים עצמאות ויכולת למידה יכולות ארגוניות יכולת עבודה בתנאי לחץ אנגלית ברמה גבוהה הבעה רהוטה בע"פ ובכתב חיבור ערכי לעולם הפונדקאות - חובה משרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3304
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת Help Desk טלפוני/ת – עבודה בארגון גדול בצוות נעים ומקצועי יש לך ניסיון בתמיכה טכנית ורצון להשתלב בצוות צעיר ודינמי? אנחנו מחפשים נציג/ת Help Desk טלפוני/ת לעבודה בסביבה טכנולוגית מתקדמת ותומכת משרה מלאה לטווח ארוך מה בתפקיד? תמיכה טלפונית מלאה לעובדי הארגון פתרון תקלות בתמיכה מרחוק באמצעות AnyDesk עבודה מול Active Directory – הקצאת הרשאות, שחרור נעילות, טיפול במשתמשים טיפול בבעיות תצוגה מקומית במערכות שאינן מחוברות ל-AD עבודה עם מחשבי VDI ומערכות אבטחת מידע מגוונות (כולל FortiGate)
דרישות:
מגיע/ה עם ניסיון קודם ממרכז תמיכה טלפוני או טכנאי/ת PC שולט/ת ב-Active Directory – חובה! שליטה ביישומי OFFICE בעל/ת אוריינטציה שירותית, סבלנות ויכולת פתרון תקלות טכנית מרחוק יוצא/ת צבא מתפקיד מנהל/ת רשת? זה בהחלט יכול להתאים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18812
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ה לשירות במוקד העליה והקליטה. משרת בוקר כיפית וקלילה בשכר מטורף בחולון מרכז עזריאלי. - מתן מידע ושירות כללי - מתן תמיכה טכנית במערכות - מתן מענה לתקשורת כתובה - טיפול בפניות יזומות שעות 10:00-18:00/08:00-16:00 39 שקלים לשעה ועד 2 שקלים תמריצים שירות וללא ימי שישי!
דרישות:
ידע בסיסי במחשבים ניסיון במוקד שירות טלפוני- יתרון יכולת מתן שירות ברמה גבוהה דוברי רוסית/ספרדית/אמהרית/אנגלית- יתרון משמעותי!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
1210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מוקד מידע של משרד החינוך, מענה מקוון לפניות פורטל וצ’אט ייתכנו שיחות טלפון במידת הצורך. מענה לעובדי הוראה בתחומי שכר, נתוני העסקה וכניסה להוראה. שעות עבודה א’-ה’, ימי ו’ לסירוגין. משמרות: 07:30-16:00 / 08:00-17:00 /09:00-18:00 / 11:00-20:00 יתאפשר לאחר כחודש עבודה כי כרגע המוקד עובד עד 18:00) אופציה לעבודה מהבית לאחר חודש – תלוי באיכות הנציג שכר מתגמל למתאימים/ות , הגנת שכר 3 חודשים ראשונים ישנם משרות הורה וסטודנט
דרישות:
-ניסיון במוקד שירות -יתרון -שירתיות, יחסי אנוש טובים, סובלנות -שליטה ביישומי מחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1204
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
נציג מענה טלפוני למחלקת פניות הציבור, מענה טלפוני של פניות כלליות של מתן מידע וטיפול בתלונות של תלמידים, הורים ועובדי הוראה שעות עבודה: א-ה: 07:30-16:00 / פעמיים בשבוע 09:00-18:00 שישי בסבב של 1 ל- 3: 07:30-13:00 שכר מתגמל למתאימים/ות
דרישות:
ניסיון מעולם השירות יתרון ידע בסיסי במחשבים מוסר עבודה גבוה
היקף משרה:
משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1203
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
העבודה היא במוקד טלפוני שמשלב בתוכו גם פן של בק אופיס העבודה כוללת מתן שירות מקיף לעובדי הוראה והורים לתלמידים במוקד תלמידים חולים בביתם, המשלב תפקידים בנוסף למענה לשיחות ולפניות, כגון: חישוב והזנת דיווחי שכר לעובדי הוראה בתוכנית, הפקת חוזי העסקה ועוד. היקף משרה: משרה מלאה 5 ימים בשבוע. שעות פעילות המוקד א-ה 7:30-17:00 במסגרת השעות העבודה העבודה במשמרות. שכר מתגמל למתאימים/ות!
דרישות:
יסודיות, זריזות ודיוק תודעת שירות גבוהה מאוד מוסר עבודה גבוה יכולת התנסחות בעל פה ובכתב ברמה טובה יכולת תפעול מספר מערכות מחשב במקביל
היקף משרה:
משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1207
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
המקום שלך להשפיע:אם את/ה מחפש/ת משרה שהיא הרבה יותר מ"סתם שירות" – מקומך איתנו! אנו חברת תקשורת מובילה בתחומה, ואת/ה תהיה/י ה פנים המקצועיות שלנו מול לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים. מדובר בתפקיד מפתח שכולל מענה טלפוני בלעדי ללקוחות עסקיים בתחומי הטלפוניה והאינטרנט. זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות מנצח, במיקום מרכזי, וליהנות מסביבת עבודה תומכת, מקצועית ומתגמלת. למה כדאי לך להצטרף אלינו?- שכר אטרקטיבי: שכר גבוה משמעותית מהממוצע בתחום! אנו מעריכים מצוינות ומתגמלים בהתאם.
- בסיס איתן: משרה מלאה וקבועה - כולל ימי שישי (סרוגים). ביטחון תעסוקתי לטווח ארוך.
- מיקום נוח: אבן יהודה, כפר יונה, נתניה, תל מונד.
- הכשרה וצמיחה: תהליך כניסה מודרך ומקיף, עם שנת ניסיון מלאה (בדומה לתקופת ניסיון, אך עם מלוא הזכויות והתנאים).
- אנחנו מעריכים אותך: עדיפות משמעותית למועמדים/ות מקרב יוצאי/ות צבא, לוחמים/ות ומשוחררים/ות.
דרישות:
מה נדרש ממך? (הדרישות שלנו, האתגר שלך)יכולת פתרון אמת: לא רק "לסגור קריאה", אלא להבין לעומק ולספק פתרונות אמיתיים ואיכותיים בזמן אמת. אוריינטציה שירותית: תשוקה אמיתית להעניק שירות ממוקד ולהפוך כל שיחה לחוויה חיובית. גישה פרואקטיבית (אסרטיבית): יכולת להוביל שיחה ולהציג את הפתרון הטוב ביותר עבור הלקוח העסקי. זמינות: מחוייבות למשרה מלאה (כולל ימי שישי סרוגים). התפקיד מתאים לך במיוחד אם:- את/ה רואה בשירות לקוחות עסקי (B2B) קרש קפיצה לקריירה.
- את/ה יודע/ת לעבוד באופן ממוקד ומדויק.
מוכן/ה לקחת את הקריירה שלך לשלב הבא ולהצטרף לחברה שבה המאמץ שלך מקבל שכר גבוה מהרגיל? שלח/י קורות חיים עוד היום!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה טלפוני למוסדות, רשויות וספקים של משרד החינוך משמרות א-ה– 07:30-16:30 | 07:50-17:00 | 08:30-18:00 ימי שישי וערבי חג – 07:50-14:30 שכר מתגמל למתאימים/ות!
דרישות:
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, ניסיון כנציג טלפוני בעבר – יתרון, יחסים בין אישיים טובים, יכולת עבודה באופן ספייס.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1208
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים נציגי/ות שירות לקוחות למוקד קליל של משרד החינוך הנותן מענה להורים ותלמידים במגוון נושאים שקשורים לחינוך מיוחד, חינוך ביתי, מעונות יום, מחוננים, תמיכת פורטל ועוד.. עבודה במשמרות בימים א-ה 07:30-16:00 09:00-17:00 ימי שישי לסירוגין הכשרה מלאה על חשבוננו! אפשרויות קידום! קיימים תקני הורה וסטודנט. שכר מתגמל למתאימים/ות!
דרישות:
-ניסיון במוקד שירות -יתרון -שירתיות, יחסי אנוש טובים, סובלנות -שליטה ביישומי מחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
1202
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים למוקד תמיכה טכנית של משרד החינוך. עיקר הפונים יהיו מנהלי בתי ספר/רכזים שונים/מורים בעלי הרשאה/מזכירות ומי מטעמם. העבודה תתבצע במוקד הטכני והינה בהשתלטות מרחוק על מחשב של הלקוח ובעצם סיוע בתפעול המערכת, הסברה והתמצאות בה. שעות פעילות המוקד: א'-ה' 7:30-18:00 משמרות בין 7:30-16:00 / 8:17:00 / 9:00-18:00 שישי לסירוגין 8:00-14:30 שכר מתגמל למתאימים/ות יש אופציה למשרת אם וסטודנט
דרישות:
ראש גדול יכולת קליטה טובה (מגוון מאוד רחב של נושאים) אחריות אישית, יוזמה, יצירתיות אוריינטציה במקרים מורכבים במערכות המחשוב
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1209
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
!דרושים נציגי מוקד לחברה בטחונית בנתב"ג !!!לאחר שנת עבודה, במוקד שלנו תקבל קורס חשב שכר בשווי 5000 שח במתנה
.המוקד נותן מענה בתחום השכר, דיני עבודה ונושאי פרט הקשורים בשכר לעובדי חברה בטחונית מובילה משרה מלאה: א'-ה' , 07:30-16:00 !שכר 45 שח לשעה .עובדי חברה מהיום הראשון, תנאים סוציאליים, מתנות בימי הולדת וחגים
דרישות:
בגרות מלאה כושר ביטוי בכתב ובע"פ נכונות לעבור סיווג בטחוני
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
1247
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש איש שירות והתקנות שטח מקצועי, אחראי ובעל גישה שירותית מעולה. התפקיד כולל התקנות בבתי לקוחות, מתן פתרונות בשטח, טיפול בקריאות שירות ושמירה על שביעות רצון לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. תחומי אחריות: • ביצוע התקנות של ארונות אמבטיה, מקלחונים, מראות ואביזרים נלווים. • טיפול בתקלות שירות ותיקונים בבתי לקוחות ובאתרי בנייה. • מתן מענה מקצועי ואדיב ללקוחות פרטיים ולספקים. • עבודה מול מחלקת השירות, הלוגיסטיקה וההנהלה. • הקפדה על סטנדרט עבודה גבוה, דיוק וגימור אסתטי. • ניהול דוחות יומיים ודיווח מסודר על ביצועי התקנות ושירות.
דרישות:
• ניסיון קודם בהתקנות שטח – יתרון (עדיפות מתחום האמבטיה, הנגרות או האלומיניום). • רקע טכני וידיים טובות – חובה. • רישיון נהיגה בתוקף – חובה. • תודעת שירות גבוהה, סבלנות ויחסי אנוש מצוינים. • אחריות, סדר ויכולת עבודה עצמאית. • נכונות לעבודה פיזית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19330
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות מיטבי למטופלי המרפאה ולצוות המטפלים והרופאים. שירות יוזם- קביעת תורים, סגירת תוכנית טיפול וגבייה. סיוע למנהלת המרחב בתפעול שוטף של המרפאה. שותפות בהובלת פרויקטים נוספים כפי שיידרש. הובלה מקצועית של צוות מתאמות השירות במרפאה. טיפול בנושא הרכש ועבודה עם ספקים
דרישות:
ניסיון בהנעת עובדים/תהליכים- חובה ניסיון קודם של שנתיים בתפקידי שירות ומכירה- חובה יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה בריבוי משימות, סדר וארגון עבודה במשרה מלאה, נכונות ל2 משמרות ערב, שישי לסירוגין
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
6381
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|